tegen huisje boompje beestje jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zei ze nou net dat ze zich al die jaren heeft verzet tegen iets als samenwonen, ik verstond het niet helemaal?
Alsof er kakkers in HHW wonenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef MargrietV het volgende:
dadelijk blijkt ze een echt Hugowaardse kakmadam te zijn
Jemig, 24 jaar en en dan praten over 'jaren verzet', zoiets zeg je als je 10 jaar verder bentquote:
Nou.... niet overenthousiast. Hij is dol- en dolenthousiast en trots. Zij heeft iets van... Leuk huisje, valt wel iets van te maken. Mijn eigen spulletjes zijn nodig...quote:
Idd is wat anders dan die griet in Peru een seizoen geleden waar een maand voor de bevalling alleen een muurtje stondquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
Beetje een bouwval vond ik wel meevallen eigenlijk. Ja, het moet opgeknapt worden, maar het ziet er al redelijk goed uit.
er is veel veranderd in de laatste 25 jaar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof er kakkers in HHW wonen!
Whaa, echt niet
Is zij 24 joh? Ik had haar rond de 30 gegokt. Niet dat ze lelijk is maar ze ziet er niet uit als 24..quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig, 24 jaar en en dan praten over 'jaren verzet', zoiets zeg je als je 10 jaar verder bent
Tja hij is gewoon zo'n trots menneke, daar valt een ander al snel bij in het niets en ik zou zonder m'n spullen (in een huis van schoonouders, die mijn toekomstig appartement ook al bemiddelen/renoveren) ook niet thuisvoelen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.... niet overenthousiast. Hij is dol- en dolenthousiast en trots. Zij heeft iets van... Leuk huisje, valt wel iets van te maken. Mijn eigen spulletjes zijn nodig...
Ik weet niet. Misschien is ze iemand die het niet zo uit...
Ja 50% nieuwbouw, net Almerequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef MargrietV het volgende:
[..]
er is veel veranderd in de laatste 25 jaar.
Ze kan voor miij ook gerust 34 zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Is zij 24 joh? Ik had haar rond de 30 gegokt. Niet dat ze lelijk is maar ze ziet er niet uit als 24..
Hehe ja, kon ook nog.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan voor miij ook gerust 34 zijn
En vergeet niet hoe makkelijk het is als jij in je eigen land blijft wonen en je geliefde komt naar je toe. Zij laat alles achter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou.... niet overenthousiast. Hij is dol- en dolenthousiast en trots. Zij heeft iets van... Leuk huisje, valt wel iets van te maken. Mijn eigen spulletjes zijn nodig...
Ik weet niet. Misschien is ze iemand die het niet zo uit...
Ze kijkt de heletijd al vies..quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:35 schreef ScudRaket het volgende:
Ik mag hopen dat dat geen Ecuadoriaanse wijn is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |