quote:
Truste.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Deze oude lul gaat nu ook slapen, morgen weer een drukke dag
Ehm.. ik had alles behalve Michael Jackson en Korn..quote:
Altijd goed.quote:
??quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef Thaboel het volgende:
En wie praat me bij? Poep+ventilator=amerika en syrie?
Bericht op Facebook. Maar dacht vraag het hier even na.quote:
Bron van diegene op Facebook zal wel een of ander onzinnig twitter berichtje zijn?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Bericht op Facebook. Maar dacht vraag het hier even na.
Isreal and america declare total war to Syria
Ah, BNW-theorieënquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:25 schreef Nibb-it het volgende:
http://whatreallyhappened(...)are-total-war-persia
Jup morgen eens achteraan gaanquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:06 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bron van diegene op Facebook zal wel een of ander onzinnig twitter berichtje zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:38 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme, word ik weer wakker met een rood gloeiend hoofd dat in brand lijkt te staan.. kut medicijnen.
Ik slik van die medicijnen voor m'n psoriasis. Ze hebben verder niet echt bijwerkingen en ik moet ze ook niet op een bepaald tijdstip innemen. Maar af en toe word ik dan weer is 's ochtends wakker met een roodgloeiend hoofdquote:
Duidelijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik slik van die medicijnen voor m'n psoriasis. Ze hebben verder niet echt bijwerkingen en ik moet ze ook niet op een bepaald tijdstip innemen. Maar af en toe word ik dan weer is 's ochtends wakker met een roodgloeiend hoofd.
1 van de bijwerkingen: opvliegers.
Ik lijk wel een vrouw in de overgang![]()
Koelkast zit weer vol?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef Braamyo het volgende:
:p Middagpauze van anderhalf uur... Naar de super geweest, game'pje gespeeld, achievement gehaald, sleutels omgewisseld, gloeilamp gehaald, gelunched, en nog tijd voor fok over ook
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef Braamyo het volgende:
:p Middagpauze van anderhalf uur... Naar de super geweest, game'pje gespeeld, achievement gehaald, sleutels omgewisseld, gloeilamp gehaald, gelunched, en nog tijd voor fok over ook
In de winter is lang haar praktischerquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Yeah, een hele boel van je haar af ftw!
Dat klopt, maar bij mij groeit het toch als een mallequote:Op maandag 24 oktober 2011 14:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In de winter is lang haar praktischer
Johquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben het juist aan het laten groeien [ afbeelding ]
Een hanekam?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben het juist aan het laten groeien [ afbeelding ]
Nog geen idee wat het gaat wordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een hanekam?
Of zoiets?
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Geklauwd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
En gvd, m'n fiets is geklauwd voor ons portiek
Gorinchem ligt niet in de Randstad, maar net ernaastquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh zeg dat danMoet je maar niet in de Randstad gaan wonen
Alles ten westen van Amersfoort is de Randstadquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gorinchem ligt niet in de Randstad, maar net ernaast
Maar wel balen zeg..........Aangifte doen heeft ook geen zin.
M'n fiets is niet gemerktquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alles ten westen van Amersfoort is de Randstad
Waarom zou dat geen zin hebben?
Zal 3,5 maand geleden dan wel al zijn gejat...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu bedenk ik me dat ik nog ergens een damesfiets heb staan op station te Sliedrecht![]()
Die moet daar ook al 4 maanden in de stalling staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |