Omgquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
Groot nieuws, mijn rubberen kut is binnen![]()
Doos helemaal plat en dikke tape erop met GEOPEND DOOR TNT I.V.M. DOUANEAFHANDELING![]()
![]()
![]()
Ik hoop maar dat niemand bij de TNT een wilde middagpauze heeft gehad in de w.c.
Ik laat jullie nog even op het puntje van de stoel zitten, later meer nieuws
Je zult zo iets maar tegenkomen bij de inklaring. lol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
Groot nieuws, mijn rubberen kut is binnen![]()
Doos helemaal plat en dikke tape erop met GEOPEND DOOR TNT I.V.M. DOUANEAFHANDELING![]()
![]()
![]()
Ik hoop maar dat niemand bij de TNT een wilde middagpauze heeft gehad in de w.c.
Ik laat jullie nog even op het puntje van de stoel zitten, later meer nieuws
Hoe maak je dat ding dan eigenlijk weer schoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Omg![]()
![]()
Respect als je daar nog durft in te kwakken hoor
quote:Cons:Cleaning (or rather: putting the sleeve back in the tube) is a bit difficult. Also, the cleaning needs to be done right after 'release', the bottom is not waterproof.
Not really a con, but the vibration doesn't add much so I removed it.
It's not as silent as I'd wish.
These are all minor nitpicks though, they're nothing next to the pros.
Geeft 'inklaren' toch een heel andere betekenisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:21 schreef Repeating het volgende:
[..]
Je zult zo iets maar tegenkomen bij de inklaring. lol.
ja klopt zelfste avondquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil m'n Shark Watch ook!
Hadden wij 'm dezelfde avond besteld Syphixx?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja klopt zelfste avond
want we gingen racen Chinese Webshops topic #162 Met echte aziatische merken!
hebbek gewonnen?![]()
wss ligt ie morgne bij je in de bus ofzoIk had 'm stiekem vandaag al verwacht, maar ik gok dat België op de route naar ZO-Brabant ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gewonnenIk heb helaas geen LED-varkentjes voor je
"If you're not a manc, you're a wank"
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb helaas geen LED-varkentjes voor je
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:
Ohja en die pakketpostbezorger![]()
Hier WEER een pakketje voor je!![]()
Het zijn volgens mij mensen die geen plezier in hun werk hebben. Ik heb een zeer nukkige.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef Miniem het volgende:
Ohja en die pakketpostbezorger![]()
Hier WEER een pakketje voor je!![]()
Mijn bezorger zegt het op een sarcastische toon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij mensen die geen plezier in hun werk hebben. Ik heb een zeer nukkige.
Dat 'ie er tof uitzag vond ik al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Miniem het volgende:
Lol![]()
Ik ging net kijken of toevallig mijn headset die ik verwachtte van Lighttake in de bus lag.
Helaas niet, dus ik loop weer naar binnen en ga zitten.
Rijdt PostNL voor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een bazending![]()
En dat voor ~ 6 euro.
Straks maar eens open maken.
Review? Ik zoek een goedkope over ear headsetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Miniem het volgende:
Lol![]()
Ik ging net kijken of toevallig mijn headset die ik verwachtte van Lighttake in de bus lag.
Rijdt PostNL voor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een bazending![]()
En dat voor ~ 6 euro.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geeft 'inklaren' toch een heel andere betekenis
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Miniem het volgende:
Lol![]()
Rijdt PostNL voor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een bazending![]()
En dat voor ~ 6 euro.
Die bij ons is wel relax, al keek hij de laatste keer wel vragend toen ik in 2 dagen 3 pakketjes kreegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:46 schreef Repeating het volgende:
Ik wil wel eens weten wat die bezorgers de laatste maand wel niet denkt. Opeens elke week een paar van die gele enveloppen.
Check ook alvast... [gadgets] DealExtreme reviewtopicquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Review? Ik zoek een goedkope over ear headset
Ik heb hem nu op mijn kop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat 'ie er tof uitzag vond ik al.![]()
Maar nu het geluid nog (al was daar al een prima review over, ben toch benieuwd naar een second opinion).
Nou hij vind het wel leuk volgens mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:44 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij mensen die geen plezier in hun werk hebben. Ik heb een zeer nukkige.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef monkeybrain het volgende:
Jesus godverdomme, ik maak het ding schoon en onderin zit een condoom![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |