quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
KUT VAN DU WIEL KUT VAN DU WIEL
IK NEJM GEEN SEISOENKAART MEER
Prachtige weergave van de doorsnee Ajax-fanquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef Proletariaat het volgende:
Studio voetbal is nepppppp
VI voor de eckte
muil houden feyenoorderquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Merkie het volgende:
Ajax. Ajax-supporters
². Heel Amsterdam:
³!
Van duh Wiel had gewoon slechte 'balopnames'.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:49 schreef Caland het volgende:
Vrouwen die van voetbal houden en voor Ajax zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
Eens met TS, ik ben Ajax fan, maar je kunt het ook overdrijven.
dat is toch hetzelfde als voetbalsupportersquote:
Dit soort "argumenten"quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:45 schreef Prego het volgende:
[..]
dat is toch hetzelfde als voetbalsupporters
Waar anders zie je mannen brullen en kreunen op 22 spelende mannen?
Geldt ook voor sommige mannen..quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen die van voetbal houden en voor Ajax zijn
Daar bestaat maar een plaats voor -> in de kelder aan de verwarmingsbuis.
In de Jupiler Leaguequote:
Leuk dat je on topic reageert.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen die van voetbal houden en voor Ajax zijn
Daar bestaat maar een plaats voor -> in de kelder aan de verwarmingsbuis.
Die kijken al jaren niet meer naar 'Studio Voetbal'. Net zoals de meeste liefhebbers qua inhoud liever kijken naar 90 minutes op EL, dan naar die kneuzensamenvattinkjes van de NOSquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik kan me de verontwaardiging van supporters van andere clubs voorstellen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Merkie het volgende:
Ajax. Ajax-supporters
². Heel Amsterdam:
³!
Groningen is de meest vervuilde stad van Nederland, Lelystad de meest criminele.quote:Op maandag 24 oktober 2011 07:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Rotterdam. Meest vervuilde en criminele stad van Nederland.![]()
Het is SC Heerenveen, homo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 07:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]![]()
Rotterdammers zijn vieze kakkerlakken!![]()
Rotterdam. Meest vervuilde en criminele stad van Nederland.![]()
AJAX en FC Heerenveen zijn pas bazenclubs.![]()
Ow. Ik kijk eigenlijk nooit voetbal.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:49 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is dat vandaag voor het eerst.
Welke spelfout bedoel je nou? Reacties mogen in het Vitessetopic.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zoek de spelfout
http://www.vitesse.org/ni(...)_eigen_megadoek.html
Als je het tegen mij hebt. Zat jij in de Meer bij de omhaal van van Basten ? Had jij als kind een hondje die Cruijffie heette ? Heb jij bij de KRO op TV meegedaan aan een voetbalkwis gepresenteerd door Tom van het Hek met Ajax als specialiteit en Vanenburg als favoriet ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Jij bent geen Ajacied.
Jij bent een teletekstvolger.
Nee zo werkt voetbal gewoon, hoe beter een club presteert, hoe meer mensen ernaartoe willen. Ajaxhaters die altijd zitten te zeiken dat Ajacieden dingen doen die anderen ook gewoon doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef Equites het volgende:
Dat zijn de fans van Ajax, als het ff niet lekker loopt zijn ze pleite. Gaat het weer goed, zit de Arena weer vol
ja, het ging de afgelopen weken natuurlijk geweldig... er zaten meer dan 52000 man in de ArenA zondag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:16 schreef Equites het volgende:
Dat zijn de fans van Ajax, als het ff niet lekker loopt zijn ze pleite. Gaat het weer goed, zit de Arena weer vol
Kun je nagaan als het wel loopt bij Ajax dan weet ik zeker dat er 80.000 toeschouwers zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, het ging de afgelopen weken natuurlijk geweldig... er zaten meer dan 52000 man in de ArenA zondag.
Dus je lult weer lekker uit je nek.
Misschien wel, maar er is gewoon een hele nette vaste kern echte fans bij Ajax, ik word een beetje moe van die achterlijke kutopmerkingen die helemaal nergens op slaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als het wel loopt bij Ajax dan weet ik zeker dat er 80.000 toeschouwers zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |