Ja, daar heb je dan wel weer gelijk in. Kutusers notes geven ook, bans aansmeren alles. Dat lijkt me dan wel weer genot. Verder kan het me gestolen worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja het maakt me ook niet uit verder, ik had alleen wel eens in het crewforum willen kijken. En tijdelijk modje zijn om te kijken hoe het is had me wel leuk geleken.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hij heeft wel meteen die nare attitude te pakken he.
Dit is wel een voordeel, maar als blauwe moet je je wel ineens gaan gedragenquote:
Verstandig. Volgens mij is het maar beter ook zo, want ik heb 3 SC's waar ik me dan alle 3 semi moet gaan gedragen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:50 schreef leeell het volgende:
ik ben sowieso geen mod hier, die knopjes blijf ik ver vandaan buiten ROO
zeker in SES
terechte youtubequote:
Sowieso.quote:
trek aan de noodrem; hilariteit zal ensue'nquote:
Heuhquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef DaMart het volgende:
We mochten ook nog vijf boekenpakketten verloten onder iedereen die een boekenlijst heeft gepost. De winnaars zijn:
Dastan
Valhallen
Beregd
tomatenrood
Daph_
Allemaal van harte gefeliciteerd en veel leesplezier.
feli mènquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef leeell het volgende:
[..]
trek aan de noodrem; hilariteit zal ensue'n
Terechte winnaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Ik win echt altijd prijzen in TTK niet normaal mang.
doorgroeimogelijkheden alomquote:
Dit moet een slechte grap zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Sommige mods schijnen het op hun cv te hebben staan, dus ja, waarom ook niet.
want?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit moet een slechte grap zijn.
Ik zou dat niet doen. Dan wordt het alleen maar makkelijker voor ze om je internetgeschiedenis op te zoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:05 schreef Dastan het volgende:
Sommige mods schijnen het op hun cv te hebben staan, dus ja, waarom ook niet.
Neen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit moet een slechte grap zijn.
Het is hier wel snel gezeik als het ergens over gaat hequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Etsu het volgende:
Al dat gezeik over het mod zijncare. Het is voor roo, niet ses dus boeie
Heb je toevallig ook namen? Kan ik die uitlachen als ik ze zie posten.quote:
Even dat topic opzoeken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook namen? Kan ik die uitlachen als ik ze zie posten.
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het is hier wel snel gezeik als het ergens over gaat he
2 weken terug beldequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:11 schreef Beatles het volgende:
Yvonnen heeft haar tagje verandert in PopjeMe jelly.
Haha, wat een topic.quote:
de jaloezie; ik kan het proevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit nu sinds ik fok heb opgestart constant met een soort van rare grijns een beetje te lezen.
Uiteindelijk toch wel blij dat ik geen mod ben.
sry zie het nu pas hoor meneer die nu blauw is en betweteriger is dan ooitquote:
Niet zo geloofwaardig hequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit nu sinds ik fok heb opgestart constant met een soort van rare grijns een beetje te lezen.
Uiteindelijk toch wel blij dat ik geen mod ben.
idd, als een jong hondje liep ie te bedelen, en nu terugkrabbelen .quote:
Hoiquote:
hoiquote:
> DMquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
Over 20 minuten op rotterdam centraal, dus bijna thuis, dat wel.
hoi modquote:
Ondertussen was jij net zo hard aan het bedelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:16 schreef leeell het volgende:
[..]
idd, als een jong hondje liep ie te bedelen, en nu terugkrabbelen .
bwhehehe
kappen hiermee, dit draait op niets uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ondertussen was jij net zo hard aan het bedelen.
En ondertussen ben je wel nu al een eikel aan het worden. Ligt dus niet aan de persoonlijkheid maar toch echt aan het kleurtje.
Ik voel toch sterk weer de neiging om wederom dat plaatje van Jan te posten, want ik merk dat het toch wel van toepassing is.![]()
Noem het maar jaloezie, maar ik weet dat ik niet de enige ben hier die er zo over denkt op het moment.
Sittard naar Roffa is toch niet zo lang? Je hoeft niet eens over te stappen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
een 7quote:
Mag neit eens meer gereld worden merk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef leeell het volgende:
[..]
kappen hiermee, dit draait op niets uit
wie is datquote:
sommige users mogen meer dan anderen, redelijk fok!policyquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
MOD UITLACHEN, BANNNNN!!!!!!1!!!
No shit sherlock. Anders zou heel dit forum allang uitgestorven zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
sommige users mogen meer dan anderen, redelijk fok!policy
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef Beatles het volgende:
Ik mag dat want ik ben knetter, is echt soww
2,5 uur, minstens 1x overstappen. Dus is wel lang.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sittard naar Roffa is toch niet zo lang? Je hoeft niet eens over te stappen.
Gaat de IC van Venlo naar Den Haag centraal niet langs Sittard?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
2,5 uur, minstens 1x overstappen. Dus is wel lang.
Daar ben ik nuquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
jaloezie alom hierquote:
geef hem een likje op zn wang namens mijquote:
leeell is mod, leuk he!quote:
haterquote:
Vertel.quote:
Weetikveelquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gaat de IC van Venlo naar Den Haag centraal niet langs Sittard?
Oke.quote:
ga dan niet zo triest aandacht lopen trekken met "kutavondquote:
Beetje afreageren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Waarom dan wel dat je een kutdag hebt gehad?
Laat me lekker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef leeell het volgende:
[..]
ga dan niet zo triest aandacht lopen trekken met "kutavond"
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
bijna thuis, lopend op straat. Volgende keer beter kusje
Ga nou niet door zeg, jezus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
Mensen die het voor zichzelf verpesten en de rol van slachtoffer opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |