wut? zo in de ochtend?quote:

Whut whut whut?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:20 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Draadjesvleesquote:Op maandag 24 oktober 2011 07:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jazeker, ik laat het de hele dag staan, hebben we vanavond draadjesvlees dat uit elkaar valt!
Mijn heerlijke warme dekentjequote:
jij bent degene die iedereen stalkt als je ban hebt, denk niet dat wij gaan huilenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wadt ok? al;s ki wer een bna krijg ga je huilwen
Hij is groot genoeg voor 2 hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ga hem van je wegstelen. Zo godsgruwelijk koud in mn shirtje. Nog geen truien gekocht
Ik moet mijn fans toch op de hoogte stellen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
jij bent degene die iedereen stalkt als je ban hebt, denk niet dat wij gaan huilen
Opschuiven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is groot genoeg voor 2 hoor
* Huppelmuts verplaatst dr dikke kont een halve meter naar rechtsquote:
Rondjes om de trein lopen?quote:
Ik heb zo hard gelachen tijdens het reizen het ging gewoon helemaal nergens overquote:
Jullie foto's hangen nu bij de grensovergang met daaronder de tekst: LAAT DEZE JONGENS NIET BELGIË IN!! ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gelachen tijdens het reizen het ging gewoon helemaal nergens over
Mono en ik kunnen een boek schrijven over dit
Wist je trouwens dat de dierentuin in Antwerpen een pauwenverblijf heeft die grenst aan het station? De pauwen zijn ontsnapt en lopen nu door Antwerpen centraal
die pauwen zij weer op andere plekken inmiddels hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gelachen tijdens het reizen het ging gewoon helemaal nergens over
Mono en ik kunnen een boek schrijven over dit
Wist je trouwens dat de dierentuin in Antwerpen een pauwenverblijf heeft die grenst aan het station? De pauwen zijn ontsnapt en lopen nu door Antwerpen centraal
Ik heb er niks over gezien op het nieuwsquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
die pauwen zij weer op andere plekken inmiddels hoor
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er niks over gezien op het nieuws
Ja ik ben een no-lifer hoor. Ik moet mijn pleziertjes elders vandaan halen.quote:
Nou, weg dan hier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
KUTTTT
Ik voel me nu net Tsjoban.
Over een uur word ik opgehaald. Moet nog douchen, aankleden, stofzuigen, afwas doen en hond uitlaten
Ik hou ook heel veel van jou hoorquote:
Yeahquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draadjesvlees![]()
En dan zo dat je het niet eens normaal uit de pan kan pakken![]()
Godver daar heb ik nu trek in
Valt meequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben LH zn subforum aan het bevuilen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef 92Merel het volgende:
Hoooi !
Weet iemand wat je allemaal nodig hebt voor als je op kamers gaat? Ik ben een lijstje aan het maken en moet het allemaal voor woensdag hebben
Al sla je me doodquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef Rezania het volgende:
Hey.
Wat is het onderwerp van die bevestigings-email van Website Van Het Jaar? Ik kan hem niet meer vinden in mijn inbox.
Spullen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Bedoel qua spullen of voorzieningen?
Oh dat is wel lastig, dat blijft persoonsgebonden natuurlijk. 1 tip: schaf altijd zo snel mogelijk een WC-borstel aan, die was ik toentertijd vergeten, niet handigquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Spullen.
Qua voorzieningen heb ik een kamer, eigen badkamer, sta al ingeschreven in die gemeente en verder heb ik ook een inboedelverzekering. Weet niet echt wat ik verder nog nodig zou hebben?
Ik heb er geen één, terwijl ik wel heb gestemd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:53 schreef LompeHork het volgende:
Website van het jaar stemmen@websitevanhetjaar.nl via metrix1003.metrixlab.com
Je hebt echt mazzel dat ik drie bevestigingsmailtjes heb. goed kan zoeken
Die heb ik al gekocht !quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is wel lastig, dat blijft persoonsgebonden natuurlijk. 1 tip: schaf altijd zo snel mogelijk een WC-borstel aan, die was ik toentertijd vergeten, niet handig
Qua voorzieningen zit je goed zo te zien.
Dan heb je 2 extra 'benen' dus kan je niet omvallenquote:
Opnieuw stemmen, kijken of dat werkt, zie DM.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er geen één, terwijl ik wel heb gestemd.Nu maak ik dus ook geen kans op een abo.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die heb ik al gekocht !
Eerste wat ik gedaan heb, zodat ik de wc schoon kon maken![]()
Nee wacht, dat is niet waar, ik heb als eerste kliklaminaat en ondervloer gekocht
Maar heb nu een aardig lijstje, maar altijd het idee dat ik dingen vergeet
ik voel mij alleen maar instabielerquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb je 2 extra 'benen' dus kan je niet omvallen
Het is even wennen maar over een tijdje kun je er echt hard mee lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik voel mij alleen maar instabieler
Bed, 2 billy kastjes, bank, tafel heb ik alquote:
Haha handigquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]! Slim! Als ik je lijstje zo bekijk mis je niets, maar ik vergeet doorgaans ook van alles, dus ik ben ook niet helemaal de juiste persoon geloof ik
Heb ik van mn oma gekregenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb je ook dingen als servies en bestek? Of is dat er al in het huis?
Het is even wennen, maar komt wel goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik voel mij alleen maar instabieler
Zo, dat is financieel ook wel een hele flinke meevaller. Meestal kost dat toch wel erg veel. Alleen voor je oma wel wat vervelend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:04 schreef 92Merel het volgende:
Heb ik van mn oma gekregen![]()
Echt serieus, die had 4 verhuisdozen vol met servies, pannen etc staan![]()
(zit inmiddels in verzorgingstehuis dus het is onder mij & neef verdeeld, omdat wij als eerste op kamers gaan)
Mijn oma had ongeveer genoeg servies voor 3 gezinnen en wij mochten het hebben, was voor ons bewaardquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Zo, dat is financieel ook wel een hele flinke meevaller. Meestal kost dat toch wel erg veel. Alleen voor je oma wel wat vervelend.
Ik heb geen zin om naar school te gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Het is even wennen maar over een tijdje kun je er echt hard mee lopen.
Terecht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar school te gaan.
PC/laptop voor school/werk/sociaal vermaak?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:59 schreef 92Merel het volgende:
Afwasborstel
theedoeken
afwasmiddel
handzeep
afwasteiltje
handdoekje
wasmand
kaasschaaf
kurkentrekker
afsluitbare bakjes
wc-papier
tandenborstel
tandpasta
scheerschuim
scheermesje
handdoeken
pennen
potloden
schijfblokje
spiegel
verbandtrommel
peper
zout
olijfolie
azijn
suiker
boter
kruiden
spaghetti
koelkast
combimagnetron
kledingrek
thee
theekopjes
waterkoker
boterhamzakjes
wat mis ik?
Ik ben tussen de middag nooit thuis.. En 's ochtends meestal geen trek in tosti's.quote:
Oh, die gaat sowieso meequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PC/laptop voor school/werk/sociaal vermaak?
Enkelband verrekt kan er helemaal niet op steunen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Terecht.Wat is er aan de hand eigenlijk?
Dan heb je wel veel lades nodig als je voor de Billy oplossing kiest denk ik. Maar ik weet niet hoe groot die kast is? Als er nog ruimte is voor een extra ladekast is dat wel handig. Daar kun je verder ook nog spullen op zetten en heb je ruimte voor als er later nog spullen bij komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
Zit te twijfelen he..
Ik ga een kledingrek kopen, zodat ik al mijn pakken op kan hangen en verder nog broeken, blousjes, jurkjes etc, maar er zijn ook dingen die je niet kan ophangen, sokken, ondergoed etc.
Of ik dit dan in bakken in die billykastjes ga doen (zijn maar 28 cm diep) of dat ik nog iets van een ladekast nodig heb.
Ai, sterkte. Duurt het lang voordat het hersteld is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Enkelband verrekt kan er helemaal niet op steunen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Rezania het volgende:
Merel, heb je wel een tv? Die zag ik niet in het lijstje staan. Of wil je die gewoon niet?
quote:
Bak of 4 denk ik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel lades nodig als je voor de Billy oplossing kiest denk ik. Maar ik weet niet hoe groot die kast is? Als er nog ruimte is voor een extra ladekast is dat wel handig. Daar kun je verder ook nog spullen op zetten en heb je ruimte voor als er later nog spullen bij komen.
Die heb ik alquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Rezania het volgende:
Merel, heb je wel een tv? Die zag ik niet in het lijstje staan. Of wil je die gewoon niet?
Oh.quote:
Ja best wel lang.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Ai, sterkte. Duurt het lang voordat het hersteld is?
Dan zou ik inderdaad ook voor die bakken gaan ja, het past vast wel. Toch wel een makkelijkere/handigere optie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bak of 4 denk ik?
Tja, ruimte is er waarschijnlijk wel, maar ik moet het over 8 maanden ook weer ergens gaan laten, aangezien ik dan naar amerika/portugal ga en vind het zonde om iets te gaan kopen wat ik dan vervolgens thuis nergens meer kwijt kan.
Kabel zit bij de prijs inbegrepen, internet alleen niet, dus dat moet ik nog wel regelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh.Maar dan moet ze dus ook nog een abonnement afsluiten, anders heeft ze er nog niks aan.
als er in het huis internet is kun je daar toch gebruik van maken of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kabel zit bij de prijs inbegrepen, internet alleen niet, dus dat moet ik nog wel regelen.
Even denken wat ik er dan allemaal in wil hebben dan..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook voor die bakken gaan ja, het past vast wel. Toch wel een makkelijkere/handigere optie.
Iedereen regelt blijkbaar zn eigen internet, wat dus echt veel duurder is dan gezamenlijk internet..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als er in het huis internet is kun je daar toch gebruik van maken of niet?
Ja, vanaf woensdag ga ik er permanent wonenquote:
Oeh ja dan moetje even spulletjes verzamelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, vanaf woensdag ga ik er permanent wonen
Ik heb wijnglazen, waterglazen, cocktailglazen, mini cocktailglaasjes, kleine borden, diepe borden, grote borden, enge messen, gewone messen, vorken, lepels, opscheplepels, taartschep, steelpannetjes, ovenpannen, ovenschalen, koekenpan, blikopener, dunschiller, vergiet, fundueset dus qua servies ben ik wel best ver.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oeh ja dan moetje even spulletjes verzamelen.
Ik woon ook net op mezelf heb heel veel van de 2e hands winkel.
Vooral glaswerk enzo.
En alle andere dingetjes bij ikea.
En bij de wibra/zeeman heb je heel goedkope handoekjes theedoekjes, afwasbak, afsluitbare bakjes etc
Jeetje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
Let op, dit topic wordt over 4 posts automatisch gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |