abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2011 @ 13:11:15 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103578526
Ook hier altijd pampers. Geen zin om iets anders uit te proberen en als je de acties in de gaten houd valt de prijs ook echt wel mee.

Nathan krijgt alleen voor de nacht standaard een laagje sudo/billencreme op. En op het moment dus bijna iedere luier bepanthen. Maar het ergste lijkt achter de rug *O*
Droogmaken: In zn blote kont laten rondlopen en na afloop dweilen

Wat betreft vreetbuien. Vanochtend kwam ik uit de keuken en had Nathan kans gezien de biscuitbus open te krijgen ( :? ) en was hij 3 biscuitjes in 1 keer in zn mond aan het proppen. Help, ik weet het echt niet meer. 's Ochtends krijgt hij een hele boterham waar hij 3 stukjes van opeet, vervolgens begint hij dus te jengelen om koekjes, hij krijgt om half 11 1 koekje, om 12 uur weer een boterham waar hij misschien de helft van opeet, daarna slapen gevolgd door rozijntjes of een biscuitjes, om 4 uur fruit en om 6 uur eten. En tussendoor wil hij nu dus aan 1 stuk koekjes, rozijntjes, rijstewafels ed eten. Wat moet ik doen? Toch maar wel geven omdat hij honger lijkt te hebben? Oh ja, vanochtend toen hij weer begon te trekken aan de biscuit bus heb ik hem met zn boterham neergezet, die hoefde meneer echt niet }:| .
pi_103578781
hier doen we standaard "dit eten we op deze tijd/volgorde". als ze dan er niet van wil eten, nou ja: ook goed. maar niks anders. alleen met feestjes en uitjes enzo doen we dat niet. werkt als een speer. ook geen gegriep aan tafel. aan tafel (ontbijt en avondeten) moet iedereen ook wachten tot iedereen klaar is. daar ben ik dan wel weer heel streng in.

ons schema:

8 uur ontbijt,
9 uur, half 10 fruit,
half 12, 12 uur boterhammen (uit het handje/in de box)

slaapje

half 4, 4 uur na het slaapje 1 koekje of 1 doosje krentjes
6 uur (om en nabij) avondeten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103582173
Wij doen hier om 7/8 uur ontbijt, 9:00/9:30 fruit, dan slapen. 12:00 Ligafles/pap, In de middag nog 2 tussendoortjes want we eten vaak pas om 18:00/18:15.

In totaal dus 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Qua tussendoortjes geef ik rijstewafel, rozijntjes, glutenvrije crackers, komkommer, paprika, liga 1e stap.

Zo eet ze dus elke 2 uur iets.

Pessie, misschien kan je hem (een fles) dreumesmelk/koemelk/borstvoeding geven bij de boterham? Vult ook nog lekker.

En Amy vreet ook alles wat los en vast zit als ze het ziet. Heeft niets te maken met honger, want vaak eet ze het als koekiemonster. Oftewel niets naar binnen en overal kruimels.

Asy, ik ben blij dat het hielp ja. Anders voelde ik me helemaal zo lullig :X Maar het hielp voor mij ook dat ik de laatst keer naar haar toe ging toen ze niet meer zo hard krijste. Daarna is ze lekker rustig geworden op schoot en toen ik haar daarna in bed legde, ging ze slapen. Dus is ze toch nog met een fijn gevoel in slaap gevallen :) En fijn dat je goed hebt geslapen! Helpt dat ook wat tegen de bekkenpijn? Of maakt dat niets uit?
pi_103582232
Pessie misschien wil hij geen brood? Floris had een maand geleden ofzo ook zoiets. Hij wilde geen brood meer. Nu krijgt ie s ochtends vaak brinta. En eet ie wel brood weer
pi_103582475
Fijn betere nachten voor Asy en Sola!

Hoe laat is Hannah gaan slapen Octo? En heb je zelf toch ook nog even je rust gepakt?
Hier was het vanmorgen gelukkig weer kwart voor 7 i.p.v. 6 uur. Was ik erg blij mee, want gisteravond weer een uur langer doorgewerkt i.v.m. crisis. En als ik dan pas om 1 uur thuis ben slaap ik echt niet voor 2 uur. Dan is 6 uur toch wel erg vroeg.
Yaro lag er vandaag pas laat in, voelt zich gelukkig weer iets beter. Alhoewel vanmorgen ook nog steeds niets goed was. Hij was nu wel echt moe en slaapt al weer bijna 2,5 uur. Kon ik ook nog even bijtanken.

Wij hebben ook altijd pampers, wel andere gehad maar deze bevielen toch het beste.
Over luieruitslag kan ik niet zo heel veel zeggen. Yaro heeft er bij het doorkomen van zijn kiezen wel wat meer last van, maar gelukkig niet tot open plekken aan toe. Sudocreme werkt hier eigenlijk ook goed. Als ik zie dat het wat roder is, smeer ik dat er dik op en is het bij de volgende luier eigenlijk altijd wel weg.
Net voordat wij met vakantie gingen had hij er wel meer last van en heb ik toen zalfje bij de apotheek gehaald. Gelukkig hebben we het niet nodig gehad.

Hier doe ik bijna het zelfde als Simmu Pessie. Gewoon ons schema aanhouden. Alleen als Yaro echt zijn ontbijt of lunch heeft overgeslagen bied ik dat nog wel eerst aan. Maar het komt hier regelmatig voor dat hij een maaltijd over slaat. Of geen trek, of pijn zijn mond, of te moe ofzo. Maar meestal wel maar 1 maaltijd. De volgende gaat er dan eigenlijk altijd goed in.

Als het meewerkt is ons schema:
8 uur ontbijt (afwisselend pap/brood)
10.00/10.30 uur fruit
slapen
12.30 uur brood
15.30 uur tussendoortje (koekje, rozijnen, enz)
18.15 uur avondmaaltijd

Als we op pad zijn wisselt dit wel of als hij ineens anders slaapt ook.
pi_103582845
Sofie haar eten gaat echt heel onregelmatig. het hangt er echt vanaf hoe laat ze wakker is. Vanmorgen was ze erg laat wakker (om 10.15 heb ik haar wakker gemaakt) en heeft ze dus ook laat ontbeten (voor t eerst weer pap, ze vond het heerlijk). Daarna zijn we op pad geweest samen, en rond 13.45 waren we terug. Ze heeft daarna 2 boterhammen gehad, en melk uit de rietjesbeker, en naar bed gegaan. Het ligt eraan hoe laat ze wakker is, of ze nog fruit krijgt. Als het te dicht op het avondeten rond 18.00 is, dan krijgt ze geen fruit, anders wel. Na het avondeten nog wat yoghurt, en voor het slapen nog een beetje melk (zo'n 90 cc)

Sommige dagen slaapt ze nog 2 keer, sommige dagen niet. Ik volg haar een beetje.
*poef* nu is het weg
pi_103584638
We proberen hier het eten op redelijk vaste tijden te doen. De laatste tijd wisselen de wakkerwordt tijden van de kleine man nogal, ergens tussen 6.00 en 8.00 uur wordt hij wakker (meestal eigenlijk wel tussen 6 en 7, maar afgelopen weekend was het opeens 3 ochtenden pas 7.30/8.00 uur). Op niet-werkdagen ontbijten we meestal later, maar 'standaard' hebben we de volgende tijden

7.00/7.30 ontbijt (pap)
9.00/10.30 fruit
12.00 lunch (2 boterhammen)
slapen
15.00/15.30 yoghurt en koekje
18.00/18.30 avondeten
19.00 fles
19.30/20.00 naar bed

Van die avondfles willen we eigenlijk af, maar de laatste tijd drink hij hem helemaal op (we geven 120+4).

Ik ben heel benieuw hoe het zal gaan komend weekend, met de wintertijd...
Zondagmiddag hebben we de verjaardagen van mijn ouders (tot en met het eten). Ruben is momenteel echt afgedraaid 's avonds en moet echt op tijd zijn eten krijgen en naar bed. Het eten bij mijn ouders staat vaak niet voor 19.00 uur op tafel, dus dat wordt nog wat :N :) (Ruben krijgt z'n eten wel gewoon op de voor hem normale tijd)
We hebben al gevraagd of we echt vroeg kunnen eten. Maar misschien gaan we gewoon vrijdag/zaterdag al over op wintertijd, hopelijk trekt hij het dan zondagavond wat beter.

En anders is het pech voor ons en de rest, maar dan zitten we weer op tijd in de auto terug en zien we wel wat wij die avond eten...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:43:09 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103584789
Fijn om bepaalde schema's te lezen, de onze gaat over het algemeen als volgt:
06.00 uur: papfles + daarna een boterham, eigenlijk alleen als wij thuis zijn. Op de kdv dagen alleen papfles.
09.30 uur: of fruit of koekje/rozijntjes
11.30 uur: brood, 1 a 2 boterhammen, thuis vaak met een soepje + beker sojamelk
12.30 slapen
14.30 wakker, meestal meteen wat drinken
15.30 uur: drinken en koekje/rozijntjes of fruit, soms ontbijtkoek, op het kdv bijna altijd een cracker.
17.45 uur: avondeten, het komt ook vaak voor dat we later eten omdat ik dan om 18.00 uur nog moet koken, dan krijgt ze bij thuiskomst even een snackje.
Het avondeten is altijd met een toetje.
19.15 uur: fles warme sojamelk tegenwoordig.
19.30 uur: slapen
Ze eet helaas geen komkommer/tomaat of dat soort dingen, dus zit ik vaak aan hartige dingen. Snoep wil ik echt zoveel mogelijk voorkomen nog.
pi_103584887
Kruidvat billenspray extra sensitive prikt dus ook, en het is niet eens open!

Het houd je wel bezig zeg dat luieruitslag!
Gister werd hij huilend wakker, had een plasje gedaan, dus ik luier verschoond, gedept,geblazen, ingesmeerd,zetpil en toen heeft ie een uur met zijn billen omhoog gelegen op mijn buik, daarna nog een uur gewoeld/gespookt en daarna tot 6 uur geslapen.
Meteen luier gedaan en hij had dus weer gepoept en billen waren nog roder, even zonder luier laten lopen, ingesmeerd, en een uurtje later weer een frisse luier om.
Met het dutje had ie weer gepoept, dus had hij weer in poep gelegen en daarna had ie weer een keer gepoept, was die huilend rond aan het kruipen.
Mijn vriend was even thuis,dus ik billenspray halen en pampers sensitive en andere luiers, kom ik thuis heeft de kruidvatmevrouw de billenspray er niet bij gedaan, dus mijn vriend weer op pad gegaan.
Ik fijn sprayen en toen ging die toch brullen en is hij snikkend in slaap gevallen:(

Doet niemand meer een ochtendfles? Ik wist niet dat die al weg moest :@
Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:00:30 #110
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103585432
Ik probeerde bij te lezen maar ik kom niet zo ver nu.
Maar pessie, misschien is ander brood (of ander broodbeleg) de oplossing? Of inderdaad pap of crackers...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:18:05 #111
259886 pessie
pi_103586166
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:

Heb je al andere dingen geprobeerd pessie? Crackers, cracottes,krentenbollen,eierkoeken?
Nathan drinkt 's ochtends tussen 6 en 8 bij mij en 's avonds voor het slapengaan ook.

Ik kan wel wat anders proberen.

Wat betreft broodbeleg, hij wil alleen nog maar vlokken (want die kun je van je brood afsnoepen) pindakaas (want dat smeert zo lekker op tafel) en speculoospasta (zelfde reden als de vorige). Ik krijg er gewoon geen kaas, kipfilet, roomkaas en noem nog wat gezonde dingen meer in.

Misschien toch maar es brinta proberen. Al had hij echt een enorme hekel aan pap, dus we zullen zien!
Bedankt voor de adviezen in ieder geval!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:22:30 #112
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103586367
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:45 schreef Troeta het volgende:

Het houd je wel bezig zeg dat luieruitslag!
Gister werd hij huilend wakker, had een plasje gedaan, dus ik luier verschoond, gedept,geblazen, ingesmeerd,zetpil en toen heeft ie een uur met zijn billen omhoog gelegen op mijn buik, daarna nog een uur gewoeld/gespookt en daarna tot 6 uur geslapen.
Meteen luier gedaan en hij had dus weer gepoept en billen waren nog roder, even zonder luier laten lopen, ingesmeerd, en een uurtje later weer een frisse luier om.
Met het dutje had ie weer gepoept, dus had hij weer in poep gelegen en daarna had ie weer een keer gepoept, was die huilend rond aan het kruipen.
Mijn vriend was even thuis,dus ik billenspray halen en pampers sensitive en andere luiers, kom ik thuis heeft de kruidvatmevrouw de billenspray er niet bij gedaan, dus mijn vriend weer op pad gegaan.
Ik fijn sprayen en toen ging die toch brullen en is hij snikkend in slaap gevallen:(

Troeta, er moet niks he! Als jouw mannetje het nog 'nodig' heeft/lekker vindt dan is het toch goed.
Tirza heeft ook nog vrij lang 's ochtends een fles gekregen. Soms dronk ze 'm zo leeg en soms maar een slokje. Op een gegeven moment was het vanzelf over!

Tirza heeft sinds gisteren weer netelroosplekjes ;( Gelukkig lijkt ze er weinig last van te hebben deze keer en heeft ze afgelopen nacht ook gewoon lekker doorgeslapen.

En nog iets, zondag zat ze Bumba te kijken (dvd, dus paar afleveringen) en bij een stukje waar Nanadu gaat dansen op een zielig muziekje, trok ze ineens een pruillipje en begon te huilen. :'(
Vandaag zat ze weer te kijken en kwam dat stukje weer en toen weer pruillipje en kwam ze gelijk naar mij toe, huilen en riep al snikkend en huilend UIT!! :'( Ze zegt dus dat het het muziekje is, geen idee hoe of waar het vandaan komt. :N
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:48:47 #113
259886 pessie
pi_103587662
Elmo dat is inderdaad een beetje gek zeg! Zo vanuit het niets? Wat sneu -O- . Maar misschien wil ze nu wel overstappen van Bumba op Uki :Y

Mijn kind kan de was doen :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:48:55 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103587668
Hoe vaak slapen jullie kindjes nog overdag? Noortje wil steeds vaker niet slapen overdag. Ik heb ook niet het idee dat ze enorm moe is. Op het kdv slaapt ze af en toe wel en af en toe niet. Niet veel aan te doen lijkt mij.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:50:08 #115
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103587734
Troeta, Noortje krijgt 's ochtends ook nog een papfles. Ik kan 'r ook een bordje met pap geven maar dit is volgens mij sneller. ;)

Elmo, sneu die plekjes, hopelijk is het snel over.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:50:11 #116
259886 pessie
pi_103587736
Nathan slaapt 1x. Het hangt er denk ik vanaf hoe Noortje zich voelt. Aangezien jullie nachten nog steeds te gezellig zijn( :') ) is het dan wel goed om nu al over te stappen op niet slapen?

edit: Ik ben nu een filmpje aan het uploaden van een dansende Nathan :+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 16:54:26 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103587937
Onze nachten zijn fantastisch ;) ik denk dan maar dat het een faaaaaaase is. Ze gaat vast wel weer slapen overdag.
Ze zegt trouwens wel dat ze wil gaan slapen maar dan gebeurt het niet. Hysterisch huilen en zo. We shall see....
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:09:22 #118
259886 pessie
pi_103588587
So you think you can dance?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let niet op mijn geblaat
pi_103589176
Rienk slaapt heel goed, van 19/20:00 tot 08/09:00. En dan smiddags nog een uur of 2/3.

Ben er momenteel erg blij mee. Nog een week. Dan kom ik snachts weer posten enzo ;) w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:41:24 #120
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103589834
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaapt heel goed, van 19/20:00 tot 08/09:00. En dan smiddags nog een uur of 2/3.

Ben er momenteel erg blij mee. Nog een week. Dan kom ik snachts weer posten enzo ;) w/
:o
pi_103589976
3 november beginnen met inleiden :Y Rienk wordt grote broer!!! :o *O* *O*
  woensdag 26 oktober 2011 @ 17:54:37 #122
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103590299
Gaaf heur. Ik had het wel ergens gelezen maar dat het al weer zo snel is! Gaaf hoor. Ben zo benieuwd hoe hij het vindt!
pi_103590707
Ik ook :D
  woensdag 26 oktober 2011 @ 18:50:56 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103592485
Dansende Nathan O+

Sola, goed slapen helpt me wel om fit te zijn en dus heb ik ook (iets) minder last van mijn bekken. Alleen ga je als je je fit voelt ook weer wat meer doen en dan heb je dus weer wat meer pijn. Zo blijf je aan de gang ;)
Ik vind het ook nog steeds moeilijk om Harry brullend/schreeuwend in bed te zetten en ik kijk dan ook altijd op de klok zodat ik kan zien hoe lang hij aan het schreeuwen is. Dit omdat het anders voor mijn gevoel echt heel erg lang duurt terwijl het in werkelijkheid maar 1 minuutje is waarna hij overgaat op huilen, dan jengelen en dan is het stil in 5 minuten ofzo.
Gelukkig is dit niet elke avond zo maar bijv gisteren toen hij ziek was wel... En dan vind ik het extra moeilijk... :X

becky, Harry slaapt 1x overdag variërend tussen de 2 en 3 uur.
pi_103593037
Elmo, wat naar voor Tirza, ms ergens van geschrokken, typisch dat ze t daarna weer bij t zelfde liedje dezelfde reactie geeft, lijkt me geen toeval, sneu hoor :*
En dan ook nog die netelroosplekjes, meiske toch -O-
SPOILER
Asy, ja als ze ziek zijn is t extra moeilijk, omdat t zo moeilijk te herkennen is (vind ik) of t standaard gedrag is, of wordt veroorzaakt door het ziekzijn... -O- maar binnen 5 minuten slapen is goed te doen :Y

En ik zag een dansend wasmannetje Nathan O+
Pyjamaparties }:| en nog veul meer... ff denken...

oja: eet/slaapschema's
die typ ik hier niet, die zijn al weer veranderd voordat de inkt droog is :P
nou ok dan, niet doorvertellen aan t cb he?
sochtends papfles + evt boterham met chocopasta / boterhamworst
9.30 fruit
11.30 2 boterhammen, 1 met choco 1 met smeerkaas + thuis een papfles, op kdv gewone melk
15.00 cracker, koekje, banaan, rozijntjes, wat we tegen komen
17.00/18.00 half potje olvarit als appetizer, en daarna met de pot mee (met wisselend resultaat :P soms heel veel, soms heel weinig)
19.00 fles pap en naar bed
zoiets..
:7

edit: ik heb sensitive billendoekjes gekocht: moest ik nog kiezen uit 2 soorten: fragrance free of met aloe/kamille 8)7 , ik wilde bijna snoetenpoetsers meenemen uit ballorigheid :@
pi_103593475
da;s toch een prima schema cooky? wrum zou dit niet goed zijn dan?
pi_103595064
Leuk om al die schema's te lezen en wat de kindjes eten. Hier krijg ik er juist geen zoet in op brood. Alleen kaas en worst blieft meneer. Zelfs de jam is nu echt uit.
Vind ik op zich prima hoor, want met die plakzooi zit hij echt helemaal onder :P
Cooki, dat schema is toch een beetje wat iedereen in grove lijnen lijkt te hanteren.

FIjn Vlinder dat je een datum hebt. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat vinden als grote broer.

Arme Tirza weer netelroos en dan ook nog zo schrikken van de liedje. Sneu hoor.

Hier doet Yaro ook 1 slaapje. Ik krijg er niet meer in. Ook niet als eens vroeg slaapt, ziek is of kort slaapt.
pi_103595097
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef simmu het volgende:
da;s toch een prima schema cooky? wrum zou dit niet goed zijn dan?
Simmu, vind ik ook hoor! *O*
maar op het cb bij ons zeggen ze dat 1xpap genoeg is }:|
én liever pap met n lepeltje ivm mond-spraak ontwikkeling oid
dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet :7

SPOILER
pi_103595193
Hier krijgt Yaro nog steeds drinken uit een fles, anders krijg ik er geen vocht in. We bieden het elke dag aan, maar jammer dan hoor. Meneer kletst de oren van mijn kop, dus dat zal wel goed zijn.
Ik heb het wel bij het cb aangegeven vorige week. Haar reactie, als je er echt vanaf wilt kan je hem twee dagen drinken niet op een andere manier aanbieden. Alleen nog de melk in een fles. Toen ze mijn reactie zag, dimde ze wel wat in. Vind dat echt niet nodig.

Pap heeft hij nooit uit een fles gekregen, maar hij is niet echt een liefhebber van pap.
pi_103595378
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:

[..]

dus papfles met speen is n no go, dus dat noem ik daar gewoon niet :7

SPOILER
ghe. toen selene ergens tussen de 1 en de anderhalf was, wilde ze geen brood eten. toen zeiden ze hier dat 2 x pap prima was. als ze der granen maar binnenkreeg ;)

ravi wil trouwens sandwichspread op zn bammen :Y)
pi_103595804
oeh sandwichspread, dat heb ik hier ook in de koelkast staan, zal ik ns proberen, ter afwisseling :Y
verder nog aan broodbeleg: lucas eet ook nog wel ns snijworst :9
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:04:49 #132
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103595862
O+ Nathan wat een briljant filmpje :D Kom je met Oona dansen? Die is daar ook helemaal gek op :D

@ Elmo... Oh wat sneu!!

@ Vlinder... Oh nog maar een weekje.. Spannend zeg! Bijzonder hè zo bewust aftellen.. (kreeg een geplande keizersnee, dus heb ook heel bewust afgetelt)

Leuk om te lezen al die schema's!
Mijn kliko gaat voor het volgende menu:

Meld ze zich errug vroeg (voor 6) smorgens:
Flesje opvolgmelk 120+3 & dan weer terug in bed..
Als ze dan opnieuw wakker wordt (meestal tussen 8&9 dan)
Een boterhammetje met boter & klein stukje fruit zoals een kiwi & water...

Meld ze zich rond half 7 of later:
100 ml halfvolle melk, boterhammetje met boter, stukkie fruit en vaak ook nog wat water

Rond 10/10.30
Fruit + water

Middageten:
100ml melk (tuitbeker)... en ook water meestal nog (rietjesbeker)
1.5 boterham... ze lust er alles op, maar het liefste kaas... (verder eet ze jam, appelstroop, tartex (vega), sandwichspread, tahin, amandelpasta, pindakaas.... maar bv farmersalade vind ze ook heerlijk.

Tussendoor:
tuitbeker diksap & 'iets lekkers'
Rijstwafel, soepstengel, komkommer, tomaat, fruit, rozijntjes... of van organix goodies iets.

Avondeten:
Met de pot mee... Alles behalve broccoli gaat erin... (en sla ergens doorheen, maar los niet)
+ water

Voor het slapen rond 19.00 nog een klein flesje 90+2 opvolgmelk
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103595986
Oh en ik vergeet Nathan helemaal. Stoer hoor mama helpen met de was. En dat dansen is zo O+
pi_103600357
M'n meisje wordt morgen 2 :o *O*

Cadeautjes ingepakt, dadelijk slingers ophangen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:32:02 #135
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103600719
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef Cooki het volgende:

[..]

dus papfles met speen is n no go
, dus dat noem ik daar gewoon niet :7

SPOILER
Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!! :N Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
pi_103600747
Oh spannend wicky, heb je leuke kadootjes gekocht? Fijne dag alvast morgen :)
pi_103601083
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Tirza krijgt 's avonds een fles pap en niks mis met spraak ontwikkeling hoor!! :N Of misschien juist wel en kletst ze daarom dus juist zoveel!
Dan zou Mette een super prater moeten zijn want die drinkt sinds haar eerste verjaardag al niet meer uit een fles, dronk sindsdien uit een rietjesbeker en nu uit een beker. Oftewel precies zoals het zou horen om een optimale spraakontwikkeling te bevorderen. Nou.. Die praat praatontwikkeling blijft behoorlijk achter hier :') komt nu pas een klein beetje op gang.
Moraal van het verhaal, je kan er geen pijl op trekken. Gewoon doen wat goed voor jullie is :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103601486
Wickie alvast gefeliciteerd met de tweede verjaardag van je meisje morgen. Hopelijk hebben jullie een zeer geslaagde dag.
pi_103601656
Een fijne dag morgen Wickie. Je oudste alweer 2!!
*poef* nu is het weg
pi_103613484
Wickie van harte met je grote dame: 2 jaar alweer! O+
Mette: hieperdepiep je bent jarig!! *O*
Een hele fijne dag gewenst!

pi_103613593
*O* Wickie van harte gefeliciteerd met je peuter! Hele fijne dag :*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:23:41 #142
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103613679
Wickie, R. ( en rubbereend :P) van harte gefeliciteerd met Mette! Ik hoop dat jullie een hele fijne dag hebben. :*
A grand adventure has begun.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:39:26 #143
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103613826
mette, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! *O*
Maak er een leuke dag van met papa, mama en Wies O+
pi_103613842
Jaaaah, Mette is een peuter *O* *O* *O*

Wickie, R. en Wies, gefeliciteerd met dochter en zus!
pi_103614242
gefeliciteerd mette, wickie & wickieman & wies *O* *O* *O*
tot bij de peuters!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 09:28:43 #146
265732 Keshet
pi_103614546
Wies! Ik ben gewoon vergeten om Wiesje te feliciteren! :o Van harte met je grote zus! :D
pi_103614886
Mette is peuter *O* Gefeliciteerd :*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:05:54 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103615364
wickie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mette! *O* *O* *O*

Wie kan mijn dochter herinneren dat ze heus weet hoe ze moet doorslapen? }:| :O
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103615466
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:05 schreef DaviniaHR het volgende:
wickie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mette! *O* *O* *O*

Wie kan mijn dochter herinneren dat ze heus weet hoe ze moet doorslapen? }:| :O
de mijne! *O* *O* *O*
eerste nacht doorgeslapen in 3 weken *O*

en de sneeuwlaarsjes zijn vanochtend gearriveerd, ik paste ze bij hem aan en nu wil hij ze niet meer uit (die andere ook niet trouwens) :P zo snoezig nu; een klein menneke met een legerbroekje, sneeuwlaarsjes in minikistlook die aan tafel speelt met een autootje en brrrmbrrrm mompelt O+

wel met een half oog op de k3 film van zn zusje :P
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:20:54 #150
259886 pessie
pi_103615737
Wickie van harte met Mette!
pi_103615748
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:10 schreef simmu het volgende:
zo snoezig nu; een klein menneke met een legerbroekje, sneeuwlaarsjes in minikistlook die aan tafel speelt met een autootje en brrrmbrrrm mompelt O+
wel met een half oog op de k3 film van zn zusje :P
O+ simmu: pics! :Y
pi_103616996
Wickie gefeliciteerd met Mette! *O*

Simmu, leuke outfit! Amy heeft vandaag een wijde spijkerbroek met vestje aan. Doet me denken aan mijn skatebroek fase O+ Normaal heeft ze meer jurkjes en rokjes aan.

Slapen ging hier goed vannacht! Geen strijd gehad om 22:00 en heel de nacht doorgeslapen. Dat was heul lang geleden dat ze doorgeslapen heeft. Je zou dus denken dat ze blij is, want lekker geslapen. Maar nee, ze kan alleen maar huilen vandaag :?
pi_103617922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef becky27 het volgende:
Hoe vaak slapen jullie kindjes nog overdag? Noortje wil steeds vaker niet slapen overdag. Ik heb ook niet het idee dat ze enorm moe is. Op het kdv slaapt ze af en toe wel en af en toe niet. Niet veel aan te doen lijkt mij.
Truus slaapt vaak wel een keer overdag tegenwoordig. Soms is dat een uurtje, soms iets langer, soms maar een half uurtje en soms slaapt ze helemaal niet.

En een vette felicitatie voor Mette *O*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:41:38 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103618276
Harry lijkt weer de oude. Hij heeft vannacht weer als vanouds doorgeslapen tot vanmorgen ruim na 8 uur! En dat terwijl de tegelaar al begonnen was slijpen/snijden/etc.
Nu is hij weer lekker spelen bij opa en oma.
pi_103619936
Hiep Hiep Hoera voor Mette.
Een hele fijne dag voor jullie allen!
pi_103620537
*O* Mette gefeliciteerd met je verjaardag *O* (en de rest van de familie ook ;))

Wij hadden hier een vannacht een Floris die wakker was. Ik denk iets van kiesjes, want hij zat op zn vinger te kauwen, achterin zn mond waar laatst al iets aan t doorkomen was.
Gelukkig ging ie ook zo weer slapen (even dentinox in zn mond gedaan en een zetpil gegeven) Vanochtend vond ie t alleen niet zo geweldig om wakker gemaakt te worden.
pi_103622075
Het was hier weer prutter dan prut -O- om 4 uur wakker en daarna niet meer naar bed willen. Huilbuien, weetikwat. Ze heeft ergens last van. Misschien haar buik, want al anderhalve dag niet gepoept. Maar kunnen ook de oortjes zijn want ze is verkouden. Ik weet het niet...
Geen koorts of lamlendigheid dus we hebben haar toch maar naar het KDV gebracht (ze zouden me bellen als het niet ging). Maar ik ben zelf ook niet helemaal lekker en heb me maar ziekgemeld en een gat in de dag geslapen.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:26:24 #158
265732 Keshet
pi_103625968
Hoe gaat 't nu met jou en Hannah Octo? :*

Mijn muppetje is vandaag gewogen en gemeten. *)

pi_103626197
hier past enkel het volgende op:

_O_ _O_
*O* *O* *O*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:34:29 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103626239
Check her out! *O*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:34:51 #161
265732 Keshet
pi_103626251
'De mijne is 20 keer haar geboortegewicht. En de jouwe? :{w'

Die doet het tegenwoordig goed als er weer eens iemand reageert met 'Jaaaa, al anderhalf joh? Dan is ze best klein en licht he!'

:@
pi_103626261
Fantastisch Keshet! O+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:36:09 #163
265732 Keshet
pi_103626287
Die laatste groeispurt draag ik trouwens op aan de Bolletje Kruidnoten. :Y)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:44:41 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103626593
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Keshet het volgende:
Die laatste groeispurt draag ik trouwens op aan de Bolletje Kruidnoten. :Y)
:D
Ze scheelt maar een heel klein beetje met Harry en dat was wel een a terme kindje. Dus zo klein en licht is ze nou ook weer niet. Gewoon lekker handzaam :Y)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:54:51 #165
265732 Keshet
pi_103627064
Das waar. :D

Wat zijn Harry's specs?
Emma is nu 9115gram en 79 centimeter.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 16:09:33 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103627666
Met precies 19 maanden was hij 9355 gram en zou hij 78cm zijn, maar ik denk dat de lengte niet helemaal klopt. Hij wilde toen niet meewerken, maar ik merk in zijn kleding en ook zijn reikwijdte dat hij echt wel meer gegroeid moet zijn dan 3 cm :D
Ik heb hem een keertje thuis tegen de muur gezet en toen kwam ik op 80cm uit.

Misschien moeten we ze gewoon aan elkaar koppelen *;
pi_103627701
Oh Keshet, wat doet Emma het goed!
Ik vind d'r specs heel erg mooi. En wat nu klein en licht...ik heb er net zo eentje (18 maanden: 8515 gram en 78 cm). Ik denk dat Marit het gewicht van Emma niet eens gaat halen met 20 maanden. In mijn beleving klopt Emma met precies ;)
pi_103630404
Wow Keshet, wat doet ze het goed _O_
Echt prachtig om te zien O+
pi_103631870
Zo, de muppet opgehaald van het KDV. Het was ws inderdaad toch buikpijn vannacht want ik kreeg een zakje met uitgespoelde kleertjes mee omdat ze zo'n enorme zure poepexplosie had :')
Gelukkig heeft ze ook goed geslapen overdag.

Keshet, wat een fantastische curves *O* Ze heeft echt een giga groeispurt gehad! Nog even zo door en ze gaat mijn miss-average inhalen _O-
pi_103634425
Wow Keshet, wat een curves! *O* Fijn dat t zo goed gaat :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 17:48 schreef octopussy het volgende:
Het was ws inderdaad toch buikpijn vannacht want ik kreeg een zakje met uitgespoelde kleertjes mee omdat ze zo'n enorme zure poepexplosie had :')
Gelukkig heeft ze ook goed geslapen overdag.
Goed zo muppetje! ^O^ Octo, dat scheelt je iig 1 vieze luier *O*
gaat t nu beter met r? O+
pi_103634529
O+ Lucas update: tja uhm... wat zal ik zeggen: geen cooki monster maar n penne-monster :Y) , 2 bakjes leeggeschranst :D en nu vrolijk met de duplo trein aan het spelen met grote broer *;
én bij de h&m een heule leuke muts gekocht (had ik nog geen mutsen dan, jawel :P ) uit het dierenthema *O* foto volgt in kleertjestopic denk ik(?)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 18:50:46 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103634718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 18:46 schreef Cooki het volgende:
Lucas update: O+
O+

octo, hopelijk heeft het opgelucht, voelt ze zich wat beter en slaapt ze vannacht beter :*
pi_103634757
laat n mensch toch ns rustig editten joh }:| O+ :*
  donderdag 27 oktober 2011 @ 18:58:20 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103635053
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Cooki het volgende:
laat n mensch toch ns rustig editten joh }:| O+ :*
Zet dan niet gewoon zo'n hartje neer om dan alsnog een heel verhaal te kalken :{w
pi_103635230
ik zal t wel weer weghalen en dan een nieuwe post maken, ivm mn post aantal vd dag! :P
of toch maar niet
  donderdag 27 oktober 2011 @ 19:09:36 #176
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103635564
Maar fijn dat hij zo goed gegeten heeft :Y
Harry eet ook graag alle soorten pasta.
pi_103636135
doe ns n harry update O+

en de muts/wantjes: leuk he?
lucas houdt van beren, daarom is t ontopic hier :P

donderdag 27 oktober 2011 @ 19:44:34 #178
259886 pessie
pi_103637198
Keshet wat doet ze het goed zeg!!! *O* *O* *O*

Pastamonsters O+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 19:51:54 #179
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103637560
Tis weer gezellig hier zie ik! ;-)

Wauw wat een vette curves van Emma!! *O* Je meisje doet het goed keshet!!

Leuke muts en wantjes Cooki! Laat de sneeuw maar komen!

Wickie gefeliciteerd met de verjaardag van je peutermeisje!! O+

[ Bericht 23% gewijzigd door Elmo76 op 27-10-2011 20:34:37 ]
pi_103639265
Wickie, van harte gefeliciteerd met Mette!! *O* *O*
pi_103639523
*O* Go *O* Emma *O* Go *O*

Hier is het de derde avond op rij dat madame niet gaat slapen als ik haar in haar bedje leg maar gaat staan gillen en roepen tot ik haar weer in kom stoppen, aai over het bolletje, muziekje weer aan. Hier heb ik over gelezen, niet gedacht dat Zoë het ook voor mij in petto zou hebben. :D
(knap irritant :'))
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:34:56 #182
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103639580
Keshet, wauw wat goed!!! Die Emma toch, echt ik ben gewoon bijna plaatsvervangend trots.

Octo, toch wel fijn dat het buikpijn was en niet iets anders. Noortje heeft dat van de week ook een paar dagen gehad. Nu is het weer over. Best gek.

Wickie, gefeliciteerd met jullie grote Mette!! Een hele fijne dag vandaag.
pi_103639587
Emma, wat ga je goed!!!
*poef* nu is het weg
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:42:37 #184
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103639962
Hebben jullie kindjes trouwens ook wel eens last van aanstelleritus? Mensenkinderen, wat kan mijn kind zich aanstellen zeg. Er waren hier wat mannen over de vloer ivm onze uitvloer, madam wilde al niet slapen (hysterisch huilen en papa roepen) dus maar naar beneden. Toen ging ze helemaal los, rondjes rennen om de poefjes, op de grond gaan liggen en dan zogenaamd huilen.... ik moest er erg hard om lachen maar eigenlijk is het pure aandachtvragerij.
pi_103640109
Ik begin ook weer steeds meer respect te krijgen voor de mama's van slecht slapende kindjes. Hoe houden jullie dat vol?! Lars is nu al de hele week snip- en snipverkouden, en het kost 's avonds een paar uur voordat hij echt rustig slaapt, en dan nog word ik gedurende de nacht elk uur wakker van een huiltje of kreetje in zijn slaap. Beide oogjes zitten 's ochtends helemaal dicht van aangekoekt snot, en zijn de rest van de dag knalrood :(

Hij heeft nu ook al bijna een week vrijwel geen avondeten gehad. Hij rent wel enthousiast naar zijn stoel toe als ik met zijn bordje aankom, is nog blij als z'n slabbertje omgeknoopt wordt, maar zodra ik het eerste hapje op de lepel heb is het draaaaamaaa! Ik hoop zo dat hij snel een beetje opknapt..

SPOILER
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:47:45 #186
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103640256
Ik heb op het internet een hele suffe maar toch wel handige tip gevonden tegen het hoesten 's nachts. Voor het slapen Luuf onder de voetjes en dan sokken aan. Gister gedaan en madam sliep door en tot 07.00 uur (en dat is nog nooit gebeurt!) en nu ligt ze ook weer heel fijn te tukken.
pi_103643071
Wickie gefeliciteerd!!

De luieruitslag gaat goed, hij heeft nu een beetje schrale billen,maar het is geen drama meer met schoonvegen. Hij heeft nog wel diarree alleen..
Ik heb vandaag echt 15 luiers verschoond! Niet elke keer diarree hoor,maar wil gewoon van die uitslag af.

Spewey, ik zou het al heel tof vinden als ik Mex wakker in bed kon leggen met een aai over zijn bolletje en een muziekje. Hij slaapt nooit zelf in,alleen op schoot.
Ik ga denk ik eens op zoek naar een lampje, want hij vond het draailampje van het buurjongetje zo mooi, maar dat was een losse lamp. Ik wil er 1 die je vast kan maken in bed,zodat hij het kan aanraken en kan blijven liggen. Weet iemand toevallig iets?

Ik hou dit vol omdat ik heel weinig werk trouwens, ik zou het echt niet aankunnen als ik 4 dagen zou moeten werken ofzo. En mijn vriend en ik doen het om en om, ene dag staat hij 6 uur op, ik de andere dag. M'n vriend moet half 9 weg naar werk,dus kan ik die dag slapen tot half 9, scheelt echt enorm.
De nachten doe ik wel altijd, want voordat hij wakker is....
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:34:21 #188
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103643588
Troeta, het went ook bij vier dagen werken hoor. Ik sta vier dagen in de week voor 6-en op, ook omdat man 's avonds werkt. Ik kan 2 dagen tot 07.30 uur slapen en eens in de twee weken uitslapen tot een uurtje of 9.
Het meest zware vind ik de dagen dat man ook 's avonds werkt, dan sta ik om 05.45 op en doe het ochtendritueel met Noortje. Dan breng ik haar weg en ga werken, meestal een uurtje een of 9, dan haal ik haar op en doe ik het avondritueel, eten, bad, boekje lezen etc etc. Die dagen duren echt lang, van 05.45 tot 20.30 uur ben ik in touw, dan is het even chillen en om 22.00 uur weer slapen.
Saaaaaaaaaaaaaaai, maar ook heel dankbaar!
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:34:51 #189
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103643618
Oh en de nachten deed ik altijd, maar ik was er op een gegeven moment klaar mee en nu schop ik vent ook het bed uit.
pi_103643907
Is dit niets voor Mex?
Knuffel, muziek en lampje ineen, hier echt een uitkomst gebleken. 's Nachts word ik wel eens wakker en dan hoor ik zachte zeegeluidjes over de babyfoon, heeft 1 van de kinders zelf z'n zeepaard aangeknuffeld. O+

Weet eigenlijk niet of hij nog ergens te koop is.
pi_103644011
Dat zeepaard is erg lastig te krijgen, maar wel heel ideaal. Sofie heeft hem ook. (oke, we hebben er 3. 1 in bed, 1 in de kast, en 1 op de opvang) :@
*poef* nu is het weg
pi_103644219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat zeepaard is erg lastig te krijgen, maar wel heel ideaal. Sofie heeft hem ook. (oke, we hebben er 3. 1 in bed, 1 in de kast, en 1 op de opvang) :@

Ryan heeft de turquoise en Zoë de roze. (en een hele stash AA batterijen, anders drama :D)
pi_103644433
Sofie heeft een tijd erg veel gespuugd. En ik was altijd bang dat het zeepaard vies zou worden. (Sofie sliep superslecht, en na de komst van het zeepaard was dat verleden tijd)
uiteindelijk is dat beest nooit vies geworden.

Nu zit haar labeldoekje aan de staart vast. Die gooide ze steeds uit bed, dat lukt nu niet meer
(al probeert ze het wel)

[ Bericht 27% gewijzigd door kaatjejannie op 29-10-2011 08:53:27 ]
*poef* nu is het weg
pi_103644738
:D Die foto. ^O^

Labeldoekjes, nog zo'n drama ding, als ze 's nachts wakker wordt en ze kan 2 bepaalde snooze labeldoekjes niet vinden dan is het blehren. Vannacht hoorde ik m'n man slaapdronken mompelen dat hij ze aan haar handjes ging vasttapen. :') Ze heeft er 5! maar alleen de grijze en bruine (van haar broer geweest) moet ze altijd hebben...
pi_103644946
Sofie heeft gelukkig nog geen voorkeur voor een bepaalde kleur. Ze heeft er ook 5, in 5 verschillende kleuren.
*poef* nu is het weg
pi_103645338
Die twee had ze als eerste, na een nacht opzitten omdat ze ze onder had gespuugd en vervolgens dus niet zonder die krengen ging slapen extra bij gekocht maar die zijn niet goed genoeg. (snap niet hoe ze in het donker het verschil merkt }:| ik was ze tegelijkertijd, ruiken dus allemaal hetzelfde)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:32:51 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103647560
Harry is vanavond ook weer even beneden geweest. Klein kwartiertje. Toen vond hij het erg gezellig worden (hij wilde ook borrelnootjes ;) ). Dus ik zet de tv op pauze en meneer zet het op een krijsen! :o Wijzend met zijn vingertje naar de tv. Dus ik zeg: mooi niet, je gaat naar bed. Nou echt, de hel brak los! J heeft hem naar boven gedragen, we hebben muziekje aangezet en hem echt krijsend achtergelaten. Binnen 1 minuut was het snikken en binnen 5 min sliep meneer weer maar echt, het dra-ma... :X

Maar verder is hij wel heel erg lief en leuk O+
Sinds vandaag kan hij ook een varkentje nadoen :D

Ow en aanstelleritus kennen we hier ook wel hoor becky :Y
pi_103647578
hihi grappig die voorkeur! En idd onvoorstelbaar in het donker.
Ik weet niet of dat zeepaard gaat werken. Ken hem van kaatjejannie idd,maar hij slaapt eigenlijk niet met een tut of knuffel, hoe ik ze ook opdring, hij smijt ze weg. En als hij ergens slaperig van word smijt ie het echt heel boos weg,daarom wil ik het graag vastzetten.
Wel knuffelt ie z'n dikke dik s'ochtends als ik rustig met hem ga zitten.

Geeft het zeepaard van die mooie kleurtjes op het plafond of is die niet zo sterk?

Petje af hoor becky27! Klinkt echt zwaar. Dat brengen en halen erbij ook nog eens,klaarmaken in de ochtend.
Mijn vriend werkt ook in de avond,dus het avondritueel doe ik ook altijd alleen, op een dag dat ik moet werken vind ik dat ook erg zwaar. En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D

kaatjejannie, wat heb jij voor camera? Is dat een babyfoon? Echt leuk!
pi_103648072
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:33 schreef Troeta het volgende:
hihi grappig die voorkeur! En idd onvoorstelbaar in het donker.
Ik weet niet of dat zeepaard gaat werken. Ken hem van kaatjejannie idd,maar hij slaapt eigenlijk niet met een tut of knuffel, hoe ik ze ook opdring, hij smijt ze weg. En als hij ergens slaperig van word smijt ie het echt heel boos weg,daarom wil ik het graag vastzetten.
Wel knuffelt ie z'n dikke dik s'ochtends als ik rustig met hem ga zitten.

Geeft het zeepaard van die mooie kleurtjes op het plafond of is die niet zo sterk?

Petje af hoor becky27! Klinkt echt zwaar. Dat brengen en halen erbij ook nog eens,klaarmaken in de ochtend.
Mijn vriend werkt ook in de avond,dus het avondritueel doe ik ook altijd alleen, op een dag dat ik moet werken vind ik dat ook erg zwaar. En het gekke is dat ik moeite heb om zelf naar bed te gaan, want dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf en wil ik niet slapen:D

kaatjejannie, wat heb jij voor camera? Is dat een babyfoon? Echt leuk!
Nee, zo sterk is ie niet.

Is een webcam troeta. Ik had gezien dat Orea er een heeft, en heb hem zelf ook besteld op ebay. Is erg leuk :D

[ Bericht 10% gewijzigd door kaatjejannie op 29-10-2011 08:55:26 ]
*poef* nu is het weg
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:42:58 #200
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103648310
Mette gefeliciteerd met je verjaardag!!

Keshet wat een mooie lijntjes zijn dat zeg! Geweldig!!

KJ... welke webcam issut precies?? Ik wil er ook 1 ;)

Wij hadden net 10 min gesprek (=25 min als je de laatste bent ;) ) op t kdv..
Altijd leuk om zo even rustig samen over je meissie te praten!
Ging gelukkig prima daar... Soms even lastig met het wachten tijdens het eten, maar dat heeft ze altijd al gehad... Ze geeft nu ook heel goed aan als de drukte van de groep haar eventjes teveel wordt (ze is de jongste) en ze eventjes alleen/rustig wil spelen... Fijn :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')