quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
P_H gaat slapen
Nohate C-c. onelove no offence
utopie, slaap lekker!
sperma, tot de volgende!Tot de volgende wat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaap lekker
Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Gewoon, tot de volgende... niets erachter.. gewoonquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Tot de volgende wat ?slaap lekker
Later Bryanquote:
lulquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Gewoon, tot de volgende... niets erachter.. gewoon
[..]
Later Bryan
Is je whatsapp kapot ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niks, dacht het al te raden aan je xD gebruik
Hahaha okeyquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niks, dacht het al te raden aan je xD gebruik
truequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je zou wel graag met utopie mee naar bed willen!
quote:
Graag gedaan, glad to help!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:12 schreef Roos-x het volgende:
[..]
Damn ;p dat kan ik gelukkig zelf wel bepalen maar bedankt.
chocolade is lekker, hoax nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, chocolade is van deze tijd![]()
Hoax is toch iets nieuwer.
Hoax is niet eetbaar, dus ook niet definieerbaar als lekker of nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
chocolade is lekker, hoax niet
nee jij bent mad want jij wordt niet lekker genoemd. Badum.. Pssstquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoax is niet eetbaar, dus ook niet definieerbaar als lekker of niet![]()
Umad?
Bitch please. Ik zeg zelf dat ik NIET lekker genoemd kan worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee jij bent mad want jij wordt niet lekker genoemd. Badum.. Pssst
Goed lopend topic welquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef utopie het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
WAT WAT![]()
4 nogquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:18 schreef utopie het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
WAT WAT![]()
dude je wordt niet lekker genoemd omdat dat niet kan, ga huilen in een hoekjequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Bitch please. Ik zeg zelf dat ik NIET lekker genoemd kan worden.
Gatver wat ben je toch dom![]()
Oh.. wacht.. er stond definieerbaar, je sloeg op tilt.. het geeft niet, je kan er vast niets aan doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |