quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:49 schreef GSbrder het volgende:
Hm. Er zijn mensen die dus doen alsof ze een leven buiten fok hebben en daardoor uitgenodigd worden voor bruiloften. Interessant.
Ambtenarenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef betyar het volgende:
Ik denk zelfs dat 11-11-11 voor veel mensen een druk bezette dag is. Zeker voor de dienstdoende ambtenaar van de burgerlijke stand.
Gelukkig heb ik verstandige vrienden die zich niet aan een ouderwetsch instituut zoals het huwelijk verbinden als daar niet de onmiddellijke noodzaak van bijvoorbeeld de erkenning van een kind mee gemoeid is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
Gelukkig ben ik een straatwees zonder familie en vrienden en heb ik alle tijd.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:48 schreef von_Preussen het volgende:
Heren,
Kunnen we hier eventueel een en ander concretiseren? Ben momenteel deze week aan het inplannen en zit een dag bij een opdrachtgever en moet nog een zakenrelatie uit Duitsland ontvangen. Dan is het we'll fijn om te weten of ik met de 11-11 rekening moet houden of niet.t
quote:
11-11 bal is meestal op een zondag na 11-11quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:46 schreef Dutchnative het volgende:
Vrees dat ik deze editie moet afzeggen.
Op 11-11-11 es ut de aalfdje vanne aalfdje, dan kinse neet noa 'ne meet, dan mosse ut begin van ut vasteloavessezoen veere
Op 12-11-11 heb ik een bruidsfeest(Bruiloft is op de elfde, maar feest op de twaalfde)
Wat deenkse waal, de aalfdje vanne aalfdje, um aalf euver aalf wordt het carnavalssseizoen afgetrapt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
Carnaval is toch pas in Februari?
"blijf van mijn pookje af!"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
Lonkt u nu naar een lift van mij?
Ik wens 'm zeker te stellen, dus ik voeg me naar uwer voorkeursdata.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
Lonkt u nu naar een lift van mij?
Op die manier, dat is geen probleem, gaarne maak ik van uw aanbod gebruik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wens 'm zeker te stellen, dus ik voeg me naar uwer voorkeursdata.
Tres bien, voor zover ik weet heb ik niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier, dat is geen probleem, gaarne maak ik van uw aanbod gebruik.
Aangezien de weekenden moeilijk liggen geniet 11-11 mijn voorkeur.
Neem jij je Orka mee, alsjeblieeeffftt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Zolang VS maar mee doet aan de polonaise, dan vind ik alles best.
Je vleit me met je wens voor mijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
Zolang VS maar mee doet aan de polonaise, dan vind ik alles best.
12-11-11quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
De meet vind in Utrecht plaats.
Nu de definitieve datum nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |