Bbwloverquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef missU het volgende:
[..]
http://www.lekkeradverteren.nl/index.php?a=14&b=258734
dat emailadresquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef missU het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ah fuck jou, mijn topicstreak!!
Haha!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ah fuck jou, mijn topicstreak!!
Nee hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Autodrop het volgende:
Is het erg dat ik geen medelijden met de vrouwen heb?
SpermDrive.quote:
Inge is een kut ole ole!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef waxmask het volgende:
Inge is een kut...wel eisen stellen maar wel op internet op zaad-hunt....spermakut!
quote:
Maar vrouwen gaan hier ook op in. Mijn vertrouwen in de mensheid wordt met de dag lagerquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef missU het volgende:
[..]
Denk het wel jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij heeft al die chicks gegeven?
dan zou het wel een baas zijnquote:
Die plaatjes ook die hij boven de advertentie heeft gezetquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Maar vrouwen gaan hier ook op in. Mijn vertrouwen in de mensheid wordt met de dag lager
1+1=2quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zij heeft zelf ook al autisme
suf als een pieperquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Ties02 het volgende:
Die van vorige week vond ik wel zielig, deze lui zijn echt dom
ja maar het is zijn schuldquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef gers het volgende:
wait wut
ze is ook autistisch en dan klaagt ze dat haar dochter autistisch is
http://erotiek.koopjespul(...)uis-op-afspraak.htmlquote:Omschrijving:
Hallo lieverd bij mij kan je een lekkere wipje maken op afspraak thuis bij jou of bij mij. Als ik bij je langs moet komen dan vraag ik wel reiskosten ervoor en dat is 20 euro. Ik ben een lekkere geile vrouw van 29 jaar oud ben gebonden en ben super geil en verlang naar je lekkere pik. Ik ben Cilly Zwakman uit Weesp en zoek een sperma donor die mij een dikke buikje wilt geven. Zou jij vandaag nog langs kunnen komen? Mag ik je nummer alvast per mail?
Liefs Cilly Zwakman
En dan Alberto bellenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Ik snap die mensen echt niet. Dan kun je net zo goed iemand in een kroeg oppikken.
Iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef gers het volgende:
wait wut
ze is ook autistisch en dan klaagt ze dat haar dochter autistisch is
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar het is zijn schuld
ik verwachtte een reageerbuisjequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Envelope vol sperma, hoe funny zou dat zijn
ze heeft wel al 4 weken in de stress gezeten omdat er mensen over de vloer kwamenquote:
Dat maakt alberto niet uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Envelope vol sperma, hoe funny zou dat zijn
kijk jij lekker naar VIquote:
Karinaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Stuurt ie nou weer een lekkere collega.
samen met haar fok! vlinderkindquote:
Ziet er een beetje leeg uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef gers het volgende:
http://www.verlangennaareenkind.nl/home.htm
johan over zaad!quote:
Geen gastenboekquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef gers het volgende:
http://www.verlangennaareenkind.nl/home.htm
Heel veel denk ik!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoeveel kinderen heeft hij dan?
hij is je vaderquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoeveel kinderen heeft hij dan?
Best een slimme man dus, zijn genen worden zo sterk verspreid ondanks zijn afwijking!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
Misschien heeft die gast wel 100 kinderen.
Onder de covers in Nederland.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto doneerd zelf aan die collega
ja jammer dat de natuur dat niet kan verhinderenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Naive wijven. Dit soort mensen hadden preventief gestireliseerd moeten worden.
waarschijnlijk allemaal autistenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Naive wijven. Dit soort mensen hadden preventief gestireliseerd moeten worden.
Hoe origineel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook al posten![]()
quote:tong80
ik zoek asperges, weet iemand een adresje?
Maikuuul
Mijn donor gaf mij een asperge, dat was echt fantastisch!
waarquote:
Opeens heel veel hits gekregen waar ze normaal een maand over doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De server raakt straks nog overbelast daar
ben bijna 22.. hmmmquote:Wie kan spermadonor worden?
U bent bereid om een ander paar te helpen met het vervullen van hun kinderwens
U bent een gezonde man tussen de 22 en 45 jaar
U hebt een monogaam seksueel leven (een vaste relatie)
U bent bereid eens in de 4-6 weken sperma in te leveren bij de spermabank
U stemt toe dat u gegevens aan het volwassen kind bekend gemaakt worden indien het kind dit wenst
quote:Kees
Sperma in de aanbieding. Live impregnatie bij mijn kachel (hij doet het niet maar dat is niet erg).
Ben je goedkoper uit dan er 1 te huwenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:16 schreef Razor21 het volgende:
Donor
Voor 450 euro heb ik laatst een vrouw kunnen bevruchten. Ze vond het echt fantastisch.
Fok!
![]()
jij hebt assburgersquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen regels buiten fok, verwarrend
hij heeft papiertjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
En iemand ook gewoon op zijn woord geloven he?
Inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef donald_dick het volgende:
mooi man, nu zit iedereen in dat gastenboek
Wie heeft net zijn lul geplaatst ziet eruit alsof het met een webcam gedaan isquote:
Wij hebben vrij baanquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef donald_dick het volgende:
mooi man, nu zit iedereen in dat gastenboek
daar hebben assburgers idd last vanquote:
quote:A Stegeman
Ik spuit een vrouw vol en niemand die het ziet!!!
hij heeft gelijk, alberto kan kwalitatieve onderzoeken doen en wat doet hij, hij komt op voor naieve dozenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
Treurig dat je voor die mensen opkomt? Juist goed.
2 kwakjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
krijg je nou geld als originele spermadonor?
proefmonstersquote:
Echt he. Hij doet alsof het dodelijk is.quote:
onder fokkers is het algemeen heersendquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt he. Hij doet alsof het dodelijk is.
Half fok! heeft hetquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt he. Hij doet alsof het dodelijk is.
slowchatquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
ff een vraagje tussendoor ? Waar staat de SC ook al weer voor ?
Slow Chatquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
SC is niet meer goed...moet FC zijn.....nu zeker op zulke avonden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
Beetje jammer inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fuck it.. seizoen van 3 afleveringen
quote:R. Geus
Na een speedcheck van het zaad en de rubbertjes die hier geleverd worden, geef ik deze site 3 keurmerken!
Speed Chat zal het dan wel zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
slowchat
maar het gaat behoorlijk snel als je het mij vraagt!
omdat fok alleen maar huilt over onze plaatjes moeten wij ons vertier ergens anders halenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef chufi het volgende:
misschienquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lachende moordenaar, anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |