Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 4% gewijzigd door vandermar op 23-10-2011 22:21:22 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wrm geen Higuain of Benzema als ST in basis en is dit je enige team?!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Luckypenguin het volgende:
Zo weer een goldcup, de 4e.Weer een aantal hele goede teams verslagen.
Het verdedigen gaat steeds beter, krijg niet veel kansen meer tegen, en voor de kansen hebben we altijd Iker nog.
![]()
Hier m'n team trouwens: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cy989rvNbbL29
Goede zaak dat pricefixen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef DannyDeko het volgende:
Een of andere pik omhoog zit de spelers te pricefixen die ik nodig heb -.-'
Stuur hem een dreigmail.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef DannyDeko het volgende:
Een of andere pik omhoog zit de spelers te pricefixen die ik nodig heb -.-'
Mooi team, hoe speelt die Sanchez? Heb maar 1 cup gewonnen. 8 finales ofzo, maar dan gaat het fout. Net echt AZquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Luckypenguin het volgende:
Het verdedigen gaat steeds beter, krijg niet veel kansen meer tegen, en voor de kansen hebben we altijd Iker nog.
![]()
kakaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Luckypenguin het volgende:
![]()
Wie zou jij op die positie neerzetten dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
kaka![]()
wat is die gast slecht zeg in deze fifa
In '11 was hij echt een baasquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
kaka![]()
wat is die gast slecht zeg in deze fifa
Iniesta op de plaats van Kaka of Fabregas.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Wie zou jij op die positie neerzetten dan?
Sanchez speelt trouwens lekker, zie nu pas dat die 91 pace heeft. Vervang hem wel vaak door Di Maria.
Zat ik al naar te kijken maar daar hangt wel een ander prijskaartje aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iniesta op de plaats van Kaka of Fabregas.
Fabregas, als je mazzel hebt misschien 70k ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken maar daar hangt wel een ander prijskaartje aan.
Valt enorm mee/tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef vandermar het volgende:
Potverdorie, als je een middenveld Fabregas, Iniesta en Xavi hebt4-3-1-2 formatie of 4-3-2-1 formatie, ziek gewoon.
Waar speelt die wally eigenlijk?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Lindgren. het volgende:
Terwijl Wallyson gewoon iedereen pwnt. 1500 coins.
Nee joh, het draait niet allemaal om pace en kracht.quote:
Ik vond ze alle drie flink tegenvallen. Die 89/90/92 passing merk je volgens mij pas als je het op manual zet en qua positionering was het allemaal nog steeds zo slecht als in FIFA11/FUT11. Moet wel zeggen dat ik in die buggy 4-2-3-1 formatie speelde, though.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee joh, het draait niet allemaal om pace en kracht.
Veel steekballen proberen. Ze maken passes die niemand anders in het spel kan maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik vond ze alle drie flink tegenvallen. Die 89/90/92 passing merk je volgens mij pas als je het op manual zet en qua positionering was het allemaal nog steeds zo slecht als in FIFA11/FUT11. Moet wel zeggen dat ik in die buggy 4-2-3-1 formatie speelde, though.
Het probleem is dat er bij mij nooit wordt gelopen. Ik zie het ene na het andere gat verschijnen, maar FIFA ziet geen flikker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Veel steekballen proberen. Ze maken passes die niemand anders in het spel kan maken.
Brazilie. Cruzeiro.quote:
Ik speel vaak met Barca in H2H en ik vind het heerlijk die passertsquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik vond ze alle drie flink tegenvallen. Die 89/90/92 passing merk je volgens mij pas als je het op manual zet en qua positionering was het allemaal nog steeds zo slecht als in FIFA11/FUT11. Moet wel zeggen dat ik in die buggy 4-2-3-1 formatie speelde, though.
Merciquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Brazilie. Cruzeiro.
Pro-tip: BBC 2: Match of the Day begint nu.
Balotelliquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
Man City.Prachtig uitgespeelde goals. Balotelli en Silva eigenlijk zeker IF.
twitter:mkandji10 twitterde op zondag 23-10-2011 om 22:53:33I can't believe I left my phone somewhere in the Vancouver airport!!!!! reageer retweet
Ik vind Menez echt de slechtste van PSG in Fifa 12quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef DannyDeko het volgende:
Menez en Gameiro in 1 teamWaar je ook vandaan schiet met die twee alles gaat er in.
Hij is baas in FUT hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:57 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik vind Menez echt de slechtste van PSG in Fifa 12
En dat zeg ik na een potje of 40 met Les Parisiens (sommigen hier zullen er al honderden op hebben zitten, maar dan nog).
net nu ik dit lees schiet ik hem erin met menez op randje 16, onmogelijke hoekquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit dus. In FUT is ie wederom geweldig.
Haha ik las 'm ook. Baas.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
BalotelliZijn shirtje
Het feit dat hij na zn tweede goal niet nog eens zn ondershirt liet zien
![]()
Ik heb de wedstrijd gezien en vond Balotelli weinig speciaal... Milner was MOTM vond ik, Silva was ook goed.
Mac Khandjitwitter:mkandji10 twitterde op zondag 23-10-2011 om 22:53:33I can't believe I left my phone somewhere in the Vancouver airport!!!!! reageer retweet
Held, ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Maak net best een heerlijke goal. Wallyson speelt een gast uit met een perfecte hocus pocus, steekt 'm op Lucas, die geeft voor met 'n rabona en Neymar maakt 'm af met een halve omhaal. Alleen door dat veel te korte opneemsysteem van EA staan alleen de laatste twee er goed op.Toch even uploaden.
Ik vind het opnamesysteem van EA dermate slecht dat ik volgend jaar weer voor PC ga (of al eerder dit jaar wanneer hij goedkoper wordt), ik wil gewoon m'n goals op kunnen nemen, ook als de tegenstander quit, in goede kwaliteit, zonder een of ander duur ding aan te hoeven schaffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Als die Hauppage PVR's nou niet zo duur waren.
Nee, ik speel FIFA puur voor de fun. Ik speel liever gelijk met 5-5 dan dat ik 1-0 win. Soms is het wel enorm effectief, veel spelers weten echt niet wat ze ermee aanmoeten en ik verdien dan ook wel een hoop pingels en vrije trappen.. Maar aangezien trampen (ook wel cutbacks genoemd) tegen mijn principes is, probeer ik eigenlijk alleen maar mooi te scoren, 't geeft toch een veel lekkerder gevoel om de keeper uit te spelen met een akka achter het standbeen (http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/98213185quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Held![]()
Doe je dat nou echt voor de effectiviteit, of puur voor de mooi? Helpt het heel erg als je dat soort trucjes kan?
Is dat als je hem aflegt op een medespeler zodat die recht voor open doel staat, als je an sich al 1 op 1 staat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar aangezien trampen (ook wel cutbacks genoemd) tegen mijn principes is
Jep.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Is dat als je hem aflegt op een medespeler zodat die recht voor open doel staat, als je an sich al 1 op 1 staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |