quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even snel een andere dan (hoi trouwens):
De titel van deze film?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een hintje dan... Het is een vrij recent uitgekomen remake van een film die dik 30 jaar oud is...
quote:
quote:
Vond die ook maar sufquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kan ik nog niet helemaal goed rekenen...
Lees die laatste hint waar wyccie op reageerde nog eens en dan moet het wel duidelijk zijn wat je fout hadquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:54 schreef Asap het volgende:
Ik maak een mix met Everbody loves Raymond
Dat is beter.quote:
Hehe, veel te makkelijkquote:
Jouw stills laten ook te raden over in welk genre we het moeten zoeken...quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het zijn altijd typerende stills van die film die hier worden gepost
Titel
[ afbeelding ]
Zoals ik aan het begin van de maand al zei, bijna alleen maar horror/thriller vragen van mijn kant deze maandquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jouw stills laten ook te raden over in welk genre we het moeten zoeken...
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zoals ik aan het begin van de maand al zei, bijna alleen maar horror/thriller vragen van mijn kant deze maand
Moet even wat meer hier gaan kijken, maar ga op vakantie overmorgenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.
Speciaal voor jou wil ik het ook nog wel een maand verlengen hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gelukkig duurt deze maand niet meer zo lang.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:47 schreef Asap het volgende:
Ah met die omasitter, maar hoe heet die ook alweer...
Die van mij is volgens mij wel goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:37 schreef ShaoliN het volgende:
The devil's advocate
The devil wears prada
The devil's own
Het is te vroeg denk ik.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:39 schreef RanTheMan het volgende:
er is vast ook wel een film genaamd: The Devil of Devil
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:43 schreef RanTheMan het volgende:
er is geen film genaamd the devil? lijkt me op voorhand erg sterk, zoek t straks wel op
quote:
ik vroeg me net af of dr ook een film was genaamd cruela de Vil, vast nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:47 schreef Asap het volgende:
[..], dan maakt 5. Ook nog: I saw the Devil, Devil's Backbone, Devil's Playground en Daredevil
Nee, deze heeft er wel wat van weg. Doorgebroken met een komedie waar inmiddels 2 delen van zijn.quote:
tering was het zo makkelijk?quote:
Voor een film die ik korter dan een jaar geleden heb gezien welquote:
Uiteraardquote:
Daarom zag ik m ook pas gisterenavond, vond m beter dan verwachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Voor een film die ik korter dan een jaar geleden heb gezien wel
Sadist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien kan Sands volgende maand een zwart/wit musical maand houden, dan zullen jullie weer snel terug verlangen naar deze maand
Geniaal deze films, wel mijn genrequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:04 schreef RanTheMan het volgende:
gelukkig nog maar 7 dagen deze pulp films
En toch zit je er niet zo heel ver naast, heeft inderdaad wel iets te maken met een gebeurtenis waar de man on fire "deel aan neemt".quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:15 schreef Asap het volgende:
Geen idee van de titel, wel irritant als ik de film heb gezien...
Man on Fire
Ik zal het deze keer goedkeuren, maar volgende keer niet 3 gokken in 1 post hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:25 schreef RanTheMan het volgende:
als de hint net zo subtiel is als vanmorgen dan is het iets als
dying
the burning
screaming
en dat is 3 hierna volgens er nog 4 die ik kon verzinnen
Misschien dat het daarom mijn favoriete genre isquote:
ik mag toch 3x gokken? voordat iets nagekeken moet zijn?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:31 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zal het deze keer goedkeuren, maar volgende keer niet 3 gokken in 1 post he
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
* De Regels:
• Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden (Behalve als de vraag meerdere subvragen heeft)
• Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden (posts) te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd
Ik zie dat ik gemist word hier...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:32 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik mag toch 3x gokken? voordat iets nagekeken moet zijn?
Die regel is er juist om het grenzeloos gokken van eventueel mogelijke antwoorden tegen te gaan. Gokken heeft natuurlijk weinig met filmkennis te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:42 schreef RanTheMan het volgende:
ow sorrymaar ik was toch aan het gokken
Elke GOK is een nieuwe pic zolang t nog niet goed isquote:
tering tweede vraag vandaag beide in 1x geraden, wtf...quote:
Stand Oktober 2011:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tering tweede vraag vandaag beide in 1x geraden, wtf...
Sub+1
Netjes.quote:
ah jah maar goed dat ik die uit mn hoofd weetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Gillingham het volgende:
Film staat op #183 in de IMDb film top 250.
Dat had ik uiteraard ook niet verwacht, maar het zegt wel iets over de film. Het beperkt de mogelijkheden nogal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ah jah maar goed dat ik die uit mn hoofd weetmaar tis vast geen engelse film ofwel?
Toen ie hier net uit was inderdaad, dacht dat ie nu wellicht wat beter bekend zou zijn hier...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:03 schreef Asap het volgende:
Seperation? Die vroeg je eerder ook al een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |