quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waar staat dan dat het tegen de zin van je vriendin was?
In de context was het met toestemming
Dat is aan jou om achter te komen toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben jij stoer, groot en zelfverzekerd?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
miniwall of text:Nu ben je gewoon aan het trollen. Spaar je notes of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat klopt. Maar wat is jouw beeld van jezelf mbt die 3 dingen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef ook_gek het volgende:
Dat is aan jou om achter te komen toch?
Ohhhh noo, here we go again..quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik zag je in het WDJV-topic, I like your style.
Het niveau van fok vind ik bedroevend laag overigens dus ik heb een vermoeden dat er niet eens controle op is. Zelfs de eigenaar van fok zie ik mensen persoonlijk aanvallenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik van users en mensen in het algemeen
Maar jij bent toch ook een bewijs van het tegendeel?
En als het je niet bevalt ga je toch weg van fok of R&P?
Hij is mod, en het team van fok heeft er geen moeite mee dus is er niks aan de hand (behalve in jouw hoofd blijkbaar maar dat is dan toch echt jouw probleem)
Hoe durft ie!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zei hoi en toen wachtte ik en toen stuurde ik nog wat en toen reageerde hij nog steeds niet
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
miniwall of text:Zeg volwassen mannetje met een verlate puber trekjes. Je bent op je zieltje getrapt dat is nu wel duidelijk. Kom maar zeg nou maar wat er in die vingertjes van je zitten te branden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, hoe is dat nou. Als men er achter komt dat je niet bent dat je probeert te zijn?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Zoek dan een ander forum? Begin je eigen forum of zoquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het niveau van fok vind ik bedroevend laag overigens dus ik heb een vermoeden dat er niet eens controle op is. Zelfs de eigenaar van fok zie ik mensen persoonlijk aanvallen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je gedraagt je op deze manier tegen iedereen?quote:ik mod wat af op een dag, ik ben dat allang vergeten.Snap je nou werkelijk niet dat je een mod bent en ten alle tijde een voorbeeld functie hebt.quote:Dat je last van me hebt komt omdat je opvalt.Als jij je in een discussie mengt dan kan je niet met je mod panelen omgaan. Dit heb je al diverse malen aangetoond in diverse topics. Zelf heb ik hier en daar ook wat afgemod, dit vond ik ook een van de moeilijkste dingen. Protip: als een discussie er met hard aan toe gaat gedraag je dan volwassen en gebruik of 1. je mod panelen niet, 2.gebruik je mod panelen niet tegen de persoon/personen waarmee je in discussie bent.quote:Ik misbruik mijn modrechten niet
Reacties (deels) verwijderen, nuances uit reacties halen om iemand anders te laten over komen etc. is gewoon niet zo professioneel als je met iemand in discussie bent. Dan krijgen mensen een beetje een vreemd beeld van je.Zoals in dit topic al duidelijk is ben ik niet zo'n kontenkusser.quote:en jij bent de enige die dat zo ziet.
Ik zeg wat ik denk, ofdat 2323834982962 andere mensen dat nou ook doen/vinden (ofdat ze daar nu voor uit komen ofniet) doet er simpel weg niet toe.Doe jij gewoon normaal, dan heb je ook niet van mij.quote:Dus die deal hoef ik ook niet zo. Doe maar gewoon een beetje normaal, dan heb je ook geen last van mij, want zo werkt het wel.
Waarom ben jij de enigste mod waarmee ik niet door 1 deur kan?Common sense.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waar staat dan dat het tegen de zin van je vriendin was?
In de context was het met toestemming"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
miniwall of text:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg volwassen mannetje met een verlate puber trekjes. Je bent op je zieltje getrapt dat is nu wel duidelijk. Kom maar zeg nou maar wat er in die vingertjes van je zitten te branden.
Vertel, hoe is dat nou. Als men er achter komt dat je niet bent dat je probeert te zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Alweer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ohhhh noo, here we go again..
Lets fuck!
Common sense betekend ook dingen in context kunnen plaatsenquote:
que pasa?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Mag ik deze keer dan eerst je sneakers aanschouwen?
Inderdaad. Zet het eens in de context van zijn fotoboek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Common sense betekend ook dingen in context kunnen plaatsen
Ze wil zijn patta's zien!quote:
FOK! is dan ook persoonlijk eigendom van hem en niet van jou. Hoe graag je dat misschien ook anders had gezien. En mensen waar tegen opgetreden wordt hebben wel iets op hun kerfstok.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het niveau van fok vind ik bedroevend laag overigens dus ik heb een vermoeden dat er niet eens controle op is. Zelfs de eigenaar van fok zie ik mensen persoonlijk aanvallen
Ga je nog ontopic of moet ik er een competente mod bij roepen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
FOK! is dan ook persoonlijk eigendom van hem en niet van jou. Hoe graag je dat misschien ook anders had gezien. En mensen waar tegen opgetreden wordt hebben wel iets op hun kerfstok.
Kree zou rollenspel met me doen, maar hij is zich aan het voorbereiden ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef Flepke het volgende:
Ik ben verdomme zelfs nog een betere mod.
Jongens deze discussie is voor het feedback topic. Ontopic graag.
Kree is ze offline?
Wat denken jullie, is het verstandig om op een dating site zo snel mogelijk af te spreken?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
miniwall of text:oh ik snap het al, je gaat er even over slapen en dan ergens van de week heb je weer wat bedacht om mij aan te vallen of in een hokje te plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tegen stelling tot jou ben ik elk minuut van de dag klaar voor een gesprek. Jij kennelijk niet.
Tot dan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Nou begin je eigen forum ipv hier de sfeer verziekenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef Flepke het volgende:
Ik ben verdomme zelfs nog een betere mod.
En wat is mijn rol in dit spel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kree zou rollenspel met me doen, maar hij is zich aan het voorbereiden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |