Die 2e vraag kun je zelf beantwoorden, mag ik hopen?quote:Op maandag 7 november 2011 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Only one way to find out.![]()
Ow ja, gemeente Nederweert kan dus uit het lijstje.
En???? Lekker zitten vervelen in de trein/bus?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan donderdag wel heen, het is alleen wel 3 uur en 50 minuten met trein/bus, reizen is gratis dus dat is geen probleemDan ga ik me echt vervelen in die trein
De lijst staat in de OP. Ieder nieuw topic lever ik een bijgewerkte lijst afquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:50 schreef Puala het volgende:
Zijn er mensen met plannen om de stok op te halen?
En waar staat dat lijstje met gemeentes waar de Stok nog niet is geweest?
niet in overijsselquote:Op maandag 21 november 2011 15:10 schreef Prowl het volgende:
In elke provincie heeft ie al eens lange tijd op dezelfde plek gelegen hoor
Ik voel een verplaatsing aankomen. Even kijken waar hij ook weer exact ligt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De lijst staat in de OP. Ieder nieuw topic lever ik een bijgewerkte lijst af
Of je koopt even een kaart bij een tankstationquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:41 schreef Puala het volgende:
Leuk, mijn browser loopt vast op de view van de maps pagina's. Moet ik nog eerst langs huis voor t adres ook
Ben ik de enige die deze redenering niet snaptquote:Op zondag 27 november 2011 13:33 schreef zwarte_hand het volgende:
Nederweert- Eind.
weg = Eind
= eind weg
weg = stok
Blijkbaarquote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze redenering niet snapt
Ach ja, helemaal logisch natuurlijk! Hoe kon ik zo dom zijn....quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Blijkbaar
Nederweert-Eind was de plaatsnaam
de naam van de weg was Eind
Het was een uithoek van Nederland, dus eind weg
weg is stok
Niet echt redenering, gewoon constatering, en kloppend
QFT..quote:Op maandag 28 november 2011 05:16 schreef Maringo het volgende:
Ligt ie eindelijk eens in de buurt...
Ja precies. Ik hoop het welquote:Op maandag 28 november 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
QFT..
hopelijk blijft ie in zuid holland
Scheveningen heeft maar 1 bord, hier:quote:Op zondag 27 november 2011 13:52 schreef zwarte_hand het volgende:
ik wilde hem in Scheveningen neer leggen maar kon geen bord vinden.
er zijn toch wel meer borden voor scheveningen??quote:Op maandag 28 november 2011 07:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Scheveningen heeft maar 1 bord, hier:
http://maps.google.nl/?ll(...)p=12,338.37,,0,-2.29
Er zijn wel meer van dat soort borden (Hoogezand en Sappemeer, aan weerskanten van de weg, waar het ene in het andere overgaat). Maar het is een plaatsnaambordquote:Op maandag 28 november 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er zijn toch wel meer borden voor scheveningen??
overigens is scheveningen een stadsdeel.. dat telt dan toch eigenlijk niet
hij ligt er al niet meer hoorquote:Op maandag 28 november 2011 09:45 schreef ursel het volgende:
Kijken of ik hem van ut weekend kan verplaatsen
mja.. hoogerzansd en sappermeer.. dat is iets anders dan scheveningen hoor..quote:Op maandag 28 november 2011 09:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er zijn wel meer van dat soort borden (Hoogezand en Sappemeer, aan weerskanten van de weg, waar het ene in het andere overgaat). Maar het is een plaatsnaambord
niet?quote:Op maandag 28 november 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. hoogerzansd en sappermeer.. dat is iets anders dan scheveningen hoor..
scheveningen is geen plaats.. (ook al zouden veel scheveningers dat wel willen) het is een stadsdeel.. we gaan toch niet straks ook de stok in bijv "blijdorp" ( de wijk in rotterdam
)leggen??
Nou, Hoogezand en Sappemeer waren twee losse dorpen. Nu heet de gehele bebouwde kom Hoogezand-Sappemeer. Een wit plaatsnaambord voor beide dorpen ergens middenin de hoofdstraat geeft de oorspronkelijke grens aan, but that's it. zie hierquote:Op maandag 28 november 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. hoogerzansd en sappermeer.. dat is iets anders dan scheveningen hoor..
scheveningen is geen plaats.. (ook al zouden veel scheveningers dat wel willen) het is een stadsdeel.. we gaan toch niet straks ook de stok in bijv "blijdorp" ( de wijk in rotterdam
)leggen??
Zal toch nog stees wel ergens in de buurt zijn toch?quote:
Sorry misschien maak ik dan mijn eigen regeltjes maar ik dacht dat de stok al diverse keren in buurtschappen/stadsdelen/deelgemeentens gelegen heeft?quote:Op maandag 28 november 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
overigens is scheveningen een stadsdeel.. dat telt dan toch eigenlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |