Als ik zeg: Eric Forman, zegt dat je dan wel wat ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:31 schreef dyonvbaal het volgende:
zonder foto zegt me een naam echt helemaal niks (althans meestal) maar ik vind het dan wel leuk om vragen te stellen met karakter namen![]()
Dan moet ik aan House MD denken. Maar weet zo niet welke het is, of die jonge blonde gast of die donkere die chef van house. (trouwens alleen door de achternaam, dus zal het met house ook wel fout hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als ik zeg: Eric Forman, zegt dat je dan wel wat ?
That 70's show kun je beter aan denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan moet ik aan House MD denken. Maar weet zo niet welke het is, of die jonge blonde gast of die donkere die chef van house. (trouwens alleen door de achternaam, dus zal het met house ook wel fout hebben)
(alleen zitten die beide niet in Spiderman 3, dus denk ik dat het Sandman moet zijn, maar nou even denken aan films met sandman...)
Nog 2quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef The_Substitute het volgende:
Sam's vraag: Mute Witness
Dopekoe's vraag: Traffic.![]()
Mona lisa smile?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef Dopekoe het volgende:
Hints:
* bekend figuur van een schilderij die lacht
kijk ik niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
That 70's show kun je beter aan denken
Nog 1tjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mona lisa smile?
[..]
kijk ik niet...![]()
Sorry, ik heb smaakquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef The_Substitute het volgende:
+ oceans Eleven en Ocean's Twelve.
Ik kijk het ook alleen maar vanwege dat het precies tussen Topchef en the Big Bang Theory zitquote:
Daar zit ie echt in.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef Dopekoe het volgende:
Maar ben wel benieuwd hoe je daar zo bij komt
Idd, zie het nu ookquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:45 schreef dyonvbaal het volgende:
wat heeft iedereen toch met Topchef...
Ik weet nog steeds niet wie ik nou moet hebben dus verder gokken zal niet gaan
nee ouder, jaren vijftig, ze zijn ontsnapte gevangen... waarom kom ik nou niet opd e titel...quote:
die bedoelde ik inderdaad. weet niet of het goed is natuurlijkquote:
Volgens mij is dat Pappy O'Daniel, dus het kan best kloppen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die bedoelde ik inderdaad. weet niet of het goed is natuurlijk
quote:
Waar zie jij een begrafenisquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:54 schreef dyonvbaal het volgende:
hmm...begrafenis, jaren '70 komt me bekend voor, maar kom niet op een titel...
Die eerste foto is zoals je toch een typisch amerikaanse begrafenis in films ziet. Taart en mensen die alles behalve vrolijk kijken. Zij erg donker gekleed, hij netjes gekleed. Dus daar maak ik een begrafenis vanquote:
Je bent spot-on, tot nu toequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die eerste foto is zoals je toch een typisch amerikaanse begrafenis in films ziet. Taart en mensen die alles behalve vrolijk kijken. Zij erg donker gekleed, hij netjes gekleed. Dus daar maak ik een begrafenis van(tuurlijk kan ik er ook helemaal naast zitten
)
dacht dat je over plaatje 2 hadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die eerste foto is zoals je toch een typisch amerikaanse begrafenis in films ziet. Taart en mensen die alles behalve vrolijk kijken. Zij erg donker gekleed, hij netjes gekleed. Dus daar maak ik een begrafenis van(tuurlijk kan ik er ook helemaal naast zitten
)
Helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
before the devil knows you're dead?
Omdat ik het een saaie film vondquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef Dopekoe het volgende:
Hoezo de gaap ?
en de acteurs / actrices moeten nog
Helemaal gelijk, die vergeet ik nogal eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef Dopekoe het volgende:
Hoezo de gaap ?
en de acteurs / actrices moeten nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |