quote:
Truste.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deze oude lul gaat nu ook slapen, morgen weer een drukke dag
Ehm.. ik had alles behalve Michael Jackson en Korn..quote:
Altijd goed.quote:
??quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef Thaboel het volgende:
En wie praat me bij? Poep+ventilator=amerika en syrie?
Bericht op Facebook. Maar dacht vraag het hier even na.quote:
Bron van diegene op Facebook zal wel een of ander onzinnig twitter berichtje zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bericht op Facebook. Maar dacht vraag het hier even na.
Isreal and america declare total war to Syria
Ah, BNW-theorieënquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:25 schreef Nibb-it het volgende:
http://whatreallyhappened(...)are-total-war-persia
Jup morgen eens achteraan gaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bron van diegene op Facebook zal wel een of ander onzinnig twitter berichtje zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme, word ik weer wakker met een rood gloeiend hoofd dat in brand lijkt te staan.. kut medicijnen.
Ik slik van die medicijnen voor m'n psoriasis. Ze hebben verder niet echt bijwerkingen en ik moet ze ook niet op een bepaald tijdstip innemen. Maar af en toe word ik dan weer is 's ochtends wakker met een roodgloeiend hoofdquote:
Duidelijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik slik van die medicijnen voor m'n psoriasis. Ze hebben verder niet echt bijwerkingen en ik moet ze ook niet op een bepaald tijdstip innemen. Maar af en toe word ik dan weer is 's ochtends wakker met een roodgloeiend hoofd.
1 van de bijwerkingen: opvliegers.
Ik lijk wel een vrouw in de overgang![]()
Koelkast zit weer vol?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef Braamyo het volgende:
:p Middagpauze van anderhalf uur... Naar de super geweest, game'pje gespeeld, achievement gehaald, sleutels omgewisseld, gloeilamp gehaald, gelunched, en nog tijd voor fok over ook
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef Braamyo het volgende:
:p Middagpauze van anderhalf uur... Naar de super geweest, game'pje gespeeld, achievement gehaald, sleutels omgewisseld, gloeilamp gehaald, gelunched, en nog tijd voor fok over ook
In de winter is lang haar praktischerquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Yeah, een hele boel van je haar af ftw!
Dat klopt, maar bij mij groeit het toch als een mallequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In de winter is lang haar praktischer
Johquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben het juist aan het laten groeien [ afbeelding ]
Een hanekam?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben het juist aan het laten groeien [ afbeelding ]
Nog geen idee wat het gaat wordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een hanekam?
Of zoiets?
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Geklauwd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
En gvd, m'n fiets is geklauwd voor ons portiek
Gorinchem ligt niet in de Randstad, maar net ernaastquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh zeg dat danMoet je maar niet in de Randstad gaan wonen
Alles ten westen van Amersfoort is de Randstadquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gorinchem ligt niet in de Randstad, maar net ernaast
Maar wel balen zeg..........Aangifte doen heeft ook geen zin.
M'n fiets is niet gemerktquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alles ten westen van Amersfoort is de Randstad
Waarom zou dat geen zin hebben?
Zal 3,5 maand geleden dan wel al zijn gejat...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu bedenk ik me dat ik nog ergens een damesfiets heb staan op station te Sliedrecht![]()
Die moet daar ook al 4 maanden in de stalling staan
Hoop het niet, maar mysterie is opgelostquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Schild het volgende:
[..]
Zal 3,5 maand geleden dan wel al zijn gejat...
Bel Bea ffquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:50 schreef Schild het volgende:
Waarom heb ik nog geen salaris van de koninging gekregen vandaag....
Tijdje alquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:50 schreef Schild het volgende:
Ze komt het je in natura uitbetalen..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:50 schreef Schild het volgende:
ING?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:50 schreef Schild het volgende:
Heeft ze wel verteld. Afgelopen zaterdag meteen toen we bij jou thuis aankwamen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar mysterie is opgelost![]()
Lotusss had mijn fiets gepakt omdat die van haar bij de fietsenmaker staat![]()
Had ze me niet verteld........
Weet ik niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft ze wel verteld. Afgelopen zaterdag meteen toen we bij jou thuis aankwamen.
Zelfde verhaal bij mij !quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:50 schreef Schild het volgende:
Welke?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet ik niet meer
Btw, ik ga enkele dingen nu toch somber inzien
Ook bezuinigingen in het vooruitzicht?quote:
Nog steedsquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook bezuinigingen in het vooruitzicht?
Nou dan kan ik maar 1 ding zeggen: Join the club.quote:
Drinken we vanavond dan maar een Cognac opquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou dan kan ik maar 1 ding zeggen: Join the club.
Dan ga ik werken (ik verdien toch meerquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou dan kan ik maar 1 ding zeggen: Join the club.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Drinken we vanavond dan maar een Cognac op
HET IS COGNAC.... MET EEN C!!!
Heb trouwens kamer geannuleerd.quote:
quote:
Zo zit de mens in elkaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:24 schreef Schild het volgende:
[..]
Ik pimp mijn UI ook eens een keertje, en word nu al niet meer herkend...![]()
Ik wist het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo zit de mens in elkaar![]()
Jammergenoeg
Oja, ik heb een review geschreven over een Roti restaurant.. oeh oeh.. op wie lijk ik
Link plzquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo zit de mens in elkaar![]()
Jammergenoeg
Oja, ik heb een review geschreven over een Roti restaurant.. oeh oeh.. op wie lijk ik
Psst, je zit nu niet op je troll account...quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Oja, ik heb een review geschreven over een Roti restaurant..
ah das wel vet. Laakt eens proberene:quote:
En de laatste schiet me niet te binnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ah das wel vet. Laakt eens proberene:
1. Led Zeppelin, Stairway to Heaven
2. Korn, Freak on a leash
3. Scorpions - Rock You Like A Hurricane
4. Radiohead - Paranoid Android
5. Guns n Roses - November Rain
6. Queen - Somebody to love
7. Beetles - Twist and Shout
8. Bob Marley - No woman, no cry
9. Michael Jackon - Earth Song
10. -
Que??quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotverdomme, denk dat ik die laatste inmiddels ook weet. Maar de naam is vergif dus die zal ik hier maar niet noemen voor de goeie orde.
De uitkomst van een optelling is een: ...quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:05 schreef hoogvlieger het volgende:
2. Had ik niet geweten. 6 en 8 zijn gewoon stom dat ik die niet wist. Snap alleen die Marley niet, en die 'No' ook niet, en waarom is x + y 'some'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een zanger die de wereld elke dag meer en meer verblijdt met zijn bestaan en zijn geweldige liederen die een orgasme zijn voor het gehoor. Nou effe serieus: het eerste vakje duidt op wat hij is en ''baby baby baby'' duidt op een liedje ..quote:![]()
Onzin is soms best grappigquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:16 schreef Sloggi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foute hitler cartoons
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De uitkomst van een optelling is een: ...Ik had al een DM van Hoogvlieger gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Een zanger die de wereld elke dag meer en meer verblijdt met zijn bestaan en zijn geweldige liederen die een orgasme zijn voor het gehoor. Nou effe serieus: het eerste vakje duidt op wat hij is en ''baby baby baby'' duidt op een liedje ..
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Hahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had al een DM van Hoogvlieger gehad ja
Tskquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een lefgozer!! Staat gewoon Abby te bedreigen terwijl Gibbs aanwezig is....
?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een lefgozer!! Staat gewoon Abby te bedreigen terwijl Gibbs aanwezig is....
Niet verdrinken hè!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Braamyo het volgende:
FF een poging tot 40 baantjes in het zwembad... wish me geluk... I shall needs it !
Hier lukt het wel mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Braamyo het volgende:
FF een poging tot 40 baantjes in het zwembad... wish me geluk... I shall needs it !
NCIS, cultuurbarbaar!quote:
Ik weet dat het NCIS isquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
2 Keer gezien, de eerste en de laatste keer.
NCIS heeft grotendeels nog dezelfde cast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet dat het NCIS is
Ik wist alleen niet of jullie het misschien over iets anders vaags hadden waarin dezelfde namen voorkomen. En wilde niet stom overkomen
NCIS een tijdje terug voor het laatst gekeken, toen de originele cast er nog in zat. Nu is ie veranderd of niet?
Nee hoor, NCIS is nog steeds NCIS.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet dat het NCIS is
Ik wist alleen niet of jullie het misschien over iets anders vaags hadden waarin dezelfde namen voorkomen. En wilde niet stom overkomen
NCIS een tijdje terug voor het laatst gekeken, toen de originele cast er nog in zat. Nu is ie veranderd of niet?
Thx, vlucht terug ging voorspoedig. Zat me wel kapot te ergeren aan het personeel op ATH, leken wel stiptheidsacties bij die restaurants... Op je gemakje een broodje neerleggen, heel rustig het volgende dingetje etc...quote:
Tja, ze mogen natuurlijk niet moe zijn als ze zo vroeg met pensioen gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thx, vlucht terug ging voorspoedig. Zat me wel kapot te ergeren aan het personeel op ATH, leken wel stiptheidsacties bij die restaurants... Op je gemakje een broodje neerleggen, heel rustig het volgende dingetje etc...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, ze mogen natuurlijk niet moe zijn als ze zo vroeg met pensioen gaan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
2 Keer gezien, de eerste en de laatste keer.
Welcome back.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Thx, vlucht terug ging voorspoedig. Zat me wel kapot te ergeren aan het personeel op ATH, leken wel stiptheidsacties bij die restaurants... Op je gemakje een broodje neerleggen, heel rustig het volgende dingetje etc...
Vandaag overal in de Noose media "EU snuffelt aan het oliefonds" (het fonds is net zo groot als het tekort van heel EU). En daarna de peiling hoeveel Noren bij de EU willen... Was recordlaag met 17-18% van de bevolking. Gek he?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welcome back.
Ach, die Grieken denken ook van "de EU zal ons uiteindelijk toch wel betalen, dus waarom ons uit de sloffen werken"
De Noren hebben groot gelijk!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag overal in de Noose media "EU snuffelt aan het oliefonds" (het fonds is net zo groot als het tekort van heel EU). En daarna de peiling hoeveel Noren bij de EU willen... Was recordlaag met 17-18% van de bevolking. Gek he?
Sorry ik herken je echt nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:24 schreef Schild het volgende:
[..]
Ik pimp mijn UI ook eens een keertje, en word nu al niet meer herkend...![]()
40 baantjes in het bubbelbad zeker?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:51 schreef Braamyo het volgende:
Nah, 25 meter bad, maar ik had tijd tekort...quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:47 schreef hoogvlieger het volgende:
40 baantjes in het bubbelbad zeker?
Wat stom dat je hem niet herkend !!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:43 schreef EllaN het volgende:
Sorry ik herken je echt niet!
Wat doe je ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Schild het volgende:
Hoi lui
Ik ben Teun, stem groen links , haat tanks en ik snap in godsnaam niet hoe jullie dit achterlijke tijd rovende slapjanus beroep hebben gekozen, wil je echt resutlaat is een gesprek altijd toch veel handiger in plaats van te moeten grijpen naar wapens...Nu weten we nog steeds nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:09 schreef Schild het volgende:
Hoi lui
Ik ben Teun, stem groen links , haat tanks en ik snap in godsnaam niet hoe jullie dit achterlijke tijd rovende slapjanus beroep hebben gekozen, wil je echt resutlaat is een gesprek altijd toch veel handiger in plaats van te moeten grijpen naar wapens...Hoi RubjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
neequote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Noemt iedereen hier hem niet ruGje ?
Dan is het dus gewoon bagger.quote:
Ik ben nu ook ff bagger voor Lotusss, maar dat heeft weer met héél wat anders te makenquote:
Hoi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dit topic staat toch nog in m'n AT's..
hoi!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dit topic staat toch nog in m'n AT's..
hoi!
Voor zo ver ik weet niks, dat zal het probleem ook wel zijnquote:
Vrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet niks, dat zal het probleem ook wel zijn
quote:
Stormachtig! Maar verder wel goed! Niet te koud nog en droogquote:
Wat voor sport heb je gedaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
al stink ik echt enorm! Gesport eerder deze avond en moet nog douchen
[..]
Stormachtig! Maar verder wel goed! Niet te koud nog en droog
Lekker aan de stewquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
al stink ik echt enorm! Gesport eerder deze avond en moet nog douchen
[..]
Stormachtig! Maar verder wel goed! Niet te koud nog en droog
Ik vroeg of hij nog even niet naar zijn muziek wilde luisteren via de koptelefoon, omdat ik nog bezig was met een kattenbak verschonen en er 3 katten rondlopen en de deur vanwege drogende was ook niet dichtkon.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet niks, dat zal het probleem ook wel zijn
Slap hem!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vroeg of hij nog even niet naar zijn muziek wilde luisteren via de koptelefoon, omdat ik nog bezig was met een kattenbak verschonen en er 3 katten rondlopen en de deur vanwege drogende was ook niet dichtkon.
Maar blijkbaar is dat verzoek niet aangekomen bij hem waardoor de helft van het kattengrit op de vloer ligt en ik tijdens het opruimen van het vieze kattengrit ook nog eens bewaker moest spelen.
[..]
Dat dus.
Alles toppie hier, echter ff wachtende tot ik weer welkom benquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hooverphonic!
En hoe is t hier met iedereen?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles toppie hier, echter ff wachtende tot ik weer welkom ben
Kan ik nu ff beter niet doen, ze is pissig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Ze wil gewoon dat je 'r bruut neemt. Niet vragen, of wachten, gewoon doen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
Ze wil gewoon dat je 'r bruut neemt. Niet vragen, of wachten, gewoon doen.
Verstandige beslissingquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan ik nu ff beter niet doen, ze is pissig.
Hoe drink je een sigaretquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat ook maar. Drink m'n whisky op, rook m'n sigaret, en kruip wel tegen haar aan.......
Ruzie is soms goed, komen dingen boven die men anders nooit zou zeggen. Een relatie zonder ruzie is niet gezondquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kan ik makkelijk zeggen overigens, want in 5 jaar tijd hier nog nooit ruzie gehad_!
Dan kun je beter bij Sissy op de bank kruipen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat ook maar. Drink m'n whisky op, drink m'n sigaret, en kruip wel tegen haar aan.......
Die van ons is zeer gezond, al zeg ik 't zelfquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ruzie is soms goed, komen dingen boven die men anders nooit zou zeggen. Een relatie zonder ruzie is niet gezond
Voor 1 uurtje ok, liever toch in bed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je beter bij Sissy op de bank kruipen.
Is het eigenlijk een Engelsman? Of heb je er 1 uit eigen land meegebracht?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van ons is zeer gezond, al zeg ik 't zelfZo maar 's kijken of hij nog wil WoW-en of woooow-en..
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die van ons is zeer gezond, al zeg ik 't zelfZo maar 's kijken of hij nog wil WoW-en of woooow-en..
Hij komt uit Doetinchem, geïmporteerd dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk een Engelsman? Of heb je er 1 uit eigen land meegebracht?
Een achterhoeker zelfs!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij komt uit Doetinchem, geïmporteerd dus
Jammer van de Amy Whinehouse die erbij zit..quote:
Ze had het talent, echter, de drank en drugs hebben het verkloot.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jammer van de Amy Whinehouse die erbij zit..
Zij heeft de pest aan die muziekquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jammer van de Amy Whinehouse die erbij zit..
Ben je nou trouwens allemaal zoetsappige liedjes aan 't spammen stiekem hopend dat Lotusss ervoor bezwijkt?
Ohquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zij heeft de pest aan die muziek
ga ik toch voor dit:quote:
Totaal niet te vergelijken met ons goede spul.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:50 schreef samthegreat5 het volgende:
MB, hebben ze trouwens niet Peanut Butter in de UK?
Of is dat heel anders dan pindakaas en niet te vreten?Hoor ik van mensen.
Hm, inderdaad. Zoete pindakaas lijkt me niks.quote:
Hehe, dat zal welquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met ons goede spul.
Vera Lynnquote:
Succes!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga maar eens tegen mijn wederhelft aankruipen![]()
Trusten allen!
Als ik op oefening ben in de UK schuif ik er toch wel elke ochtend een naar binnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas één keer gedaan sinds we hier wonen.. en dat was toen we logees hadden
Vet +10quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik op oefening ben in de UK schuif ik er toch wel elke ochtend een naar binnen.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik op oefening ben in de UK schuif ik er toch wel elke ochtend een naar binnen.
Iedere donderdag bij de baasquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas één keer gedaan sinds we hier wonen.. en dat was toen we logees hadden
Dat gevoel ken ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
Toen we op motorvakantie in Schotland waren en van Inn naar Inn reden deden we dat ook elke ochtend, goede bodem! Krijg dan ook pas om 4 uur weer een béétje trek!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, maar jij bent dan ook razend irritant
Ik weet dat je stiekem van me houdtquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, maar jij bent dan ook razend irritant
Geen uniform meer maar net weer 7uur in de sportschool gestaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
Maar allemaal goed getrainde mannen in uniform hier dus?![]()
Ik heb je pas net weer uit m'n foes lijst gehaald. wil je er weer in?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet dat je stiekem van me houdt
Ik antwoord graag voor Sam: JAAAAAquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb je pas net weer uit m'n foes lijst gehaald. wil je er weer in?
Dequote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geen uniform meer maar net weer 7uur in de sportschool gestaan
Nee mevrouwquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb je pas net weer uit m'n foes lijst gehaald. wil je er weer in?
Waarvan 1,5uur ook echt gesport en de rest beetje mensen geholpen en spagetti gegeten.. Och m'n stage is zo zwaarquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarvan 1,5uur ook echt gesport en de rest beetje mensen geholpen en spagetti gegeten.. Och m'n stage is zo zwaar
Woensdag weer de sportschool in om zelf ff wat die doen. Voel een bankdruk PR aankomen. Ook eens beginnen met dead liften en squadtenquote:
Zie het als een teken...quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Die 1e sergeant van de werving van 40 natres bat. heb ik trouwens onderhand al een paar keer aan de lijn proberen te krijgen. Geen enkel resultaat, heb maar wat ingesproken op de voicemail..
Wat is de beste manier om zo'n crime op te lossen. Waar ligt de sweet spot qua tijd om te bellenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Neuh hoor iemand bereiken bij Defensie kan soms echt een crime zijn...
Tussen maandag 0900 en vrijdag 1300quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om zo'n crime op te lossen. Waar ligt de sweet spot qua tijd om te bellen?
Trusten. Veel plezier met dat doen wat je gaat doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, ik ging wooooow-en..welterusten heren!
Veel plezier!quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, ik ging wooooow-en..welterusten heren!
Da's wel erg ruim.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tussen maandag 0900 en vrijdag 1300
Zeer ruime sweet spot ja maar dat is de enige zekerheidquote:
quote:Mijn advies: bel zo vaak mogelijk (’s morgens, ’s middags en ’s avonds). Wij zijn reservisten en werken dus ook buiten kantoortijden. Uiteindelijk gaat het lukken, daar ben ik van overtuigd. Zie het maar als ‘de aanhouder wint’.
Tussen 8 en kwart over 9 is iedereen nog aan het opstarten met een kopje koffie, tussen half 10 en half 11 is het koffiepauze, 11 uur gaat iedereen richting vreetschuur waar ze rond half 1 terug van komen, van half 2 tot half 3 is het koffiepauze en om 3 uur heb je kans dat ze gaan sporten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om zo'n crime op te lossen. Waar ligt de sweet spot qua tijd om te bellen?
Thanksquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tussen 8 en kwart over 9 is iedereen nog aan het opstarten met een kopje koffie, tussen half 10 en half 11 is het koffiepauze, 11 uur gaat iedereen richting vreetschuur waar ze rond half 1 terug van komen, van half 2 tot half 3 is het koffiepauze en om 3 uur heb je kans dat ze gaan sporten.
Begin er maar niet over tegen Motorbloempjequote:
Raiders of the lost ark? Toffe film.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:02 schreef Erasmo het volgende:
Donderdag draait raiders hier in de bios, denk dat ik daar maar eens naar toe ga
Jup lijkt me wel tof om die eens in de bios te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Raiders of the lost ark? Toffe film.
Leuk! Ik heb die enkel op de bank met mijn broers en een bak magnetron popcorn gezienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup lijkt me wel tof om die eens in de bios te zien.
Dat gaat geen teleurstelling worden. Actie en droge/zwarte humor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup lijkt me wel tof om die eens in de bios te zien.
Wtf? Komen er tegenwoordig zo weinig goede nieuwe films uit dat ze de klassiekers weer uit het rek halen?quote:
Jup.quote:
Zeker geen probleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:32 schreef Erasmo het volgende:
@cobra: Geen probleem toch? Zij prachtfilms en een kaartje kost 'maar' 5,50.
We hebben hier alleen een kleine bioscoop en die doet van alles wat. Gelukkig met relatief kleine zalen en normaal volk wat naar de film komt, dus geen popcorngooiende medemens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker geen probleem.
Maar is het in de grote bioscoop of in een filmhuis?
Leuk filmpje, een hoop bekenden gezien, zei het iets jonger...quote:
Skopein ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
We hebben hier alleen een kleine bioscoop en die doet van alles wat. Gelukkig met relatief kleine zalen en normaal volk wat naar de film komt, dus geen popcorngooiende medemens.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotverdomme stelletje medemensen zijn het ook van die verkeershandhavers. Krijg ik een fucking boete omdat ik 8 km/h te hard heb gereden.
Pissig worden omdat je zelf iets fout doet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef hoogvlieger het volgende:
Gotverdomme stelletje medemensen zijn het ook van die verkeershandhavers. Krijg ik een fucking boete omdat ik 8 km/h te hard heb gereden.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef EllaN het volgende:
Vanavond lekker koken voor de oudertjes.
Pasta met rucola, pijnboompitjes, rode pepertjes & parmezaanse kaas en tilapia vispakketjes met tomaatjes, courgette en citroen.quote:
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pasta met rucola, pijnboompitjes, rode pepertjes & parmezaanse kaas en tilapia vispakketjes met tomaatjes, courgette en citroen.
Heb zin in wat gezonds.
Het klinkt inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pasta met rucola, pijnboompitjes, rode pepertjes & parmezaanse kaas en tilapia vispakketjes met tomaatjes, courgette en citroen.
Heb zin in wat gezonds.
Een verslag met foto's?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:58 schreef EllaN het volgende:
Ik ga mijn best doen straks. Ik laat wel weten of het wat is.
Zo maar weer eens sporten. Heerlijk zo'n herfstvakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Staat reeds in m'n agendaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:58 schreef Cobra4 het volgende:
Een reminder:
31 oktober a.s. om 2255 de herhaling van "Zwarte Soldaten" op NL2.
Sms al gelezen?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:34 schreef Clan het volgende:
Ik heb even op hoge poten een mail geznden naar die Mr Zegveld, dat mens staat toch gewoon uit haar nek te kletsen en 'onze' reputatie te grabbel te gooien, dat kind staat een mening te vormen over een tijd waar ze alleen van heeft gelezen in de geschiedenisboekjes.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:34 schreef Clan het volgende:
Ik heb even op hoge poten een mail geznden naar die Mr Zegveld, dat mens staat toch gewoon uit haar nek te kletsen en 'onze' reputatie te grabbel te gooien, dat kind staat een mening te vormen over een tijd waar ze alleen van heeft gelezen in de geschiedenisboekjes.
Ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:34 schreef Clan het volgende:
De eerste reactie heb ik al binnen;quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je het willen, post de mail en het anwoord dan hier aub.
Nu haal je twee dingen door elkaar. Er hebben zeker dingen plaatsgevonden die niet door de beugel kunnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Nederland is echt goed in het aanpakken van militairen en justitiële ambtenaren (agenten) bij de minste of geringste scheet die ze verkeerd laten..
Bah
Het voordeel is dat er bij een wet altijd een ingangsdatum staat. Dit via vermelding in de Staats Courant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, natuurlijk gebeuren er dingen die niet door de beugel kunnen. Dat snap ik ook.
In dit voorbeeld van die executies zullen best ernstige dingen gebeurd zijn, maar ik wilde me gewoon een keer uitspreken tegen de belachelijk harde manier waarop Nederland haar defensiemedewerkers en justitiële ambtenaren behandeld.
In de meeste andere landen zit dat een stuk anders.
En wat betreft het internationaal recht: het is raar dat bepaalde statuten en wetten kennelijk met terugwerkende kracht te gebruiken zijn. Maar wat doe je eraan? Het recht is niet te veranderen.
Doe dat dan ook eens.quote:
Interessant dat je de praktijken van het Nederlandse leger in Indonesië in de jaren '40 vergelijkt met een verkeerde scheet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Nederland is echt goed in het aanpakken van militairen en justitiële ambtenaren (agenten) bij de minste of geringste scheet die ze verkeerd laten..
Bah
Of je bedenkt voordat je op 'invoeren' drukt even of alles in je post staat wat je erin wilt hebben..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Wacht anders een half uurtje met op m'n posts reageren.
Dan weet je sowieso dat er niet meer geëdit gaat worden..![]()
Ja, maak jij van jouw probleem maar ons probleem. Niet dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Wacht anders een half uurtje met op m'n posts reageren.
Dan weet je sowieso dat er niet meer geëdit gaat worden..![]()
Tja. Ik bedenk na het typen van m'n initiële post vaak nog van alles. Kan ik niks aan doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Of je bedenkt voordat je op 'invoeren' drukt even of alles in je post staat wat je erin wilt hebben..
Die ena laatste post van mij was ook een grapjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maak jij van jouw probleem maar ons probleem. Niet dus.
Plaats gewoon een nieuwe post met aanvullingen.
Ik zal echt is m'n best doen om wat minder te edittenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die ena laatste post van mij was ook een grapje.
Dat zou ik ook schrijven na zo'n back-fire.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die ena laatste post van mij was ook een grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |