Daar zitten de tentamenzalen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:47 schreef remlof het volgende:
Holendrecht, daar ga je vast niet voor je lol heen
Holendrecht ligt niet eens in de drecht-regio.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:47 schreef remlof het volgende:
Holendrecht, daar ga je vast niet voor je lol heen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 06:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Of gefrustreerde Turken die teveel gezopen hebben van de open riolering in de bergen.
Het zit je wel erg dwars dat ik op Turken kots zoals jij zielepoot, is 't niet?
[..]
Verhang je want je hebt toch geen leven.
[..]
Dat vindt elke idioot van zichzelf.
Goedemorgen. Warren die rellen in Amsterdam nou echt nodig?quote:
Goedemorgen, waarom vraag je dat aan mij?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:04 schreef waht het volgende:
[..]
Goedemorgen. Warren die rellen in Amsterdam nou echt nodig?
Die agent vanochtend op radio 1 ook echt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:04 schreef waht het volgende:
[..]
Goedemorgen. Warren die rellen in Amsterdam nou echt nodig?
Mijn intuïtie zegt dat ik het aan jou moet vragen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Goedemorgen, waarom vraag je dat aan mij?
Ik had ze gister allemaal uitgelachen.
Wat zei meneer agent dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die agent vanochtend op radio 1 ook echt.
Mijn intuïtie zegt dat ik me niet moet associëren met die demonstranten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef waht het volgende:
[..]
Mijn intuïtie zegt dat ik het aan jou moet vragen.
Gelijk heb je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mijn intuïtie zegt dat ik me niet moet associëren met die demonstranten.
Ja we hadden het niet zien aankomen nee echt nee nee nee! Wilt u mij niet onderbreken! Nee!quote:
quote:
Zit je nu op jezelf te antwoorden?quote:
Soms moet je jezelf een beetje vermaken toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Zit je nu op jezelf te antwoorden?![]()
Que?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef waht het volgende:
[..]
Soms moet je jezelf een beetje vermaken toch?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef waht het volgende:
[..]
Soms moet je jezelf een beetje vermaken toch?
Als anderen het doen, dan heb ik geen keus.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Zit je nu op jezelf te antwoorden?![]()
Dat is wat kort door de bocht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als anderen het doen, dan heb ik geen keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |