Als je wil kan je de laatste gesprek weer sturenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar ik weet niet wat de reden is nu dat ze afhaakt
Je hoeft geen mod te zijn om te begrijpen dat de maker van zo'n post:quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Geen posts, ook geen dingen die ik kan of mag posten. Maar als mod weet je soms wat meer over wat mensen hier op het forum uitspoken.
Een klootzak is.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn idee, laten we het samen doen, eens kijken tot op welke hoogte we de vriendin van hem kunnen krijgen zonder lichaamssappen uit te wisselen. Een paar orgasmes moeten er tenminste wel inzitten.
Ze kapt vrij snel het gesprek af nadat jullie elkaars foto hebben kunnen zien. Zij zegt er niks over, dus ik denk dat ze geen fysieke klik met je voelde, maar dat is slechts gokken. In het gesprek zie ik namelijk niet zoveel verkeerd, behalve dat het een beetje standaard vragen zijn en niet een lekker weg lul gesprek is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef kree het volgende:
Too much information. Letterlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dat gaat echt te ver inderdaad :/quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hoeft geen mod te zijn om te begrijpen dat de maker van zo'n post:
[..]
Een klootzak is.
Stuur dat gesprekje eens dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die hele domme dingen zeggen in dat topic.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hoeft geen mod te zijn om te begrijpen dat de maker van zo'n post:
[..]
Een klootzak is.
Zoals maxima zou zeggen, dat is een beetje dom.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:52 schreef Flepke het volgende:
Trouwens, ik zou die vriend sowieso dumpen. Jaloers worden als iemand aan de kont van je vriendin zit.
Zolang er geen lichaamsvocht/sappen worden uitgewisseld heeft dat knulletje gewoon zijn mond te houden.
Inderdaadquote:
Geen idee, lees de PM maar ik wil het best eens proberenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
Hey Kree, ik heb eens zitten denken. Hoe zou je het vinden om te doen alsof ik een paiq contact ben en dat we hier gesprek gaan voeren. Dan reageer ik puur op wat jij zegt en jij op wat ik zeg en kunnen anderen commentaar geven op hoe je het doet, verbeterpunten aandragen etc. Daar ga je dan niet op in, maar probeer je iets mee te doen, om te kijken of het werkt
Ok, let's startquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef kree het volgende:
Geen idee, lees de PM maar ik wil het best eens proberen
Je eigen worden zijn je zelf verbeteren zodat je ergens beter in gaat worden. Leren van je fouten en die in de toekomst niet meer toepassen maar aanpassen. Alleen zo kan je beter worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe korter en beknopter hoe makkelijker het te onthouden is.
Bingo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik vond het wel grappig
En van die scherpe opmerkingen krijg je nou eenmaal als je poep praat
Oh tof! rollplaying!quote:
Iedereen moet helpenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh tof! rollplaying!
Mag ik ook helpen dan met tips?
Als ik iets zinnigs te zeggen heb dan
Whahaha compleet met Neggs waarschijnlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Firefly en Flepke doen mij - zoals ze tegen elkaar doen - erg denken aan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Firefly en Flepke doen mij - zoals ze tegen elkaar doen - erg denken aan
[ afbeelding ]
rollplayen, jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh tof! rollplaying!
Mag ik ook helpen dan met tips?
Als ik iets zinnigs te zeggen heb dan
Wat alleen maar meer aangeeft dat ie poep aan het praten was want je mag niet eens iets over zijn vriendin zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bingo.
En blijkbaar kan hij het absoluut niet hebben dat hij er nu nog een keertje over begint te miepen.
Ik verwijs terug naar het plaatje hierboven. Dank voor je bevestiging!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef firefly3 het volgende:
In plaats van dat er op de inhoud van Flepke's post werd gereageerd, werd er weer op de man gespeelt. Aan de kont zitten is heel wat anders dan orgasme's wat daniel zegt.
Geeft dat jou het recht om iemand te bedreigen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Moet je maar niet van die hele domme dingen zeggen in dat topic.
Zoals:
[..]
Je hebt nogsteeds een hekel aan me he, omdat ik die post van jou counterde met een foto je hoofd & een opmerking in de trant van "je doet je best maar".quote:Zit je nog hoog he, na 2 maanden
Wall of text:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je eigen worden zijn je zelf verbeteren zodat je ergens beter in gaat worden. Leren van je fouten en die in de toekomst niet meer toepassen maar aanpassen. Alleen zo kan je beter worden.
Jij faalt extreem in het overbrengen van informatie. Dat is keer op keer duidelijk gemaakt aan je. Je bent nu al zo ver afgegeleden dat niemand je meer serieus neemt.
Als jij je eigen regeltjes zal hadden toegepast had je nu wel informatie een stuk beter zo niet goed kunnen overbrengen. Jij had je zelf dan op dat moment verbetert om succes te behalen.
Je moet je zelf immers verbeteren.
Dus de conclussie in deze is dat jij van alles roept wat mensen moeten doen volgens jou. Echter pas je die zelfde regeltjes cq tips niet op je zelf toe. Met als gevol dat meer en meer mensen je niet of bijna niet meer serieus neemt.
Want goed voorbeeld doet volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |