SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ik kan me iets herinneren met enorm veel tetten, overal tetten, om de zoveel uur weer tetten!quote:
Whehequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik kan me iets herinneren met enorm veel tetten, overal tetten, om de zoveel uur weer tetten!
Het was een goed jaar dat 1985r
Geen overvloed aan tetten voor jou!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef Rossdale het volgende:
85? Bwoah toen was ik al 2 jaar gerijpt
Misschien heeft die jongen wel tot heel laat borstvoeding gehad!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen overvloed aan tetten voor jou!
Tetten sabbelen is zoooooooo 1983 en 1999 - nuquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Geen overvloed aan tetten voor jou!
Mwah, ik was toen 9. Echt heel boeiend vond ik het toen allemaal niet.quote:
9. Wow.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, ik was toen 9. Echt heel boeiend vond ik het toen allemaal niet.
Fucking Reagan mentaliteit!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:24 schreef Pheno het volgende:
Godsamme. Vandaag gaan werken want bloedspoed etc Productieproblemen, bla, paniek, snel, liefst in 1985 al af. Prima, dus gaan werken. Af en nu gaan ze het donderdag pas installeren. Krijg een felle.
VERMAKEN IS BETALEN NICK GODVERDOMME.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
27ste is toch EU release, en de 28ste UK release?!
Nja ik vermaak me nu nog wel ff met de SP van BF3, ook nog maar een half uurtje gedaan
ja!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
VERMAKEN IS BETALEN NICK GODVERDOMME.
Yeah, your Dryness did it againquote:
Mijn haar is uitgevallen door Tsjernobyl. Maar ik krijg nooit grijze haren meerquote:
80 is 1000x beter dan 82quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:10 schreef Poit het volgende:
Lutsers, qua geboortejaar is er niets beters dan 82
Dat is 1000 x 82 en niet 1000 x beterquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:37 schreef SuperFruitig het volgende:
82000 is 1000x beter dan 82 Tain.
Wel opletten GODVERDOMME
Nice!!quote:
True, kijk maar naar 81quote:
En dan plaats je dat Zelda shirt? Niet eens de mario pumps of het Jessica Rabbit jurkje?quote:
die heels zijn uber maar daar hebben jullie natuurlijk niets aan, en de trui is ook super vetquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef Poit het volgende:
[..]
En dan plaats je dat Zelda shirt? Niet eens de mario pumps of het Jessica Rabbit jurkje?
Ach, het idee van jou in een Jessica Rabbit jurkje laat me niet geheel koud.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die heels zijn uber maar daar hebben jullie natuurlijk niets aan, en de trui is ook super vet
even weer wachten tot carnaval!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, het idee van jou in een Jessica Rabbit jurkje laat me niet geheel koud.
Duurt te langquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
even weer wachten tot carnaval!
Had Fliepke niet op een gegeven moment zo'n badjas?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Wat een bazenbadjas
http://www.funkybadjas.nl/collectie/king_rood/
DIE WILLIK
Zou inderdaad best wel eens kunnen jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had Fliepke niet op een gegeven moment zo'n badjas?
Past wel bij z'n personaquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou inderdaad best wel eens kunnen ja
Spannooond!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste keer carnavallen
Kom naar Breda! Vraag maar aan spankletronica hoe tof het isquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste keer carnavallen
Yeaquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Spannooond!
Maar ga je dan echt als Jessica Rabbit? Dat wil ik dan niet missen
Maastricht of Eindhoven wordt het!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom naar Breda! Vraag maar aan spankletronica hoe tof het is
Het was tof! Helaas niet erbij dit jaar, want dan zit ik in Japan... Maar daar zijn het ook gekke jongens natuurlijk!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
doe ik ook meestal, maar dat herinner ik me nooitquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Duidelijk, ik ga je stalken rond die tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea
[..]
Maastricht of Eindhoven wordt het!
foto!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit! Ik heb donkerrode lak gekocht!
Beetje overdreven jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
LOL! Post verwijderen vanwege een bestandsnaam!! damn..
Mijn toestel is te crappy om daar fatsoenlijke foto's van te maken. Maar leen binnenkort de camera van moeders dan zal ik eens kijken wat ik voor je kan doenquote:
zielig is een beter woordquote:
Als ik toch moet wachten heb ik liever dat je hem een keer showd!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mijn toestel is te crappy om daar fatsoenlijke foto's van te maken. Maar leen binnenkort de camera van moeders dan zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen
Ook goed, volgende meet zal ik mijn nagels donkerrood lakken!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik toch moet wachten heb ik liever dat je hem een keer showd!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ook goed, volgende meet zal ik mijn nagels donkerrood lakken!
Laaaaaat zien!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef SuperFruitig het volgende:
WEBSITE EINDELIJK AF OHMY OHMY OHMY
EEN FUCKING JAAR in productie geweest
Wat een sof.
Ik heb meer dan een halve minuut moeten wachten voordat-ie laaddequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://www.coolekidsclub.nl
MODEMKILLER
en zodra ie dat heeft gedaan, begint ie nog een keer met laden. Misschien omdat ie hem thuis host?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef WesleyB het volgende:
[..]
Ik heb meer dan een halve minuut moeten wachten voordat-ie laaddeHeb 60mb down
Ziet er leuk uit, though
Inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en zodra ie dat heeft gedaan, begint ie nog een keer met laden
Dunno, is niet mijn serverquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
wat voor verbinding heb je dan bij dat onsnet/edutel?
Klopt idd. Die had daar toen ook nog heel trots foto's van gepost op facebook volgens mij met zo'n standaard Fliepke-blik erbijquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had Fliepke niet op een gegeven moment zo'n badjas?
Wat is er weg?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook gewoon geen reactie op het zielig verwijderen van posts___!
Que?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook gewoon geen reactie op het zielig verwijderen van posts___!
Spanky, ben je nou weer je pilletje vergeten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:19 schreef SpankmasterC het volgende:
en die stomme vogel op die site ook echt commentaar geven "sjongejonge, zijn we er al, wat een trage site zeg!"
JA ZORG DAN DAT DIE SITE SNEL IS KLAPJOSTI ALLEJEZUS RAGEQUITTT!~!!!!111
Sorry, ben een beetje moe na het basketballenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:29 schreef koei het volgende:
[..]
Spanky, ben je nou weer je pilletje vergeten?
Whahaha baasch!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha en VPN werkt gewoon om de release check van BF3 te omzeilen
Ik wil als tip Maastricht meegeven. Daa's toch wel het echte carnaval.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea
[..]
Maastricht of Eindhoven wordt het!
Ik als Brabander ook nie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
Nooit iets met carnaval gehad als echte randstad bewoner.
Jammerquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het was tof! Helaas niet erbij dit jaar, want dan zit ik in Japan... Maar daar zijn het ook gekke jongens natuurlijk!
ijsmeis.rar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
LOL! Post verwijderen vanwege een bestandsnaam!! damn..
Truequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Carnaval in Eindhoven kan ik sterk afraden als je meisjes bij je hebt.
Flypaper gisteren gezien, wel ok niet super.quote:
JONGUH. Gij ben een Zeeuw. Wilde gij oe eigen d'r nie mee bemoeie.quote:
Ojajoh? Widdet zeker?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JONGUH. Gij ben een Zeeuw. Wilde gij oe eigen d'r nie mee bemoeie.
quote:
Conclusie: Carnavalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ojajoh? Widdet zeker?
[ afbeelding ]
Tijdens carnaval gaan de riolen open (ook wel bekend als Helmond) en heb je een hoop vervelend volk in de stadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar hee wat gebeurt er dan in Eindhoven met de deernes? Echt zo'n nare plek?
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijdens carnaval gaan de riolen open (ook wel bekend als Helmond) en heb je een hoop vervelend volk in de stad
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tijdens carnaval gaan de riolen open (ook wel bekend als Helmond) en heb je een hoop vervelend volk in de stad
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Carnavalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Carnaval in Eindhoven kan ik sterk afraden als je meisjes bij je hebt.
doe ik wel hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kan alleen niet zo goed lakken dus misschien vraag ik Shar om ze voor de meet te lakken.
okay, okay, ik ben helmond basher omdat ik er vandaan kom, maar dit gaat te ver Rossquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:
Ik liep 2 jaar geleden met carnaval met een trainingspak en daar stond achterop, ik kom uit Helmond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet alltogether en kom gewoon langs hiero.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:28 schreef Sharana_LV het volgende:
ik hoor het al, carnaval gaat dan maar in maastricht gebeuren!
ook goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet alltogether en kom gewoon langs hiero.
We zitten dan 5 dagen opgehokt met genoeg ransoen en games om de hele week niet buiten te hoeven komen
Carnaval![]()
![]()
Hoe noem je een meid uit Helmond? Een Helmonsterquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:32 schreef Mday het volgende:
[..]
okay, okay, ik ben helmond basher omdat ik er vandaan kom, maar dit gaat te ver Ross
Briljantquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik liep 2 jaar geleden met carnaval met een trainingspak en daar stond achterop, ik kom uit Helmond.
Oeh, dan kom ik ook!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet alltogether en kom gewoon langs hiero.
We zitten dan 5 dagen opgehokt met genoeg rantsoen en games om de hele week niet buiten te hoeven komen
Carnaval![]()
![]()
Alleen voor Amerikanski'squote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
BF3 Launch Changed
In response to the large amount of players using a Korean VPN today to play Battlefield 3 one day early, EA have sent out an email to all those who bought on origin that they can access the game today instead of tomorrow. This is great news and we can’t wait to see the swarm come on the battlefield. Hopefully this will mean that EA will change the release dates for the rest of the world.
This is ONLY for Digital Pre Orders of BF3
Some people are reporting to not of received the email. If your Regions release was set to be the 25th of October, we encourage you to try starting the game in origin and logging into Battlelog. Source www.battlefieldo.com
Jij wil helemaal niet gamen, jij wil gewoon 5 dagen lang met shar en lot spelenquote:
Mwa, niet overalquote:
hahaha het klopt nog ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe noem je een meid uit Helmond? Een Helmonster
Hell yeah!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij wil helemaal niet gamen, jij wil gewoon 5 dagen lang met shar en lot spelen
triest om gewoon een VPN te gebruiken zodat je een simpele releasecheck omzeilt. wat een belachelijke regels:')quote:
Naja ik snap het wel, staggered wereldwijde releases zijn gay maar ze zijn écht ultragay voor digitale releases, je hebt de game al op je PC staan maar je moet wachten tot het klokje aftikt! Rot toch op, doe het dan gewoon zoals Valve doet, digitaal = wereldwijd en retail is zoals altijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:22 schreef Mday het volgende:
[..]
triest om gewoon een VPN te gebruiken zodat je een simpele releasecheck omzeilt. wat een belachelijke regels:')
kijk vanaf 2 minutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk vanaf 2 minuten
Al die mensen met die camera'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Achterlijk volk.
edit: met die muziek maak je me trouwens ook niet heel blij SharWat een tergend monotone langzame meuk
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2011 12:58:13 ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kijk vanaf 2 minuten
AWESOME!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
? David Guetta vroeg zelf of iedereen zijn telefoon in de lucht wou doen omdat na een tijdje alle lichten uitknalde en je dan alleen die lichtjes nog zag ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Al die mensen met die camera's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Achterlijk volk.
edit: met die muziek maak je me trouwens ook niet heel blij SharWat een tergend monotone langzame meuk
Parisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en voor poit natuurlijk ook nog even Paris Hilton:
quote:24-10-11
EmarNetwork weer online.
De site is een aantal dagen offline geweest. Dit is gedaan om veiligheidsredenen. Er is namelijk een poging gedaan om deze site te hacken. Excuus voor het ongemak.
Ik ben nu druk bezig met het bewerken van de halloween review. Verwacht die review aan het eind van deze week.
werd gvd ook tijd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
http://www.rockstargames.com/
GTA V trailer inbound op 2 nov!
Echt weer typisch rockstar he, opeens vanuit het niets zo van "ohja hee jongens grootste game OOIT doen we ff trailertje van over een weekje toedeloe!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
http://www.rockstargames.com/
GTA V trailer inbound op 2 nov!
Ik hoop dat ze een volledig andere missieopbouw gaan doen, zowel bij alle GTA's als Red Dead Rdemption werd ik het op een gegeven moment zat dat je eerst een heel stuk moet rijden om je missie te activeren, dan moet je potverdomme weer een heel stuk rijden, dan schiet je wat mensen dood, en klaar. Dan mag je weer een stuk rijden om je volgende missie te activeren...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
Hoop wel dat gta V beter gaat worden dan IV. Daar heb ik me niet lang mee vermaakt..
Dude, dat was al sinds GTA III zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een volledig andere missieopbouw gaan doen, zowel bij alle GTA's als Red Dead Rdemption werd ik het op een gegeven moment zat dat je eerst een heel stuk moet rijden om je missie te activeren, dan moet je potverdomme weer een heel stuk rijden, dan schiet je wat mensen dood, en klaar. Dan mag je weer een stuk rijden om je volgende missie te activeren...
Die taxi's in GTA 4 heb ik dan ook reteveel in gezeten maar dat duurde ook nog best lang allemaal, quick travel in RDR ging ook niet al te snel. Moeten ze echt wat aan doen want het wordt schijtirritant na een tijd.
En het was al sindsdien kut!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, dat was al sinds GTA III zoDat veranderen ze echt niet hoor
San Andreas het idd niet echt een sfeer die me aansprak, maar de vele mogelijkheden vond ik wel vet! Je kon echt alles doen en laten wat je wilde, dat was helaas met 4 wel enorm teruggeschaald...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:35 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond IV juist weer briljant na dat tenenkrommend slechte San Andreas. YES I SAID IT!
Ik vond het vreselijk met al die wiggers en foute fopnegers
Dat ook idd, en dat als je de game opnieuw opstart je per se weer bij een safehouse in the middle of nowhere bent... Ik snap het wel qua immersie, maar leuk is het niet als je weer een paar minuten aan het crossen bent om bij een boeiend stuk stad te komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb liever dat ze het savesysteem aanpassen zodat je niet bij het falen van een missie weer heeeeeeeeeelemaal opnieuw moet beginnen. Die missie met die bankoverval was dan ook tergend omdat die zo ontzettend lang duurde...
Fixed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude, dat was al sinds GTA I zoDat veranderen ze echt niet hoor
- Dollar achtige graphic, schoppen als inham van de V > Misschien Las Vegasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:43 schreef Mday het volgende:
al ideeen over de setting? apart dollartekenlogootje...
quote:
Washington dcquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:20 schreef Solique het volgende:
[..]
- Dollar achtige graphic, schoppen als inham van de V > Misschien Las Vegas
- V kan je ook van Vice city pakken.
Je kan door speculeren.
Het viel mij tegen hoeveel goedkoper ze zijn, omdat er namelijk geen SMSjes bijzitten (tenminste de abo's die ik had gezien), die moet je dan weer kopen voor 5 euro per 100 smsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef koei het volgende:
Poit! Wat is jouw mening over abbo's van telfort? Dat is ook kpn-netwerk, maar volgens mij goedkoper
Goed punt! Ga ik nog even uitzoeken!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het viel mij tegen hoeveel goedkoper ze zijn, omdat er namelijk geen SMSjes bijzitten (tenminste de abo's die ik had gezien), die moet je dan weer kopen voor 5 euro per 100 sms
quote:
Telfort gebruikt waarmogelijk nog het eigen netwerk dus is het niet helemaal gelijk aan het netwerk van KPN, waar Telfort geen eigen palen heeft vangen die van KPN het op. Althans, dat was een kleine 2 jaar geleden zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef koei het volgende:
Poit! Wat is jouw mening over abbo's van telfort? Dat is ook kpn-netwerk, maar volgens mij goedkoper
Tsja, zo ben ik nu eenmaal help alles om zeepquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:54 schreef SpankmasterC het volgende:
Solique, jouw gelach heeft het topic om zeep geholpen!
Thnx!! Even die benen van mij wat rust geven! Wat dan wel weer een voordeel is, is dat ik kan eten wat ik wil deze periode want ik verbrand zoveel dat ik toch niet aankom. En daar maak ik dan ook handig gebruik van!quote:
Sleep you haz none!quote:
ik ookquote:
Tja, dan weet ik ook niet wat je moet doen... Ik ben nog wat dingen voor mn blog aan het uittypen en zet dan nog een aflevering Desperate Housewives op. Maar ik lig ondertussen ook alweer een uur in bed, om mn bed voor te verwarmen zodat ik straks gelijk kan slapen zonder dat ik eerst een uur kou lig te lijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:54 schreef Fallen het volgende:
Morgen ook vrij... alleen ben ik nu wel een beetje gaar.
Op zich komt het dus goed uit, maar heb geen zin om te slapen, maar ook niet om te gamen, tv/film te kijken of wat dan ook. Dus toch maar slapen zo.
te lang zitten diaboloen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
Gisteren had ik zo'n momentje. Gamen tot in de nacht. Dat is lang geleden.
Wel rot dat die wekker om 5:00 gaat.
Nee, daar ben ik al een tijdje klaar mee. Dat wordt pas volgend jaar. Meteen online multiplayer en dan de oude clan weer bij elkaarquote:
Loop stage bij een beddenfabrikant, twee vliegen in één klapquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is nog donker buiten![]()
Ik wil niet naar stage, ik wil terug naar bed!!
Heb ook niet zo'n zin naar ben er bijna..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het is nog donker buiten![]()
Ik wil niet naar stage, ik wil terug naar bed!!
maar wat dan wel?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik al een tijdje klaar mee. Dat wordt pas volgend jaar. Meteen online multiplayer en dan de oude clan weer bij elkaar
Deus Ex. Voor twintig euro en gaaaaaaaaaaanquote:
deus ex is vrt ja! Krijg er echt geen genoeg van om mensen machinaal hard tegen hun smoel te meppenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deus Ex. Voor twintig euro en gaaaaaaaaaaan
Ik ben ook 'kogelbesparend' bezig. Maar ik zag al een pacifist trophy, dus ik zal vast nog een tweede keer gaan om als een echte baas niet eens gespot te worden. Net zoals in MGS4. Wat echt hels was in die game. Het aantal savegames die ik op d eps3 heb voor die game is echt belachelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
deus ex is vrt ja! Krijg er echt geen genoeg van om mensen machinaal hard tegen hun smoel te meppen
maar 2 titels die in mijn backlog staan..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ik heb daarnaast nog zes spellen als backlog
- Deus Ex
- Mass Effect 2
- LEGO Harry Potter
- LEGO Starwars
- Fallout 3 (in mei begonnen, maar weer eens oppakken'
- Fallout New Vegas
- Resonance of Fate
Ik kan net zo goed een maand of twee vakantie nemen
Ik heb nou eenmaal een wazige game-smaak.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:11 schreef Poit het volgende:
[..]
maar 2 titels die in mijn backlog staan..
Of ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een wazige game-smaak.
Uncharted 3quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:47 schreef Poit het volgende:
Duuude! Uncharted 3! Zo'n zin in! En je vergeet the last guardian in je 2012 lijstje
Dat is juist U3 toch? Niet te moeilijk, leuk verhaal, dik avontuur. Een soort Indiana Jones maar dan interactief. Zover ik in reviews heb kunnen zien doet U3 precies wat ik er van verwacht. Can't wait!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uncharted 3
Nee, er heeft geen enkel spel op mijn ps3 gestaan. Wel op de debug en ik zeg net al ergens dat het gewoon niet mijn spel is. Een level dat zo gerekt wordt met voorspelbare dingen. Ugh, nee, de spanning van het ontsnappen was voor mij weg. Een ander level was dan ook wel tof, maar ook zeer voorspelbaar. Je weet al in het begin hoe je iets gedaan gaat krijgen (met hulp). Ik wacht wel op de GotY-trilogie, voor in mijn backlog.
Last Guardian, is het nu dan zekerUeda-san is wel een toffe gast. Op TGS vorig jaar achter de schermen wel leuke dingen gezien van het spel, maar duurt lang.
Van wat ik van TR heb gezien had ik iets van.. Meh.. Leuk zo'n kreunende Lara maar als ik daar behoefte aan heb zet ik wel gewoon porno aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:55 schreef Pheno het volgende:
Oh en natuurlijk Tomb Raider. Gruwelijke sfeer
Ik werd er wel enthousiast van!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Van wat ik van TR heb gezien had ik iets van.. Meh.. Leuk zo'n kreunende Lara maar als ik daar behoefte aan heb zet ik wel gewoon porno aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik zag in die trailer gecombineerd met wat erover geschreven is, doet mij denken dat het tof wordt!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Ik vond wat ik speelde voorspelbaar en tergend gerekt. Can't help it. De fans zullen neem ik aan blij zijn, maar ik ga het ook niet reviewen om die reden, ik heb geen vergelijking met eerdere delen en het is niet echt mijn spelgenrequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is juist U3 toch? Niet te moeilijk, leuk verhaal, dik avontuur. Een soort Indiana Jones maar dan interactief. Zover ik in reviews heb kunnen zien doet U3 precies wat ik er van verwacht. Can't wait!
En The Last Guardian komt nog wel AND IT WILL BLOW YOUR BRAINS OUT!!!
Ik vind de sfeer echt heel vet. die grot, maar vooral als je er uit bentquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Van wat ik van TR heb gezien had ik iets van.. Meh.. Leuk zo'n kreunende Lara maar als ik daar behoefte aan heb zet ik wel gewoon porno aan.
Het moet je soort game zijn inderdaad. Ik heb met de eerdere twee delen enorm veel plezier gehad en verwacht dat dit derde deel niet anders zal doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond wat ik speelde voorspelbaar en tergend gerekt. Can't help it. De fans zullen neem ik aan blij zijn, maar ik ga het ook niet reviewen om die reden, ik heb geen vergelijking met eerdere delen en het is niet echt mijn spelgenre
I KNOW. IT DID ON TGS 2010!!!
Hij schopt in ieder geval nog de deur voor je open.quote:
Ik vind het vooral geniaal dat hij er zelf niet doorkomtquote:
Hehe is wel geinig ja!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:41 schreef Poit het volgende:
FRUIT!
Dit is geweldig!
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.45225924
Want? Jij moet de handtasjes dragen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:09 schreef wc-eend het volgende:
Zo... Met 14 vrouwen in de eftelingWordt een vermoeiend dagje
ik ook niet!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer echt heel vet. die grot, maar vooral als je er uit bentIk kan iig niet wachten.
Zegt onze rode laraquote:
Samen kreunen!quote:
quote:
Watquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:41 schreef Poit het volgende:
FRUIT!
Dit is geweldig!
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.45225924
geen last van die bug gehadquote:
quote:
Bang dat je n discje kwijtraakt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Yay hier izjn gister ook 5x BF3 geshippedhoop dat ze vandaag binnen komen!
Ik vind het ook vreemd! Want daardoor worden de sokken een beetje vochtig van binnen -> zweetvoeten!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, m'n vriendin blaast in haar sokken om ze warm te maken voor ze ze aantrekt. Ik vind dit vreemd, zij niet.
WIE HEEFT GELIJK??!!!
1-0 voor Spankyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd! Want daardoor worden de sokken een beetje vochtig van binnen -> zweetvoeten!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Yay hier izjn gister ook 5x BF3 geshippedhoop dat ze vandaag binnen komen!
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:44 schreef SpankmasterC het volgende:
a. je blaast in je sokken.
b. je schoenen staan al een paar uur onder de verwarming
-> je schoenen zijn warm!
Maar wat nou als je net een Tictac op hebt? Dan ruiken je voeten lekker fris!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:19 schreef Poit het volgende:
[..]![]()
De warme lucht gaat toch zo door je sokken heen?
Volgens mij heb je er geen fuck aan behalve dat je voeten gaan ruiken naar je slechte adem.
Dan zijn ze ook weer koud (ijs!) als ik de reclame van Tic Tac moet geloven....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:21 schreef koei het volgende:
[..]
Maar wat nou als je net een Tictac op hebt? Dan ruiken je voeten lekker fris!
Maar fris is ook weer koud. Dus heeft het helemaal geen zin..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:21 schreef koei het volgende:
[..]
Maar wat nou als je net een Tictac op hebt? Dan ruiken je voeten lekker fris!
Last van warme voeten?quote:
Neejuh. Goodmorning to all.quote:
Owja...quote:
quote:
Ja, nu heb je allemaal van die gehandicapte bokken op je kamer liggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Bokkepootjes zijn prima te nassen. Irritant.
Arme bokjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, nu heb je allemaal van die gehandicapte bokken op je kamer liggen.
een knuffel van mijquote:
Je doet een Xbox weg?quote:
Zit Dan Karaty erbij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
er is er al een naar eend en mijn tweede staat nu op marktplaats
Tweequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zit Dan Karaty erbij?. En Dance Central deel hupseflups?
.
Dat zocht ik, dank jequote:
daarom ruim ik opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb ook nog een Xbox thuis staan die niet eens is aangesloten. Best zonde eigenlijk
JD is een wijs man..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag geen Xbox van JD.. Anders had ik wel interesse hoor Shar.
Ik wil 'm eigenlijk ook alleen voor Dance Central icm Kinectquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
JD is een wijs man..
Ik snap waarom je z'n kind draagt
Die heb ik beide en beide niet langer dan 5 min gebruiktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk ook alleen voor Dance Central icm Kinect.
Dat is ook echt de enige reden waarom ik ook een xbox zou willen. Zeker nadat ik enorm hard GEWHOOPED ben door een meisje van 7.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wil 'm eigenlijk ook alleen voor Dance Central icm Kinect.
Hangt er vanaf, wat er bij zit en wat voor model het isquote:
Hoeveel is een gebande nog waard, 2 tientjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, wat er bij zit en wat voor model het is
En natuurlijk ban of rrod geschiedenis
Ja maar jij bent een man. Heeft je vriendin er ook niet meer gebruik van gemaakt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:50 schreef Rossdale het volgende:
Die heb ik beide en beide niet langer dan 5 min gebruikt
Ik kan je inderdaad nog steeds chanterenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige reden waarom ik ook een xbox zou willen. Zeker nadat ik enorm hard GEWHOOPED ben door een meisje van 7.
edit: Volgens mij heeft Solique daar nog materiaal van
Oh!! En!! Dit weekend is arcadekast weekend bij mij thuis. (Nog) Geen feestje maar ik ga wel een nieuwe PC plaatsen en m'n dansmat aansluiten met Stepmania
Haha, bring it on!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kan je inderdaad nog steeds chanteren![]()
EN BEDANKT!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is ook echt de enige reden waarom ik ook een xbox zou willen. Zeker nadat ik enorm hard GEWHOOPED ben door een meisje van 7.
edit: Volgens mij heeft Solique daar nog materiaal van
Oh!! En!! Dit weekend is arcadekast weekend bij mij thuis. (Nog) Geen feestje maar ik ga wel een nieuwe PC plaatsen en m'n dansmat aansluiten met Stepmania
WAT?! Je hebt een ongebruikte VVV bon van ¤20,- ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb ergens zin om nu BF3 in de stad te halen en te gaan gamen, aan de andere kant denk ik "nee chris, je vrienden hebben hem ook nog niet, zo erg is het niet om ff te wachten en die 20 euro VVV bon aan iets anders uit te gaan geven in de toekomst!"
Jamaar scriptie enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
WAT?! Je hebt een ongebruikte VVV bon van ¤20,- ?
Sjees, ik zou gelijk BF3 halen. Dat is gewoon ¤20,- korting!
Ja chris, je vrienden hebben hem ook nog niet, zo erg is het niet om ff te wachten en die 20 euro VVV bon aan iets anders uit te gaan geven in de toekomst!quote:
wat doe je hier nog! ga halen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb ergens zin om nu BF3 in de stad te halen en te gaan gamen, aan de andere kant denk ik "nee chris, je vrienden hebben hem ook nog niet, zo erg is het niet om ff te wachten en die 20 euro VVV bon aan iets anders uit te gaan geven in de toekomst!"
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja chris, je vrienden hebben hem ook nog niet, zo erg is het niet om ff te wachten en die 20 euro VVV bon aan iets anders uit te gaan geven in de toekomst!
En door jou natuurlijk!!quote:
Zo is het maar netquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:46 schreef Poit het volgende:
[..]
En door jou natuurlijk!!
Maar dat liet minder diepe wonden achter aangezien het algemeen bekend is dat jij ultra awesome bent
Laten we lekker link gaan doen!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Wie is de bedreiging die fladdert door de nacht!
Kakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:09 schreef Pheno het volgende:
CC geblokkeerd, er wordt mee gefraudeerd. Poep. Dat wordt weer gedoe met terugdraaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |