...maar dat je het 1 leuk vindt, sluit het ander toch niet uit...quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Hier ook zo'n collega. Helemaal naar mexico... en dan zo'n all inclusive resort bijna niet verlaten
Maar goed, ieder z'n ding.
Uiteraard lieverd. Jij hebt uiteraard slanke lange balkanbenen...quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
zulke dikke poten heb ik niet tuk.
Denk dat ie meer bedoelt dat je helemaal naar Mexico gaat en dan de hele tijd doorbrengt in t hotel.. ipv de omgeving bekijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
...maar dat je het 1 leuk vindt, sluit het ander toch niet uit....
Ik vind het heerlijk om 5 weken met een camper door de VS te trekken. Of 3 weken door Italië met een tent. Of een week in Vegas.
Of een stedentrip naar NYC.
Als ik met 100% tukker op vakantie zou gaan, zou ik eerder kiezen voor een all-incl. resort met alle luxe. Als je toch maar een weekje gaat wil je ook geen gezeik.
Ik zie maar een iemand domme opmerkingen hier en dat ben ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je liefde wil, moet je niet zulke domme opmerkingen maken.
Wie ben jij dan weer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie maar een iemand domme opmerkingen hier en dat ben ik niet.
Maar goed, ga wel weer. Veel plezier met het alleen zijn.
Dat ja. maar ieder z'n ding natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat ie meer bedoelt dat je helemaal naar Mexico gaat en dan de hele tijd doorbrengt in t hotel.. ipv de omgeving bekijken.
Tssss.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als ik met mooie tetten op vakantie ga, heb ik helemaal geen zin in moeilijk gaan doen en alles moeten bekijken.
Good riddance.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie maar een iemand domme opmerkingen hier en dat ben ik niet.
Maar goed, ga wel weer. Veel plezier met het alleen zijn.
Geld moet rollenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:02 schreef vencodark het volgende:
Tjonge, wat is sparen soms nog lastig. Er gaat veel te veel geld naar buiten!
Een all-in als uitvalsbasis kan uiteraard prima nmm. Maar idd, er de hele vakantie niet buiten komen. Ga dan goedkoop naar Turkije of zo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ja. maar ieder z'n ding natuurlijk
Je hebt iets gemist in je opvoeding. Alles is voor Bassiequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[niet-origineel]maar wel mijn kant op[/niet-origineel]
Ja, en dat laatste was dus 't geval. 1x naar "de locals" gegaan met een geregelde trip en voor de rest aan het zwembad hangenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een all-in als uitvalsbasis kan uiteraard prima nmm. Maar idd, er de hele vakantie niet buiten komen. Ga dan goedkoop naar Turkije of zo.
Daar heb je toch 10 jaar de tijd voor ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Over geld gesproken.. grumbl moet nog kijken wat voor mij de beste methode is voor het aflossen van de ibg lening![]()
Gewoon per maandelijkse termijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
Over geld gesproken.. grumbl moet nog kijken wat voor mij de beste methode is voor het aflossen van de ibg lening![]()
Verschijdende dingen zelfs, maar dat is er niet één van. Één van mijn ex-werkgevers is Bas van Toorquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist in je opvoeding. Alles is voor Bassie
15 en gaat geheel automatischquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heb je toch 10 jaar de tijd voor ofzo?
Gecondoleerd. Wat een ontzettende nare kerel is dat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verschijdende dingen zelfs, maar dat is er niet één van. Één van mijn ex-werkgevers is Bas van Toor
15 jaar zelfs. Ik mag nog 3 jaar. Helaas is het over 2 jaar afbetaaldquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammerquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Down Under trip wordt trouwens:
terug naar huis
Ja maar er is nu een oude en nieuwe methodequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zou zelfs als het kon de laatste stap willen overslaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Vliegen naar Sydney
Melbourne, auto huren
Rijden via Sydney, Grafton, Brisbaine, Gladstone (Goldcoast rtip)
Naar Great Barrier reef en Fraser Island
Vliegen naar Alice Springs en Ayer's Rock
Terug naar Sydney
terug naar huis
Echt wel ja. En toch kon je er af en toe best mee lachen. Als zijn cynisme op een externe partij was gericht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Wat een ontzettende nare kerel is dat.
Ik word er al moe van als ik het lees!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Vliegen naar Sydney
Melbourne, auto huren
Rijden via Sydney, Grafton, Brisbaine, Gladstone (Goldcoast rtip)
Naar Great Barrier reef en Fraser Island
Vliegen naar Alice Springs en Ayer's Rock
Terug naar Sydney
terug naar huis
Hoe dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar er is nu een oude en nieuwe methode
En ze laten mij kiezen
De in natura optie heb ik nooit gekregenquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja maar er is nu een oude en nieuwe methode
En ze laten mij kiezen
Jij+ik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tssss.
Zullen we samen naar Sitges gaan?
via de sitequote:
Hoeveel zou je daarvoor over hebben dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
De in natura optie heb ik nooit gekregen
Ik denk dat je Cavia weinig heeft mee te betalen aan je schuld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
via de site
Nee iets met dat je vanaf nu altijd via automatische incasso moet betalen (en daar geeen 77 cent per maand korting meer op krijgt)
dat je partner altijd meetelt in je draagkracht.. en dat je nu altijd moet betalen naar draagkracht (dat kon je eerder zelf aanvragen)
Hangt van de vrouw af.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeveel zou je daarvoor over hebben dan?
Cavia?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat je Cavia weinig heeft mee te betalen aan je schuld.
quote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. I guess...quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij+ik?Wat vindt Hetero ervan?
Ik ga een maand met mijn ex naar Australie.... denk dat ie dit wel overleefdquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij+ik?Wat vindt Hetero ervan?
Wow!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga een maand met mijn ex naar Australie.... denk dat ie dit wel overleefd
Van autorijden en strandliggen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik word er al moe van als ik het lees!
Ach die losse flodders ben ik niet bang voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ook over lange afstand schiet ik raak.
Hehe, ja dat is dan ook wel weer beetje balen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
Van IBG:
Saldo schuld ¤1.291,83
Termijnbedrag ¤45,41
31-05-1999 gekapt met studeren. Dus wat er nog is op 31-05-2014 wordt kwijt gescholden. Als ik doorbetaal moet ik nog ongeveer 29 maanden. Februari 2014 dus. Gewoon alles afbetalen. Sucks
De vraag is.. heb je gewonnen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag gevochten. Ik. Gevochten. Met vuisten en zo. Ik. Tegen een man. Die een kop groter was. En zwaarder. Ik. Die me zo HOEPLA op kon tillen. Ikke. Ang3l. Gevochten!
Was er ergens een uitverkoop van handtasjes?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag gevochten. Ik. Gevochten. Met vuisten en zo. Ik. Tegen een man. Die een kop groter was. En zwaarder. Ik. Die me zo HOEPLA op kon tillen. Ikke. Ang3l. Gevochten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |