Joh dat was 1984quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
hoelang is spange chickie al uit dan
Die ken ik niet eens...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Toen was mn pony ook nog hipquote:
Chickie zeg ik dan wel weer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Aan je eigen chimeid? hahahaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:13 schreef Sinji het volgende:
Nee, is volgens mij uit een andere taal.. surinaams? Geen idee, ik vraag het wel even
Nee dat zijn smartiesquote:
Smatjes bedoel je.quote:
Haha, beetje fail jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Aangezien ik niet wil geloven dat jullie het woord spang niet kennen (in mijn omgeving gebruikt echt iedereen het) en omdat ik jullie een pleziertje gun zal ik uitleggen wat ik precies bedoel met het woord spang met behulp van 2 voorbeelden:
-Als ik het over een spange chick heb, bedoel ik een lekker meisje. Als ik iemand aanwijs en zeg dat ze niet spang is, dan is ze lelijk.
-Wanneer ik zeg dat een examen niet spang was, was het niet te doen.
Ja die!quote:
Ik wist al dat ik geweldig was.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga helemaal stuk hier, jullie zijn geweldig
quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, beetje fail jaZegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten jullie hippe mensen maar niet elk jaar iets anders roepen
Mooie meisjes voldoet voor mij al jarenHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Wolla!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
oooohw je bakt er niks van
je chick likt pik in elk deel van amsterdam
en het zit zoooo ze is niet eens spang
maar zo een geile pijpslet die zocht ik allang
Ik zeg nog steeds leuk meisje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg![]()
Moeten jullie hippe mensen maar niet elk jaar iets anders roepen
Mooie meisjes voldoet voor mij al jaren
Raptekst zeker?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
oooohw je bakt er niks van
je chick likt pik in elk deel van amsterdam
en het zit zoooo ze is niet eens spang
maar zo een geile pijpslet die zocht ik allang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |