Rekening houden met de mensen die geen cijfers kunnen lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Beatles het volgende:
Had dan mijlpaal gedaan ipv tweehonderd, IEDEREEN ZIET DAT HET 200 IS TFOE.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Beatles het volgende:
Had dan mijlpaal gedaan ipv tweehonderd, IEDEREEN ZIET DAT HET 200 IS TFOE.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]HeyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
Opeten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:01 schreef Beatles het volgende:
[..]![]()
Wat doen andere mannen ermee dan?
[..]
Heyyy
Niet weten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:01 schreef Beatles het volgende:
[..]![]()
Wat doen andere mannen ermee dan?
[..]
Heyyy
Dit.quote:
Die piemel wordt in de kont van een chick gestopt welke net is ingesmeerd met vaseline. Dat dan weer wel.quote:
Heb jij dat wel eens gedaan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die piemel wordt in de kont van een chick gestopt welke net is ingesmeerd met vaseline. Dat dan weer wel.
Hier ook.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:11 schreef Splutje het volgende:
Maar eens gaan leren, nog niks gedaan vandaag
Je ziet dat hij geen echte nerd is. Echte nerds hebben hele slechte ogen. Uit deze pic blijkt dat hij zijn linkerbrilglas niet nodig heeft.quote:
Morgen waarschijnlijk.quote:
Hehe nice, ga je het redden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Morgen waarschijnlijk.Maar ik kan niet bij mijn rooster en ik kan niemand bereiken die het weet.
Dan is ie vast geen moderator op een internetforumquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je ziet dat hij geen echte nerd is. Echte nerds hebben hele slechte ogen. Uit deze pic blijkt dat hij zijn linkerbrilglas niet nodig heeft.
Ik ben afgezakt naar het hbo he. Het is vergelijkbaar met havo 5 wiskunde ongeveer. Komt goed.quote:
Oh.. had ik maar iets van vaardigheid, moet alleen maar bergen tekst lezen en lerenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik ben afgezakt naar het hbo he. Het is vergelijkbaar met havo 5 wiskunde ongeveer. Komt goed.
Moet je maar naar de TU gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Oh.. had ik maar iets van vaardigheid, moet alleen maar bergen tekst lezen en leren
Zwaar vet en je kan gewoon in Amsterdam blijven. Ken wel wat lui die het zo doen. Andersom ook.quote:
Ik weet het man maar ik heb EM gedaan en ben zo a-technisch als de pestquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zwaar vet en je kan gewoon in Amsterdam blijven. Ken wel wat lui die het zo doen. Andersom ook.
Dan heb je er weinig te zoeken inderdaad. Of je moet bouwkunde, IO of TB gaan doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet het man maar ik heb EM gedaan en ben zo a-technisch als de pest
Hard aan het lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
da.quote:
neuh.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan krijgen we binnenkort wel iets unieks, een mod met een ban. Genot.
hoijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
Hallooooo.
Net afscheid genomen, nu weer 3 uur reizen
opruiming bij fok denkquote:
en terecht wel, al deze knopjesquote:
stoere boi niet zo stoerquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een shitload aan kuttopics openen in ROO.
Hele terechte klacht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:07 schreef Beatles het volgende:
Weet je wat echt, echt, echt hatelijk is? Mensen die op de pabo zitten en die aan een stuk door spelfouten/taalfouten maken.Krijg de vinketering toch.
Klopt als een bus. Ik ben een hele introverte, verlegen, weinig spraakzame jongeman. Een ekte ekte FOK!ker dus.quote:
wat let jequote:
Dat gebeurt ook nog wel eens op mijn school.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:07 schreef Beatles het volgende:
Weet je wat echt, echt, echt hatelijk is? Mensen die op de pabo zitten en die aan een stuk door spelfouten/taalfouten maken.Krijg de vinketering toch.
Maar op Fok! hoor je dan juist een durfal te zijn tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik ben een hele introverte, verlegen, weinig spraakzame jongeman. Een ekte ekte FOK!ker dus.
jij, riskeer ik een note?quote:
Walgelijk ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook nog wel eens op mijn school.
Is een mogelijkheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar op Fok! hoor je dan juist een durfal te zijn toch
Lekker schreeuwen om te verbloemen hoe je echt bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar op Fok! hoor je dan juist een durfal te zijn toch
Ja, zoals Ritmo bijvoorbeeld. Alles en iedereen voor contactgestoorde autist uitmaken maar zelf een kop als een grindtegel hebben en waarschijnlijk ook weinig sociaal contact.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen om te verbloemen hoe je echt bent
het is wel een aardige jongen, hij doet vooral zo om zn reputatie hoog te houden,quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zoals Ritmo bijvoorbeeld. Alles en iedereen voor contactgestoorde autist uitmaken maar zelf een kop als een grindtegel hebben en waarschijnlijk ook weinig sociaal contact.
Ik heb een keer pics van 'm gezien, sindsdien moet ik iedere keer lachen als hij andere mensen loopt te bashen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef leeell het volgende:
[..]
het is wel een aardige jongen, hij doet vooral zo om zn reputatie hoog te houden,
Ritmo is volgens mij een prima gast. Ik stoor mezelf soms ook aan die ventjes die denken dat hun afwijkende levensstijl normaal of zelfs stoer isquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zoals Ritmo bijvoorbeeld. Alles en iedereen voor contactgestoorde autist uitmaken maar zelf een kop als een grindtegel hebben en waarschijnlijk ook weinig sociaal contact.
* leeell houdt zn mondquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer pics van 'm gezien, sindsdien moet ik iedere keer lachen als hij andere mensen loopt te bashen.
Waar heb je die gezien dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een keer pics van 'm gezien, sindsdien moet ik iedere keer lachen als hij andere mensen loopt te bashen.
Link eens danquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ander forum, wat afstamt van FOK!
is niet de bedoeling me dunkt.quote:
Vind je het gek, met zo'n kersverse:quote:
Ik start fok net pas weer op. Heb nog meer te doen, en ik blijf daar principieel weg, want jij en ik hadden daar mod moeten zijn.quote:
Dat is een deceptie wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik start fok net pas weer op. Heb nog meer te doen, en ik blijf daar principieel weg, want jij en ik hadden daar mod moeten zijn.
Weet ik veel. Van lompehork snap ik het nog wel, maar leelll, iemand die nog langer is geband in totaal dan ik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoezo zijn jullie geen mods dan?
Vertel eens dan, waarom jij en niet dastan en ik?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef leeell het volgende:
KS die denkt dat hij ooit mod had kunnen worden
ja waarom Dastan niet eig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vertel eens dan, waarom jij en niet dastan en ik?
persoonlijkheid is een must dacht ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vertel eens dan, waarom jij en niet dastan en ik?
Ja het maakt me ook niet uit verder, ik had alleen wel eens in het crewforum willen kijken. En tijdelijk modje zijn om te kijken hoe het is had me wel leuk geleken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achja, mods zijn toch kut. Wees blij dat je er geen bent.
Hij heeft wel meteen die nare attitude te pakken he.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:48 schreef leeell het volgende:
[..]
persoonlijkheid is een must dacht ik
neuh, behoeft niet uitgelegd te worden
Ja, daar heb je dan wel weer gelijk in. Kutusers notes geven ook, bans aansmeren alles. Dat lijkt me dan wel weer genot. Verder kan het me gestolen worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja het maakt me ook niet uit verder, ik had alleen wel eens in het crewforum willen kijken. En tijdelijk modje zijn om te kijken hoe het is had me wel leuk geleken.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hij heeft wel meteen die nare attitude te pakken he.
Dit is wel een voordeel, maar als blauwe moet je je wel ineens gaan gedragenquote:
Verstandig. Volgens mij is het maar beter ook zo, want ik heb 3 SC's waar ik me dan alle 3 semi moet gaan gedragen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef leeell het volgende:
ik ben sowieso geen mod hier, die knopjes blijf ik ver vandaan buiten ROO
zeker in SES
terechte youtubequote:
Sowieso.quote:
trek aan de noodrem; hilariteit zal ensue'nquote:
Heuhquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
We mochten ook nog vijf boekenpakketten verloten onder iedereen die een boekenlijst heeft gepost. De winnaars zijn:
Dastan
Valhallen
Beregd
tomatenrood
Daph_
Allemaal van harte gefeliciteerd en veel leesplezier.
feli mènquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
trek aan de noodrem; hilariteit zal ensue'n
Terechte winnaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Ik win echt altijd prijzen in TTK niet normaal mang.
doorgroeimogelijkheden alomquote:
Dit moet een slechte grap zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Sommige mods schijnen het op hun cv te hebben staan, dus ja, waarom ook niet.
want?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit moet een slechte grap zijn.
Ik zou dat niet doen. Dan wordt het alleen maar makkelijker voor ze om je internetgeschiedenis op te zoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Sommige mods schijnen het op hun cv te hebben staan, dus ja, waarom ook niet.
Neen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit moet een slechte grap zijn.
Het is hier wel snel gezeik als het ergens over gaat hequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
Al dat gezeik over het mod zijncare. Het is voor roo, niet ses dus boeie
Heb je toevallig ook namen? Kan ik die uitlachen als ik ze zie posten.quote:
Even dat topic opzoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook namen? Kan ik die uitlachen als ik ze zie posten.
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het is hier wel snel gezeik als het ergens over gaat he
2 weken terug beldequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef Beatles het volgende:
Yvonnen heeft haar tagje verandert in PopjeMe jelly.
Haha, wat een topic.quote:
de jaloezie; ik kan het proevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit nu sinds ik fok heb opgestart constant met een soort van rare grijns een beetje te lezen.
Uiteindelijk toch wel blij dat ik geen mod ben.
sry zie het nu pas hoor meneer die nu blauw is en betweteriger is dan ooitquote:
Niet zo geloofwaardig hequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit nu sinds ik fok heb opgestart constant met een soort van rare grijns een beetje te lezen.
Uiteindelijk toch wel blij dat ik geen mod ben.
idd, als een jong hondje liep ie te bedelen, en nu terugkrabbelen .quote:
Hoiquote:
hoiquote:
> DMquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Over 20 minuten op rotterdam centraal, dus bijna thuis, dat wel.
hoi modquote:
Ondertussen was jij net zo hard aan het bedelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
idd, als een jong hondje liep ie te bedelen, en nu terugkrabbelen .
bwhehehe
kappen hiermee, dit draait op niets uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen was jij net zo hard aan het bedelen.
En ondertussen ben je wel nu al een eikel aan het worden. Ligt dus niet aan de persoonlijkheid maar toch echt aan het kleurtje.
Ik voel toch sterk weer de neiging om wederom dat plaatje van Jan te posten, want ik merk dat het toch wel van toepassing is.![]()
Noem het maar jaloezie, maar ik weet dat ik niet de enige ben hier die er zo over denkt op het moment.
Sittard naar Roffa is toch niet zo lang? Je hoeft niet eens over te stappen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
een 7quote:
Mag neit eens meer gereld worden merk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef leeell het volgende:
[..]
kappen hiermee, dit draait op niets uit
wie is datquote:
sommige users mogen meer dan anderen, redelijk fok!policyquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
MOD UITLACHEN, BANNNNN!!!!!!1!!!
No shit sherlock. Anders zou heel dit forum allang uitgestorven zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
sommige users mogen meer dan anderen, redelijk fok!policy
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef Beatles het volgende:
Ik mag dat want ik ben knetter, is echt soww
2,5 uur, minstens 1x overstappen. Dus is wel lang.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sittard naar Roffa is toch niet zo lang? Je hoeft niet eens over te stappen.
Gaat de IC van Venlo naar Den Haag centraal niet langs Sittard?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
2,5 uur, minstens 1x overstappen. Dus is wel lang.
Daar ben ik nuquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
jaloezie alom hierquote:
geef hem een likje op zn wang namens mijquote:
leeell is mod, leuk he!quote:
haterquote:
Vertel.quote:
Weetikveelquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gaat de IC van Venlo naar Den Haag centraal niet langs Sittard?
Oke.quote:
ga dan niet zo triest aandacht lopen trekken met "kutavondquote:
Beetje afreageren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom dan wel dat je een kutdag hebt gehad?
Laat me lekker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
ga dan niet zo triest aandacht lopen trekken met "kutavond"
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
bijna thuis, lopend op straat. Volgende keer beter kusje
Ga nou niet door zeg, jezus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
Mensen die het voor zichzelf verpesten en de rol van slachtoffer opnemen.
jij maakt wat mee hèquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
Mensen die het voor zichzelf verpesten en de rol van slachtoffer opnemen.
Schaf een dagboek aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:16 schreef Ezell het volgende:
Je hoeft er toch niet op te reageren.Ik ga nu toch offline. Dus dag.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jongens, niet zo flauw doen.
Beetje jammer dan weer deze.quote:
Onterechte klacht.quote:
tuurlijkquote:
niets mis mee broederlijke liefdequote:
Woensdag nog een uitzending uit 2001 gezien. Puur vermaak.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onterechte klacht.
GROOEOEOEOEOEN GROOEOEOEOEOEOEN GROEOEOEOEOEOEN AAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWW
ok genoeg klefheidquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeetje![]()
ik ook van jou toch klinkylicious
Elkaar aanspreken met usernaamquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jeetje![]()
ik ook van jou toch klinkylicious
Want wat kunnen wij met je voornaamquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn naam hier komt. Dus logisch?
Veel, als je 'm weet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Want wat kunnen wij met je voornaam
ik doe het nietquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Want wat kunnen wij met je voornaam
quote:
quote:
redelijk terechtquote:
Ja ik vond geen goed woordquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
En terecht.
En je bedoelt denk ik privacy-fiel.
orders links en rechts ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat mag jij niet zomaar overijverige mod
geen idee, dat regelt een anderquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom is dat topic nog steeds open dan?
Ik kom er niet eens doorheen, er komt meer bij dan ik terug kan lezen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:02 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit even terug te kijken. Goatse en dergelijke zijn ook al voorbij gekomen.
wat is deze manquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
leeell, hier moet je ook een note voor geven.
www.google.nlquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, genoeg, kappen.
Die links moeten weg, simpel.
Koesjes
Linkshandigen moeten weg?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, genoeg, kappen.
Die links moeten weg, simpel.
Koesjes
mooi rond nuquote:
Het is allemaal de schuld van de linkse kerk!!!!!!!quote:
Extreem rechts heeft weer de overhand.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de linkse kerk!!!!!!!
Die aan de rechterkant van straten zijn een stuk beterquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de linkse kerk!!!!!!!
tjaquote:
qftquote:
Die van de leuke (matige) grap.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Splutje het volgende:
Ik moet echt hard lachen om sommige posts daar
Daar komen ze wel achter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weten ze wie daar gepost heeft dan...
medisch forum al vergeten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe weten ze wie daar gepost heeft dan...
quoted voor nageslachtquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK DOE OOK MEE MET DE REL!!!!!_!!!!!_!1!!1111!!719@)@-
Ik heb er ook al eens een ban voor gehad. Maar toen was het duidelijk dat ik het was. Nu zijn er tientallen die reageren, ga die maar eens linken aan een FOK! accountquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga er niet aan meedoen verder. Heb in mijn tijd wel genoeg bans gehad.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eens een ban voor gehad. Maar toen was het duidelijk dat ik het was. Nu zijn er tientallen die reageren, ga die maar eens linken aan een FOK! account
HEFTIGquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK DOE OOK MEE MET DE REL!!!!!_!!!!!_!1!!1111!!719@)@-
Medisch forum? Ik heb wat gemist. Vertel, als je wil, kan, mag.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
medisch forum al vergeten?
[..]
quoted voor nageslacht
Hallee.quote:
Ja dit eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over, ik snap het verhaal even niet.
nee, topic is verwijderd om een redenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HEFTIG
[..]
Medisch forum? Ik heb wat gemist. Vertel, als je wil, kan, mag.
Er zijn er zat daar die onder hun eigen naam posten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb er ook al eens een ban voor gehad. Maar toen was het duidelijk dat ik het was. Nu zijn er tientallen die reageren, ga die maar eens linken aan een FOK! account
Jammer weer dit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, topic is verwijderd om een reden
das idd niet handig, net zoals teveel praten eroverquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er zijn er zat daar die onder hun eigen naam posten.
Anderhalf jaar geleden ofzo, paar neptopics gemaakt. En vervolgens links gepost in het topicquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
HEFTIG
[..]
Medisch forum? Ik heb wat gemist. Vertel, als je wil, kan, mag.
Of anderen posten onder hun naam om ze te naaienquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Er zijn er zat daar die onder hun eigen naam posten.
eens!!quote:
meestal geen genade; naam is weg bij genoeg verdenkingquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Of anderen posten onder hun naam om ze te naaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |