Haha wacht effe, ben nog even bezig,quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe gaat het gesprek er tot nu toe aantoe?
Wat was je openingszin?
Waarom noem je hem een PUA'er?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee van die PUA people zijn opdringering en vol van zichzelf op een manier die ruikt naar waandenkbeelden en megalomanie. Owja en ze hebben een plaat voor hun kop
Daarom gaat een normale vrouw opzoek naar de nooduitgang
Iedereen communiceert bij face to face contact altijd verbaal en nonverbaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je niet verbaal & non-verbaal communiceert (en geen fysiek contact maakt) wens ik je veel succes bij het versieren.
Waar doe ik dat? Ik zeg dat ie er waarschijnlijk iets te veel naar heeft gekeken/over heeft gelezenquote:
Het ging om dat "in bed praten mythe", vandaar dat hij het nog een keer uitlegde.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iedereen communiceert bij face to face contact altijd verbaal en nonverbaal
Nog meer niets zeggende oneliners die je ergens hebt gelezen?
Hihi, en alle nederlanders zijn gierige kaaskoppenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee van die PUA people zijn opdringering en vol van zichzelf op een manier die ruikt naar waandenkbeelden en megalomanie.
Owja en ze hebben een plaat voor hun kop
Daarom gaat een normale vrouw opzoek naar de nooduitgang
quote:
Enough said.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ongeveer 3.980.000 resultaten voor escalate pick up
Oren op de juiste plaatsen opzetten
Ik denk dat hij meer succes heeft dan de meeste mensen hier.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Ik zeg dat ie er waarschijnlijk iets te veel naar heeft gekeken/over heeft gelezen
Nou je klinkt in ieder geval weer vrolijk en enthousiastquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt wat teruggelezen, zie ik wel...
Ook ik heb weleens zo'n bui.
Als je aan pick up doet hoef je niet persé een pickup artist te zijn die het zijn leven heeft gemaakt.quote:
Zeg dan niet dat dat soort zaken er niet toe doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iedereen communiceert bij face to face contact altijd verbaal en nonverbaal
Nog meer niets zeggende oneliners die je ergens hebt gelezen?
(echt het laatste wat ik er over zeg)quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer succes heeft dan de meeste mensen hier.
Live support, je weetzquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Haha wacht effe, ben nog even bezig,
logjes kunnen nog wel straks
En alle nederlanders zijn gierige kaaskoppen en alle negers terroristen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(echt het laatste wat ik er over zeg)
Succes als in long lasting relationships of succes als in vrouwen die hun nummer geven omdat ze zich (seksueel) geïntimideerd voelen?
Of wazige 'chimeiden' die zich (erg misplaatst) gevleid voelen omdat hun papa niet van ze houdt?
Nee dat zijn moslims.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
En alle nederlanders zijn gierige kaaskoppen en alle negers terroristen!
In lange relaties en leuke vrouwen ontmoeten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(echt het laatste wat ik er over zeg)
Succes als in long lasting relationships of succes als in vrouwen die hun nummer geven omdat ze zich (seksueel) geïntimideerd voelen?
Of wazige 'chimeiden' die zich (erg misplaatst) gevleid voelen omdat hun papa niet van ze houdt?
Ja en mensen die zo nodig de alpha moeten spelen in topics gemaakt voor mensen met versierproblemen hebben issues.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
En alle nederlanders zijn gierige kaaskoppen en alle negers terroristen!
Wat ik al zei: ik heb het de laatste tijd iets vaker dan me lief is. De knop weer omzetten lijkt ook langer te duren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou je klinkt in ieder geval weer vrolijk en enthousiast
Hij gaf immers wel een goede tip, dat "in bed lullen" niet bestaat en dat het allemaal met haar gevoelens te maken heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en mensen die zo nodig de alpha moeten spelen in topics gemaakt voor mensen met versierproblemen hebben issues.
Haha ja weet ik, maar het gaat nu nog vlotjes.quote:
Leer eens dingen in hun context te lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij gaf immers wel een goede tip, dat "in bed lullen" niet bestaat en dat het allemaal met haar gevoelens te maken heeft.
Er zijn genoeg mensen die er echt in geloven, dus het is goed dat Flepke er tegenin gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leer eens dingen in hun context te lezen.
Hear Hear!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en mensen die zo nodig de alpha moeten spelen in topics gemaakt voor mensen met versierproblemen hebben issues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |