* Huppelmuts verplaatst dr dikke kont een halve meter naar rechtsquote:
Rondjes om de trein lopen?quote:
Ik heb zo hard gelachen tijdens het reizen het ging gewoon helemaal nergens overquote:
Jullie foto's hangen nu bij de grensovergang met daaronder de tekst: LAAT DEZE JONGENS NIET BELGIË IN!! ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gelachen tijdens het reizen het ging gewoon helemaal nergens over
Mono en ik kunnen een boek schrijven over dit
Wist je trouwens dat de dierentuin in Antwerpen een pauwenverblijf heeft die grenst aan het station? De pauwen zijn ontsnapt en lopen nu door Antwerpen centraal
die pauwen zij weer op andere plekken inmiddels hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gelachen tijdens het reizen het ging gewoon helemaal nergens over
Mono en ik kunnen een boek schrijven over dit
Wist je trouwens dat de dierentuin in Antwerpen een pauwenverblijf heeft die grenst aan het station? De pauwen zijn ontsnapt en lopen nu door Antwerpen centraal
Ik heb er niks over gezien op het nieuwsquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
die pauwen zij weer op andere plekken inmiddels hoor
quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er niks over gezien op het nieuws
Ja ik ben een no-lifer hoor. Ik moet mijn pleziertjes elders vandaan halen.quote:
Nou, weg dan hier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
KUTTTT
Ik voel me nu net Tsjoban.
Over een uur word ik opgehaald. Moet nog douchen, aankleden, stofzuigen, afwas doen en hond uitlaten
Ik hou ook heel veel van jou hoorquote:
Yeahquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Draadjesvlees![]()
En dan zo dat je het niet eens normaal uit de pan kan pakken![]()
Godver daar heb ik nu trek in
Valt meequote:Op maandag 24 oktober 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben LH zn subforum aan het bevuilen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef 92Merel het volgende:
Hoooi !
Weet iemand wat je allemaal nodig hebt voor als je op kamers gaat? Ik ben een lijstje aan het maken en moet het allemaal voor woensdag hebben
Al sla je me doodquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:48 schreef Rezania het volgende:
Hey.
Wat is het onderwerp van die bevestigings-email van Website Van Het Jaar? Ik kan hem niet meer vinden in mijn inbox.
Spullen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Bedoel qua spullen of voorzieningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |