Nathan drinkt 's ochtends tussen 6 en 8 bij mij en 's avonds voor het slapengaan ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:
Kruidvat billenspray extra sensitive prikt dus ook, en het is niet eens open!
Doet niemand meer een ochtendfles? Ik wist niet dat die al weg moest![]()
Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
Troeta, er moet niks he! Als jouw mannetje het nog 'nodig' heeft/lekker vindt dan is het toch goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:
Kruidvat billenspray extra sensitive prikt dus ook, en het is niet eens open!
Het houd je wel bezig zeg dat luieruitslag!
Gister werd hij huilend wakker, had een plasje gedaan, dus ik luier verschoond, gedept,geblazen, ingesmeerd,zetpil en toen heeft ie een uur met zijn billen omhoog gelegen op mijn buik, daarna nog een uur gewoeld/gespookt en daarna tot 6 uur geslapen.
Meteen luier gedaan en hij had dus weer gepoept en billen waren nog roder, even zonder luier laten lopen, ingesmeerd, en een uurtje later weer een frisse luier om.
Met het dutje had ie weer gepoept, dus had hij weer in poep gelegen en daarna had ie weer een keer gepoept, was die huilend rond aan het kruipen.
Mijn vriend was even thuis,dus ik billenspray halen en pampers sensitive en andere luiers, kom ik thuis heeft de kruidvatmevrouw de billenspray er niet bij gedaan, dus mijn vriend weer op pad gegaan.
Ik fijn sprayen en toen ging die toch brullen en is hij snikkend in slaap gevallen:(
Doet niemand meer een ochtendfles? Ik wist niet dat die al weg moest![]()
Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn geblaat
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaapt heel goed, van 19/20:00 tot 08/09:00. En dan smiddags nog een uur of 2/3.
Ben er momenteel erg blij mee. Nog een week. Dan kom ik snachts weer posten enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Asy, ja als ze ziek zijn is t extra moeilijk, omdat t zo moeilijk te herkennen is (vind ik) of t standaard gedrag is, of wordt veroorzaakt door het ziekzijn...maar binnen 5 minuten slapen is goed te doen
![]()
En ik zag een dansend wasmannetje Nathan![]()
Pyjamapartiesen nog veul meer... ff denken...
oja: eet/slaapschema's
die typ ik hier niet, die zijn al weer veranderd voordat de inkt droog is![]()
nou ok dan, niet doorvertellen aan t cb he?
sochtends papfles + evt boterham met chocopasta / boterhamworst
9.30 fruit
11.30 2 boterhammen, 1 met choco 1 met smeerkaas + thuis een papfles, op kdv gewone melk
15.00 cracker, koekje, banaan, rozijntjes, wat we tegen komen
17.00/18.00 half potje olvarit als appetizer, en daarna met de pot mee (met wisselend resultaatsoms heel veel, soms heel weinig)
19.00 fles pap en naar bed
zoiets..
edit: ik heb sensitive billendoekjes gekocht: moest ik nog kiezen uit 2 soorten: fragrance free of met aloe/kamille, ik wilde bijna snoetenpoetsers meenemen uit ballorigheid
![]()
Simmu, vind ik ook hoor!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef simmu het volgende:
da;s toch een prima schema cooky? wrum zou dit niet goed zijn dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
Simmu, vind ik ook hoor!![]()
maar op het cb bij ons zeggen ze dat 1xpap genoeg is![]()
én liever pap met n lepeltje ivm mond-spraak ontwikkeling oid
dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet
ghe. toen selene ergens tussen de 1 en de anderhalf was, wilde ze geen brood eten. toen zeiden ze hier dat 2 x pap prima was. als ze der granen maar binnenkreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ravi wil trouwens sandwichspread op zn bammen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
Simmu, vind ik ook hoor!![]()
maar op het cb bij ons zeggen ze dat 1xpap genoeg is![]()
én liever pap met n lepeltje ivm mond-spraak ontwikkeling oid
dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet
Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
Dan zou Mette een super prater moeten zijn want die drinkt sinds haar eerste verjaardag al niet meer uit een fles, dronk sindsdien uit een rietjesbeker en nu uit een beker. Oftewel precies zoals het zou horen om een optimale spraakontwikkeling te bevorderen. Nou.. Die praat praatontwikkeling blijft behoorlijk achter hierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!!Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
de mijne!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:05 schreef DaviniaHR het volgende:
wickie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mette!![]()
![]()
Wie kan mijn dochter herinneren dat ze heus weet hoe ze moet doorslapen?![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef simmu het volgende:
zo snoezig nu; een klein menneke met een legerbroekje, sneeuwlaarsjes in minikistlook die aan tafel speelt met een autootje en brrrmbrrrm mompelt
wel met een half oog op de k3 film van zn zusje![]()
Truus slaapt vaak wel een keer overdag tegenwoordig. Soms is dat een uurtje, soms iets langer, soms maar een half uurtje en soms slaapt ze helemaal niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef becky27 het volgende:
Hoe vaak slapen jullie kindjes nog overdag? Noortje wil steeds vaker niet slapen overdag. Ik heb ook niet het idee dat ze enorm moe is. Op het kdv slaapt ze af en toe wel en af en toe niet. Niet veel aan te doen lijkt mij.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Keshet het volgende:
Die laatste groeispurt draag ik trouwens op aan de Bolletje Kruidnoten.
Goed zo muppetje!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:48 schreef octopussy het volgende:
Het was ws inderdaad toch buikpijn vannacht want ik kreeg een zakje met uitgespoelde kleertjes mee omdat ze zo'n enorme zure poepexplosie had![]()
Gelukkig heeft ze ook goed geslapen overdag.
Zet dan niet gewoon zo'n hartje neer om dan alsnog een heel verhaal te kalkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Cooki het volgende:
laat n mensch toch ns rustig editten joh![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat zeepaard is erg lastig te krijgen, maar wel heel ideaal. Sofie heeft hem ook. (oke, we hebben er 3. 1 in bed, 1 in de kast, en 1 op de opvang)
Nee, zo sterk is ie niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
hihi grappig die voorkeur! En idd onvoorstelbaar in het donker.
Ik weet niet of dat zeepaard gaat werken. Ken hem van kaatjejannie idd,maar hij slaapt eigenlijk niet met een tut of knuffel, hoe ik ze ook opdring, hij smijt ze weg. En als hij ergens slaperig van word smijt ie het echt heel boos weg,daarom wil ik het graag vastzetten.
Wel knuffelt ie z'n dikke dik s'ochtends als ik rustig met hem ga zitten.
Geeft het zeepaard van die mooie kleurtjes op het plafond of is die niet zo sterk?
Petje af hoor becky27! Klinkt echt zwaar. Dat brengen en halen erbij ook nog eens,klaarmaken in de ochtend.
Mijn vriend werkt ook in de avond,dus het avondritueel doe ik ook altijd alleen, op een dag dat ik moet werken vind ik dat ook erg zwaar. En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D
kaatjejannie, wat heb jij voor camera? Is dat een babyfoon? Echt leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |