Godverdomme. Nou dan haal ik hem wel op die .de engels is engels. En of ie nou uit DLD of amerika komt, het zal mij aan m'n reet jeuken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Amazon.com zo'n 2-3 weken, bookdepository zo'n 1-2 weken, amazon.co.uk en amazon.de zo'n 2-3 dagen.
Heb je veel dingen aan je computer hangen die USB/FireWire porten gebruiken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef -Menn0- het volgende:
Fixed
Kernel_task?!qu'est que c'est?
En Safari webmateriaal.. Jaja...
Nee niks.... Daarom snap ik het ook niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je veel dingen aan je computer hangen die USB/FireWire porten gebruiken?
Open je console eens en kijk naar console.log en system.log.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee niks.... Daarom snap ik het ook niet..
quote:
Wel super slecht dat het niet werkt.quote:
http://www.karthikk.net/2(...)at-in-mac-os-x-lion/quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
als ik in mijn reply venster bij fok de a of de o oid vasthoudt, dan krijg ik niet oooooooo maar dan kan ik kiezen voor een streepje op de o enzo. Dat wil ik niet, ik wil gewoon mijn oooooooo. Als ik het bij de R doe, geeft hij enkel 1x de r.
Iemand een idee waar ik aanzet dat ik als ik hem vasthoudt meerdere letters krijg?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.karthikk.net/2(...)at-in-mac-os-x-lion/
15 uur?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog een vraag dan : Batterij duur Iphone 4 (dus niet 4s) hoelang gaat dat ding mee met een beetje twitter, mail,wordfeud en fok? (zeg 1 a 1.5u p.d)
heb je het hier al geprobeerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet iemand waar ik het beste kan vragen waar ik 6mb ram voor mijn powerbook kan vinden? Ik weet geen site waar ik dit het beste kan vragen
bliljant!quote:
You're shitting me, right? Dus de 4 gaat met 1.5u per dag "social" doen en standby 15u mee zonder hem aan de lader te leggen? Gvd, dat haalt mijn foon niet eensquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:42 schreef FUFR het volgende:
lang leve de reserve batterij in mijn binnenzak..
heeft de iphone ondertussen al een losse batterij?
Van NA site:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
You're shitting me, right? Dus de 4 gaat met 1.5u per dag "social" doen en standby 15u mee zonder hem aan de lader te leggen? Gvd, dat haalt mijn foon niet eensIk geloof dat ik dan ook aan de aaiphone moet
zeg dan gewoon niks, is een hele normale vraag lijkt me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |