ga ik nu doodquote:Niet verdunnen, inslikken of uit de fles binnengieten. BUITEN BEREIK VAN KINDEREN BEWAREN
Ik voel me opeens misselijk.... wat moet ik doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
UTOPIE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEENIET JIJ!!!
Meer listerine drinken, snel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik voel me opeens misselijk.... wat moet ik doen?
Kotsen en het dan weer opeten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
bierquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb teveel getrokken er komt alleen nog stof uit mag ik lenen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:04 schreef SpermaDonor het volgende:
Utopie
Je was een geweldige user!
Jammer dat je het niet tot 2012 hebt kunnen volhouden.
We vinden het dan ook heel erg dat je zo aan je leven bent geëindigd.
R.I.P
Ik snap er geen fuck van wat je daar bazelt!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb teveel getrokken er komt alleen nog stof uit mag ik lenen?
Je bent toch spermadonor?quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van wat je daar bazelt!
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?quote:
Ja dat was mijn plan met zo'n trechter, jwz.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En dan? Ga je het terug in je plasbuis drukken?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja dat was mijn plan met zo'n trechter, jwz.
Als je daarna een topic opent in KPD en je plaatst alle filmpjes en video's die we gemaakt hebben ervan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |