Dan heb je wel veel lades nodig als je voor de Billy oplossing kiest denk ik. Maar ik weet niet hoe groot die kast is? Als er nog ruimte is voor een extra ladekast is dat wel handig. Daar kun je verder ook nog spullen op zetten en heb je ruimte voor als er later nog spullen bij komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:10 schreef 92Merel het volgende:
Zit te twijfelen he..
Ik ga een kledingrek kopen, zodat ik al mijn pakken op kan hangen en verder nog broeken, blousjes, jurkjes etc, maar er zijn ook dingen die je niet kan ophangen, sokken, ondergoed etc.
Of ik dit dan in bakken in die billykastjes ga doen (zijn maar 28 cm diep) of dat ik nog iets van een ladekast nodig heb.
Ai, sterkte. Duurt het lang voordat het hersteld is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Enkelband verrekt kan er helemaal niet op steunen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Rezania het volgende:
Merel, heb je wel een tv? Die zag ik niet in het lijstje staan. Of wil je die gewoon niet?
quote:
Bak of 4 denk ik?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:15 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel lades nodig als je voor de Billy oplossing kiest denk ik. Maar ik weet niet hoe groot die kast is? Als er nog ruimte is voor een extra ladekast is dat wel handig. Daar kun je verder ook nog spullen op zetten en heb je ruimte voor als er later nog spullen bij komen.
Die heb ik alquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef Rezania het volgende:
Merel, heb je wel een tv? Die zag ik niet in het lijstje staan. Of wil je die gewoon niet?
Oh.quote:
Ja best wel lang.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Ai, sterkte. Duurt het lang voordat het hersteld is?
Dan zou ik inderdaad ook voor die bakken gaan ja, het past vast wel. Toch wel een makkelijkere/handigere optie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bak of 4 denk ik?
Tja, ruimte is er waarschijnlijk wel, maar ik moet het over 8 maanden ook weer ergens gaan laten, aangezien ik dan naar amerika/portugal ga en vind het zonde om iets te gaan kopen wat ik dan vervolgens thuis nergens meer kwijt kan.
Kabel zit bij de prijs inbegrepen, internet alleen niet, dus dat moet ik nog wel regelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh.Maar dan moet ze dus ook nog een abonnement afsluiten, anders heeft ze er nog niks aan.
als er in het huis internet is kun je daar toch gebruik van maken of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kabel zit bij de prijs inbegrepen, internet alleen niet, dus dat moet ik nog wel regelen.
Even denken wat ik er dan allemaal in wil hebben dan..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook voor die bakken gaan ja, het past vast wel. Toch wel een makkelijkere/handigere optie.
Iedereen regelt blijkbaar zn eigen internet, wat dus echt veel duurder is dan gezamenlijk internet..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
als er in het huis internet is kun je daar toch gebruik van maken of niet?
Ja, vanaf woensdag ga ik er permanent wonenquote:
Oeh ja dan moetje even spulletjes verzamelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, vanaf woensdag ga ik er permanent wonen
Ik heb wijnglazen, waterglazen, cocktailglazen, mini cocktailglaasjes, kleine borden, diepe borden, grote borden, enge messen, gewone messen, vorken, lepels, opscheplepels, taartschep, steelpannetjes, ovenpannen, ovenschalen, koekenpan, blikopener, dunschiller, vergiet, fundueset dus qua servies ben ik wel best ver.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oeh ja dan moetje even spulletjes verzamelen.
Ik woon ook net op mezelf heb heel veel van de 2e hands winkel.
Vooral glaswerk enzo.
En alle andere dingetjes bij ikea.
En bij de wibra/zeeman heb je heel goedkope handoekjes theedoekjes, afwasbak, afsluitbare bakjes etc
Jeetje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:39 schreef Oceanview het volgende:
Let op, dit topic wordt over 4 posts automatisch gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |