Wat is een couchsurfer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh nee joh, dat is toch jullie ding
Ik kom hier eens in het half jaar een weekje posten of zo haha
En ik kan dan ook niet, volgens mij hebben we een couchsurfer
Dit. Hijs nog maar 17, de chimeids komen vanzelf met zijn instelling. Maar niet al te sympathiek zijn naar de meisjes he, ze willen soms gewoon geplaagd wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
Heloef, ik vind je over komen als een symphatieke en wijze knul voor je leeftijd hoor!
17 is flink te jong voor me maar er is vast een lekker 16jarig meisje (of hoe heten die tegenwoordig? Chickies zal wel weer uit zijn) die dat ook ziet
Ja maar er zullen er heus wel een paar zijn die dat zien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
Heloef, ik vind je over komen als een symphatieke en wijze knul voor je leeftijd hoor!
17 is flink te jong voor me maar er is vast een lekker 16jarig meisje (of hoe heten die tegenwoordig? Chickies zal wel weer uit zijn) die dat ook ziet
Komen niet vanzelf naar hem toe. Hij moet toch echt wat ondernemen, met deze instelling wordt het dus sowieso niks. Als ie eindelijk eens iemand aanspreekt, iets onderneemt, dan wordt het wel wat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit. Hijs nog maar 17, de chimeids komen vanzelf met zijn instelling. Maar niet al te sympathiek zijn naar de meisjes he, ze willen soms gewoon geplaagd worden
aaah chimeids zijn het tegenwoordigquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit. Hijs nog maar 17, de chimeids komen vanzelf met zijn instelling. Maar niet al te sympathiek zijn naar de meisjes he, ze willen soms gewoon geplaagd worden
we worden oud hequote:Op zondag 23 oktober 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah chimeids zijn het tegenwoordig
Gaat ie toch ook juist doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Komen niet vanzelf naar hem toe. Hij moet toch echt wat ondernemen, met deze instelling wordt het dus sowieso niks. Als ie eindelijk eens iemand aanspreekt, iets onderneemt, dan wordt het wel wat.
Ja wel he!quote:
Dat zei die alquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Komen niet vanzelf naar hem toe. Hij moet toch echt wat ondernemen, met deze instelling wordt het dus sowieso niks. Als ie eindelijk eens iemand aanspreekt, iets onderneemt, dan wordt het wel wat.
hahaha ja precies maar misschien is het gewoon een meid met een goede energie (zou cesar millan ook zeggen)quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja wel he!
Ik bedoel wtf is een chimeid?
De laatste keer dat ik chi hoorde was het iets met chakra's en zo
Nice and calm energyquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hahaha ja precies maar misschien is het gewoon een meid met een goede energie (zou cesar millan ook zeggen)
Ja maar waar de f*** komt die chi dan vandaan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/chi-meid
Chillquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar waar de f*** komt die chi dan vandaan?
owwwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |