Iets te veel PUA gelezen toevallig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je lult een vrouw niet het bed in.
Je doet dit door gevoelens & emoties op te wekken door middel van aanraking, verbaal & non-verbale communicatie. Escaleren is een alles omvattend woord hiervoor.
Eerst maar eens kijken of ie die hond niet dood laat gaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind chuck helemaal geweldig en die verdient wel eens wat vastigheid
Niks wijven, chimeidenserie!quote:
Jullie zitten gewoon wordfreud te spelen in mijn notesquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Flepke, hou je een beetje in, anders raakt je note teller overspannen.
Ongeveer 3.980.000 resultaten voor escalate pick upquote:En escaleren in een positieve zin? Dat is de eerste keer dat ik dat hoor.
Hoezo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iets te veel PUA gelezen toevallig?
Dat soort uitspraken is best wel meelijwekkend. Dat heel pua gedoe trouwens.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iets te veel PUA gelezen toevallig?
Omdat geen enkele normale kerel zo praatquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jullie zitten gewoon wordfreud te spelen in mijn notes
[..]
Ongeveer 3.980.000 resultaten voor escalate pick up
Oren op de juiste plaatsen opzetten
[..]
Hoezo?
Mijn uitspraak of zijn uitspraak?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken is best wel meelijwekkend. Dat heel pua gedoe trouwens.
Ik kijk altijd samen met mijn smatjes!quote:
Zijn uitspraakquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn uitspraak of zijn uitspraak?
Help met wat precies?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef kree het volgende:
Oh ik heb weer eens contact op paiq, haha help
Series moet je ook alleen kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd samen met mijn smatjes!
(is niet waar, ik kijk het triest alleen op de bank maar je moet toch iets zeggen)
Normale kerels nemen ook genoegen met de eerste vrouw die hem aandacht geeft. Vandaar dat 1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen en in 4 op de 5 scheidingen de vrouw de eisende partij is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat geen enkele normale kerel zo praat
Ah pfewquote:
Maar goed dat ik niet trouw later.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Normale kerels nemen ook genoegen met de eerste vrouw die hem aandacht geeft. Vandaar dat 1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen en in 4 op de 5 scheidingen de vrouw de eisende partij is.
Denk je dat je tegen een vrouw op die manier praat als man zijnde?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah pfew
Nog nooit een normale kerel zo horen praten inderdaad
Alleen van die types hier op fok en tv waarbij je denkt fuck hoe kom ik uit deze situatie? Waar is de nooduitgang? Die kerel geeft me de creeps
Ik kijk met mijn smartie!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd samen met mijn smatjes!
(is niet waar, ik kijk het triest alleen op de bank maar je moet toch iets zeggen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah en die vrouwen die in dat gezeik trappen zijn top notch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Normale kerels nemen ook genoegen met de eerste vrouw die hem aandacht geeft. Vandaar dat 1 op de 3 huwelijken eindigt in echtscheidingen en in 4 op de 5 scheidingen de vrouw de eisende partij is.
Hoe gaat het gesprek er tot nu toe aantoe?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef kree het volgende:
Oh ik heb weer eens contact op paiq, haha help
Als je niet verbaal & non-verbaal communiceert (en geen fysiek contact maakt) wens ik je veel succes bij het versieren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ah en die vrouwen die in dat gezeik trappen zijn top notch?
Verder zijn je conclusies belachelijk
Die echtscheidingen komen heus niet omdat de man bij het flirten geen magic trick deed
Nee van die PUA people zijn opdringering en vol van zichzelf op een manier die ruikt naar waandenkbeelden en megalomanie. Owja en ze hebben een plaat voor hun kopquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Denk je dat je tegen een vrouw op die manier praat als man zijnde?
Die taal word gebruikt in het denkproces & evaluatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |