abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103534911
Helaas is wakker hier meestal echt wakker Pessie en gaat hij niet meer slapen. Hij lijkt dan ook niet echt honger/dorst te hebben.
Ik denk dat hij toch gewoon niet lekker is van zijn 14 maanden prik. Hij slaapt nu dus al ruim 2 uur :o .
Hopelijk tankt hij een beetje bij en gaat hij vanmiddag ook nog even liggen als hij bij opa is.

Simmu, dat klinkt ook wel heel pijnlijk/zielig :{
pi_103535308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:28 schreef pessie het volgende:

[..]

Herkenbaar, en hier nu dus 4 kiezen :') . Kun je in zn mond kijken? Ik zag het pas toen ik Nathan gisteren aan het uitkietelen was en hij aan het schateren was.

As, flesje warme melk om 6 uur en weer naar bed brengen? Nathan is ook al een tijd op 1 slaapje maar dat trekt hij als hij na 8 uur wakker is. Terwijl hij om 6 uur wel honger/dorst heeft. Hij drinkt dan lekker wat en gaat rustig weer slapen.
Oh jee, misschien hier dus ook. Nja zie wel wat bobbels zitten enzo, maar niks echt ernstigs, maar misschien dat er wel wat aankomt en dat dat al bezig is met irriteren.
Ben allang blij dat ie nu iig s nachts wel lekker slaapt. Normaal zijn de nachten drama bij tanden, maar misschien dat dat nu niet zo is.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:17:53 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103535646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Oh jee, misschien hier dus ook. Nja zie wel wat bobbels zitten enzo, maar niks echt ernstigs, maar misschien dat er wel wat aankomt en dat dat al bezig is met irriteren.
Ben allang blij dat ie nu iig s nachts wel lekker slaapt. Normaal zijn de nachten drama bij tanden, maar misschien dat dat nu niet zo is.
Wat betreft de nachten, net zo herkenbaar (dit wordt eng :X ). Nathan slaapt echt behoorlijk goed op het moment. Bizar. :?

As, heftig dat je er dus elke dag om 6 uur uit bent.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:02:32 #54
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103537056
Zoo.... wat een hoop zieke kindjes! Tijd voor de lente!!

Hier nu een vrolijk maar hangerig meisje... Ze melde zich gisteravond rond 23.00 met 39.5...
Zetpil, tijd knuffelen... om 00.30 sliep ze weer... (Ze heeft de 5de ziekte)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 18:25:29 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103550436
De dag is om en hij ligt weer in bed! *O*
Hopelijk slaapt hij nu gewoon door.
pi_103553188
Hier ook luieruitslag, wat een ramp zeg...
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:43:51 #57
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103553749
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Asyniur het volgende:
+1 :')

Ik ben echt dol op mijn zoon maar soms zijn er van die dagen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar he, morgen weer een nieuwe dag!

Ach Troeta, Mex dus ook :* . Bepanthen werkte hier heel goed. Volgens DML kun je bij het kruidvat ook spray kopen die goed werkt.
pi_103553814
luieruitslag das :(
mag ik de maizena nog n keer adverteren? werkt hier als n trein _O_
ik erken wel dat als t bij jouw kind niet werkt, het maizena verhaal stupide overkomt, in dat geval sorry ;)
maar geef toe, t is wel n lief en toepasselijk plaatje O+

quote:
2s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 18:25 schreef Asyniur het volgende:
w/ fijn Asy! ik hoop met je mee, en nu kan jouw dag beginnen? heb je de popcorn al naast je staan? is er n goeie film in de bios? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef pessie het volgende:
Ik ben echt dol op mijn zoon maar soms zijn er van die dagen...
omg Pessie, ik moest lachen om hoe weinig koekjes :P je kind krijgt... vind je dat niet sielug dan :Y)
en idd morgen is er weer n dag! is t n idee om speelgoedjes/bezempje etc te leggen op de plek waar de koekjes liggen of is dat gemeen? >:)

[ Bericht 21% gewijzigd door -Caroline- op 25-10-2011 19:50:58 ]
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:56:29 #59
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554365
Wat vervelend al die luieruitslag!
Bij Oona werkt de zinkzalf nog het beste.. en ook bepanthene doet wel zijn werk..

Ik ben duimpjes aan het draaien!
Na 2 avonden een paar uur wakker hoop ik nu op een doorslapend meisje..
Ze was ook de hele dag wel weer gezellig, goed geslapen overdag... Dus ik heb goede hoop!
Ze zit nog wel steeds onder de vlekjes, maar wel minder rood al..

Ohh Pessie dat is ook wat met die koekjes!
Hier ligt het speentje op een vaste plek tijdens het spelen... Ze kan soms buien hebben dat ze net zo lang bij het traphekje (waar hij achter ligt) blijft dreinen/zeuren/hangen/bungelen/trekken/duwen/abseilen en vooral gillen totdat ik toe zou geven....
We'll have love aplenty
You and me
pi_103554473
Ondernemend mannetje heb je, Pessie. O+

Hier werkt maizena idd niet, maar het is wel een schattig plaatje, Cooki. ;)
Ik zweer bij Bepanthen en anders als laatste redmiddel Cicaplast maar zelfs dat mag niet baten op het moment. Ik ben dus ieder kwartier aan de billen van m'n dochter aan het snuffelen of ze niet weer een zure broek heeft. :')

Ik heb vandaag eindelijk haar haar helemaal uit kunnen borstelen zonder gevecht, na alle goede berichten ook maar een tangle teezer gekocht en :o het werkt echt! Ik vind het nu al de uitvinding van de eeuw, ze gaf geen kik. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duim met je mee, Reilain. :)
pi_103554524
quote ipv edit }:|
pi_103554558
ik ga nu naar de ikea, heeft iemand nog iets nodig ? *O*
t komt op als .... lekker spontaan ja :P
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:01:46 #63
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554578
;) Das fijn Spewey haha..
En ohh... Tangle Teeser? Hoe wat waar?? Dat klinkt goed.
Heb het donkerbruine vermoeden dat Oona een mega klitkoppie gaat krijgen
We'll have love aplenty
You and me
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:02:11 #64
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554594
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Cooki het volgende:
ik ga nu naar de ikea, heeft iemand nog iets nodig ? *O*
t komt op als .... lekker spontaan ja :P
;) hahaha Veel plezier! Woon zelf dicht bij ikea, dus kom er al wel regelmatig
We'll have love aplenty
You and me
pi_103554607
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 11:17 schreef pessie het volgende:

[..]

Wat betreft de nachten, net zo herkenbaar (dit wordt eng :X ). Nathan slaapt echt behoorlijk goed op het moment. Bizar. :?

As, heftig dat je er dus elke dag om 6 uur uit bent.
Lekker toch!
En hoezo even oud ;)

Oh en gelukkig is dat ongezellige niet alleen bij mij ;) bij mn moeder was ie ook niet gezellig. Hij was om half 6 al helemaal gaar (net als gisteren, lag ie voor half 7 al in bed).
Ik denk ook dat ie een groeispurt heeft/krijgt. Nja iig zit ie zichzelf.een beetje in de weg.
pi_103554741
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Reilain het volgende:
;) Das fijn Spewey haha..
En ohh... Tangle Teeser? Hoe wat waar?? Dat klinkt goed.
Heb het donkerbruine vermoeden dat Oona een mega klitkoppie gaat krijgen
:D

Ik was toch al aan het duimen ;) Het is al 15 minuten stil hier *O*

Ik moet er gewoon nog 1 kopen voor in m'n tas, als ik Zoë uit haar autostoel vis dan heeft ze zo'n bosje klitten achterop.
pi_103554746
Pessie :D
Ik had t laatst met zn lange vingers. Ik gaf m iets, liep ie naar de kast helemaal boos. Hij wilde een lange vinger :D
En dat.pak was nog dicht en de lange vingers.die hij al gehad had zaten ook nog.in een andere verpakking :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:12:13 #68
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103554960
15 minutes and counting :D Moooi!
Hier is het ook altijd meteen stil... Hier is het meer de vraag rond een uur of 10/11 of ze dan nog doorslaapt...

Tangle Teeser Check! Bookmark ;)
Nu nog niet al te veel klitjes.. maar ik vrees met grote vrees met Oona's krullenkoppie
We'll have love aplenty
You and me
pi_103555195
Klitten zijn echt gemeen, Zoë zette het al op een rennen als ik met de borstel aan kwam lopen. (ze is nog best rap ook :D) Oona heeft volgens mij nog meer krullen, gaan zo fijn in elkaar draaien. :X
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:19:10 #70
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103555267
haha hier nog t voordeel dat ze niet zo hard rent,,, slimme Zoë!
Kam Oona's haar tijdens t eten... das belangrijker dan mij t moeiijk maken

helaas nu een wakker meisje! :( voordeurbel :(
We'll have love aplenty
You and me
pi_103555721
klitten nog geen last van hier :') maar mijn hormonen zeggen dat ik wel zo'n borstel moet kopen...

Cooki, waar was je bij de Ikea? Ik was vanmiddag in Amersfoort (zonder kind). Even een matras gehaald voor Hannah's Hensvik peuterbed (marktplaats). *O*

En bij de Zeeman breinaalden en wol :')

Muppet is hier trouwens ook niet helemaal lekker geweest vandaag. De hele dag hangerig en sloom en wilde alleen maar tv kijken. Mijn moeder heeft opgepast en zelfs die zei op een gegeven moment 'laat 'r maar lekker tv kijken'.
pi_103556066
Ze begint toch wel veel haar te krijgen nu, Octo? Vooral achterop was het al lang.
(en nee, ik heb geen aandelen maar ik ben gewoon helemaal weg van die borstel, dus zeker aanschaffen, bespaart je een hoop gevechten want volgens mij is Hannah net zo'n pittig ding :D)

Stoer hoor, straks in haar peuterbed, ik zit nog te twijfelen tussen een 1persoonsbed of een peuterbed, hangt van haar papa af, of hij op tijd die verdieping af heeft. Ach voorlopig ligt ze nog veilig in haar ledikant en probeert ze er nog niet uit te klimmen.
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:27:06 #73
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103558475
Pfieuwwwww.... I love Uki.... 1 afleveringetje maakte haar weer zo rustig dat ze meteen weer ging slapen gelukkig!!

@ Octo... This maar goed dat ik niet net een slok drinken op heb ;) Moest erg lachen om je hormonen!

@ Spewey... Ik zit er wel zeker aan te denken die borstel! Ziet er echt goed uit... Je houd hem gewoon in je handpalm?
We'll have love aplenty
You and me
pi_103558995
Ja, gewoon in je handpalm.

Net even getest op m'n eigen natte warboel en woah, idd geen centje pijn. _O_

Fijn dat ze meteen weer is gaan slapen, hier is het ook nog rustig maar ik ga straks wel even billen snuffelen :')
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:42:14 #75
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103559295
;) Snuffel ze... Zo sneu is dat om ze dan wakker te moeten maken! Hopelijk ruikt het nog naar roosjes op haar kamertje ;)
We'll have love aplenty
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')