ga ik nu doodquote:Niet verdunnen, inslikken of uit de fles binnengieten. BUITEN BEREIK VAN KINDEREN BEWAREN
Ik voel me opeens misselijk.... wat moet ik doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
UTOPIE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIET JIJ!!!
Meer listerine drinken, snel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik voel me opeens misselijk.... wat moet ik doen?
Kotsen en het dan weer opeten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
bierquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb teveel getrokken er komt alleen nog stof uit mag ik lenen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef SpermaDonor het volgende:
Utopie
Je was een geweldige user!
Jammer dat je het niet tot 2012 hebt kunnen volhouden.
We vinden het dan ook heel erg dat je zo aan je leven bent geëindigd.
R.I.P
Ik snap er geen fuck van wat je daar bazelt!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb teveel getrokken er komt alleen nog stof uit mag ik lenen?
Je bent toch spermadonor?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van wat je daar bazelt!
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?quote:
Ja dat was mijn plan met zo'n trechter, jwz.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja dat was mijn plan met zo'n trechter, jwz.
Als je daarna een topic opent in KPD en je plaatst alle filmpjes en video's die we gemaakt hebben ervan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
je gaat niet fucking dood,quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:35 schreef utopie het volgende:
Goffedomme
Ik was zo mijn mond aan het spoelen met listerine heh....
Dus ik zo iets terug lezen wat smegmanus mij eerder geDM't had en opeens moest ik lachen met mijn mond vol met dat mondwater en slikje ik perongeluk een beetje door
Op de fles staat nu;
[..]
ga ik nu dood?!
nog een tip waar ik vast wel wat mee kanquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:01 schreef Haasbeuntje het volgende:
Als je net gebruikt frituurvet opdrinkt is er ook niks aan de hand!
LOLquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:00 schreef Furdinand het volgende:
meng bleek en ammonia en drink het op. het is de enige uitweg.
Ben je nou nog niet dood?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:02 schreef utopie het volgende:
[..]
nog een tip waar ik vast wel wat mee kan
daar ging ik zeker al de fout inquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:23 schreef Oerbeer het volgende:
Buiten bereik van kinderen bewaren. Tja.
30 keer drukken 2 keer beademen. ik helpquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
* JijHebtGeenRokje reanimeer utopie
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
30 keer drukken 2 keer beademen. ik help![]()
Blaas jij z'n bek maar vol ik wil zijn lippen niet voelen
,, Zijn leven werd gekenmerkt door eenvoud''quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef SpermaDonor het volgende:
Utopie
Je was een geweldige user!
Jammer dat je het niet tot 2012 hebt kunnen volhouden.
We vinden het dan ook heel erg dat je zo aan je leven bent geëindigd.
R.I.P
Je onderschrift verneukt mijn layoutquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:23 schreef Nyan het volgende:
[..]
,, Zijn leven werd gekenmerkt door eenvoud''
ja gast. ik zat ook al te kijken met zo'n gezicht;quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je onderschrift verneukt mijn layout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1997, u serious?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:26 schreef Roos-x het volgende:
Vast niet ;p als dat zo was zouden ze het niet verkopen.
Dat kan iedereen wel gebeuren.
Anders waren er nu wel veel mensen overleden omdat ze dat spul perongeluk ingeslikt hadden xD
ik voel me inderdaad al beter man. dan heb ik nu nog maar anderhalve dag te leven eik... ?!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
utopie ik heb wat gegoogled en het schijnt dat je na het drinken van listerine eerst overgeeft en je beter voelt en na 2 dagen ga je dood.
Doei
ik moet huilenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:53 schreef utopie het volgende:
[..]
ik voel me inderdaad al beter man. dan heb ik nu nog maar anderhalve dag te leven eik... ?!
Met wij bedoel je jij?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef utopie het volgende:
[..]
laten we snel alle dingen doen wat we altijd nog gedaan wouden hebben!
Precies, schnell nu het nog kanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja, met z'n 3en meeten. Lijkt me prima!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:56 schreef utopie het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik ben onsterfelijk en kan alles doen wat ik wil, tenzij ik voor een trein spring
niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je doet je ondertitel eer aan
lukt tie ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Haasbeuntje het volgende:
[s][s][s][s][s]Droog staan is voor echte bazen[/s][/s][/s][/s][/s]
TMIquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]Nee. Zo'n 9 uur. Maar het was zo goddomme lekker
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb dat ook wel eens, soort java-fail. Als je niet de tags zelf typed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:06 schreef Haasbeuntje het volgende:
Nee, ik drukte best wel vaak op de knop met die S en dat streepje erdoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens, soort java-fail. Als je niet de tags zelf typed.
ik vraag alleen of hij lang droogstaat, ik hoef zijn seksleven niet te wetenquote:
Ik probeerde je faal te verdoezelen. Je snapt er niets vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Nee, ik drukte best wel vaak op de knop met die S en dat streepje erdoor.
[b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b][b]Net als dit[/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b][/b]
En ik zeg nee 9 uurquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vraag alleen of hij lang droogstaat, ik hoef zijn seksleven niet te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |