Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 4% gewijzigd door vandermar op 23-10-2011 22:21:22 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wrm geen Higuain of Benzema als ST in basis en is dit je enige team?!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Luckypenguin het volgende:
Zo weer een goldcup, de 4e.Weer een aantal hele goede teams verslagen.
Het verdedigen gaat steeds beter, krijg niet veel kansen meer tegen, en voor de kansen hebben we altijd Iker nog.
![]()
Hier m'n team trouwens: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cy989rvNbbL29
Goede zaak dat pricefixen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef DannyDeko het volgende:
Een of andere pik omhoog zit de spelers te pricefixen die ik nodig heb -.-'
Stuur hem een dreigmail.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef DannyDeko het volgende:
Een of andere pik omhoog zit de spelers te pricefixen die ik nodig heb -.-'
Mooi team, hoe speelt die Sanchez? Heb maar 1 cup gewonnen. 8 finales ofzo, maar dan gaat het fout. Net echt AZquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Luckypenguin het volgende:
Het verdedigen gaat steeds beter, krijg niet veel kansen meer tegen, en voor de kansen hebben we altijd Iker nog.
![]()
kakaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Luckypenguin het volgende:
![]()
Wie zou jij op die positie neerzetten dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
kaka![]()
wat is die gast slecht zeg in deze fifa
In '11 was hij echt een baasquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
kaka![]()
wat is die gast slecht zeg in deze fifa
Iniesta op de plaats van Kaka of Fabregas.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Wie zou jij op die positie neerzetten dan?
Sanchez speelt trouwens lekker, zie nu pas dat die 91 pace heeft. Vervang hem wel vaak door Di Maria.
Zat ik al naar te kijken maar daar hangt wel een ander prijskaartje aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iniesta op de plaats van Kaka of Fabregas.
Fabregas, als je mazzel hebt misschien 70k ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken maar daar hangt wel een ander prijskaartje aan.
Valt enorm mee/tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef vandermar het volgende:
Potverdorie, als je een middenveld Fabregas, Iniesta en Xavi hebt4-3-1-2 formatie of 4-3-2-1 formatie, ziek gewoon.
Waar speelt die wally eigenlijk?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Terwijl Wallyson gewoon iedereen pwnt. 1500 coins.
Nee joh, het draait niet allemaal om pace en kracht.quote:
Ik vond ze alle drie flink tegenvallen. Die 89/90/92 passing merk je volgens mij pas als je het op manual zet en qua positionering was het allemaal nog steeds zo slecht als in FIFA11/FUT11. Moet wel zeggen dat ik in die buggy 4-2-3-1 formatie speelde, though.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, het draait niet allemaal om pace en kracht.
Veel steekballen proberen. Ze maken passes die niemand anders in het spel kan maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik vond ze alle drie flink tegenvallen. Die 89/90/92 passing merk je volgens mij pas als je het op manual zet en qua positionering was het allemaal nog steeds zo slecht als in FIFA11/FUT11. Moet wel zeggen dat ik in die buggy 4-2-3-1 formatie speelde, though.
Het probleem is dat er bij mij nooit wordt gelopen. Ik zie het ene na het andere gat verschijnen, maar FIFA ziet geen flikker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Veel steekballen proberen. Ze maken passes die niemand anders in het spel kan maken.
Brazilie. Cruzeiro.quote:
Ik speel vaak met Barca in H2H en ik vind het heerlijk die passertsquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik vond ze alle drie flink tegenvallen. Die 89/90/92 passing merk je volgens mij pas als je het op manual zet en qua positionering was het allemaal nog steeds zo slecht als in FIFA11/FUT11. Moet wel zeggen dat ik in die buggy 4-2-3-1 formatie speelde, though.
Merciquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Brazilie. Cruzeiro.
Pro-tip: BBC 2: Match of the Day begint nu.
Balotelliquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Man City.Prachtig uitgespeelde goals. Balotelli en Silva eigenlijk zeker IF.
twitter:mkandji10 twitterde op zondag 23-10-2011 om 22:53:33I can't believe I left my phone somewhere in the Vancouver airport!!!!! reageer retweet
Ik vind Menez echt de slechtste van PSG in Fifa 12quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef DannyDeko het volgende:
Menez en Gameiro in 1 teamWaar je ook vandaan schiet met die twee alles gaat er in.
Hij is baas in FUT hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik vind Menez echt de slechtste van PSG in Fifa 12
En dat zeg ik na een potje of 40 met Les Parisiens (sommigen hier zullen er al honderden op hebben zitten, maar dan nog).
net nu ik dit lees schiet ik hem erin met menez op randje 16, onmogelijke hoekquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit dus. In FUT is ie wederom geweldig.
Haha ik las 'm ook. Baas.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
BalotelliZijn shirtje
Het feit dat hij na zn tweede goal niet nog eens zn ondershirt liet zien
![]()
Ik heb de wedstrijd gezien en vond Balotelli weinig speciaal... Milner was MOTM vond ik, Silva was ook goed.
Mac Khandjitwitter:mkandji10 twitterde op zondag 23-10-2011 om 22:53:33I can't believe I left my phone somewhere in the Vancouver airport!!!!! reageer retweet
Held, ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Maak net best een heerlijke goal. Wallyson speelt een gast uit met een perfecte hocus pocus, steekt 'm op Lucas, die geeft voor met 'n rabona en Neymar maakt 'm af met een halve omhaal. Alleen door dat veel te korte opneemsysteem van EA staan alleen de laatste twee er goed op.Toch even uploaden.
Ik vind het opnamesysteem van EA dermate slecht dat ik volgend jaar weer voor PC ga (of al eerder dit jaar wanneer hij goedkoper wordt), ik wil gewoon m'n goals op kunnen nemen, ook als de tegenstander quit, in goede kwaliteit, zonder een of ander duur ding aan te hoeven schaffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Als die Hauppage PVR's nou niet zo duur waren.
Nee, ik speel FIFA puur voor de fun. Ik speel liever gelijk met 5-5 dan dat ik 1-0 win. Soms is het wel enorm effectief, veel spelers weten echt niet wat ze ermee aanmoeten en ik verdien dan ook wel een hoop pingels en vrije trappen.. Maar aangezien trampen (ook wel cutbacks genoemd) tegen mijn principes is, probeer ik eigenlijk alleen maar mooi te scoren, 't geeft toch een veel lekkerder gevoel om de keeper uit te spelen met een akka achter het standbeen (http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98213185quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Held![]()
Doe je dat nou echt voor de effectiviteit, of puur voor de mooi? Helpt het heel erg als je dat soort trucjes kan?
Is dat als je hem aflegt op een medespeler zodat die recht voor open doel staat, als je an sich al 1 op 1 staat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar aangezien trampen (ook wel cutbacks genoemd) tegen mijn principes is
Jep.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Is dat als je hem aflegt op een medespeler zodat die recht voor open doel staat, als je an sich al 1 op 1 staat?
Hele goeie goal!quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep.
Hier de goal trouwens:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/99678246
Edit: Deze lijkt er trouwens wel wat op
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/97845420
Ik heb al eens tegen je gespeeld johquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef Toefjes het volgende:
Dan wil ik niet tegen jou loten. Heb de goals gezien, doe je goed
ow? Wat werd het?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb al eens tegen je gespeeld johThanks.
Oh ziek, je speelt PS3quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Thanks.Moet trouwens maar gauw leren trampen, ik doe namelijk wel mee met het FUT toernooi
Geen ideequote:
Ik speel alleen FUT eigenlijk, heel soms een potje H2H, maar daar gaat 't een stuk stroever..quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Oh ziek, je speelt PS3![]()
Speel je echt alleen FUT?
Ik ben van plan met FUT te beginnen als ik m'n maximale divisie in H2H heb bereikt..
En waar denk je dat dat dan aan ligt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik speel alleen FUT eigenlijk, heel soms een potje H2H, maar daar gaat 't een stuk stroever..
Chemistry denk ik, verder kan ik geen reden bedenken eigenlijk..quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef Thas het volgende:
[..]
En waar denk je dat dat dan aan ligt?
Ze laten FUT lekkerder spelen omdat mensen daar dan blijven hangen. Met FUT halen ze volgens mij vele tientallen miljoenen binnenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Chemistry denk ik, verder kan ik geen reden bedenken eigenlijk..
Ow ow, je hebt zon geweldig feest gemist in Heerenveen....quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef GuRBuH het volgende:
Mensen die alleen maar skills doen vind ik bijna net zo lame als cutbackers en pacewhores. De hele wedstrijd hetzelfde proberen, wat is daar nou aan. Het liefst scoor ik de ene keer uit een mooie steekpass, de andere keer door een speler te passeren etc. Gewoon voetballende goals zoals je in het echt ook ziet.
Niet helemaal mee eens. In tegenstelling tot de andere twee vergt skillen echt wel wat Fifa-skills. Die andere twee is juist irritant omdat iedereen het kan. Verder scoor ik zat verschillende goals, van omhalen tot skillruns vanaf de aftrap tot hakjes tot longshots..quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef GuRBuH het volgende:
Mensen die alleen maar skills doen vind ik bijna net zo lame als cutbackers en pacewhores. De hele wedstrijd hetzelfde proberen, wat is daar nou aan. Het liefst scoor ik de ene keer uit een mooie steekpass, de andere keer door een speler te passeren etc. Gewoon voetballende goals zoals je in het echt ook ziet.
Hmm, ik vind H2H vrij lekker wegspelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze laten FUT lekkerder spelen omdat mensen daar dan blijven hangen. Met FUT halen ze volgens mij vele tientallen miljoenen binnen
Juist niet. ALs je het geile fut gewend bent, en daarna de stroperige h2h moet doen, lijkt me lastiger eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Hmm, ik vind H2H vrij lekker wegspelen.
Is het dus een dom idee om eerst veel H2H te spelen en daarna FUT te doen, omdat FUT anders speelt?
Ja, in een wedstrijd tegen de CPU bij team managementquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:12 schreef n0ir het volgende:
Kan ik ergens de extended stats van m'n FUT spelers zien?
Oja ik wist dat het tijdens de wedstrijd kon maar had me even niet beseft dat ik ook tegen de CPU kan spelen voor langere pauzesquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, in een wedstrijd tegen de CPU bij team management
Behehe dat is toch gewoon dezequote:Op maandag 24 oktober 2011 01:20 schreef Thas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/99683817
Die is nog erger, maar het lijkt er wel op jaquote:
Op de pc spelen zo weinig mensen, daar kan dat.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:41 schreef Cara het volgende:
Mn net gewonnen 4-2-2-2 kaart per ongeluk voor een uurtje met 250 starting bid op auction zetten om kwart voor 2 's nachts; Priceless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FUT draait op 'snel' en H2H matches staan op 'normaal', dat verklaard misschien waarom het wat lekkerder speeltquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Juist niet. ALs je het geile fut gewend bent, en daarna de stroperige h2h moet doen, lijkt me lastiger eigenlijk.
Mag je met silver teams?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef OmniRocket het volgende:
tot nu toe 4 mensen voor het FUT toernooi, zou leuk zijn als er nog 4 bijkomen
Waarom wil je zo graag een 185 rated team?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef mash_ het volgende:
Ik heb mijn doelstelling gehaaldik heb een 85 rating squad
met 100% chem.
Moet ik alleen wel 2 spelers opstellen die normaal die bank warm houden omdat ik di natale helemaal niet fijn vind spelen en samuel alleen gekocht heb om 85 rating te halen.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#fDB55jy1bbMjF
Is een trophy/achievment En fut heeft niet echt een doel. Dus vond het leuk om voor mij zelf een doel te stellen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een 185 rated team?
Je kan zoveel doelen stellen in FUT als je maar wilt. Beetje fantasie en je komt een heel eindquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is een trophy/achievment En fut heeft niet echt een doel. Dus vond het leuk om voor mij zelf een doel te stellen.
Nee? Want ze kunnen toch ook niet zien hoe goed je squad is voordat de wedstrijd begonnen is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je kan zoveel doelen stellen in FUT als je maar wilt. Beetje fantasie en je komt een heel eind
Krijg je nou trouwens niet constant dat mensen niet tegen je wille nspelen?
Gastquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm. Dit teampje maken?
Hernandez - Suazo
Zaraté
Gargano - Nainggolan
Armero - Cordoba - Gamberini - Santacroce - Kronko
Boruc
Haha, ik ga het ook niet maken hoor. Maar in de Serie A zijn genoeg spelers voor zo'n teamquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Je komt er snel genoeg achter dat het voor geen ruk speelt met 5 verdedigers
De Rossi blijft een baas. Vind hem superfijn spelen als centrale middenvelderquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Cambiasso of De Rossi? Stats op het kaartje vermoeden dat De Rossi beter is maar volgens mij zijn de hidden stats van Cambiasso wel wat beter, anders kan hij natuurlijk nooit een hogere rating krijgen.
Ja ik ben ook wel heel tevreden over hem eigenlijk. Maar zat even te kijken welke upgrades ik nog kan halen voor mijn team. Ik denk dat ik alleen nog met Silva mijn team kan verbeteren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De Rossi blijft een baas. Vind hem superfijn spelen als centrale middenvelder
Dat probleem heb ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel heel tevreden over hem eigenlijk. Maar zat even te kijken welke upgrades ik nog kan halen voor mijn team. Ik denk dat ik alleen nog met Silva mijn team kan verbeteren.
Sterker nog, zelfs Vidal is volgens mij wel beter dan Cambiasso.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Cambiasso of De Rossi? Stats op het kaartje vermoeden dat De Rossi beter is maar volgens mij zijn de hidden stats van Cambiasso wel wat beter, anders kan hij natuurlijk nooit een hogere rating krijgen.
Maar wat sparen voor IF Boateng. Denk dat hij ook prima op die plek kan spelen. Moet ik alleen niet elke keer mijn coins verspillen aan pakjes... Net een jumbo weer gekocht waar niet al te veel in zat. Alleen Kolarov en Kagawa, beide 41212 maar niet al te veel waard.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ookmaar silva kan ik toch niet betalen. die begint bij 110K ofzo.
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:11 schreef el-blanchito het volgende:
zit er een amerikaanse coach in FUT?
Ja die jankerd kwam ik laatst ook tegenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam.Mix van Bundesliga en Tweede Bundesliga.
[..]
Nee.
De enige Noord-Koreaan in het hele spel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja die jankerd kwam ik laatst ook tegen
Me too here!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar wat sparen voor IF Boateng. Denk dat hij ook prima op die plek kan spelen. Moet ik alleen niet elke keer mijn coins verspillen aan pakjes... Net een jumbo weer gekocht waar niet al te veel in zat. Alleen Kolarov en Kagawa, beide 41212 maar niet al te veel waard.
30/40/50k denk ik, hangt er een beetje vanaf of hij 84 of 85 wordt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:34 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zou Boateng gaan kosten denken jullie?
Ja ik speel nu alwéér tegen Neymar, Wallyson en de gang. Hoe creatiefquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zo kut als je je formatiekaarten op de TP wil zetten en 'm per ongeluk aan je rechtsback geeft.
Edit: Ik speel weer eens tegen zo'n homo met die overrated pace-negert en fat pacy nigger in de spits. Leuk!
Ja, maar daar heb je skills voor nodig. Pace en negervet-abusen kan iedereen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik speel nu alwéér tegen Neymar, Wallyson en de gang. Hoe creatief
Alsof je met Wallyson en Neymar niet kunt pace-abusen. Ik zie genoeg van die teams hoor. Dan denk ik dat er skills komen en dan beginnen ze met wat tricks bij de aftrap en daarna is het gewoon rennen als de ziekte.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je skills voor nodig. Pace en negervet-abusen kan iedereen..
Ja, dat is hetzelfde als Bent en Agbon la Whore. Het is gewoon tyfus-irritant. Ik dacht dat je doelde op skillers..quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Alsof je met Wallyson en Neymar niet kunt pace-abusen. Ik zie genoeg van die teams hoor. Dan denk ik dat er skills komen en dan beginnen ze met wat tricks bij de aftrap en daarna is het gewoon rennen als de ziekte.
Coole UIquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
5 at the back en dan pace abuse counteren, dat is pas sneu. 30% balbezit, geen flikker uitvoeren maar met mazzel en impact gekut toch erlangs weten te pacecounteren.
ik heb (bijna) nooit last van de servers. Dus het ligt blijkbaar gewoon aan je zelf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:55 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen hier heeft veel matchcoins en ik zit nog steeds op de 7,5k. Kut EA, dat ze hun servers fixen.
Dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb (bijna) nooit last van de servers. Dus het ligt blijkbaar gewoon aan je zelf.
Inderdaad!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb (bijna) nooit last van de servers. Dus het ligt blijkbaar gewoon aan je zelf.
Ik heb hetzelfde, in FUT vreselijk veel disconnects en in de andere spelmodi niet of nauwelijks.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:59 schreef Fuszy het volgende:
H2H werkt overigens prima. Het is alleen ultimate team dat vaag doet aan het einde van de wedstrijd.
Gewoon een berichtje sturen met "Sorry, ik moest weg."quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:06 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb nooit disconnects maar nu jullie het erover hebben blijft ie hangen tijdens t laden
Beetje bekrompen reactie. Je hebt geen idee hoeveel klachten er al zijn binnen gekomen? Topic van connection failures op het EA forum zit al dik over de 2000 replies en ik hoop dat watchdog er een big issue van gaat maken want dit kan echt niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon ongeveer nooit last van. heel soms dat die vast loopt bij het opstarten. maar dat is ook maar heel weinig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Beetje bekrompen reactie. Je hebt geen idee hoeveel klachten er al zijn binnen gekomen? Topic van disconnection failures op het EA forum zit al dik over de 2000 replies en ik hoop dat watchdog er een big issue van gaat maken want dit kan echt niet.
Het kan toch niet aan mij liggen dat ik nu FUT11 probleemloos kan spelen en in 12 het praktisch onmogelijk is? EA moet zelf met een fix komen en niet instructies gaan geven voor wat misschien KAN werken, onzin. Ze releasen iets wat bij de game zit wat niet fatsoenlijk werkt voor een erg groot gedeelte van een groep. En dan maar niet te beginnen over geleden imageschade want die is groter dan je denkt.
Dus? Vorige FUT speelde ik probleemloos via WiFi, het zou geen verschil moeten maken. Zoals ik al zei, het probleem ligt bij EA en niet aan de mensen die draadloos zitten te gamen. Ik kan echt geen 30m lange kabel door het huis trekken, niet dat ik dat zou overwegen want hun hebben de zaakjes gewoon niet op orde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Fuszy het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik draadloos speel en volgens mij is 90% van de groep die de klachten heeft actief op wifi. Helaas ligt mijn lange netwerk kabel bij mijn vriendin. Dus ik kan dat ook nog niet proberen.
Ik zeg ook niet dat het mijn/onze fout is. Als het zo is dat het opgelost is door bedraad te spelen, dan wil ik dat nog best proberen tot ze het opgelost hebben. Dat er een workarround is betekent natuurlijk niet dat EA stil kan blijven zitten. Ze MOETEN dit zelf oplossen. Niet iedereen heeft zoiets bij de hand of kan dit, zoals jij aangaf, oplossen door een 30m lange kabel te trekken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Dus? Vorige FUT speelde ik probleemloos via WiFi, het zou geen verschil moeten maken. Zoals ik al zei, het probleem ligt bij EA en niet aan de mensen die draadloos zitten te gamen. Ik kan echt geen 30m lange kabel door het huis trekken, niet dat ik dat zou overwegen want hun hebben de zaakjes gewoon niet op orde.
Ik doelde op het feit dat het merendeel die last heeft van DC's, onbedraad speelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het mijn/onze fout is. Als het zo is dat het opgelost is door bedraad te spelen, dan wil ik dat nog best proberen tot ze het opgelost hebben. Dat er een workarround is betekent natuurlijk niet dat EA stil kan blijven zitten. Ze MOETEN dit zelf oplossen. Niet iedereen heeft zoiets bij de hand of kan dit, zoals jij aangaf, oplossen door een 30m lange kabel te trekken.
Ik heb Fifa 11 niet gehad, maar ik neem aan dat er niet zoveel problemen waren destijds, dus dna moet het wel aan EA liggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat het merendeel die last heeft van DC's, onbedraad speelt.
In 11 heb ik misschien 5 tot 8 disconnects gehad in +800 wedstrijden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb Fifa 11 niet gehad, maar ik neem aan dat er niet zoveel problemen waren destijds, dus dna moet het wel aan EA liggen.
Heb al mijn coins (100k) besteed aan jumbo goldpacks en het enige wat ik er uit had dat was een sergio ramos. Ik heb nu nog 8k coins over en 2 teams. Even kijken wat ik ga doen. Hoop natuurlijk dat er snel een oplossing komt voor match coins.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef BDIL het volgende:
MODRIC 4-2-2-2 in een Jumbo Goldpack kan niet beterDie Goldpacks brengen mij altijd meer winst op da normale packs
Ik heb nu 6 teams en 7e is bezig heb 10k en modric en pato gekregen in de afgelopen 2 dagen uit de Goldpacks had er 4 gekocht dus gaat lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb al mijn coins (100k) besteed aan jumbo goldpacks en het enige wat ik er uit had dat was een sergio ramos. Ik heb nu nog 8k coins over en 2 teams. Even kijken wat ik ga doen. Hoop natuurlijk dat er snel een oplossing komt voor match coins.
Pff hou eens op, dadelijk ga ik ze ook kopenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef BDIL het volgende:
FERNANDO FUCKING TORRES EN HUMMELS IF IN JUMBOPACK PLUS ACHIEVEMENT![]()
ik ben te blij wat brengen deze goldpacks geluk .... jezus
Ze zijn uitverkochtquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Pff hou eens op, dadelijk ga ik ze ook kopen
Iedereen kan er 3 per dag openen. Ze zijn alleen uitverkocht voor jouquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze zijn uitverkochtdoor mij heb er 3 gehaald en echt fucking blij eerste IF speler ( Hummels ) ooit gekregen plus Modric , Torres en Pato na zoveel packs te hebben geopend zeker 40-45 stuks in totaal( goldpack 5000-7500 en jumbopacks totaal opgeteld)
Ja maar echt had 2 keer Microsoft points (800p) gehaald aan het begin om even een kapitaal te krijgen voor een team door pakjes te kopen en helemaal niks maybe 25000 coins eruit weten te halen, dus dit komt echt goed van pas alleen twijfel ik wat ik met Modric Torres en IF Hummels moet doen ik kan ze in me teams gebruiken maar vind het ook niet echt nodigquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iedereen kan er 3 per dag openen. Ze zijn alleen uitverkocht voor jouJe hebt wel geluk.
Lekker verkopen en je eigen spelers uitkiezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar echt had 2 keer Microsoft points (800p) gehaald aan het begin om even een kapitaal te krijgen voor een team door pakjes te kopen en helemaal niks maybe 25000 coins eruit weten te halen, dus dit komt echt goed van pas alleen twijfel ik wat ik met Modric Torres en IF Hummels moet doen ik kan ze in me teams gebruiken maar vind het ook niet echt nodig
Ik verkoop Hummels IF denk is sws dan kan ik voor me brazil team lucio/david luiz + maicon halen mischien nog Julio Cesar erbij en dan heb ik alleen nog neymar nodig om het plaatje compleet te makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lekker verkopen en je eigen spelers uitkiezen
Lijkt me een prima verdeling jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik verkoop Hummels IF denk is sws dan kan ik voor me brazil team lucio/david luiz + maicon halen mischien nog Julio Cesar erbij en dan heb ik alleen nog neymar nodig om het plaatje compleet te maken
Torres en Modric kan ik in mijn Premier League team gebruiken aangezien daar niet echt te dure spelers in zitten.
Dude, Hummels IF is geen 100k waard hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik verkoop Hummels IF denk is sws dan kan ik voor me brazil team lucio/david luiz + maicon halen mischien nog Julio Cesar erbij en dan heb ik alleen nog neymar nodig om het plaatje compleet te maken
Torres en Modric kan ik in mijn Premier League team gebruiken aangezien daar niet echt te dure spelers in zitten.
Ik heb Luiz en het is een ongelofelijke baas. Ik heb Douglas (Twente) ernaast staan, kost niets en is ook ontzettend sterk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:10 schreef BDIL het volgende:
Ik twijfel tussen David Luiz of Lucio naast Alex op CB positie iemand tips ?!
Ja ik heb Douglas van mijn eredivisie team nog dus kan als wissel van Alex of David Luiz, vind Lucio kwa stats niet echt veel beter dan Luiz Heading en Defence iets beter maar Passing, Shot en Pace slechter bij Lucioquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Luiz en het is een ongelofelijke baas. Ik heb Douglas (Twente) ernaast staan, kost niets en is ook ontzettend sterk.
Fixedquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef BDIL het volgende:
BTW die Willians van Flamengo lijkt mij de beste CDM naast Ramires 4-2-2-2 heeft echt zieke pace
Zijn defending en heading zijn ook prima. Passing is alleen absurd slecht voor een middenvelder.quote:
Prima != Ziekquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn defending en heading zijn ook prima. Passing is alleen absurd slecht voor een middenvelder.
Haha Defence is ook iets hoger dan Luiz Gustavo alleen shot en passing stellen wat teleurquote:
Ik wil wel op de xbox toch?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie wil FUT friendly? Wil m'n jank-Koreaan uitproberen.
Wacht even, speel al tegen Rijst zo.quote:
Toegevoegdquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wacht even, speel al tegen Rijst zo.Mijn GT is Harregarre, voeg maar even toe anders.
Bronze teams toch ?! Heb er een maar die is niet super goed uit MLSquote:
Ik heb zilver met Noord-Koreaan. Lol 12 schoten om 1.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bronze teams toch ?! Heb er een maar die is niet super goed uit MLS
Hmm geen zilver team ik weet niet of je tegen mijn eredivisie team wilt spelen:Pquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb zilver met Noord-Koreaan.
Is goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmm geen zilver team ik weet niet of je tegen mijn eredivisie team wilt spelen:P
Ja uitgezet echt een kut 1e helftquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is goed.
Mja, word weer op pace afgestraft.Yay, Chong 9.2
BDIL, heb je torrents aanstaan?
Wat een goal....quote:
Schoten op goal jij 14 ik 12 en algemeen 18-13quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Typisch El Ham die 1-1.
Leg het weer af op pace tegen Sulej en Mertens.Ah zo onterecht.
NEEEE JOH! Hoe onterecht.
Nah, ik wil gewoon niet breedleggen bij 1 op 1. Probeer het in ieder geval niet te doen tijdens friendlies in ieder geval. Online voor punten wel natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Schoten op goal jij 14 ik 12 en algemeen 18-13Je speelt goed en ik best bagger vooral achterin en bijhouden van je buitenspelers die ook snel waren
Als je 1-1 met keeper beter leert af te maken komt het goed
Jah tuurlijk maar als je bijv naar binnen kapt rand 16 he keep komt uit net als bij mijn 1e goal en dan met curve schiet dan zit ie 100%quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon niet breedleggen bij 1 op 1. Probeer het in ieder geval niet te doen tijdens friendlies in ieder geval. Online voor punten wel natuurlijk.
Valt tegen met sommige lager geklasseerde spelers.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah tuurlijk maar als je bijv naar binnen kapt rand 16 he keep komt uit net als bij mijn 1e goal en dan met curve schiet dan zit ie 100%
Dan moet je ze gewoon breedleggen, beetje schijt principe van je als je op geen andere manier kan scoren meer. Als iemand verdedigend zo fout staat/fouten maakt moet je dat ook gewoon kunnen afstraffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Valt tegen met sommige lager geklasseerde spelers.
Nee, klopt maar in friendlies probeer ik meer dingen uit, dat breedleggen werkt wel, dat weet iedereen. Meestal probeer ik gewoon te kijken op welke andere manier dingen kunnen, of ik test een speler intensief zoals Chong Tese. Nu weet ik dat hij een goede afstandsknal heeft. Of ik test een nieuw trucje ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet je ze gewoon breedleggen, beetje schijt principe van je als je op geen andere manier kan scoren meer. Als iemand verdedigend zo fout staat/fouten maakt moet je dat ook gewoon kunnen afstraffen.
Ik denk goud tegen goud dat ik wel beter had gedaan tegen slechtere ploegen is het echt kut om te spelen:Pquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Valt tegen met sommige lager geklasseerde spelers.
Even die van Chong Tese uploaden.
Klopt. Doe anders zo goud tegen goud.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk goud tegen goud dat ik wel beter had gedaan tegen slechtere ploegen is het echt kut om te spelen:P
Hhaha kies je net ook fransen uit XDquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Even wachten, mn squad is niet vol. ::P
Ik heb me echt 3/4 keer ingehouden met scorenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een pech heb ik steeds. Wel terecht dit.
Ja hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb me echt 3/4 keer ingehouden met scoren1 kans toen je keeper uitkwam scoorde ik express niet en ook met cisse toen ik weg was en gewoon kon schieten:P
Serieus.... Die 1e kans met je keeper uit was gewoon 1-0 en breedleggen was echt niet nodig hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja hoor.Je hebt zelfs geprobeerd breed te leggen, zag het wel.
Je hebt één keer in de zestien geschoten.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Serieus.... Die 1e kans met je keeper uit was gewoon 1-0 en breedleggen was echt niet nodig hoorik rende met cisse langs je keeper en toen rende ik terug via rechts
Rematch maar no mercyquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Als je het zelf maar gelooft.
Leuk filmpje, tof gemaaktquote:
Klopt! Die Suazo! En dat voor maar max 10K voor het hele team. Ik speel trouwens met dat team 41212.quote:
Er is alleen geen GK. Suazo is inderdaad een held met zijn finesse shot.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:52 schreef Tim86 het volgende:
Van Honduras kan je toch geen compleet team bouwen?
Heb je jezelf wel eens zien spelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef BDIL het volgende:
SuperHarreGarre ik denk dat sweaty goals echt niet mij titel is maar die van jou... 2 van de 2 goals zo en elke keer weer met wallyson of pato elkaar met lb en Steekpaas elkaar proberen te vinden...
Je speelt verder goed alleen zonde met bastos en hulk dat je zo speelt
Ja soms straft iets hogers de sweaty paasjes om te scoren probeer net als ik gewoon de keeper te omspelen met balotelli wat niet lukte en met zon blok achterin tegen mij budget team vind ik niet eens zo slecht... Torres en Modric in pakjes gekregenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens zien spelen.Je wilde een hard potje, dan krijg je een hard potje.
En verloren, dus geen bragging rights, mate.
Minder balbezit, minder schoten, minder schoten op doel. Ik had ook de ssssst-celebration kunnen doen.
Dus? Sinds wanneer is dat dan een budget team? Dat jij pakjes opent, doe ik niets aan. Maar ga maar verder met excuses zoeken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja soms straft iets hogers de sweaty paasjes om te scoren probeer net als ik gewoon de keeper te omspelen met balotelli wat niet lukte en met zon blok achterin tegen mij budget team vind ik niet eens zo slecht... Torres en Modric in pakjes gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
En dat schoten op goal zegt overigens niks je kan van 30 meter in de handen van de keeper schieten maar dat zegt niet dat je beter bent...quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja soms straft iets hogers de sweaty paasjes om te scoren probeer net als ik gewoon de keeper te omspelen met balotelli wat niet lukte en met zon blok achterin tegen mij budget team vind ik niet eens zo slecht... Torres en Modric in pakjes gekregen
Ik kijk altijd welke afstand, jij hebt amper binnen de 16 geschoten. Goed hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
En dat schoten op goal zegt overigens niks je kan van 30 meter in de handen van de keeper schieten maar dat zegt niet dat je beter bent...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dus? Sinds wanneer is dat dan een budget team? Dat jij pakjes opent, doe ik niets aan. Maar ga maar verder met excuses zoeken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt gewoon gewonnen proficiat, alleen jij accepteer gewoon niet de wijze waarop je wint gewoon minder is en je zeker voor iemand die mij van sweaty goals beschuldigt geen zelfkritiek accepteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
WIe had ook weer om no mercy potje gevraagd? Groei een paar ballen man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gewonnen proficiat, alleen jij accepteer gewoon niet de wijze waarop je wint gewoon minder is en je zeker voor iemand die mij van sweaty goals beschuldigt geen zelfkritiek accepteert
Wie loopt er nou te janken ik zeg dat hij eerlijk gewonnen heeft alleen dat hij mij niet moet beschuldigen van dingen die hij zelf juist doet,klaar...quote:
Can't beat tha black man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef Tim86 het volgende:
Iedere keer als er iemand tegen Superharregarre speelt is er gezeik valt me op
SICK, ik heb iets van -100k tradeprofitquote:
Sta je in de top 10?!quote:
....quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke top 10? Wereldwijd zeker niet. ZIjn geloof ik al mensen met +10 miljoen..
Mja, met autobuyers gaat dat simpel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke top 10? Wereldwijd zeker niet. ZIjn geloof ik al mensen met +10 miljoen..
De nummer 100 heeft 1,6 miljoen, de nummer 1 heeft 10,1 miljoen tradeprofit. Geen idee hoe die gasten dat voor elkaar krijgen. Zal wel met een auto buyer moetenquote:
Krijg je nooit meer terug.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:34 schreef BDIL het volgende:
WTF heb Julio Cesar voor 11k gekocht en dat scherm om te assingen kwam niet dus druk B en kan em nu nergens vinden en coins zijn wel verminderd....
en een 2e cam:Pquote:
Allebei GOLD alleen El hamdaoui is kwa stats wel de beste gouden spits...quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is Sig echt zo goed in Fifa? Hij is toch zilver? Hoe zit het met Matavz en De Jong? Of zelfs El Hamdaoui.
Andersson/IF Elmquote:
Overtoom.quote:
Het gare is dat overtoom dus niet te vinden is in 4-5-1 of 4-2-2-2 ik weet niet welke andere formatie ook groen is op 4-5-1?!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Overtoom.
Elia is trouwens keihard overrated, net als Roberto Carlos. Pegel er net weer eentje van 35 meter in.![]()
Geef 'm een formatiekaart.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het gare is dat overtoom dus niet te vinden is in 4-5-1 of 4-2-2-2 ik weet niet welke andere formatie ook groen is op 4-5-1?!
Hij is toch een middenvelder, 3-5-2 is dan donkergroenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het gare is dat overtoom dus niet te vinden is in 4-5-1 of 4-2-2-2 ik weet niet welke andere formatie ook groen is op 4-5-1?!
IF Elm vind ik heerlijk als CDM, maar CAM lijkt ie me minder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersson/IF Elm
Evt. Altidore ipv Sig
Wel als hij alleen maar met een butelftal speelt of Ronaldo/Messi/Rooney of iets dergelijks uit een pakje had.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef Santello het volgende:
Koop je niks ofzo toefjes? Je tradeprofit kan nooit zo hoog zijn als je het spel daadwerkelijk speelt!
Serero/Overtoom En spits doet Fernandes het het beste bij mij. Samen met Guidetti.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:49 schreef BDIL het volgende:
Wie kan ik het beste CAM en ST zetten Eredivisie Silvers?!
Nou, vermaak me nog steeds reuze met de eredivisie silvers. Heeft bij elkaar 20K gekost, en nu lekker rustig aan het traden voor het ultimate teamquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:17 schreef Santello het volgende:
Koop je niks ofzo toefjes? Je tradeprofit kan nooit zo hoog zijn als je het spel daadwerkelijk speelt!
Dan hoef je hem niet te vervangen toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Rijst het volgende:
Zal Ik Essien vervangen voor Y. Toure? Essien is wel echt een baas. Scoort ook regelmatig.
Waarom zou je m dan willen vervangen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:57 schreef Rijst het volgende:
Zal Ik Essien vervangen voor Y. Toure? Essien is wel echt een baas. Scoort ook regelmatig.
Ja maar dan krijgt mijn middenveld een hogere rating en daar geil ik op.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hoef je hem niet te vervangen toch?
Dan zou ik m maar vervangenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgt mijn middenveld een hogere rating en daar geil ik op.
Godverdomme wil hem net opslaan loopt me hele xbox vastquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:17 schreef Rijst het volgende:
hahah ik heb net de grappigste goal ooit gemaaktzo ff uploaden
Omgquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:32 schreef Rijst het volgende:
Maar het ging zo. Suk rende met de bal richting het doel. Hij schiet keeper houdt tegen. Waardoor Suk struikede over de keeper. Er was nog een verdediger achter hem die de bal weg wou schieten maar die struikelde over Suk. En de keeper wou uiteindelijk de bal pakken maar struikelde over die zelfde verdediger waardoor de bal via de rug van de keeper erin rolde.![]()
Echt raar deze FIFA..het is net alsof er nog een verborgen statistiek is met vorm ofzo (buiten morale). Bij mij hebben mijn aanvallers ook steeds een fase waarin ze amper scoren en een fase waarin iedere bal erin gaat. Opzich wel realistisch, maar het is wel wazigquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef mash_ het volgende:
Ik vond di natle eerst maar kut spelen. alleen nu scoored hij opeens achter elkaar12 doelpunten in 5 wedstrijden ofzo
Hahaha bedoelde eigenlijk nog een keer uploaden. Maar je hebt hem vast niet kunnen opslaan op je HDD. Nog een keer proberen zo vaak te struikelen kan ook jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat gaat me helaas nooit meer lukken
Snelheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:03 schreef Luckypenguin het volgende:
Ik speel pas voor het eerst ultimate team dit jaar, wat is eigenlijk precies pace? Steekballen?
Meestal maken ze hem vandaag bekend via twitter (http://twitter.com/#!/TheRealGraoully). Hij wordt morgen om 19u uitgebracht in packs.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef The_champ het volgende:
Hoelaat is morgen de nieuwe TOTW bekend?
ehm ik zeg vandaag, maar ik heb het gevoel dat het dinsdag isquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal maken ze hem vandaag bekend via twitter (http://twitter.com/#!/TheRealGraoully). Hij wordt morgen om 19u uitgebracht in packs.
Zou me niks verbazen. In Career mode is die vorm stat al aanwezig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt raar deze FIFA..het is net alsof er nog een verborgen statistiek is met vorm ofzo (buiten morale). Bij mij hebben mijn aanvallers ook steeds een fase waarin ze amper scoren en een fase waarin iedere bal erin gaat. Opzich wel realistisch, maar het is wel wazig
Klopt, Guidetti was de held, maar stond echt al een tijdje droog. Maar is weer terug, nu scoort ie weer aan de lopende band gewoon. Wel concurrentie van Fernandez gekregen trouwens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt raar deze FIFA..het is net alsof er nog een verborgen statistiek is met vorm ofzo (buiten morale). Bij mij hebben mijn aanvallers ook steeds een fase waarin ze amper scoren en een fase waarin iedere bal erin gaat. Opzich wel realistisch, maar het is wel wazig
Ik wil je coins wel gratis hebben andersquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:52 schreef DannyDeko het volgende:
Wat moet ik met m'n coins!! Ik wil geen IF's kopen want daar speel ik alleen maar belabberd mee.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:53 schreef mash_ het volgende:
Zo mijn team is helemaal klaar
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#f5ANriP3bbMQq
Perfectiequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:53 schreef mash_ het volgende:
Zo mijn team is helemaal klaar
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#f5ANriP3bbMQq
Messi halenquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:09 schreef Toefjes het volgende:
953.000 trade profit. Ga toch maar een gouden team bouwen... Liga BBVA gaat het worden.
Ronaldo is wat goedkoperquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, kan. Maar dan heb ik nog maar een ton over voor de rest van het elftal
Oke, bedanktquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ehm ik zeg vandaag, maar ik heb het gevoel dat het dinsdag is
Hij wordt woensdag uitgebracht en morgen bekend gemaakt.
Snellerquote:
Okee, ja, speel nu ook met de silvers al 200 wedstrijden in 4-3-3, dus het beste om dat gewoon aan te houden. Gaat vaak blindelings dat ik al weet waar iedereen looptquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:19 schreef Tim86 het volgende:
In 4-2-2-2 spelen je CAM's een beetje als wingers..daar missen Xavi en Fabregas echt de specifieke kwaliteiten voor imo
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:24 schreef Toefjes het volgende:
Als ROnaldo IF komt, zou zn prijs dan dalen? Hoop dat ie net zo lekker speelt als Tommy Oar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Doe deze maar voor volgende topic:Nee man, veel te druk die gif. liever een puike foto van een mooie dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, veel te druk die gif. liever een puike foto van een mooie dame.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |