quote:
Vreemdgaan site voor getrouwde mensen, wist een vriend van mij te vertellen...quote:
Hij biedt zich aan aan getrouwde vrouwen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemdgaan site voor getrouwde mensen, wist een vriend van mij te vertellen...
Dude heeft overigens geen relatie, maar wist het wel
Kan, zal het hem eens vragenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij biedt zich aan aan getrouwde vrouwen.
En AZ - Roda.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klassieker? Dacht dat we Groningen - Twente aan het kijken waren.
Ze kwamen daarnet niet aan de analyse en reacties toe ivm aanstaande start van Twentequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 23-10-2011 om 15:29:22OPSTELLING PSV: Isaksson, Manolev, Bouma, Marcelo, Strootman, Toivonen, Matavz, Wijnaldum, Mertens, Tamata, Labyad. #vitpsv reageer retweet
Dit zeg je ook elke week, het altijd al zo geweest bij EL dat ze in de rust van de volgende wedstrijd eerst nog even terug gaan naar de reacties van die wedstrijd ervoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom moet Groningen even winnen.
not gonna happenquote:
Boeiend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Cillessen doet me trouwens qua stijl echt heel erg aan Van der Sar denken. Dat loopje, het schieten.. Echt precies hetzelfde.
Nu je het zegt, inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Cillessen doet me trouwens qua stijl echt heel erg aan Van der Sar denken. Dat loopje, het schieten.. Echt precies hetzelfde.
Ooohhh wat is het toch fijn!!! om een AZtter te zijn!! Bij ons clubbie hier! hebben wij veel plezierquote:
ditquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarna bijna 2 uur genieten
Hopelijk
twitter:PSV twitterde op zondag 23-10-2011 om 15:30:28WISSELSPELERS PSV: Sinouh, Lens, Rabiu, Derijck, Ojo, Ritzmaier en Willems. Engelaar is geblesseerd. Aftrap: 16.30 uur. #vitpsv reageer retweet
Je vergat deze nog:quote:
quote:Hoekschoppen AZ 8 Roda JC 0
Ik snap dus alleen deze nietquote:
Of ze tellen buitenspel als overtreding.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dus alleen deze niet
[ afbeelding ]
Heeft Roda twee overtredingen in de lucht begaan?En waarom hebben ze allebei meer vrije trappen dan overtredingen tegen?
Die staat er extra bij en is 3 - 0quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of ze tellen buitenspel als overtreding.
Gevaarlijk spel bijvoorbeeld. Hoef je de tegenstander niet voor te rakenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft Roda twee overtredingen in de lucht begaan?En waarom hebben ze allebei meer vrije trappen dan overtredingen tegen?
Buitenspel -> Vrije trap?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Truequote:Op zondag 23 oktober 2011 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel bijvoorbeeld. Hoef je de tegenstander niet voor te raken
twitter:PSV twitterde op zondag 23-10-2011 om 15:51:42Interessante statistieken: PSV heeft nog nooit verloren in het Gelredome en Vitesse heeft dit seizoen nog geen thuisduel verloren. #vitpsv reageer retweet
9 inmiddels.quote:
twitter:PSV twitterde op zondag 23-10-2011 om 15:52:45OPSTELLING Vitesse: Velthuizen, Kalas, Van der Heijden, Büttner, Van der Struijk, Hofs, Van Ginkel, Bony, Pedersen, Annan, Kashia. #vitpsv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zondag 23-10-2011 om 15:51:42Interessante statistieken: -_Guitarist_- spamt met PSV. #vitpsv reageer retweet
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:53 schreef Tchock het volgende:
twitter:PSV twitterde op zondag 23-10-2011 om 15:51:42Interessante statistieken: -_Guitarist_- spamt met PSV. #vitpsv reageer retweet
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:53 schreef Tchock het volgende:
Ja, ik volg http://teletekst.nos.nl/quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij loopt achter
Was een duidelijk Suarezje
AZ wordt het nieuwe Ajax. Domineren. Maar geen kampioen worden. Altidore = Suarezquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij loopt achter
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1621932quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik volg http://teletekst.nos.nl/
Dat doet hij echt veel te vaak, schwalbes, elke wedstrijd wel, Gertjan moet dat er eens uit boksen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij loopt achter
Ja, iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/wedstrijd/1621932Werkt beter denk ik. Moet je wel de hele tijd op f5 rammen.
Zeker. Maar wel leuk dit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Saekerhett het volgende:
Als de keeper de bal laat gaan, ging die gewoon naast.
Zo voelden wij ons dus bij Ajax - Twente. Je moest 'ns wetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:57 schreef Ties02 het volgende:
had allang 0-2 moeten staan door die pingel
Kim jong wie?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Thas het volgende:
[..]![]()
![]()
Die grap is echt al veel te vaak gemaakt.
Of je bedoelde het anders
Ze is wel echt creepy in die eerste fotoquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
U jelly?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er wel een beetje VMBO uit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
U jelly?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, Blijft gewoon een kutshirt van een kutclubquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
U jelly?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk meisje, wat is d'r msn?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
U jelly?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Het ding is dat ik het serieus meen, en als je hier over Zuid-Korea begint krijg je altijd van die hahaha noord korea garpjens hier op Fokquote:
Lekker fappen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet ik veelKwam ik een keer tegen op PSV hyve
Het blijft allebei Koreaquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef Thas het volgende:
[..]
Het ding is dat ik het serieus meen, en als je hier over Zuid-Korea begint krijg je altijd van die hahaha noord korea garpjens hier op Fok
en toen dacht jij, hey wat een lekkerding, laat ik die foto's eens opslaan zodat ik er eens een keer op kan fappen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yep, you jellyquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, Blijft gewoon een kutshirt van een kutclub
PSVGCVquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
0x op gefapt hoor. Dat jij denkt aan mij en fappenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
en toen dacht jij, hey wat een lekkerding, laat ik die foto's eens opslaan zodat ik er eens een keer op kan fappen?
Wie heeft die fase nou niet gehad?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
en toen dacht jij, hey wat een lekkerding, laat ik die foto's eens opslaan zodat ik er eens een keer op kan fappen?
Dat is zeker juist.quote:
Ik heb geen stream kunnen vinden dus ik kijk maar GRO-TWEquote:
Ik dus ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik heb geen stream kunnen vinden dus ik kijk maar GRO-TWE
Kans zit er dik in jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:04 schreef Silv het volgende:
Twente gaat nog wel een Duits goaltje maken.
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je weet dat hij er al uit is... Toch?
wat een pedobeertjes. je ziet lens aankomen om een leuter te grijpen. En Matavz graait naar wijnaldum zn kontjquote:
Scheids keek niet goed? Ik zou het anders ook niet wetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe is die overtreding van Rosales geen kaart?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt dit man._____!
Iemand met een goede kijk op de realiteitquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt dit man._____!
[ afbeelding ]
Wie maakt dit man._____!
Zoiets ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Scheids keek niet goed? Ik zou het anders ook niet weten
Ok dit is wel triest jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt dit man._____!
Zometeen Bony supporterenquote:
[ afbeelding ]
Wie maakt dit man._____!
Had net het veld mogen verlaten na die overtredingquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:10 schreef Ascendancy het volgende:
Had gehoopt dat we rosales niet meer zouden zien nu chadli terug is.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had net het veld mogen verlaten na die overtreding
Wat was z'n laatste dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:11 schreef Ascendancy het volgende:
Toivonen in het veld hebben staan en dan klagen over de overtredingen van andere teams
Alle credits al verspeeld. Ik kijk meestal geen PSV. Vind het geen mooi voetbal en het is maar net of ze er zin in hebben die dag. Daarnaast vind ik het geen team, bijna hele selectie is nieuwquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
't is nog te vroeg voor een Twentegoal. Nog minimaal 4 minuten.
Nee man, dat maakt Twente namelijk slechter dan Feyenoord... Dat geloof ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:16 schreef Scorpie het volgende:
Hahaha, dat groningen verdedigt nog slechter dan Ajax vandaag
Er staat toch 'Suk' waarom zou je dan 'Soek' zeggen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:19 schreef Thas het volgende:
Het valt me mee dat die NL commentatoren het niet uitspreken als "soek" (for the record, dat zou dus al helemaal niet kloppen)
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind het tijd voor een goal van Groningen en een oorwassing van PSV
In het Duits staat er ook "Badstuber" en dan zeggen ze toch ook "Badstoeber"quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat toch 'Suk' waarom zou je dan 'Soek' zeggen?
Da's dan ook Duits, ipv Nederlands (of Koreaans).quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:20 schreef Thas het volgende:
[..]
In het Duits staat er ook "Badstuber" en dan zeggen ze toch ook "Badstoeber"
zo'n 30 seconden gok ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pfffffff, scheids mag wel fluiten nu.
Hoe lang gaat dit nog goed
jajaja maar in t Spaans en al die talen heb je natuurlijk ook u = oe en de uitspraak van voetbalcommentatoren is toch zo vaak scheef, daarom zei ik gewoon dat het me hier mee vielquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Da's dan ook Duits, ipv Nederlands (of Koreaans).
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar een 3 goaltjes van BonyIn eigen doel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Op naar een 3 goaltjes van IsakssonFixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
RETTERKETETTERKETET! AZ.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Quote dit bericht als je zometeen voor Vitesse bent
Quote dit bericht als je zometeen voor PSV bent
JAWEL!quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Lol, vergelijkt Rutten PSV nu met Barcelona?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef RemcoW23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |