quote:Frans is bijna helemaal goed wakker
Ligt het aan de Messi ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef -Bubbles- het volgende:
[..]
Ik kijk ook! Ook al zie ik het regelmatig, blijft toch interessant om te zien hoe het in een ander ziekenhuis eraan toegaat.
Droogquote:Ben ik nu in beeld?
En al die mensen in donkerblauwe pakjes die met hun armen over elkaar niets staan te doen? Staan die gewoon te leren ofzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:04 schreef -Bubbles- het volgende:
[..]
Ik kijk ook! Ook al zie ik het regelmatig, blijft toch interessant om te zien hoe het in een ander ziekenhuis eraan toegaat.
Over het aantal mensen in een OK: in dit geval denk 2 chirurgen, 1 instrumenterend OK-assistent, misschien 1 assisterend OK-assistent, 1 omloop OK-assistent, 1 anesthesioloog en 1 anesthesie-assistent. Dit is meestal (buiten de 2 chirurgen) standaard bezetting op een OK. De rest zullen arts-assistenten en co-assistenten zijn.
Dan zal hij waarschijnlijk zijn nek brekenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef YazooW het volgende:
Maar zijn hoofd lijkt niet helemaal vast te zitten of wel? Wat als hij nou opeens met z'n hoofd een draai naar links maakt, als je bij de kapper zou zitten zou dat betekenen dat je kapsel verneukt is, in deze situatie heeft het denk ik wel andere gevolgen...
Z'n nek breken? Ik dacht eerder aan die chirurg die dan misschien met zijn instrumenten uitschiet op zijn hersenen. Hoezo zou hij zijn nek breken dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef -Bubbles- het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk zijn nek brekenDaarom vind ik het ook een eng apparaat waar hij in ligt.
Maar is die niet veeeeeel te moe nu om ineens zijn nek om te draaien?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:10 schreef -Bubbles- het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk zijn nek brekenDaarom vind ik het ook een eng apparaat waar hij in ligt.
Ik hoop voor ze dat ze iets leren jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
En al die mensen in donkerblauwe pakjes die met hun armen over elkaar niets staan te doen? Staan die gewoon te leren ofzo?
Pech gehad denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef Green1 het volgende:
Of wat als er ineens een brandalarm af gaat in dat ziekenhuisje kan die man niet effe naar buiten rijden ofzo.
Omdat zijn hoofd in een soort bankschroef ligt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Z'n nek breken? Ik dacht eerder aan die chirurg die dan misschien met zijn instrumenten uitschiet op zijn hersenen. Hoezo zou hij zijn nek breken dan?
Ik als ziekenhuisleek heb geen idee wat die mensen doen in het dagelijks leven?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef -Bubbles- het volgende:
[..]
Ik hoop voor ze dat ze iets leren jaMaar zoals ze erbij staan komen ze op mij inderdaad over als co-assistenten of arts-assistenten.
Dat schijnt wel zo te zijn ja. Ze gaan zijn reflexen straks testenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Als ze nou prikken op een bepaalde plek, gaat dan opeens zijn arm omhoog?
Zijn hoofd kan hij niet bewegen. Die zit echt muurvast in die stellage (Mayfield). Hij zou dus alleen zijn lichaam kunnen draaien ten opzichte van zijn hoofd. Als dat te abrupt en te ver zou gaan zegt je nek een keer krak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Z'n nek breken? Ik dacht eerder aan die chirurg die dan misschien met zijn instrumenten uitschiet op zijn hersenen. Hoezo zou hij zijn nek breken dan?
Ah ok, ik ging er vanuit dat hij zijn hoofd nog gewoon kon bewegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef -Bubbles- het volgende:
[..]
Zijn hoofd kan hij niet bewegen. Die zit echt muurvast in die stellage (Mayfield). Hij zou dus alleen zijn lichaam kunnen draaien ten opzichte van zijn hoofd. Als dat te abrupt en te ver zou gaan zegt je nek een keer krak.
Maar ik ga ervan uit dat zijn lichaam ook vast ligt en hij dermate veel sedatie heeft gehad dat hij dat niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |