En je doet het met een als wijf postende userquote:
Say whut?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je doet het met een als wijf postende user.
quote:
Daar ging het mis.quote:
Ik heb wel tieten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen tieten is altijd een aardige indicatie
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou toen ik laatst op de grond lag en aan Kluts vroeg of ze zonder slipje met rokje over me heen wilde lopen zag ik toch dui-de-lijk tekenen van een open wond hoor!
Alhoewel... dat kunnen dan ook littekens van een ombouw-operatie zijn...
Ik heb geen houthakkersblouse en pakjes shag onder de armen!quote:
Gaat het ook niet om. HW vond dat jij niet als Kluts postte, dus je ben een vreemde. Vreemde man klonk nog net iets leuker, dus vandaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen houthakkersblouse en pakjes shag onder de armen!
Het ging dus alleen om het sensatie-effect? Je moet bij SBS gaan werken jij!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat het ook niet om. HW vond dat jij niet als Kluts postte, dus je ben een vreemde. Vreemde man klonk nog net iets leuker, dus vandaar.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
een meid, met houthakkershemd, en een klein beetje okselhaar... hmm.. kan ik het op
Goh, verrassend, als het maar een hartslag heeft of net heeft gehadquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
een meid, met houthakkershemd, en een klein beetje okselhaar... hmm.. kan ik het op
Ja, die van jou die hebben nog niet eens okselhaar!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, verrassend, als het maar een hartslag heeft of net heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |