abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103504021
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is het ook storend voor andere mensen?
Ik krijg elke dag wel commentaar op mijn tics, gewoon omdat ze het eerste zijn dat opvalt aan mij, en ze erg vervelend kunnen zijn voor mensen die het niet gewend zijn en er niet mee om kunnen gaan. Dan zijn het pas echt tics waarover je mag klagen, vind ik dan.
M'n vrienden en familie waren er al aan gewend. 1tje begint me soms zelfs na te doen terwijl hij praat :P
pi_103504069
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik dat dan ook wel. Ik pluk altijd en overal bladeren van heggen af, ik pak in een winkel nooit het eerste voorwerp, doe ik ook met vleeswaren, als mensen vaak ja ja ja ja zeggen ga ik het in mijn hoofd herhalen/tellen, ik vergelijk mensen met dieren en zo heb ik nog wel een paar dingen. Gelukkig zien mensen dat niet echt.
God daar noem je er een paar... :P
Bladeren is herkenbaar. Winkel een klein beetje, maar ik heb dat thuis erger. Ik pak bijvoorbeeld nooit het eerste plakje vlees, onbijtkoek of sneetje brood. Washandjes en handdoeken pak ik ook de 2e.
pi_103504075
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
Oh ja telefoneren doe ik ook meestal ijsberend.
Meestal omdat het een saai formeel gesprek is.
Een keer om mezelf gewoon te kalmeren omdat ik helemaal in paniek was.
Ik ijsbeer al-tijd en immer. Altijd en immer, als ik aan de lijn ben.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:20:55 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103504076
Ik kan niet stil zitten, geld gaat van groot naar klein. Groot geld achter in klein geld voor in(brief geld dan)

En betreft kleding. Sting en bijenkorf voor werk kleding. Voor de rest heb ik een vaste heren zaak met verschillende merken. Ik draag zelf veel van circle of gentlemen.

Ik vind altijd kleding dat net iets anders is dan de rest het leukste :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103504089
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is het ook storend voor andere mensen?
Ik krijg elke dag wel commentaar op mijn tics, gewoon omdat ze het eerste zijn dat opvalt aan mij, en ze erg vervelend kunnen zijn voor mensen die het niet gewend zijn en er niet mee om kunnen gaan. Dan zijn het pas echt tics waarover je mag klagen, vind ik dan.
Zeg je dat nou serieus?
Djeez wist niet dat een trap was van vreemdheid voor je er wat over mocht zeggen

Moet echt wel even kwijt (en ook weer niet lullig bedoeld) maar dat het me opvalt hoe veel mensen hier zich identificeren met afwijkend zijn en daar trots op lijken te zijn...
En het begint me geloof ik ook wel te storen, maar dat kan ook weer in mij zitten natuurlijk (als je je ergens aan ergert zegt dat ook wat over jezelf)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:21:38 #256
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103504106
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik telefoneerde toen ik gewoon zat of stond kan ik me niet herinneren. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103504111
quote:

[..]

Ik dacht altijd dat iedereen dat deed. :')
pi_103504129
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Probeer je het ook wel eens te minderen? Af te leren zegmaar?

Daar heb ik die vriendin van mij mee geholpen. Elke keer als ik zag dat ze ging knarsentanden, dan wees ik haar daarop.
Ja, ik hou me altijd erg in bij anderen, het valt dan nog steeds erg op, maar ik probeer het zo min mogelijk storend te doen.
Als ik daarna weer alleen ben moet het er dan wel allemaal uit, dan heb ik echt even tijd ndig om mijn tics uit te leven, zeg maar :P
pi_103504147
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef heloef het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik telefoneerde toen ik gewoon zat of stond kan ik me niet herinneren. :')
Ik ben een ware vergeet-kampioen.
Geld in de pin-automaat laten zitten en dat soort verhalen? Heb ze allemaal al meerdere malen gehad -_-
pi_103504161
Maar voor wie me echt wilt ontmoeten, kom dan gewoon naar de meet op 5 november, ben ik in levende lijve bij ;D
pi_103504170
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

God daar noem je er een paar... :P
Bladeren is herkenbaar. Winkel een klein beetje, maar ik heb dat thuis erger. Ik pak bijvoorbeeld nooit het eerste plakje vlees, onbijtkoek of sneetje brood. Washandjes en handdoeken pak ik ook de 2e.
Ik heb dat ook met brood, washandjes en handdoeken. En als je er goed over na denkt slaat 't nergens op. :P
pi_103504197
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, ik hou me altijd erg in bij anderen, het valt dan nog steeds erg op, maar ik probeer het zo min mogelijk storend te doen.
Als ik daarna weer alleen ben moet het er dan wel allemaal uit, dan heb ik echt even tijd ndig om mijn tics uit te leven, zeg maar :P
Je bent nu nog jong, pas op dat het niet te erg wordt en dat de tics zich niet steeds meer uitbreiden zegmaar. Er zijn mensen die uren lang bezig zijn met het uitvoeren van tics, dan heb je geen leven. En dan is het op een gegeven moment bijna niet meer af te leren.
pi_103504223
quote:

[..]

Ik ook. behalve toen ik in een callcenter werkte. Maar eigenlijk vind ik bellen gewoon doodeng.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:24:44 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103504231
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben een ware vergeet-kampioen.
Geld in de pin-automaat laten zitten en dat soort verhalen? Heb ze allemaal al meerdere malen gehad -_-
Ik onthoud meestal heel veel nutteloze dingen van dingen op TV of over vrienden. :')
Gelukkig vergeet ik niet zo snel belangrijke dingen.
Soms heb ik wel soms dat ik gewoon vergeet wat ik aan het doen ben als ik even aan iets anders denk.
C'est la vie
pi_103504239
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:23 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ik heb dat ook met brood, washandjes en handdoeken. En als je er goed over na denkt slaat 't nergens op. :P
Soort smetvrees of zo :?

Je weet nooit wat er met die bovenste gebeurd is. En het voelt gewoon schoner om de 2e te pakken.
pi_103504269
M'n vader heeft een tik dat hij alles recht legt. 1x waren m'n vader, ik en m'n vaders vriendin in een pizzeria. Hij vertellen over de Maya's en de Inca's en zo, terwijl hij alles recht zette. Toen moest hij naar de plee, dus ik alles nét een beetje schuin zetten.
Kwam die terug en begon vrolijk door te lullen over indianen en zette alles opnieuw recht. En zijn vriendin en ik maar lachen!! En hij begreep er helemaal niets van wat er nou te lachen viel :P
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:26:35 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103504300
Ik maak altijd vouwen in de kleding die ik aan heb.
Vroeger deed ik het echt elke dag nu is het wel wat minder.
C'est la vie
pi_103504308
Ik ken na al dat treinreizen letterlijk de teksten uit mijn hoofd die worden opgeroepen, en ik moet me dan altijd inhouden om niet mee te gaan praten. :') Best triest.
pi_103504314
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zeg je dat nou serieus?
Djeez wist niet dat een trap was van vreemdheid voor je er wat over mocht zeggen

Moet echt wel even kwijt (en ook weer niet lullig bedoeld) maar dat het me opvalt hoe veel mensen hier zich identificeren met afwijkend zijn en daar trots op lijken te zijn...
En het begint me geloof ik ook wel te storen, maar dat kan ook weer in mij zitten natuurlijk (als je je ergens aan ergert zegt dat ook wat over jezelf)
Je mag er wel wat over zeggen natuurlijk, maar het stoort mij dan weer dat er mensen zijn die ijsberen aan de telefoon een tic noemen terwijl ze dan blijkbaar geen idee hebben van hoe ernstig en storend echte tics zijn. Ik kan van mijn tics uren wakker liggen omdat ze me gewoon uit mijn slaap houden.

Ik ben helemaal niet trots op dat ik misschien afwijk van de norm, ik haat het aan mezelf. Maar het is wel wie ik ben en mezelf ermee identificeren is dan onvermijdelijk, een ander leven ken ik namelijk niet.
pi_103504333
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je mag er wel wat over zeggen natuurlijk, maar het stoort mij dan weer dat er mensen zijn die ijsberen aan de telefoon een tic noemen terwijl ze dan blijkbaar geen idee hebben van hoe ernstig en storend echte tics zijn. Ik kan van mijn tics uren wakker liggen omdat ze me gewoon uit mijn slaap houden.

Ik ben helemaal niet trots op dat ik misschien afwijk van de norm, ik haat het aan mezelf. Maar het is wel wie ik ben en mezelf ermee identificeren is dan onvermijdelijk, een ander leven ken ik namelijk niet.
Huh, welke tics houden jou zo bezig dan>?
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:27:59 #271
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103504341
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ken na al dat treinreizen letterlijk de teksten uit mijn hoofd die worden opgeroepen, en ik moet me dan altijd inhouden om niet mee te gaan praten. :') Best triest.
Ik heb dat met jingles van radioprogramma's. :')
C'est la vie
pi_103504384
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ga jezelf niet haten, neem maar van mij aan dat je nergens uitkomt zolang je jezelf blijft haten
Je moet van jezelf gaan houden, nou DAT is moeilijk, hoor!
pi_103504410
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:27 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Huh, welke tics houden jou zo bezig dan>?
Ik heb het idee dat jullie tics verwarren met dwangneuroses.
Dwangneuroses zijn dingen die je 'moet' doen van jezelf, daar heb ik verder niet echt meer last van dan iedereen.
Tics zijn bewegingen die je maakt die je niet kunt tegenhouden, zoals aan je haar trekken of je neusvleugels optrekken, en dat soort dingen kunnen je behoorlijk uit je slaap houden.
pi_103504434
Ik vind wel raar trouwens dat dit de beschrijving is van tics:

quote:
Een tic is een plotselinge, spontane, korte samentrekking van een spier of spiergroep. Hierdoor ontstaat een waarneembare beweging (motorische tic) of vocale uiting (vocale tic). Soms treden tics in korte tijd snel na elkaar op.
Een tic kan vrijwillig gereproduceerd worden. Indien wenselijk kan een persoon met een tic, deze tijdelijk onderdrukken. Dit veroorzaakt wel een soort spanning, een drang om te bewegen.
Tics kunnen bij iedereen voorkomen, maar zijn soms een symptoom van een somatische of psychische aandoening (ticstoornis).
De meeste tics die voorkomen op kinderleeftijd, verdwijnen spontaan.
Een bekende aandoening waarbij tics optreden, is het syndroom van Gilles de la Tourette.
En dat vervolgens deze kenmerken erbij staan:
quote:
Kenmerken

Voorbeelden van tics met geluid zijn:
snuiven
knorren
snurken
de keel schrapen
vingers knakken.
Tics zonder geluid kunnen bestaan uit:
het optrekken van de schouders
knipogen
grimassen trekken
in de schouder bijten.
Verdere tics zijn:
bepaalde voorwerpen tellen, zoals traptredens, stoeptegels etc.
het licht vaker uit- en aandoen.
Waarvan enkelen nauwelijks iets met spieren te maken hebben. :P
pi_103504449
Ik check voordat ik de deur uitga een paar keer of ik mijn telefoon/portemonnee/sleutels bij heb. Dit doe ik nogmaals als ik net buiten de deur sta. Nog eens als ik langs mijn huis loop en nog eens als ik bij de bushalte ben en vervolgens nog een keer als ik in de bus zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')