Geen idee, lees de PM maar ik wil het best eens proberenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
Hey Kree, ik heb eens zitten denken. Hoe zou je het vinden om te doen alsof ik een paiq contact ben en dat we hier gesprek gaan voeren. Dan reageer ik puur op wat jij zegt en jij op wat ik zeg en kunnen anderen commentaar geven op hoe je het doet, verbeterpunten aandragen etc. Daar ga je dan niet op in, maar probeer je iets mee te doen, om te kijken of het werkt
Ok, let's startquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef kree het volgende:
Geen idee, lees de PM maar ik wil het best eens proberen
Je eigen worden zijn je zelf verbeteren zodat je ergens beter in gaat worden. Leren van je fouten en die in de toekomst niet meer toepassen maar aanpassen. Alleen zo kan je beter worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe korter en beknopter hoe makkelijker het te onthouden is.
Bingo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik vond het wel grappig
En van die scherpe opmerkingen krijg je nou eenmaal als je poep praat
Oh tof! rollplaying!quote:
Iedereen moet helpenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh tof! rollplaying!
Mag ik ook helpen dan met tips?
Als ik iets zinnigs te zeggen heb dan
Whahaha compleet met Neggs waarschijnlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Firefly en Flepke doen mij - zoals ze tegen elkaar doen - erg denken aan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rollplayen, jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh tof! rollplaying!
Mag ik ook helpen dan met tips?
Als ik iets zinnigs te zeggen heb dan
Wat alleen maar meer aangeeft dat ie poep aan het praten was want je mag niet eens iets over zijn vriendin zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bingo.
En blijkbaar kan hij het absoluut niet hebben dat hij er nu nog een keertje over begint te miepen.
Ik verwijs terug naar het plaatje hierboven. Dank voor je bevestiging!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef firefly3 het volgende:
In plaats van dat er op de inhoud van Flepke's post werd gereageerd, werd er weer op de man gespeelt. Aan de kont zitten is heel wat anders dan orgasme's wat daniel zegt.
Geeft dat jou het recht om iemand te bedreigen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Daniel1976 het volgende:
Moet je maar niet van die hele domme dingen zeggen in dat topic.
Zoals:
[..]
Je hebt nogsteeds een hekel aan me he, omdat ik die post van jou counterde met een foto je hoofd & een opmerking in de trant van "je doet je best maar".quote:Zit je nog hoog he, na 2 maanden
Wall of text:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je eigen worden zijn je zelf verbeteren zodat je ergens beter in gaat worden. Leren van je fouten en die in de toekomst niet meer toepassen maar aanpassen. Alleen zo kan je beter worden.
Jij faalt extreem in het overbrengen van informatie. Dat is keer op keer duidelijk gemaakt aan je. Je bent nu al zo ver afgegeleden dat niemand je meer serieus neemt.
Als jij je eigen regeltjes zal hadden toegepast had je nu wel informatie een stuk beter zo niet goed kunnen overbrengen. Jij had je zelf dan op dat moment verbetert om succes te behalen.
Je moet je zelf immers verbeteren.
Dus de conclussie in deze is dat jij van alles roept wat mensen moeten doen volgens jou. Echter pas je die zelfde regeltjes cq tips niet op je zelf toe. Met als gevol dat meer en meer mensen je niet of bijna niet meer serieus neemt.
Want goed voorbeeld doet volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Prima gesprek hoor. Heel 'normaal'. Je moet niet teveel proberen af te lezen waarom ze offline ging. Ze moest gewoon weg waarschijnlijk. Zet het gesprek volgende keer voort.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd maar ik weet niet wat de reden is nu dat ze afhaakt
Meh, Raj en Howard hebben wél humor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen lichaamssappen toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef firefly3 het volgende:
In plaats van dat er op de inhoud van Flepke's post werd gereageerd, werd er weer op de man gespeelt. Aan de kont zitten is heel wat anders dan orgasme's wat daniel zegt.
Alleen is 'aan de kont zitten' niet het enige wat hij zei, en ja daar paste de opmerking prima bij. Dat hij er dan niet tegen kan is dan jammer, hij heeft er zelf ook een handje van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef firefly3 het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wall of text:Serieus mensen, leer de betekenis van wall of text.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen, ik mod wat af op een dag, ik ben dat allang vergeten. Dat heeft daar ook niets mee te maken. Dat je last van me hebt komt omdat je opvalt. Ik misbruik mijn modrechten niet en jij bent de enige die dat zo ziet. Dus die deal hoef ik ook niet zo. Doe maar gewoon een beetje normaal, dan heb je ook geen last van mij, want zo werkt het wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef Flepke het volgende:
Je hebt nogsteeds een hekel aan me he, omdat ik die post van jou counterde met een foto je hoofd & een opmerking in de trant van "je doet je best maar".
Laten we hier gewoon mee op houden. Jij maakt mij niet meer zwart & misbruikt je modrechten niet meer. ik maak jou niet meer zwart. Deal?
Als zijn post niet duidelijk was kon er gewoon normaal naar gevraagt worden, inplaats van zijn vriendin te bedreigen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen lichaamssappen toch?
Moet je maar normaal formuleren en leren duidelijk te maken wat je bedoeld
Serieus jullie zijn slecht in je boodschap overbrengen
Als je echt mensen wilt helpen hier verander je manier van praten dan
Anders heeft het voor niemand zin en kunnen we (ik in ieder geval) er vanuit gaan dat jullie hier met heel andere motieven komen
Hallo? Ben je er nog? Je bent wel druk hè? Ik moet er morgen weer vroeg uit, anders kletsen we een andere keer welquote:
Bedreigen? Dramaqueenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als zijn post niet duidelijk was kon er gewoon normaal naar gevraagt worden, inplaats van zijn vriendin te bedreigen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wall of text:Heerlijk om te zien dat wanneer je vast loopt je met een standaard reactie komt. En het zegt zoveel over jou als persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het bevestigen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geeft dat jou het recht om iemand te bedreigen?
[..]
Je hebt nogsteeds een hekel aan me he, omdat ik die post van jou counterde met een foto je hoofd & een opmerking in de trant van "je doet je best maar".
Laten we hier gewoon mee op houden. Jij maakt mij niet meer zwart & misbruikt je modrechten niet meer. ik maak jou niet meer zwart. Deal?
Lol, zijn vriendin bedreigen? hahahaha sure.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als zijn post niet duidelijk was kon er gewoon normaal naar gevraagt worden, inplaats van zijn vriendin te bedreigen.
Als mod en vader zijnde praat je toch niet op zo'n manierquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bedreigen? Dramaqueen
Jullie lokken ook uit dat mensen zo doen omdat jullie zelf nooit sympathiek doen
Verander wat je uitstraalt en verander daarmee hoe mensen tegen je doen
Dat advies geven jullie hier zelf vast ook (in andere woorden) aan de mensen hier
Gaat voor jullie ook op
miniwall of text:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien dat wanneer je vast loopt je met een standaard reactie komt. En het zegt zoveel over jou als persoon.
Bedankt voor het bevestigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |