nee ik drink geen alcohol. Maar die broek tekende een beetje raar af in die zone.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Zit jij al aan de borrel Amaranta?
ecuadoriaanse?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:59 schreef MargrietV het volgende:
ik zit aan een lekker wijntje, dan is dit programma een beetje te pruimen
jij post niet vaker in dit topic?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik voel me toch een trendsetter..ik begon met klagen over dit meisje en inmiddels zit iedereen haar te bashen.
Ja, echt he? In dit huis hoefde ik ook HELEMAAL niets te doen, alles was mooiquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Injetta het volgende:
In Nederland hoef je een huis nooit op te knappen. Daar trek je zo in en alles is er al....![]()
quote:
helemaal mee eens!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef One_of_the_few het volgende:
Als ik in Ecuador de liefde van mijn leven had gevonden en zo werd ontvangen zou mij de inrichting van een huis echt geen moer kunnen schelen. Maar goed, dat kan het mij ook weinig in Nederland.
Haha nee niet zo vaak. Ik ben trouwens wel soort van internetvrienden geworden met iemand uit seizoen 1, dus toch wel een band met het programma.quote:
Nou... komt niet alleen door jou hoor.. Komt ook door dat kind zelf. Ik vond haar al vanaf de eerste seconde niet enthousiast en het blijkt dus gewoon echt een zeur te zijn, voor wie niks goed genoeg is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:00 schreef Strani het volgende:
Ik voel me toch een trendsetter..ik begon met klagen over dit meisje en inmiddels zit iedereen haar te bashen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien moet die kut een keer gestimuleerd worden, kan ze een beetje lachen...
Misschien is de camera idd haar praatpaal.. maar ze moet gewoon niet samenwonenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef One_of_the_few het volgende:
het kan natuurlijk ook zijn dat men alleen de negatieve dingen selecteert in de praatstukjes. Of het is voor haar de enige mogelijkheid om af en toe wat dingen kwijt te kunnen. En dan lijkt alles negatief. maar ik ben te positief denk ik. tot nu toe is hij 1 van de weinige ecuadoriaanse mannen die betrouwbaar lijkt.
quote:
Ja ik was na de eerste 3 minuten al geen fan meer van haar... Dat ontevreden smoelwerk net dito karakter kan ik niet neer uitstaan! Ze wist toch van te voren wat te kon verwachten en ze zag er tegenop om bij zijn ouders te wonen dus hij heeft binnen no-time een appartement maar zelfs dan is madam niet blij!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou... komt niet alleen door jou hoor.. Komt ook door dat kind zelf. Ik vond haar al vanaf de eerste seconde niet enthousiast en het blijkt dus gewoon echt een zeur te zijn, voor wie niks goed genoeg is.
Zeker voor iemand die zo jong is. Architecten zijn dikbetaalde mensen in Ecuador.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:03 schreef dawg het volgende:
volgens mij beseft zij ook niet echt hoe luxe hun appartementje eigenlijk is, voor ecuadoriaanse begrippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |