ga ik nu doodquote:Niet verdunnen, inslikken of uit de fles binnengieten. BUITEN BEREIK VAN KINDEREN BEWAREN
Ik voel me opeens misselijk.... wat moet ik doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
UTOPIE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIET JIJ!!!
Meer listerine drinken, snel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik voel me opeens misselijk.... wat moet ik doen?
Kotsen en het dan weer opeten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
bierquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb teveel getrokken er komt alleen nog stof uit mag ik lenen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef SpermaDonor het volgende:
Utopie
Je was een geweldige user!
Jammer dat je het niet tot 2012 hebt kunnen volhouden.
We vinden het dan ook heel erg dat je zo aan je leven bent geëindigd.
R.I.P
Ik snap er geen fuck van wat je daar bazelt!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb teveel getrokken er komt alleen nog stof uit mag ik lenen?
Je bent toch spermadonor?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van wat je daar bazelt!
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?quote:
Ja dat was mijn plan met zo'n trechter, jwz.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja dat was mijn plan met zo'n trechter, jwz.
Als je daarna een topic opent in KPD en je plaatst alle filmpjes en video's die we gemaakt hebben ervan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
je gaat niet fucking dood,quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:35 schreef utopie het volgende:
Goffedomme
Ik was zo mijn mond aan het spoelen met listerine heh....
Dus ik zo iets terug lezen wat smegmanus mij eerder geDM't had en opeens moest ik lachen met mijn mond vol met dat mondwater en slikje ik perongeluk een beetje door
Op de fles staat nu;
[..]
ga ik nu dood?!
nog een tip waar ik vast wel wat mee kanquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:01 schreef Haasbeuntje het volgende:
Als je net gebruikt frituurvet opdrinkt is er ook niks aan de hand!
LOLquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:00 schreef Furdinand het volgende:
meng bleek en ammonia en drink het op. het is de enige uitweg.
Ben je nou nog niet dood?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:02 schreef utopie het volgende:
[..]
nog een tip waar ik vast wel wat mee kan
daar ging ik zeker al de fout inquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:23 schreef Oerbeer het volgende:
Buiten bereik van kinderen bewaren. Tja.
30 keer drukken 2 keer beademen. ik helpquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
* JijHebtGeenRokje reanimeer utopie
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
30 keer drukken 2 keer beademen. ik help![]()
Blaas jij z'n bek maar vol ik wil zijn lippen niet voelen
,, Zijn leven werd gekenmerkt door eenvoud''quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef SpermaDonor het volgende:
Utopie
Je was een geweldige user!
Jammer dat je het niet tot 2012 hebt kunnen volhouden.
We vinden het dan ook heel erg dat je zo aan je leven bent geëindigd.
R.I.P
Je onderschrift verneukt mijn layoutquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:23 schreef Nyan het volgende:
[..]
,, Zijn leven werd gekenmerkt door eenvoud''
ja gast. ik zat ook al te kijken met zo'n gezicht;quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je onderschrift verneukt mijn layout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1997, u serious?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:26 schreef Roos-x het volgende:
Vast niet ;p als dat zo was zouden ze het niet verkopen.
Dat kan iedereen wel gebeuren.
Anders waren er nu wel veel mensen overleden omdat ze dat spul perongeluk ingeslikt hadden xD
ik voel me inderdaad al beter man. dan heb ik nu nog maar anderhalve dag te leven eik... ?!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
utopie ik heb wat gegoogled en het schijnt dat je na het drinken van listerine eerst overgeeft en je beter voelt en na 2 dagen ga je dood.
Doei
ik moet huilenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef utopie het volgende:
[..]
ik voel me inderdaad al beter man. dan heb ik nu nog maar anderhalve dag te leven eik... ?!
Met wij bedoel je jij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef utopie het volgende:
[..]
laten we snel alle dingen doen wat we altijd nog gedaan wouden hebben!
Precies, schnell nu het nog kanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja, met z'n 3en meeten. Lijkt me prima!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef utopie het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik ben onsterfelijk en kan alles doen wat ik wil, tenzij ik voor een trein spring
niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aan
lukt tie ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Haasbeuntje het volgende:
[s][s][s][s][s]Droog staan is voor echte bazen[/s][/s][/s][/s][/s]
TMIquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]Nee. Zo'n 9 uur. Maar het was zo goddomme lekker
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb dat ook wel eens, soort java-fail. Als je niet de tags zelf typed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Haasbeuntje het volgende:
Nee, ik drukte best wel vaak op de knop met die S en dat streepje erdoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens, soort java-fail. Als je niet de tags zelf typed.
ik vraag alleen of hij lang droogstaat, ik hoef zijn seksleven niet te wetenquote:
Ik probeerde je faal te verdoezelen. Je snapt er niets vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Nee, ik drukte best wel vaak op de knop met die S en dat streepje erdoor.
[b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b]Net als dit[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b]
En ik zeg nee 9 uurquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vraag alleen of hij lang droogstaat, ik hoef zijn seksleven niet te weten
Nee je moest zeggen waarbij, dan kon ik zeggen aardbei en dan zou niemand lachen en dat was mijn wens.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee je moest zeggen waarbij dan kon ik zeggen aardbij en dan zou niemand lachen en dat was mijn wens.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee je moest zeggen waarbij, dan kon ik zeggen aardbei en dan zou niemand lachen en dat was mijn wens.
Waarbij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Nestalgie het volgende:
Was je erbij??
*ff reageren ik wil een slechte grap maken *
Die vat ik ff nie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wordt je net pas wakker ofzo?
Ik snap er niets meer vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja omdat het vies klonk man
dankzij smegmanus loopt stevenmac26 me nu overal bryan te noemenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja ik kwam via dat in dat topic. geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:47 schreef smegmanus het volgende:
Harde dis dit.
Kusje op je kleine Duitse helmpje Bryan.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef utopie het volgende:
[..]
dankzij smegmanus loopt stevenmac26 me nu overal bryan te noemenook op msn hahaha.
Hij zeek echt in zijn broek gister geloof ik
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolwhut?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef spierbal het volgende:
Niet nu, wel later hahahahahahahahahahaha
Pijp mequote:
4 x lezen voordat je hem snaptquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef utopie het volgende:
een user die in elke vrouwelijke fok!ker haar edele delen zijn zak wel wil legen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
BAAAS
Oh, trek het je niet aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Jizz in my pantsquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:30 schreef utopie het volgende:
[..]
hij bedoeld dat ik nu niet door ga, later wel. en vervolgens jizzed hij zijn broekje ofzo
Het spijt mequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij bent niet leuk als je melig bent
Nee normaal gesproken ben je een norse hielenlikkende zak zeker?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het spijt me
Komt gelukkig niet vaak voor
Wat ben jij een gemeen krengquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee normaal gesproken ben je een norse hielenlikkende zak zeker?
Ja want norse hielelikkende zak is meer kritiek dan uitschelden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, je moet tegen een beetje kritiek kunnen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:17 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je dat al uitschelden vindtquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja want norse hielelikkende zak is meer kritiek dan uitschelden?![]()
Welk deel van "meer kritiek dan uitschelden" snap je niet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je dat al uitschelden vindt
Het is gewoon de waarheid, je lapt iedereen erbij die je er maar bij kunt lappen, fucking irritantquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Welk deel van "meer kritiek dan uitschelden" snap je niet?
dat ik het dus dichter bij uitschelden vind komen dan kritiek...
Je ontwijkt het gedeelte waarin ik vraag wat je niet snaptquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid, je lapt iedereen erbij die je er maar bij kunt lappen, fucking irritant
Ja ik ontwijk graag dingen, ja geef je verstand maar weer de schuld, alsof die er wat aan kan doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je ontwijkt het gedeelte waarin ik vraag wat je niet snapt![]()
Nee, hoor ik lap er niet iedereen bij. Heb toevallig bij utopie een vlaag van verstandsverbijstering gehad. Voor de rest ben ik niet degene die overal: TR GEMACHT loopt te roepen. (of het doet)
Het is een meisjequote:
Oh dus omdat ik 1 keer iets heb "misdaan" doe ik het altijd?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ontwijk graag dingen, ja geef je verstand maar weer de schuld, alsof die er wat aan kan doen
Nou je slijmt wel heel graag jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh dus omdat ik 1 keer iets heb "misdaan" doe ik het altijd?![]()
Triest.
Een jongetje met een jurk ?quote:
want een jongen kan niet in een jurk lopen als hij geestelijk gehandicapt is?quote:
Slijmt? Bij wie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou je slijmt wel heel graag ja
oh myraela je bent zo'n goede mod!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Slijmt? Bij wie?
En hoedeneuk kom je nou weer bij slijmen?
Bah. Vrouwen en discussies![]()
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oh myraela je bent zo'n goede mod!
Neuken?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef utopie het volgende:
[..]
ik had nooit verwacht dat je het zou vragen...
Nou en je vraagt het welquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:04 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee.
Myraela, show tits.
En is meer voor fun dan for real
heb je nou nog niet genoeg gehad?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:03 schreef utopie het volgende:
[..]
ik had nooit verwacht dat je het zou vragen...
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:05 schreef utopie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bryan! My mannnnn!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt toch niet dat je voor niks wordt gekozen als wannabe-mod right?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En wat is er slijmerig aan: MYR LAAT JE TIETEN EENS ZIEN
Je praat echt complete wartaal![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je ontwijkt het weer volledig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je voor niks wordt gekozen als wannabe-mod right?
Goed, nu heb ik luid vomerend op de grond gelegen. Blegh.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef utopie het volgende:
ik heb vandaag een nieuwe coupe aangemeten gekregen.
kort vlug pittig kapseliemand die geile zweetseks wil hebben
?!
[ afbeelding ]
ik weet geen inspiratie voor de OP manquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Goed, nu heb ik luid vomerend op de grond gelegen. Blegh.
Open er een painttopic over trouwens, dat moet bazig goed lopen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef utopie het volgende:
[..]
ik weet geen inspiratie voor de OP manik vraag smegmanus wel even. des te langer blijft die open
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:09 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je ontwijkt het weer volledig.
En wannabee mod is, denk ik, omdat ik NIET meebagger, GEEN kuttopics open (bijna geen) en altijd loop te jammeren als er weer eens een debiel achterlijk loopt te doen.
Denk NIET dat dat is omdat ik bij mods loop te slijmen.
Maar nogmaals, je ontwijkt weer. Ik stop met discussiëren met jou want dat gaat niet. Je bent te dom om fatsoenlijk antwoord te geven blijkbaar![]()
Blegh. Vrouwen en discussies
huh?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:17 schreef Haasbeuntje het volgende:
Fase 2, Men gaat vreemde dingen doen hahaha______!!
wat kom je mijn topic verkutten, mierenneuker !quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:17 schreef Haasbeuntje het volgende:
Fase 2, Men gaat vreemde dingen doen hahaha______!!
volgens mij reageerde hij ontopicquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef utopie het volgende:
[..]
wat kom je mijn topic verkutten, mierenneuker !
GA DOOD JIJ!!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef utopie het volgende:
[..]
wat kom je mijn topic verkutten, mierenneuker !
quote:
Wordt verworpenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn niet gewenst
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:24 schreef utopie het volgende:
[..]
post report toch, voor die doods verwensing?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:24 schreef utopie het volgende:
[..]
post report toch, voor die doods verwensing?
Het is alleen een verschil dat jij degelijke opmerkingen in 3/4e van je posts heb zitten en ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus. Pot verwijt ketel
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het is alleen een verschil dat jij degelijke opmerkingen in 3/4e van je posts heb zitten en ik niet
Lolwhut?quote:
Ik zie je altijd posten en altijd gaat het over hetzelfde kattengejank.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]![]()
Dus jij hebt al mijn post bekeken en daaruit opgemaakt....![]()
Nee dus, derhalve verworpen!
Ik, maar jij kan het ook doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wie heeft PR gedaan dan ?Zet er ff in dat hij pagina hiervoor ofzo het ook al deed
topic was verder goed.. totdat jij er in kwamquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:32 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Tjongejonge wat is dit nou weer voor baggertopic
Slecht was het al sinds de OPquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef utopie het volgende:
[..]
topic was verder goed.. totdat jij er in kwam
Gefixed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik maak geen ruzie, ik uit alleen mijn onsamenhangende bullshit. gedachten
waarom zou ik je bedanken terwijl jij evengoed weet dat jij ook bullshit uitkraamtquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Gefixed.
Geen dank.
Of betalen in natura
Voor mijn aanwezigheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou ik je bedanken terwijl jij evengoed weet dat jij ook bullshit uitkraamt
Ik sop omdat dit topic van utopie is, niet door jouw aanwezigheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Voor mijn aanwezigheid.
Hierdoor sop je lekker je stoeltje af...
Umad?
Ontkennen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik sop omdat dit topic van utopie is, niet door jouw aanwezigheid.
gekkie toch
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef utopie het volgende:
WE WANT MORE !!! WE WANT MORE !!!
[ afbeelding ]
Pure waarheid zou zijn, ja klopt Prof_Hoax, ik zit soppend op mijn stoel van jou aanwezigheid. En de mooie plaatjes van Bryan...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ontken niet, ik zeg de pure waarheid
als je je zak maar niet leegt terwijl je bij mijn post bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Pure waarheid zou zijn, ja klopt Prof_Hoax, ik zit soppend op mijn stoel van jou aanwezigheid. En de mooie plaatjes van Bryan...
Nee de waarheid is dat ik sop op mijn stoel dankzij utopie die mij altijd verblijdt met zijn aanwezigheid waarbij jij niks bent.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Pure waarheid zou zijn, ja klopt Prof_Hoax, ik zit soppend op mijn stoel van jou aanwezigheid. Je geilheid, je mooiheid. En de mooie plaatjes van Bryan...
Ik ben nog maar bij het eikel-strelen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef utopie het volgende:
[..]
als je je zak maar niet leegt terwijl je bij mijn post bent![]()
Hatersgonnahatequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee de waarheid is dat ik sop op mijn stoel dankzij utopie die mij altijd verblijdt met zijn aanwezigheid waarbij jij niks bent.
Ik ben er ook .quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef utopie het volgende:
we zouden eigenlijk de rest van FOK! hier naar toe moeten halen
dit topic is goed mang !
Niet nodig, we staan al zo ongeveer heel de avond bovenaan de ATquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef utopie het volgende:
we zouden eigenlijk de rest van FOK! hier naar toe moeten halen
dit topic is goed mang !
je weet niks meer te zeggen dus kom je met deze poep aanzetten? man man manquote:
Ontkenning is de eerste fase van toegeven aan de heerlijke aanwezigheid van ondergetekende. Uwer nummer één sopinspiratie. Je mag best toegeven dat je savonds laat, met je voorbibs speelt denkend aan ondergetekendequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee de waarheid is dat ik sop op mijn stoel dankzij utopie die mij altijd verblijdt met zijn aanwezigheid waarbij jij niks bent.
Dankje kreng.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef utopie het volgende:
* utopie geeft popcorn aan SpermaDonor
hier, vreten bitch!!!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
P_H gaat slapen
Nohate C-c. onelove no offence
utopie, slaap lekker!
sperma, tot de volgende!Tot de volgende wat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Gewoon, tot de volgende... niets erachter.. gewoonquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tot de volgende wat ?slaap lekker
Later Bryanquote:
lulquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Gewoon, tot de volgende... niets erachter.. gewoon
[..]
Later Bryan
Is je whatsapp kapot ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niks, dacht het al te raden aan je xD gebruik
Hahaha okeyquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niks, dacht het al te raden aan je xD gebruik
truequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je zou wel graag met utopie mee naar bed willen!
quote:
Graag gedaan, glad to help!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef Roos-x het volgende:
[..]
Damn ;p dat kan ik gelukkig zelf wel bepalen maar bedankt.
chocolade is lekker, hoax nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, chocolade is van deze tijd![]()
Hoax is toch iets nieuwer.
Hoax is niet eetbaar, dus ook niet definieerbaar als lekker of nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
chocolade is lekker, hoax niet
nee jij bent mad want jij wordt niet lekker genoemd. Badum.. Pssstquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoax is niet eetbaar, dus ook niet definieerbaar als lekker of niet![]()
Umad?
Bitch please. Ik zeg zelf dat ik NIET lekker genoemd kan worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee jij bent mad want jij wordt niet lekker genoemd. Badum.. Pssst
Goed lopend topic welquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef utopie het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
WAT WAT![]()
4 nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef utopie het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
WAT WAT![]()
dude je wordt niet lekker genoemd omdat dat niet kan, ga huilen in een hoekjequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Bitch please. Ik zeg zelf dat ik NIET lekker genoemd kan worden.
Gatver wat ben je toch dom![]()
Oh.. wacht.. er stond definieerbaar, je sloeg op tilt.. het geeft niet, je kan er vast niets aan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |