Dit doet niets af aan mijn opmerking.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die er echt in geloven, dus het is goed dat Flepke er tegenin gaat.
* Cassandra87 geeft Capstan een knuffelquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat ik al zei: ik heb het de laatste tijd iets vaker dan me lief is. De knop weer omzetten lijkt ook langer te duren.
Je zeurt weer eens, Flepke gaf een goede tip dat waardevol is, en daar gaat het om.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit doet niets af aan mijn opmerking.
Ik dacht, laat ik eens lekker met jou mee zeuren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zeurt weer eens, Flepke gaf een goede tip dat waardevol is, en daar gaat het om.
Ik weet niet welke holbewoner het hier mee oneens is hier hoor, dus wat suggereer je?:quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens lekker met jou mee zeuren.
Of de tip ook daadwerkelijk waardevol wordt gevonden door de meerderheid hier laat ik maar even in het midden.
quote:Je doet dit door gevoelens & emoties op te wekken door middel van aanraking, verbaal & non-verbale communicatie. Escaleren is een alles omvattend woord hiervoor.
Nee vuurvliegje, dat is allemaal pua geneuzel, leer dat toch eensquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke holbewoner het hier mee oneens is hier hoor, dus wat suggereer je?:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iets te veel PUA gelezen toevallig?
Ik suggereer dat ik het in het midden laat, wat is je probleem?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke holbewoner het hier mee oneens is hier hoor, dus wat suggereer je?:
[..]
Ik denk dat je met een topic vol beta's ook niet het probleem gaat oplossenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja en mensen die zo nodig de alpha moeten spelen in topics gemaakt voor mensen met versierproblemen hebben issues.
Het is een grappig woordje, get over itquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik suggereer dat ik het in het midden laat, wat is je probleem?
Maar als je een beetje zou lezen zou je zien dat er mensen zijn die het niet eens zijn met het woord escaleren, over de tip heb ik het verder niet.
Leer lezen, ik heb het nergens over mijn eigen mening.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een grappig woordje, get over it
Jij noemt het escaleren, de rest versieren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een grappig woordje, get over it
escalatie =/= versieren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij noemt het escaleren, de rest versieren.
Vrede op aarde nu.
Wat wil je dan zeggen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leer lezen, ik heb het nergens over mijn eigen mening.
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef firefly3 het volgende:
moneyfornothing je hebt het dus alleen maar over hoe anderen zouden kunnen reageren?
nah er komen hier toch genoeg niet 'beta's' langs die wel normaal kunnen praten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een topic vol beta's ook niet het probleem gaat oplossen
Good evening all
Joh boeiend, zelfde beestje verschillende naam.quote:
Je hebt weer aandacht nodigquote:
Helaas, je zit er alweer naast. Lezen is niet je sterkste punt vrees ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt weer aandacht nodigdit is zo inhoudloos als wat.
inhoudloosquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Helaas, je zit er alweer naast. Lezen is niet je sterkste punt vrees ik.
inhoudloosquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is al goed hoor.
Kan je ook niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |