...maar dat je het 1 leuk vindt, sluit het ander toch niet uit...quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Hier ook zo'n collega. Helemaal naar mexico... en dan zo'n all inclusive resort bijna niet verlaten
Maar goed, ieder z'n ding.
Uiteraard lieverd. Jij hebt uiteraard slanke lange balkanbenen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
zulke dikke poten heb ik niet tuk.
Denk dat ie meer bedoelt dat je helemaal naar Mexico gaat en dan de hele tijd doorbrengt in t hotel.. ipv de omgeving bekijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar dat je het 1 leuk vindt, sluit het ander toch niet uit....
Ik vind het heerlijk om 5 weken met een camper door de VS te trekken. Of 3 weken door Italië met een tent. Of een week in Vegas.
Of een stedentrip naar NYC.
Als ik met 100% tukker op vakantie zou gaan, zou ik eerder kiezen voor een all-incl. resort met alle luxe. Als je toch maar een weekje gaat wil je ook geen gezeik.
Ik zie maar een iemand domme opmerkingen hier en dat ben ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je liefde wil, moet je niet zulke domme opmerkingen maken.
Wie ben jij dan weer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie maar een iemand domme opmerkingen hier en dat ben ik niet.
Maar goed, ga wel weer. Veel plezier met het alleen zijn.
Dat ja. maar ieder z'n ding natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ie meer bedoelt dat je helemaal naar Mexico gaat en dan de hele tijd doorbrengt in t hotel.. ipv de omgeving bekijken.
Tssss.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik met mooie tetten op vakantie ga, heb ik helemaal geen zin in moeilijk gaan doen en alles moeten bekijken.
Good riddance.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie maar een iemand domme opmerkingen hier en dat ben ik niet.
Maar goed, ga wel weer. Veel plezier met het alleen zijn.
Geld moet rollenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:02 schreef vencodark het volgende:
Tjonge, wat is sparen soms nog lastig. Er gaat veel te veel geld naar buiten!
Een all-in als uitvalsbasis kan uiteraard prima nmm. Maar idd, er de hele vakantie niet buiten komen. Ga dan goedkoop naar Turkije of zo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ja. maar ieder z'n ding natuurlijk
Je hebt iets gemist in je opvoeding. Alles is voor Bassiequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[niet-origineel]maar wel mijn kant op[/niet-origineel]
Ja, en dat laatste was dus 't geval. 1x naar "de locals" gegaan met een geregelde trip en voor de rest aan het zwembad hangenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een all-in als uitvalsbasis kan uiteraard prima nmm. Maar idd, er de hele vakantie niet buiten komen. Ga dan goedkoop naar Turkije of zo.
Daar heb je toch 10 jaar de tijd voor ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Over geld gesproken.. grumbl moet nog kijken wat voor mij de beste methode is voor het aflossen van de ibg lening![]()
Gewoon per maandelijkse termijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Over geld gesproken.. grumbl moet nog kijken wat voor mij de beste methode is voor het aflossen van de ibg lening![]()
Verschijdende dingen zelfs, maar dat is er niet één van. Één van mijn ex-werkgevers is Bas van Toorquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist in je opvoeding. Alles is voor Bassie
15 en gaat geheel automatischquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je toch 10 jaar de tijd voor ofzo?
Gecondoleerd. Wat een ontzettende nare kerel is dat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verschijdende dingen zelfs, maar dat is er niet één van. Één van mijn ex-werkgevers is Bas van Toor
15 jaar zelfs. Ik mag nog 3 jaar. Helaas is het over 2 jaar afbetaaldquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammerquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Down Under trip wordt trouwens:
terug naar huis
Ja maar er is nu een oude en nieuwe methodequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zou zelfs als het kon de laatste stap willen overslaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Vliegen naar Sydney
Melbourne, auto huren
Rijden via Sydney, Grafton, Brisbaine, Gladstone (Goldcoast rtip)
Naar Great Barrier reef en Fraser Island
Vliegen naar Alice Springs en Ayer's Rock
Terug naar Sydney
terug naar huis
Echt wel ja. En toch kon je er af en toe best mee lachen. Als zijn cynisme op een externe partij was gericht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Wat een ontzettende nare kerel is dat.
Ik word er al moe van als ik het lees!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Vliegen naar Sydney
Melbourne, auto huren
Terug naar Sydney
terug naar huis
Hoe dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar er is nu een oude en nieuwe methode
En ze laten mij kiezen
De in natura optie heb ik nooit gekregenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar er is nu een oude en nieuwe methode
En ze laten mij kiezen
Jij+ik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tssss.
Zullen we samen naar Sitges gaan?
via de sitequote:
Hoeveel zou je daarvoor over hebben dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
De in natura optie heb ik nooit gekregen
Ik denk dat je Cavia weinig heeft mee te betalen aan je schuld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
via de site
Nee iets met dat je vanaf nu altijd via automatische incasso moet betalen (en daar geeen 77 cent per maand korting meer op krijgt)
dat je partner altijd meetelt in je draagkracht.. en dat je nu altijd moet betalen naar draagkracht (dat kon je eerder zelf aanvragen)
Hangt van de vrouw af.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeveel zou je daarvoor over hebben dan?
Cavia?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je Cavia weinig heeft mee te betalen aan je schuld.
quote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. I guess...quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij+ik?Wat vindt Hetero ervan?
Ik ga een maand met mijn ex naar Australie.... denk dat ie dit wel overleefdquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij+ik?Wat vindt Hetero ervan?
Wow!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga een maand met mijn ex naar Australie.... denk dat ie dit wel overleefd
Van autorijden en strandliggen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik word er al moe van als ik het lees!
Ach die losse flodders ben ik niet bang voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ook over lange afstand schiet ik raak.
Hehe, ja dat is dan ook wel weer beetje balen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Van IBG:
Saldo schuld ¤1.291,83
Termijnbedrag ¤45,41
31-05-1999 gekapt met studeren. Dus wat er nog is op 31-05-2014 wordt kwijt gescholden. Als ik doorbetaal moet ik nog ongeveer 29 maanden. Februari 2014 dus. Gewoon alles afbetalen. Sucks
De vraag is.. heb je gewonnen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag gevochten. Ik. Gevochten. Met vuisten en zo. Ik. Tegen een man. Die een kop groter was. En zwaarder. Ik. Die me zo HOEPLA op kon tillen. Ikke. Ang3l. Gevochten!
Was er ergens een uitverkoop van handtasjes?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag gevochten. Ik. Gevochten. Met vuisten en zo. Ik. Tegen een man. Die een kop groter was. En zwaarder. Ik. Die me zo HOEPLA op kon tillen. Ikke. Ang3l. Gevochten!
Ik dacht trouwens dat ze die 15 jaar ook gingen afschaffen. Gewoon betalen tot de schuld weg is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is dan ook wel weer beetje balen.
Maar wat ik nou niet uit de site haal is of de neiuwe regeling met berekening van de 15 jaar uitgaat en daarop rekent, of echt altijd naar draagkracht.
Want dat eerste betekend het minimum bedrag voor mij en dat laatste zo'n 300 euro p/m
Ze hebben het namelijk alleen maar over 'verlagignen' als het over naar draagkracht betalen gaat
Straks word je nog hetero!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Ze gaan altijd al uit van draagkracht volgens mij. Echter toen ik begon met terugbetalen verdiende ik fl1700,= per maand, bruto en moest ik fl100,= per maand aflossen. En dat is verder nooit aangepast. Toen 1/17de van mijn bruto maandloon, nu iets van 1/80ste van mijn maandloonquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is dan ook wel weer beetje balen.
Maar wat ik nou niet uit de site haal is of de neiuwe regeling met berekening van de 15 jaar uitgaat en daarop rekent, of echt altijd naar draagkracht.
Want dat eerste betekend het minimum bedrag voor mij en dat laatste zo'n 300 euro p/m
Het gevecht moest gestopt worden omdat mijn tegenstander bloeddequote:
Neequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was er ergens een uitverkoop van handtasjes?
Nieuwe musical waar je in speelt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
gelukkig gaan we meestal meer verdienen jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Ze gaan altijd al uit van draagkracht volgens mij. Echter toen ik begon met terugbetalen verdiende ik fl1700,= per maand, bruto en moest ik fl100,= per maand aflossen. En dat is verder nooit aangepast. Toen 1/17de van mijn bruto maandloon, nu iets van 1/80ste van mijn maandloon
Nee, "voorstelling" van Nieuwe Helden met o.a. Tygo Gernandt en Leon vd Zande. Gebaseerd op Fightclub. Zijn inmiddels 2x geweest. De eerste keer durfde ik niet te vechten, de tweede keer dacht ik "Fuck it!" en ben ik de ring in gestaptquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nieuwe musical waar je in speelt?
Ik dus nu van het feesten en stappenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef Cue_ het volgende:
Leon van de Zande.. best goed![]()
(al ken ik hem alleen als cabaretier)
watte die fuckquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, "voorstelling" van Nieuwe Helden met o.a. Tygo Gernandt en Leon vd Zande. Gebaseerd op Fightclub. Zijn inmiddels 2x geweest. De eerste keer durfde ik niet te vechten, de tweede keer dacht ik "Fuck it!" en ben ik de ring in gestaptEn dat ging er best hard aan toe (heb de blauwe plekken nog)... maar............ het voelde eigeenlijk best wel lekker en bevrijdend
http://www.declub.nu
Hij heeft een vriendin?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik dus nu van het feesten en stappenSuper aardige kerel! En zijn vriendin, Lana.
Ik normaalgesproken ook niet. Ik heb nog nooit gevochten, op karate na dan. Maar als sport is dat toch anders. Maar nu dacht ik: Ik ben benieuwd. En dus gedaan, de buurvrouw ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
watte die fuck
Wat cool
Ik zou het zelf overigens nooit doen. Ik hou niet van meppen (en/of gemept worden).
Ja sinds een paar maanden.quote:
Mwa, ik vind hem als acteur best goed. Het was een best aardige gozer voor zover ik kan oordelen. maar wel echt een player dus, een gladjakker. Eentje die echt wel weet dat ie door z'n "status" meisjes het bed in kan lokken en het dus ook gewoon doet. Maar hey.... if you got it, flaunt it.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
Tygo, drugs verslaafde mongol
Krijgt veel te veel aandacht. One trick pony
Ja sorry... Maar alles kan stuk? Al vind ik t een heel lief meisje, dus dat is wel gemeen dan.quote:
Waarom niet terugvliegen vanaf een ander vliegveld? Scheelt een hoop nutteloos gereis.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Vliegen naar Sydney
Melbourne, auto huren
Terug naar Sydney
terug naar huis
Omdat de heen en terugreis al vast ligt. Was een retourtje. Maar of je nou vanuit Alice Sprrings terug naar Sydney gaat of ergens anders heen, boeienquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom niet terugvliegen vanaf een ander vliegveld? Scheelt een hoop nutteloos gereis.
En ik ben niet heel lief?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Ja sorry... Maar alles kan stuk? Al vind ik t een heel lief meisje, dus dat is wel gemeen dan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:42 schreef vencodark het volgende:
Zo lief, dat jij niet zo gemeen zult zijn?
Je moet sowieso terug de hoek in voor internationale vluchten lijkt mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat de heen en terugreis al vast ligt. Was een retourtje. Maar of je nou vanuit Alice Sprrings terug naar Sydney gaat of ergens anders heen, boeienVliegen moet je toch.
Arme babsquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:10 schreef Cue_ het volgende:
Ow vaag. .dan krijgt babs hem vast later ofzo. \
Was de enige reden die ik kon bedenken waarom babs hem niet had gekregen![]()
Een abo kan je ook verlengen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus iemand met een abo kreeg ook een bericht om abo te worden?
Je verwacht het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit hier helemaal te trillen en te shaken!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zal ie van wakker liggen ja.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je verwacht het nietIk had er zo snel niet bij stil gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hersenen zijn echt lui gewordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had er zo snel niet bij stil gestaan.
Ben ik dik in dit jurkje? Zal ik groene of de witte aan doen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zodra vrouwen een relatie hebben hoeven ze zelf niet meer te denken he.
Moet jij zeggen, jij kwam met de suggestie dat alleen abo-lozen het krijgen.quote:
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog altijd zelf kunnen oordelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ben ik dik in dit jurkje? Zal ik groene of de witte aan doen?
Ik denk tenminste nog beetje logisch na.. dat van jou sloeg nergens opquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef vencodark het volgende:
Moet jij zeggen, jij kwam met de suggestie dat alleen abo-lozen het krijgen.
Wat bij sommigen zeker een vooruitgang isquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:19 schreef Godtje het volgende:
Ja, voor het eerstquote:
Namen!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat bij sommigen zeker een vooruitgang is
Ik kan het me voorstellen, en hele zaal vol over het paard getilde ego's die VI zien winnen, ik heb me kapot gelachen om die zure slotenquote:
Dat was grappig, maar eigenlijk was de sfeer achteraf heel leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, en hele zaal vol over het paard getilde ego's die VI zien winnen, ik heb me kapot gelachen om die zure sloten.
Oh, wacht ff. Ik checkte alleen maar na wat HW opmerkte mijn zijn post. Ik vroeg iets.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk tenminste nog beetje logisch na.. dat van jou sloeg nergens op
Ik vond het ook wel mooi dat zij gewonnen hebben. Een 'kenner' laatst bij Koffietijd zei ook dat de onverwachte VI weleens zou kunnen winnen (al zei hij eerst dat The Voice en De Mol ook goeie kanshebbers waren). Hij kon er dus niet eens naast zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, en hele zaal vol over het paard getilde ego's die VI zien winnen, ik heb me kapot gelachen om die zure sloten.
Kerel, ben jij toevallig ook in vloeibare vorm te krijgen? Want ik heb nog wat hardnekkige kalkaanslag op m'n badkamervloer...quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Godtje het volgende:
VI wat een kansloos tokkie programma is dat toch. Hoeveel flauwe grappen krijg je in 1 programma.
Zou beter bij SBS passen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was grappig, maar eigenlijk was de sfeer achteraf heel leuk
Neem aan wel gratis?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zat dus gewoon VI tekijken maar die schakelden uiteraard om af en toe
.
Ik heb zelfs gestemd.
Het gaat er ook maar sporadisch echt over voetbal. het is meer een soort luchtige cafepraat over voetbal en bijzakenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:31 schreef vencodark het volgende:
Zelfs ik heb rond het WK regelmatig gekeken naar VI. Vond het erg vermakelijk en ik heb natuurlijk de ballen verstand van voetbal.
Daarom. Ik heb af en toe ook naar The Voice gekeken maar al die onzin er omheen (500 keer reclame, twitterzooi en alle andere uitbuiting) hoeft voor mij niet zo. Ze moeten gewoon eens back to basics gaan of er gewoon mee kappen. Ik zou het niet missen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat er ook maar sporadisch echt over voetbal. het is meer een soort luchtige cafepraat over voetbal en bijzaken.
Maar gewoon tof dat ze gewonnen hebben van die eenheidsworsterige kutprogrammas als Ze vois of hollent.
het is gewoon talentenjacht nummer 28374346, boeiend zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb af en toe ook naar The Voice gekeken maar al die onzin er omheen (500 keer reclame, twitterzooi en alle andere uitbuiting) hoeft voor mij niet zo. Ze moeten gewoon eens back to basics gaan of er gewoon mee kappen. Ik zou het niet missen.
Dure programma's om te maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb af en toe ook naar The Voice gekeken maar al die onzin er omheen (500 keer reclame, twitterzooi en alle andere uitbuiting) hoeft voor mij niet zo. Ze moeten gewoon eens back to basics gaan of er gewoon mee kappen. Ik zou het niet missen.
Iets minder publiek, minder lichteffecten en gewoon kostenvermindering en het programma wordt er nog leuker op ook.quote:
Het is zeker more of the same. Ze zeggen wel steeds dat het zo anders is maar dat is lulkoek. Bij die audities gaan mensen door waarvan ik mij afvraag wat er in hemelsnaam goed in is. Het is overhyped. Ondanks dat heb ik wel 3 afleveringen gezien. Het is maar net of ik dan thuis ben of niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Cue_ het volgende:
the voice is wel beter dan xfactor en idols natuurlijk. Maar het is more of the same.
ik had graag gezien dat de Mol gewonnen had.
Kan er nauwelijks leuker op worden vanuit commercieel oogpunt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets minder publiek, minder lichteffecten en gewoon kostenvermindering en het programma wordt er nog leuker op ook.
Grote verschil is natuurlijk dat uiterlijk in eerste instantie geen invloed heeft. ten tweede dat eigenlijk iedereen daar komt redelijk tot goed kan zingen en dus de josti's er niet meer zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:45 schreef vencodark het volgende:
Het is zeker more of the same. Ze zeggen wel steeds dat het zo anders is maar dat is lulkoek. Bij die audities gaan mensen door waarvan ik mij afvraag wat er in hemelsnaam goed in is. Het is overhyped. Ondanks dat heb ik wel 3 afleveringen gezien. Het is maar net of ik dan thuis ben of niet.
Die zijn offscreen er allemaal al uitgefilterd. Allemaal verborgen kosten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grote verschil is natuurlijk dat uiterlijk in eerste instantie geen invloed heeft. ten tweede dat eigenlijk iedereen daar komt redelijk tot goed kan zingen en dus de josti's er niet meer zijn.
Dat snap ik ja, maar goed voor het oog/oor dat we ze als kijker niet meer zien/horenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn offscreen er allemaal al uitgefilterd. Allemaal verborgen kosten.
Dat is zeker maar het blijft een hoop show. Ze balen wel als iemand bloedmooi blijkt te zijn maar waar niemand (gebaseerd op zang) voor om had gedraaid. Het uiterlijk begint te tellen zodra zij zich omdraaien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Grote verschil is natuurlijk dat uiterlijk in eerste instantie geen invloed heeft. ten tweede dat eigenlijk iedereen daar komt redelijk tot goed kan zingen en dus de josti's er niet meer zijn.
Natuurlijk, wnat het gaat om het totaalplaatje dat is logisch. Maar het is gewoon even een nieuwer/beter concept dan idols.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:48 schreef vencodark het volgende:
Dat is zeker maar het blijft een hoop show. Ze balen wel als iemand bloedmooi blijkt te zijn maar waar niemand (gebaseerd op zang) voor omdraaien. Het uiterlijk begint te tellen zodra zij zich omdraaien.
Je verwachtingen zijn verkeerdquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef vencodark het volgende:
The Voice, Idols, Holland's got talent, X-factor. Ik zie bijna het verschil niet meer en hou al helemaal niet bij wie wat gewonnen heeft. Goed, Ben Saunders is van The Voice en Jamai + Boris wonnen Idols 1 en 2. Daarna weet ik het echt niet meer. Die lui scoren amper hits en anders blijft het er maar bij 1tje.
Je kunt stellen dat het niveau van de audities hoger ligt (sowieso voor de kijker) maar uiteindelijk hou je dezelfde talentenshow over.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, wnat het gaat om het totaalplaatje dat is logisch. Maar het is gewoon even een nieuwer/beter concept dan idols.
Beter is subjectief. Toen vroeg de markt om dat concept want dat was nieuw en miljoenen mensen hebben er naar gekeken. Nu willen ze iets anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, wnat het gaat om het totaalplaatje dat is logisch. Maar het is gewoon even een nieuwer/beter concept dan idols.
Klopt.. vanaf daar kijk ik ook meestal niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:50 schreef vencodark het volgende:
Je kunt stellen dat het niveau van de audities hoger ligt (sowieso voor de kijker) maar uiteindelijk hou je dezelfde talentenshow over.
Ik wist dat er iemand om ging vallen.. geef je ook geen ongelijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter is subjectief. Toen vroeg de markt om dat concept want dat was nieuw en miljoenen mensen hebben er naar gekeken. Nu willen ze iets anders.
Het is niet beter en slechter maar een verschuiving.
Dat ja. De bloinde audities zijn leuk, maar ik heb zo'n mijn vraagtekens over hoe blind die dit seizoen zijn. En de battles zijn slechter en de shows daarna ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kunt stellen dat het niveau van de audities hoger ligt (sowieso voor de kijker) maar uiteindelijk hou je dezelfde talentenshow over.
Ze schreeuwen om zangtalenten en natuurlijk moeten ze het zelf doen en het gaat hier zeker niet om mijn verwachtingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je verwachtingen zijn verkeerdOf in elk geval anders.
De programmamakers maken televisie geen zang carriere.
Ze zetten je in de spotlight en de rest moeten ze zelf doen samen met het publiek die de muziek moeten kopen. Je kan van de makers niet verwachten dat ze ze platen elke keer naar goud kopen.
Bij de soundmix show zijn er ook maar twee beroemd geworden waarvan eentje niet vanwege zijn zang kwaliteiten.
Je kan nog wel het grote talent zijn van Nl, maar dat betekend niet dat je een carriere krijgt natuurlijk he. Iets met keuzes en goede mensen te maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef vencodark het volgende:
Ze schreeuwen om zangtalenten en natuurlijk moeten ze het zelf doen en het gaat hier zeker niet om mijn verwachtingen.Alleen dat overdreven gedoe dat hij of zij hét talent is...dat gaat uiteindelijk meestal niet zo op. Bedoel, je ziet er zo weinig van terug. Soundmixshow had toch duidelijk andere doeleinden dan alle Idols etc.
Ik ook niet. Hooguit dat ik sporadisch zie wie ik er nog in zit bijv. En ik ben uiteindelijk benieuwd wie er wint.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. vanaf daar kijk ik ook meestal niet meer
Dat bedoel ik. Ik ben niet iemand die een heel traject blijft volgen, duurt allemaal veel te lang.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat ja. De bloinde audities zijn leuk, maar ik heb zo'n mijn vraagtekens over hoe blind die dit seizoen zijn. En de battles zijn slechter en de shows daarna ook.
De wereld was in die tijd denk ik ook minder comercieel. Kan dat? ja dat kan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze schreeuwen om zangtalenten en natuurlijk moeten ze het zelf doen en het gaat hier zeker niet om mijn verwachtingen.Alleen dat overdreven gedoe dat hij of zij hét talent is...dat gaat uiteindelijk meestal niet zo op. Bedoel, je ziet er zo weinig van terug. Soundmixshow had toch duidelijk andere doeleinden dan alle Idols etc.
Moet zeggen dat ik Ben wel goed vond toen ik hem live zag. Dat ze beginnen met coveren is 'logisch'.. Vanuit daar kunnen ze kijken of ze een eigen kant op kunnen gaan natuurlijk. Maar een podium eerst hebben is vaak wel handigerquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Als het nou nog mensen met echt talent waren die eruit komen, alsof we nog niet genoeg van die kutartiesten hebben die nummers van een ander zingen, hoeveel coverartiesten hebben we nodig?
Wat voegt een ben saunders nou toe?
Niks, en dat zie je nu toch ook. Die sterft als zanger ook snel af.quote:
Dat is zeker maar als iemand gelanceerd wordt als een zogenaamde nieuwe Marco Borsato, dan ben ik toch wel erg benieuwd hoeveel daar na zo'n show van overblijft.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan nog wel het grote talent zijn van Nl, maar dat betekend niet dat je een carriere krijgt natuurlijk he. Iets met keuzes en goede mensen te maken.
Ik zou ook misschien wel een geweldig talent zijn, maar zonder een podium kom je al nergens. Die geeft men bij dergelijke shows. En vanaf daar hebben ze heel wat openingen, maar dat betekend niet dat het wat wordt natuurlijk.
Dat ze andere dingen gedaan heeft, te weinig aandacht kreeg, te weinig 'kansen' die ze wilde.. dus gaat ze het gewoon opnieuw doen en heeft ze weer een nieuw podium en nieuwe mensen die misschien nu wat in haar zien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is zeker maar als iemand gelanceerd wordt als een zogenaamde nieuwe Marco Borsato, dan ben ik toch wel erg benieuwd hoeveel daar na zo'n show van overblijft.Meestal geen ruk.
Jaren geleden stond Maud in de finale naast Boris. Maud werd 2e en kon het helemaal gaan maken. Zelfs een Henk Jan Smits (die toen in de jury zat) gaf aan dat het zo'n zonde is dat Maud er niets mee gedaan heeft. Er was vorig jaar een meid (ben haar naam kwijt) die in The Voice in de finale rondes kwam terwijl zij Idols 3 ofzo gewonnen heeft. Waar gaat het dan mis?
Ben Saunders wordt straks bekend met allerlei andere onzin waar hij zo goed in is. Zingen valt dan in het niet. Een Sita werd bekend door Starmaker > K-otic > solo > presenteren van kinderprogramma'squote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks, en dat zie je nu toch ook. Die sterft als zanger ook snel af.
Maar dat maakt John de Mol toch niet uit. Die wil programma's maken.
Ik geloof er geen donder van. Die meid gaat gewoon thuis voor haar kinderen zorgen en dat zingen pakt ze nooit meer op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze andere dingen gedaan heeft, te weinig aandacht kreeg, te weinig 'kansen' die ze wilde.. dus gaat ze het gewoon opnieuw doen en heeft ze weer een nieuw podium en nieuwe mensen die misschien nu wat in haar zien.
Daar zal ik alles behalve rouwig om zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geloof er geen donder van. Die meid gaat gewoon thuis voor haar kinderen zorgen en dat zingen pakt ze nooit meer op.
En die kan serieus goed zingen Sita. Dat viel me live niet tegen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben Saunders wordt straks bekend met allerlei andere onzin waar hij zo goed in is. Zingen valt dan in het niet. Een Sita werd bekend door Starmaker > K-otic > solo > presenteren van kinderprogramma's
Oh ik ook niet hoor. Daar niet van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zal ik alles behalve rouwig om zijn
Maar zij was ook wel een aandachtsfreak met haar 'ik ben verliefd op henk-jan smits'quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor. Daar niet van.
Die heeft zeker een prima stem, dát was het probleem niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
En die kan serieus goed zingen Sita. Dat viel me live niet tegen.
Maar die brengt weinig vernieuwds of eigen werk op tafel.
Marco heeft mazzel met een jaren lang ijzeren duo want hij heeft zelf ook geen (weinig) nummers gemaakt.
Verschrikkelijk ordinair dom wijf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zij was ook wel een aandachtsfreak met haar 'ik ben verliefd op henk-jan smits'
en mensen die daarin trapten
Haha ja maar ze kwam er wel mee in the picture.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zij was ook wel een aandachtsfreak met haar 'ik ben verliefd op henk-jan smits'
en mensen die daarin trapten
Maar het lastig vind om de slag naar soloartiest te gaan. Want je zet wss wel wat op het spel daarvoor. Dan is zo'n programma net een extra steuntje in de rug met allerlei ondersteunende mensen erbij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:03 schreef vencodark het volgende:
Overigens vond ik het wel heel bijzonder dat een Charlie Luske doodleuk met The Voice gaat meedoen terwijl hij een goeie carrière heeft op musicalgebied.
Hij is dan ook geen schrijver maar dan moet je wel heel veel geluk hebben met een schrijver die niet kan/wil zingen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die heeft zeker een prima stem, dát was het probleem niet.
Laatste heb je ook gelijk in maar ik denk toch dat het vaak een kwestie van volledige inzet en keihard werken is. De juiste keuzes maken en goeie mensen achter je hebben. Ik weet het niet precies met Marco maar volgens mij kan hij geen letter op papier krijgen.
Princequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen schrijver maar dan moet je wel heel veel geluk hebben met een schrijver die niet kan/wil zingen.
Robbie Williams was helemaal je van het, ruzie met schrijver en .... in elk geval een stuk minder.
Ook nog eens een problematisch karakter wat niet zal helpen maar goed. Daarvoor kon hij het ook even.
De meeste grote kunnen zelf wel muziek maken. Daar lijkt zo snel wel het verschil te zitten.
Ergens heb ik er wel bewondering voor hoor. Hij heeft niet echt iets te verliezen want is geen sukkel die alle kansen had maar ze mogelijk niet gegrepen heeft. Het is wel lef, zeg maar en gun het hem meer om verder te komen dan die meid waar we het eerder over hadden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het lastig vind om de slag naar soloartiest te gaan. Want je zet wss wel wat op het spel daarvoor. Dan is zo'n programma net een extra steuntje in de rug met allerlei ondersteunende mensen erbij.
vind het wel tof! Charlie is leuk
Het kan z'n imago natuurlijk wel schaden. Denk dat veel mensen in het musicalwereldje neerkijken op dergelijke programma's en hij gaat daar nu 'gebruik' van maken. You never know wat dat voor consequenties kan hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef vencodark het volgende:
Ergens heb ik er wel bewondering voor hoor. Hij heeft niet echt iets te verliezen want is geen sukkel die alle kansen had maar ze mogelijk niet gegrepen heeft. Het is wel lef, zeg maar en gun het hem meer om verder te komen dan die meid waar we het eerder over hadden.
Dat is wel zo maar ergens denk ik wel dat men meer ziet in The Voice op een cv dan Idols ofzo...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het kan z'n imago natuurlijk wel schaden. Denk dat veel mensen in het musicalwereldje neerkijken op dergelijke programma's en hij gaat daar nu 'gebruik' van maken. You never know wat dat voor consequenties kan hebben.
dewiquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jamai als homo scoorde meer dames dan de meeste singles hier! huhuhuh!
Sowieso meer dan ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jamai als homo scoorde meer dames dan de meeste singles hier! huhuhuh!
Voor?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
Soundmixshows en afgeleiden daarvan, tsja, heb er zelf niet heel veel last van. Maar naar mijn mening kon dat geld beter gebruikt worden.
Waarom zouden de commerciële zenders dat moeten doen dan? Die mogen toch zelf weten waar ze hun geld voor gebruiken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede Nederlandse series bijv. Waarom kunnen ze het in de UK/US wel vraag ik me wel eens af.
Penozaquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede Nederlandse series bijv. Waarom kunnen ze het in de UK/US wel vraag ik me wel eens af.
En dat. En ze hebben gelijk dat ze dit maken met 3,5 miljoen kijkers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zouden de commerciële zenders dat moeten doen dan? Die mogen toch zelf weten waar ze hun geld voor gebruiken?
Ik begrijp je niet. In de UK en US hebben ze ook dergelijke commerciële programma's.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat de budgetten in UK/US minstens 5 keer zo hoog zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het scala aan nederlandse acteurs heel klein is.. en iedereen al zit te zeiken erop. DAarbij wat ze hebben geprobeerd dat loopt allemaal niet echt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach die blijven toch maar een jaartje of wat populair vaak als ze geen eigen echt talent hebben. Omdat ze zo populair zijn bij blackberry-trash en die een attention span hebben van een paar maanden hoef je niet echt te vrezen dat je er lang tegenaan hoeft te kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Als je een goeie artiest bent breek je gewoon ook wel door. Ik heb echt een grafhekel aan die gemaakte kutartiesten, bekend geworden door uggsdragende bb-smsende kutpubertjes.
Van God Los vind ik best een mooie serie. We kunnen 't wel. Soms.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boris vind ik persoonlijk een verkeerd voorbeeld. Die vond ik goed zingen (op de hoge tonen na) en deed het volgens mij altijd best aardig. Echter, hij is niet commercieel en het laatste wat ik hoorde was dat hij geen platencontract meer had. Maar in zijn 1tje deed hij het in zijn genre (jazzy dacht ik), niet zo slecht nog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach die blijven toch maar een jaartje of wat populair vaak als ze geen eigen echt talent hebben. Omdat ze zo populair zijn bij blackberry-trash en die een attention span hebben van een paar maanden hoef je niet echt te vrezen dat je er lang tegenaan hoeft te kijken.
Ik bedoel.... Boris anyone?
Van god los zaten inderdaad wat aardige bij.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van God Los vind ik best een mooie serie. We kunnen 't wel. Soms.
En dingen van Maria Goos zijn ook vaak wel mooi en goed geschreven.
Nu niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van god los zaten inderdaad wat aardige bij.
En Spangas is ook tof
Ben je dom? Ik zeg toch als het aan mij ligt. Niet als het aan de zenders ligt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zouden de commerciële zenders dat moeten doen dan? Die mogen toch zelf weten waar ze hun geld voor gebruiken?
Dat snap ik, daarom zeg ik: hop, budget van allerlei real-life soaps, hulp programma's en talentenshows in goede series stoppenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat de budgetten in UK/US minstens 5 keer zo hoog zijn
Dan waren de zenders zo failliet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je dom? Ik zeg toch als het aan mij ligt. Niet als het aan de zenders ligt.
[..]
Dat snap ik, daarom zeg ik: hop, budget van allerlei real-life soaps, hulp programma's en talentenshows in goede series stoppen
Kinderjeugdserie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Spangas nog nooit gezien.
Is dat niet meer een kinderserie?
Inderdaad want bakvissen smsen niet voor een goede serie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan waren de zenders zo failliet.
Je ko0mt nooit aan de budgetten van UK/US - die zijn namelijk veel hoger omdat je ze overal internationaal kan verkopen en daardoor veel meer opleveren. Daarnaast is een dramaserie veel duurder dan bijvoorbeeld reality programma's - wel tot 5 keer zoveel zeg maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je dom? Ik zeg toch als het aan mij ligt. Niet als het aan de zenders ligt.
[..]
Dat snap ik, daarom zeg ik: hop, budget van allerlei real-life soaps, hulp programma's en talentenshows in goede series stoppen
Jazekers, en efebofielen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb Spangas nog nooit gezien.
Is dat niet meer een kinderserie?
Die vond ik nietsquote:
*zucht* Ik heb het over een hypotetische situatie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan waren de zenders zo failliet.
Dat laatste is waar en het keek op zaterdag of zondagochtend toch wel lekker weg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vond ik nietsAvalanche schreeuwde te veel.
Ach ze waren allemaal niet je van het.. maar ze waren stukken beter (ook in acteren) dan de huidige.
Hypothetische bedoel je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht* Ik heb het over een hypotetische situatie.
Moet je denkbeeldige vrouw ook zo vaak dingen 3x vertellen?
Nogmaals *zucht* Dat snap ik prima. Misschien had ik mijn originele post anders moeten formuleren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je ko0mt nooit aan de budgetten van UK/US - die zijn namelijk veel hoger omdat je ze overal internationaal kan verkopen en daardoor veel meer opleveren. Daarnaast is een dramaserie veel duurder dan bijvoorbeeld reality programma's - wel tot 5 keer zoveel zeg maar.
Of gewoon niet moeten posten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals *zucht* Dat snap ik prima. Misschien had ik mijn originele post anders moeten formuleren.
Je kunt nu wel zuchten, maar we geven gewoon inhoudelijk antwoord op iets dat jij steltquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals *zucht* Dat snap ik prima. Misschien had ik mijn originele post anders moeten formuleren.
Denk je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je die nog niet dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:40 schreef vencodark het volgende:
Grmbl, ik haat het schrijven van een cv.
Zeker wel maar er moet het één en ander aan gewijzigd worden. Onlangs bij een banenmarkt geweest waar je een cv-check kon doen.quote:
Ik zal voor vandaag afvinken dat ik iemand een goede suggestie heb gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT is de optie waarvoor ik had moeten gaan!Dank je
Ja, en dat had ik beter anders kunnen stellen als er zoveel mensen hier rondposten die denken dat ik zoiets simpels niet zelf snap en dus sarcastisch sprak.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je kunt nu wel zuchten, maar we geven gewoon inhoudelijk antwoord op iets dat jij stelt
Zeker wel. Als je hem meerdere keren in 1,2,3 weken op moet sturen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een CV kun je nooit twee keer gebruiken
Het kan op zich wel maar het is erg afhankelijk van de functie waar je op solliciteert. Dat ik in de catering werk in niet uitzonderlijk relevant voor een functie als maatschappelijk werkster bijvoorbeeld. Kerel van de banenmarkt zei wel dat je in ieder geval een basis-cv moet hebben die je kan aanpassen voor de desbetreffende vacature.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarvoor heb je het gesprekquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het alleen wel lastig om kort en krachtig te zijn m.b.t. taken bij een baantje of stage. Ik heb de neiging teveel uit te wijden.
De baan waar je op soliciteert verschilt wel per keer. En dus is het heel verstandig om je CV zo te formuleren, dat de punten die je specifiek voor die baan wil benadrukken, een prominentere plek hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker wel. Als je hem meerdere keren in 1,2,3 weken op moet sturen.
Meestal leer ik er dan niet zoveel bij dat ik dat moet updaten,.
Vrouw?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht* Ik heb het over een hypotetische situatie.
Moet je denkbeeldige vrouw ook zo vaak dingen 3x vertellen?
Vaker niet dan wel. Bekend met het fenomeen maar meestal niet nodig,quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De baan waar je op soliciteert verschilt wel per keer. En dus is het heel verstandig om je CV zo te formuleren, dat de punten die je specifiek voor die baan wil benadrukken, een prominentere plek hebben.
Ja, en die niet-relevante zaken wil je dus minder duidelijk hebben, zodat de relevante zaken eruit springen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Bij de 1 staan misschien andere relevante zaken erop dan bij de ander.. Maar de basis lijkt me hetzelfde
(daarbij staat bij mij gewoon 'alles' erop (op flutbaantje na)
Kiek, jij snapt emquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan op zich wel maar het is erg afhankelijk van de functie waar je op solliciteert. Dat ik in de catering werk in niet uitzonderlijk relevant voor een functie als maatschappelijk werkster bijvoorbeeld. Kerel van de banenmarkt zei wel dat je in ieder geval een basis-cv moet hebben die je kan aanpassen voor de desbetreffende vacature.
Op dit moment staat nu ook vrijwel alles erop. Ik stuur nu een cv naar een vrijwilligersproject waar ik al een gesprek voor heb gehad. Maar ik stuur een cv mee zodat ze het nog eens kan bekijken wat voor ervaring ik nu waar heb opgedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Bij de 1 staan misschien andere relevante zaken erop dan bij de ander.. Maar de basis lijkt me hetzelfde
(daarbij staat bij mij gewoon 'alles' erop (op flutbaantje na)
Tja ik weet niet hoe het is als je al een hele carrierre hebt gehad. Maar die van mij heb ik allene nog maar aangevuld. En nog nooit wat weggehaald omdat ie anders onoverzichtelijk werd of bepaalde zaken niet (genoeg) naar voren kwamen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Ja, en die niet-relevante zaken wil je dus minder duidelijk hebben, zodat de relevante zaken eruit springen.
Ik weet het wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoe het is als je al een hele carrierre hebt gehad. Maar die van mij heb ik allene nog maar aangevuld. En nog nooit wat weggehaald omdat ie anders onoverzichtelijk werd of bepaalde zaken niet (genoeg) naar voren kwamen.
Juist en daarom moet het korter. Maar zoals ik in een andere post zei, ik ga het nu niet teveel omgooien. Dat doe ik wel als het écht nodig is.quote:
In mijn tak van sport zeer zeker welquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vaker niet dan wel. Bekend met het fenomeen maar meestal niet nodig,
Ik heb je nodig, Baby: Een anal-squirt facial...quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn tak van sport zeer zeker wel
Kan toch? Als DK nog met die vrouw van tijd terug is, ben je toch al zo'n 2 jaar ofzo verder?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij beweerde ergens laatst dat hij getrouwd is.
Ik snap het. Zoveel klanten, zoveel wensen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn tak van sport zeer zeker wel
Ik dacht dat je een reactie had op mij, bleek niet zo te zijn. Heb hem wel ge-CTRL-x-ed want ik kan het wel gebruiken in een andere postquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat dit moest gaan worden
Vond het al vreemd, want we snappen elkaar welquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik dacht dat je een reactie had op mij, bleek niet zo te zijn. Heb hem wel ge-CTRL-x-ed want ik kan het wel gebruiken in een andere post
Als het bedrijf 100 CV's binnen krijgt en 1 of andere type-miep scanned ze eerst op kernwoorden, moet ik er voor zorgen dat die er goed in staan. Ik lieg nooit in mijn CV, maar ik heb een hele diverse IT-geschiedenis. En als men op zoek is naar een Java programmeur, kan het stuk Lodestar wel wat kleiner. Of andersom.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet het wel.
Alleen nodig als ik een stapje opzij of omhoog doe.
Gewoon in dezelfde lijn hoef ik echt nik ste veranderen (of erbij te liegen).
Ik zit op mijn werk, kan ik klikken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb je nodig, Baby: Een anal-squirt facial...
enkel tekstquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk, kan ik klikken?
Vreemde voorbeelden, maar ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap het. Zoveel klanten, zoveel wensen.
De ene wil je onderpissen en de ander wil in zij reet genomen worden.
Jij beweerde alleen dat je hem nooit twee keer kan gebruiken. Dat spreek ik voor jou niet tegen. Ik geloof je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het bedrijf 100 CV's binnen krijgt en 1 of andere type-miep scanned ze eerst op kernwoorden, moet ik er voor zorgen dat die er goed in staan. Ik lieg nooit in mijn CV, maar ik heb een hele diverse IT-geschiedenis. En als men op zoek is naar een Java programmeur, kan het stuk Lodestar wel wat kleiner. Of andersom.
Trouwen kan in NL ook met een manquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij beweerde ergens laatst dat hij getrouwd is.
Maar je dient wel 16 plus (ofzo met toestemming) te zijn.. gok dat dat te oud is voor kardinaalquote:
Nou goed, het is dan misschien wat gecharcheerd. Maar je snapt de bedoeling van die opmerkingquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij beweerde alleen dat je hem nooit twee keer kan gebruiken. Dat spreek ik voor jou niet tegen. Ik geloof je.
Ik spreek alleen tegen dat het altijd zo is.
Ik ook nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben nog nooit afgewezen voor een baan(niet dat ik vaak gesolliciteerd heb ofzo, maar toch
)
Dat is geenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben nog nooit afgewezen voor een baan(niet dat ik vaak gesolliciteerd heb ofzo, maar toch
)
Ik officieel ook nooit. Maar wel via mijn detacheerder wat klussen misgelopen (voornamelijk vanwege te duur of dat ik het zelf ook eigenlijk niet zag gebeuren (geen match)).quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
)
Tukker, you're a SICK FUCK!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb je nodig, Baby: Een anal-squirt facial...
Ik had me voorgenomen vandaag meer in SEX te posten...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tukker, you're a SICK FUCK!
En dat komende van mij, zegt een heleboel
Ik denk dat je je internet vriendinnetje verdrietig maaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen vandaag meer in SEX te posten...
Missb?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je internet vriendinnetje verdrietig maakt
Tally, die moet nu je kuttopic op slot gooien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Missb?Die kan toch wel wat hebben?
I'll pass on this one, thanks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Missb?Die kan toch wel wat hebben?
Moet ze doen. Krijgt ze kutstraf van me...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tally, die moet nu je kuttopic op slot gooien.
Geeft niks. Het is allemaal vrijblijvend...quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I'll pass on this one, thanks.
Thanks, Mussert.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
TR gemacht
Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij kutstraf uitdeelt
Als je dat goed aanpakt heb je haar anus helemaal niet meer nodig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Bij kutstraf masturbeer ik heel demonstratief terwijl ik naast d'r lig...
Nou, bof ik even!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft niks. Het is allemaal vrijblijvend...
De top NSB-erquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Thanks, Mussert.
Bij kutstraf masturbeer ik heel demonstratief terwijl ik naast d'r lig...
hoe zie je dat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat goed aanpakt heb je haar anus helemaal niet meer nodig.
Dat soort dingen wil ik helemaal niet wetenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik m'n fantasieën ben je best vies.Op een lekkere manier dan, hè.
Wij wel, sletje!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat soort dingen wil ik helemaal niet weten
quote:
Je solliciteert!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:39 schreef rival het volgende:
Er zit een minpunt aan solliciteren, wachten op antwoord
Er stond ook eerst "Dat likt me"quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Moet nog een zombie outfit voor zaterdag maken.....
Ik denk dat ik als Zombie nerd ga, compleet met bretels en kapotte bril en heul veul bloed.
En dan een Fever Ray schminkje op m'n gezicht.
Ik wilde nu een tong-uitsteek-smiley-plaatsen, maar na deze opmerking durf ik niet meer.quote:
The Walking Dead feestje in de Wester gas fabriek.quote:
Ja ik had er al wat over gezien, leuk man!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Walking Dead feestje in de Wester gas fabriek.
I know you're a man but I'm gonna treat you like a lady?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij valt dan ook in het vrouwenkamp.
Wie ben jij en waarom post je met kluts dr account?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde nu een tong-uitsteek-smiley-plaatsen, maar na deze opmerking durf ik niet meer.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom post je met kluts dr account?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |