abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103502865
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik wil helemaal niet samenwonen ;)
Je snapt heus wel wat ik bedoel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_103502903
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is ook nog steeds een uiterste. De meeste vrouwen zijn echt niet zo afhankelijk van jouw mening.

[..]

Niet willen samenwonen is toch een voorbeeld van dat je liever geen verandering wilt? Relatie OK, maar het moet ervoor zorgen dat jouw eigen manier van leven niet teveel wijzigt. Dat vind ik nogal conservatief.
Misschien is dat wel conservatief, dat weet ik niet.
Maar ik heb ooit korte tijd samen gewoond en daarvan geleerd dat samenwonen echt niet voor mij gaat werken, tenzij het een enorme woning is!
pi_103502944
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Lijkt me juist niet
Als je zelf al moeite hebt met veranderingen je partner ook zitten jullie straks in een huis waar je niks weg kunt gooien of zo ;) :P
M.a.w. een partner die je uit je comfort zone trekt is waarschijnlijk gezonder
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je snapt heus wel wat ik bedoel
Niet meteen, moet er even over nadenken
pi_103502954
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar ik heb ooit korte tijd samen gewoond en daarvan geleerd dat samenwonen echt niet voor mij gaat werken, tenzij het een enorme woning is!
Dat kan toch ook met je partner te maken hebben?

Ik ben niet bewust alleen maar tegen je in aan het gaan hoor, maar in mijn ervaring is samenwonen ook een beetje concessies doen en met de één gaat dat makkelijker dan met de ander.
pi_103502960
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Had jij former nou al gemeet trouwens of nog niet?
pi_103502997
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Je wil een onzekere vrouw? Veel mooie modepopjes zijn heel erg onzeker hoor.

Grappig dat je dat zegt, want ik heb me wel altijd onbewust aangetrokken gevoelt tot vrouwen met een zekere hulpvraag, zeg maar. Tis ook niet voor niets dat de relaties die ik heb gehad, altijd zo kort duurden
pi_103503007
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Niet meteen, moet er even over nadenken
Als jij bepaalde 'issues' hebt dan is het niet aan te raden om met iemand een relatie te beginnen die dezelfde 'issues' heeft omdat je dan lekker door kunt gaan met je gedrag
Het is meer aan te raden met iemand die je steunt en uitdaagt er wat aan te doen

Natuurlijk is het fijner om door te gaan zoals je al jaren doet maar of dat gezonder is is natuurlijk een andere vraag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503041
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ze is de afgelopen 2 dagen nog niet online geweest en 3 dagen terug kwam ik pas thuis, ziek en al, en had dus nog niet zo'n trek (noch energie) om allerlij dingetjes te regelen. Had niet eens vreten in huis :P
pi_103503050
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Leuk koppel wel. Allebei wajong en bepaalde issues, kunnen elkaar dus goed begrijpen enzovoort. Tenminste, dat neem ik aan.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee, ze is de afgelopen 2 dagen nog niet online geweest en 3 dagen terug kwam ik pas thuis, ziek en al, en had dus nog niet zo'n trek (noch energie) om allerlij dingetjes te regelen. Had niet eens vreten in huis :P
Huh. Ik dacht dat zij vermeldde van wel, jullie hadden ergens wat gedronken? Ik kan haar nooit volgen qua schrijfstijl, ligt aan mij. :P
pi_103503051
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet bang voor veranderingen, ik ben zelf ook nogal impulsief. Ik kan alleen slecht tegen veranderingen.

M.a.w., ik raak steeds in zaken verzeild waarna ik in de war raak en gestressed en zo. Echt een slapstick een beetje :P
Herken ik. :)
Ik doe soms ineens heel spontaan dingen, ik ben pas nog een keer een dag onverwacht naar Amsterdam geweest, en dat vind ik dan ook wel leuk als ik er eenmaal ben, maar daarna ben ik toch minstens een paar dagen compleet in de war :')
pi_103503102
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als jij bepaalde 'issues' hebt dan is het niet aan te raden om met iemand een relatie te beginnen die dezelfde 'issues' heeft omdat je dan lekker door kunt gaan met je gedrag
Het is meer aan te raden met iemand die je steunt en uitdaagt er wat aan te doen

Natuurlijk is het fijner om door te gaan zoals je al jaren doet maar of dat gezonder is is natuurlijk een andere vraag
Je hebt wel gelijk, maar het ding is "Ik -wil- helemaal geen verzorgd typetje zijn".
Dan ben ik meer een kind of zo ipv een partner, en dat kan ook niet gezond zijn
pi_103503157
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk, maar het ding is "Ik -wil- helemaal geen verzorgd typetje zijn".
Dan ben ik meer een kind of zo ipv een partner, en dat kan ook niet gezond zijn
Nu ben ik jou weer even kwijt :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503176
Ik weet niet, maar ik heb 't idee dat ik grieperig ben of zo. De hele tijd duizelig, heb echt -geen- conditie, koud en warm tegelijk, keelpijn (ook al rook ik niet meer), niezen
pi_103503200
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nu ben ik jou weer even kwijt :P
Lol ok. In 't kort, ik wil geen relatie waarin ik haar kind ben ipv haar partner ;)
pi_103503237
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik doe soms ineens heel spontaan dingen, ik ben pas nog een keer een dag onverwacht naar Amsterdam geweest, en dat vind ik dan ook wel leuk als ik er eenmaal ben, maar daarna ben ik toch minstens een paar dagen compleet in de war :')
Ik ben een keer onverwacht naar Berlijn geweest. Iedereen die ik kende was een paar dagen in de war haha!
pi_103503242
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb jij niet iets of zo? Je kan ook niet tegen de drukte enzo? Van bejaarde mensen kan ik dit begrijpen, maar op je 18e? :P
pi_103503248
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lol ok. In 't kort, ik wil geen relatie waarin ik haar kind ben ipv haar partner ;)
Nee tuurlijk niet maar wat heeft dat te maken met iemand die je uit je comfort zone haalt?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503277
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Leuk koppel wel. Allebei wajong en bepaalde issues, kunnen elkaar dus goed begrijpen enzovoort. Tenminste, dat neem ik aan.

In theorie misschien, maar we hebben elkaar nog nooit in ';t echt gezien. Wie weet hebben we binnen 5 minuten ruzie :P
pi_103503284
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet maar wat heeft dat te maken met iemand die je uit je comfort zone haalt?
Nu volg ik jou geloof ik weer niet! :P
pi_103503320
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Heb jij niet iets of zo? Je kan ook niet tegen de drukte enzo? Van bejaarde mensen kan ik dit begrijpen, maar op je 18e? :P
Ik kon nooit tegen drukte. Als kind vond ik pauzes vreselijk en klom ik 't liefste in een boom in m'n eentje.
Of bleef ik binnen.
Op de middelbare school zat ik meestal in de bieb huiswerk te maken
pi_103503334
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nu volg ik jou geloof ik weer niet! :P
Ik zeg dat als je zelf issues hebt het vaak niet aan te raden is om iemand anders met (vergelijkbare) issues te daten omdat je elkaar dan versterkt
En jij zegt ik wil niet iemand kind zijn? En ik zie niet waarom iemand zonder issues daten meteen impliceert dat die ander dan zich gedraagt als je moeder?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503341
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ach, volgens mij is er een heleboel mis met me :')
Ik kan ook niet tegen drukte inderdaad, gisteren werd ik weer zo'n beetje helemaal gek in het OV.
Alleen op papier heb ik niets :)
pi_103503378
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach, volgens mij is er een heleboel mis met me :')
Ik kan ook niet tegen drukte inderdaad, gisteren werd ik weer zo'n beetje helemaal gek in het OV.
Alleen op papier heb ik niets :)
omdat je jezelf nooit hebt laten testen of omdat er niets aan de hand is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503412
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zeg dat als je zelf issues hebt het vaak niet aan te raden is om iemand anders met (vergelijkbare) issues te daten omdat je elkaar dan versterkt
En jij zegt ik wil niet iemand kind zijn? En ik zie niet waarom iemand zonder issues daten meteen impliceert dat die ander dan zich gedraagt als je moeder?
Je kunt elkaar versterken, maar je kunt ook een hoop in elkaar herkennen. Zo hebben een toenmalige vriendin en ik -elkaar- verteld dat de ander wellicht autistisch zou kunnen zijn, wat ook bleek te kloppen in mijn geval. Zij heeft nu test aangevraagd en denkt nu ook van wel-autisme
pi_103503457
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat je jezelf nooit hebt laten testen of omdat er niets aan de hand is?
Ik heb mezelf nooit laten testen.
Ik zou met de beste wil van de wereld niet kunnen zeggen dat er niets mis met me is. Iedereen ziet het ook meteen aan me, want ik heb enorm veel tics in het openbaar.
pi_103503474
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je kunt elkaar versterken, maar je kunt ook een hoop in elkaar herkennen. Zo hebben een toenmalige vriendin en ik -elkaar- verteld dat de ander wellicht autistisch zou kunnen zijn, wat ook bleek te kloppen in mijn geval. Zij heeft nu test aangevraagd en denkt nu ook van wel-autisme
Ja oke maar gewone vrienden kunnen ook herkennen en kunnen je op dat gebied tot steun zijn
Als je allebei issues hebt gaat dat in mijn ervaring juist richting de kant van versterken en daar is dus niemand bij gebaad

2 mensen met een eetstoornis of met een anger managment problemen zorgen bij elkaar toch ook alleen voor escalatie (en nee niet die escalatie van de pua people :P )
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503480
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zou met de beste wil van de wereld niet kunnen zeggen dat er niets mis met me is. Iedereen ziet het ook meteen aan me, want ik heb enorm veel tics in het openbaar.
Wat voor tics?
pi_103503492
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien toch een idee dan een test? Dan kun je er adequater mee aan de slag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503557
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja oke maar gewone vrienden kunnen ook herkennen en kunnen je op dat gebied tot steun zijn
Als je allebei issues hebt gaat dat in mijn ervaring juist richting de kant van versterken en daar is dus niemand bij gebaad

2 mensen met een eetstoornis of met een anger managment problemen zorgen bij elkaar toch ook alleen voor escalatie (en nee niet die escalatie van de pua people :P )
Dat is waar, maar 2 mensen die beiden bioloog zijn zullen elkaar toch ook alleen maar versterken zonder dat dat een probleem hoeft te zijn?
Persoonlijk denk ik dat een vrouw met autisme, of autistische/ADD trekjes, beter bij me zal passen dan een "gezond" iemand. In elk geval, op een bepaalde manier wel
pi_103503587
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kon nooit tegen drukte. Als kind vond ik pauzes vreselijk en klom ik 't liefste in een boom in m'n eentje.
Of bleef ik binnen.
Op de middelbare school zat ik meestal in de bieb huiswerk te maken
Maar jij hebt toch ook autisme?
pi_103503592
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is waar, maar 2 mensen die bijde bioloog zijn zullen elkaar toch ook alleen maar versterken zonder dat dat een probleem hoeft te zijn?
Persoonlijk denk ik dat een vrouw met autisme, of autistische/ADD trekjes, beter bij me zal passen dan een "gezond" iemand. In elk geval, op een bepaalde manier wel
Omdat bioloog zijn geen probleem is natuurlijk :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503613
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:08 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat voor tics?
Ik heb een ketting waar ik de hele tijd aan trek of waarvan ik de hanger de hele tijd heen en weer schuif, als het druk is om me heen ga ik raar knipperen met mijn ogen of doe ik andere rare dingen met mijn gezicht, ik knip de hele tijd met mijn vingers, mijn schoenen slijten vanwege het tikken tegen mijn stoel wat ik de hele tijd doe, en ga zo maar door.
pi_103503618
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat bioloog zijn geen probleem is natuurlijk :P
Klopt, maar autisme hoeft ook geen probleem te zijn, toch? :P
pi_103503677
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb een ketting waar ik de hele tijd aan trek of waarvan ik de hanger de hele tijd heen en weer schuif, als het druk is om me heen ga ik raar knipperen met mijn ogen of doe ik andere rare dingen met mijn gezicht, ik knip de hele tijd met mijn vingers, mijn schoenen slijten vanwege het tikken tegen mijn stoel wat ik de hele tijd doe, en ga zo maar door.
Sprekend een (oud)vriendin van mij.
Zij speelde altijd met haar ring, armbandjes of ketting, kon niet stilzitten, knarsentanden, knokkels kraken en vast nog wat andere dingen.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:13:29 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103503690
Goedemiddag.
Alles goed hier?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103503701
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt, maar autisme hoeft ook geen probleem te zijn, toch? :P
hoeft het niet te zijn als je er mee om kunt gaan
en dat kost moeite
en als jij een partner heeft die het zelfde gedrag vertoont zal die je niet uitnodigen (meestal) om dat gedrag dat 'problematisch' is los te laten omdat het voor die partner geen probleem is (juist heel herkenbaar) waardoor je dus niet 'verder' komt en blijft zitten met 'problematisch' gedrag
Dus je partner spoort je dan niet aan om die moeite te doen maar juist het tegendeel

Net als met roken waar het eerder over ging
Als je partner rookt zal die je niet aanmoedigen te stoppen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503705
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat vreemd.

Hallo, ik knak ook altijd met mijn botten in mijn vingers en tenen. Ook een tik geworden. :P Is toch niet zo heel vreemd. Zo heb ik ook wel een paar tikken.
pi_103503721
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sprekend een (oud)vriendin van mij.
Zij speelde altijd met haar ring, armbandjes of ketting, kon niet stilzitten, knarsentanden, knokkels kraken en vast nog wat andere dingen.
Heb jij toevallig ook dat soort tiks, straw?

Zelf ben ik ook wat overbewegelijk, zeg maar :P
pi_103503754
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:13 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat vreemd.
Klopt, ik vind mezelf ook vreemd :)
pi_103503774
Iedereen heeft tics lijkt me

(niet naar aanleiding van jou post lokasenna, ik wil niet bagatelliseren wat je beschrijft maar meer naar aanleiding van het algemene onderwerp)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_103503780
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoeft het niet te zijn als je er mee om kunt gaan
en dat kost moeite
en als jij een partner heeft die het zelfde gedrag vertoont zal die je niet uitnodigen (meestal) om dat gedrag dat 'problematisch' is los te laten omdat het voor die partner geen probleem is (juist heel herkenbaar) waardoor je dus niet 'verder' komt en blijft zitten met 'problematisch' gedrag
Dus je partner spoort je dan niet aan om die moeite te doen maar juist het tegendeel

Net als met roken waar het eerder over ging
Als je partner rookt zal die je niet aanmoedigen te stoppen
Hier ga ik even een nachtje over slapen! :D

En hoi Heloef! :W
pi_103503830
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:13 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Wat vreemd.

Hallo, ik knak ook altijd met mijn botten in mijn vingers en tenen. Ook een tik geworden. :P Is toch niet zo heel vreemd. Zo heb ik ook wel een paar tikken.
Als je het constant doet is het best neurotisch hoor. :P
pi_103503847
Ik ijsbeerde altijd als ik ergens een peuk rookte, ik ijsbeer als ik m'n tanden poets en als ik aan de telefoon ben.
Ik beweeg altijd m'n knieën op en neer OF m'n voeten op en neer. Enz enz enz
Of ik beweeg soms ook van voren naar achteren en zo (terwijl ik zit dan :P)
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:17:45 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103503916
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen heeft tics lijkt me

(niet naar aanleiding van jou post lokasenna, ik wil niet bagatelliseren wat je beschrijft maar meer naar aanleiding van het algemene onderwerp)
Ik heb de neiging om altijd hard op te denken.
Vooral als ik thuis ben.

Voor de rest heb ik niet zoveel tics.
C'est la vie
pi_103503919
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ijsbeerde altijd als ik ergens een peuk rookte, ik ijsbeer als ik m'n tanden poets en als ik aan de telefoon ben.
Ik tril vaak met één been, kan niet stilzitten. Stilstaan kan ik ook niet, dan wip ik een beetje van een been naar de ander. Telefoneren doe ik ook ijsberend. Maar verder kan ik zo snel niet iets verzinnen.
pi_103503957
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Of ik beweeg soms ook van voren naar achteren en zo
Is het ook storend voor andere mensen?
Ik krijg elke dag wel commentaar op mijn tics, gewoon omdat ze het eerste zijn dat opvalt aan mij, en ze erg vervelend kunnen zijn voor mensen die het niet gewend zijn en er niet mee om kunnen gaan. Dan zijn het pas echt tics waarover je mag klagen, vind ik dan.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:18:57 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103503971
Oh ja telefoneren doe ik ook meestal ijsberend.
Meestal omdat het een saai formeel gesprek is.
Een keer om mezelf gewoon te kalmeren omdat ik helemaal in paniek was.
C'est la vie
pi_103503980
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je het constant doet is het best neurotisch hoor. :P
Volgens mij ben ik dat dan ook wel. Ik pluk altijd en overal bladeren van heggen af, ik pak in een winkel nooit het eerste voorwerp, doe ik ook met vleeswaren, als mensen vaak ja ja ja ja zeggen ga ik het in mijn hoofd herhalen/tellen, ik vergelijk mensen met dieren en zo heb ik nog wel een paar dingen. Gelukkig zien mensen dat niet echt.
pi_103503994
Vroeger waren m'n gedachten als het ware ideeën in een blender in m'n hoofd. Nu ik daar medicatie voor heb, kan ik voor het eerst in m'n leven ergens zitten en gewoon nergens aan denken.
On-mogelijk zonder medicatie
pi_103503999
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is het ook storend voor andere mensen?
Ik krijg elke dag wel commentaar op mijn tics, gewoon omdat ze het eerste zijn dat opvalt aan mij, en ze erg vervelend kunnen zijn voor mensen die het niet gewend zijn en er niet mee om kunnen gaan. Dan zijn het pas echt tics waarover je mag klagen, vind ik dan.
Probeer je het ook wel eens te minderen? Af te leren zegmaar?

Daar heb ik die vriendin van mij mee geholpen. Elke keer als ik zag dat ze ging knarsentanden, dan wees ik haar daarop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')