* Cactus1 verwijdert Kree uit haar contactpersonen lijst en drukt opnieuw op de speeddate knop en wacht op een beschikbare kandidaatquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
Hallo? Ben je er nog? Je bent wel druk hè? Ik moet er morgen weer vroeg uit, anders kletsen we een andere keer wel
Dat maakt het nog geen bedreigenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als mod en vader zijnde praat je toch niet op zo'n manier
Ohh nu wordt het een ethische discussie, gaan we nu maar over die boeg?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ging toch over zijn vriendin orgasmes laten krijgen? Seksueel bedreigen dan, hoe je het ook wilt noemen. Zulke dingen zeg je gewoon niet, punt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen bedreigen
Nu doe je het weer
Dingen zeggen die je blijkbaar niet bedoeld
Ooh wat sneuquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus1 verwijdert Kree uit haar contactpersonen lijst en drukt opnieuw op de speeddate knop en wacht op een beschikbare kandidaat
hoef ik niet te wetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh nu wordt het een ethische discussie, gaan we nu maar over die boeg?
Zal je achter komen wat ik als mod en vader allemaal doe.
quote:
Hypocriet ben je ook zeg, niet te filmen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ging toch over zijn vriendin orgasmes laten krijgen? Seksueel bedreigen dan, hoe je het ook wilt noemen. Zulke dingen zeg je gewoon niet, punt.
Mods en vaders zijn nogsteeds mensen hoor, ik weet niet wat jij je in je hoofd haalt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe is iemand orgasmes laten krijgen nou bedreigen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ging toch over zijn vriendin orgasmes laten krijgen? Seksueel bedreigen dan, hoe je het ook wilt noemen. Zulke dingen zeg je gewoon niet, punt.
Kree reagreert niet meer op je? Beetje jammer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* Cactus1 verwijdert Kree uit haar contactpersonen lijst en drukt opnieuw op de speeddate knop en wacht op een beschikbare kandidaat
Alsof hij dat echt van plan was.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
miniwall of text:kom kom, reageer nou maar gewoon.Want het jeukt bij je op dit moment dat weet je zelf ook. Je kan er niet tegen om iemand te negeren, echter zit je nu even vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Nee, ik heb m verwijderd. Zulke mensen zijn onbetrouwbaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kree reagreert niet meer op je? Beetje jammer.
Wat is er dan gebeurd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik heb m verwijderd. Zulke mensen zijn onbetrouwbaar
Tegenwoordig staat er ook een politie team aan te bellen als je op twitter meld dat je je school op wilt blazen. Net ofdat die dat wel van plan waren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof hij dat echt van plan was.
Ik zei hoi en toen wachtte ik en toen stuurde ik nog wat en toen reageerde hij nog steeds nietquote:
miniwall of text:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom kom, reageer nou maar gewoon.Want het jeukt bij je op dit moment dat weet je zelf ook. Je kan er niet tegen om iemand te negeren, echter zit je nu even vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
haha oh heerlijk dit. Iemand met zo goed als geen niveau gaat dat wel opeens verwachten van iemand anders. Heerlijke user ben toch ook he.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:16 schreef firefly3 het volgende:
Ik verwacht een bepaald niveau van een mod. Iemand die niet mensen persoonlijk aanvalt.
Can't hardly get any better. Module-opdracht is klaar en ik ga morgen naar Berlijn.. love is in the airquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
I'm doing fiiine, how about you?
miniwall of text:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha oh heerlijk dit. Iemand met zo goed als geen niveau gaat dat wel opeens verwachten van iemand anders. Heerlijke user ben toch ook he.
Want jongen jongen wat voel jij je goed en groot he.
toegegeven, soms kan ik wel om je lachen. Dit is zo momentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
miniwall of text:knulletje verzin nou even wat nieuws dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ben je nou echt zo zielig, klein en onzeker om te reageren.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ja en ik van users en mensen in het algemeenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:16 schreef firefly3 het volgende:
Ik verwacht een bepaald niveau van een mod. Iemand die niet mensen persoonlijk aanvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |