Hihi, alle moslims zijn terroristen, alle nederlanders zijn gierige kaaskoppen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar geen patserige kerels die hun rijbewijs ook maar bij een pakje boter gekregen hebben en nu alleen maar opschepperig of neerbuigend kunnen doen
Hahaha, wat is dat nou voor een vraag?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zie je er bij het uitgaan 's zomers uit cactusje?
Heb jij nou weer Myr gehosseld? ( onderschrift)quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb andere dingen te doen.
Waarschijnlijk tot later.
Ze hebben elkaar platonisch gehosseldquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Heb jij nou weer Myr gehosseld? ( onderschrift)
Jezus, die hosselt ook dat hele topic af.
baasjes onder elkaar, ik kreeg het gewoon warm toen ik je zagquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, wat is dat nou voor een vraag?
Als dat mensen zijn die regelmatig loslaten dat ze zich beter voelen dan de rest van de deelnemers hier en er op neer kijken, die vervolgens aankomen met de spelling van een vmbo'er dan denk ik eerder aan brokkenpiloot dan autocoureur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zolang we hier nog niet over uitzijn:
[..]
Heeft een inhoudelijke discussie weinig zin.
Een (aspirant/semi/hobbyist/whatever) racecoureur mag niet in ons topic, hier mogen alleen mensen die niet kunnen autorijden, boehoe!
Baasjes onder elkaar? Toen je me zag?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef WokkelKardinaal het volgende:
baasjes onder elkaar, ik kreeg het gewoon warm toen ik je zag
Hequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als dat mensen zijn die regelmatig loslaten dat ze zich beter voelen dan de rest van de deelnemers hier en er op neer kijken, die vervolgens aankomen met de spelling van een vmbo'er dan denk ik eerder aan brokkenpiloot dan autocoureur.
Ik heb in alle eerlijkheid nog nooit een post gelezen waarin staat dat iemand zich beter voelt. Graag quotes om te bewijzen als ik het mis heb.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Als dat mensen zijn die regelmatig loslaten dat ze zich beter voelen dan de rest van de deelnemers hier en er op neer kijken, die vervolgens aankomen met de spelling van een vmbo'er dan denk ik eerder aan brokkenpiloot dan autocoureur.
Leuk nummer, jammer dat die Kamerling nu dood is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Baasjes onder elkaar? Toen je me zag?
Auw.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar platonisch gehosseld
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heb jij nou weer Myr gehosseld? ( onderschrift)
Jezus, die hosselt ook dat hele topic af.
Wil jij niet praten over mijn relatie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar platonisch gehosseld
Ach er gaan wel meer mensen dood. Gelukkig komen er ook weer nieuwe bij en zijn er nog altijd genoeg leuke mensenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef heloef het volgende:
Leuk nummer, jammer dat die Kamerling nu dood is.
verschillende kroegen, wij staan er, my badquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Baasjes onder elkaar? Toen je me zag?
Dat bepaal ik zelf ok? Graag gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
Wil jij niet praten over mijn relatie?
Alvast bedankt.
Ik snap er geen reet vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
verschillende kroegen, wij staan er, my bad
Bitch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf ok? Graag gedaan
Het lijkt alsof jij je beter probeert te voelen vanwege mijn slechte spellingquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Sorry.
In mijn verdediging, mijn dochter van 14 spelt niet veel beter.
Geen posts, ook geen dingen die ik kan of mag posten. Maar als mod weet je soms wat meer over wat mensen hier op het forum uitspoken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb in alle eerlijkheid nog nooit een post gelezen waarin staat dat iemand zich beter voelt. Graag quotes om te bewijzen als ik het mis heb.
link gesprek maar in PMquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef kree het volgende:
Verdomme weer een paiq contact die ineens weg moet terwijl je leuk zit te praten.
Haha wordt er niet goed van
Hij heeft het over de manier waarop je jezelf hier presenteert.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het lijkt alsof jij je beter probeert te voelen vanwege mijn slechte spelling
Je staat tenminste nog in de lijst. Scheelt welquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef kree het volgende:
Verdomme weer een paiq contact die ineens weg moet terwijl je leuk zit te praten.
Heb je de tips van Flepke en Firefly al toe kunnen passen ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef kree het volgende:
Ja natuurlijk.quote:
Zit je DM/PM te lezen achter de schermen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Geen posts, ook geen dingen die ik kan of mag posten. Maar als mod weet je soms wat meer over wat mensen hier op het forum uitspoken.
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Klaar hier. Niet leuk hier.
Paiq suf. Ik slapen.
Dag.
Vind je wel grappig ouwe, späterquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Klaar hier. Niet leuk hier.
Paiq suf. Ik slapen.
Dag.
Dat kunnen we niet, dat is ook niet toegestaan volgens de nederlandse wet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zit je DM/PM te lezen achter de schermen?
Ik vind het een beetje emotioneel gedoe hierzo, we zijn er toch om wat te leren en niet telkens te zeuren om nietsquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft het over de manier waarop je jezelf hier presenteert.
Als je wil moet je me dat gesprek maar es sturen in de pm, wie weet zie ik verbeterpunten. Ik hou me zelf niet bezig met online gedoe, maar wie weetquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef kree het volgende:
Kun je die later niet terug vinden dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef kree het volgende:
stiekem gedrag dus van mensen op het forum weer :/ net als bij feedback gaan zeuren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet, dat is ook niet toegestaan volgens de nederlandse wet.
Dat wil niet zeggen dat sommige mensen ons niet af en toe kopietjes van DM's en PM's toesturen indien relevant.
Blijkbaar breng je de stof die je wilt overbrengen niet op een manier die voor deze mensen werktquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje emotioneel gedoe hierzo, we zijn er toch om wat te leren en niet telkens te zeuren om niets
Ik wil ook wel helpenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:44 schreef Westerling het volgende:
[..]
Als je wil moet je me dat gesprek maar es sturen in de pm, wie weet zie ik verbeterpunten. Ik hou me zelf niet bezig met online gedoe, maar wie weet.
Hoe korter en beknopter hoe makkelijker het te onthouden is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Blijkbaar breng je de stof die je wilt overbrengen niet op een manier die voor deze mensen werkt
Ja die oneliners die jullie gebruiken hebben een kern van waarheid maar de manier waarop je ze brengt werkt voor niemand hier
Ga je het dan blijven roepen of kun je dan beter je manier waarop aanpassen?
Een goede docent zou het laatste doen
Iemand die alleen komt stangen dan weer niet
Ja behalve als iedereen alleen maar een baksteen door je ruit wil gooien omdat je overkomt als een eiquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe korter en beknopter hoe makkelijker het te onthouden is.
Heb het geprobeerd maar ik weet niet wat de reden is nu dat ze afhaaktquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:42 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb je de tips van Flepke en Firefly al toe kunnen passen ?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja behalve als iedereen alleen maar een baksteen door je ruit wil gooien omdat je overkomt als een ei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |