quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Een van de weinige voordelen van vrouw zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja wel een paar ideeen, ik ga nog steeds voor aziatischMaar we zien t wel
Maar ja ik ben diep van binnen ook gewoon een ongeëmancipeerde huisvrouw uit de jaren 50
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Jah, wat dacht je van mij dan! Ik zit met alleen maar onbekenden!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even hard over nadenken
Hoewel opzich het lijkt me leuk, maar ook een beetje eng om zomaar ineens met relatief onbekenden te zitten
Nee de maleisier op de zeedijk!quote:
oooh toen ik jong was (lees, 16/17) ging ik altijd stappen zonder portemonnee. Ik kwam toch wel flink aangeschoten thuis, want er was altijd wel iemand die een drankje tracteerde. Plus ik was dikke maatjes met de barmanquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Een van de weinige voordelen van vrouw zijn
Maar ja ik ben diep van binnen ook gewoon een ongeëmancipeerde huisvrouw uit de jaren 50
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hetn is de manier waarop je het brengt heloef
zo ver ga ik nou ook weer nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oooh toen ik jong was (lees, 16/17) ging ik altijd stappen zonder portemonnee. Ik kwam toch wel flink aangeschoten thuis, want er was altijd wel iemand die een drankje tracteerde. Plus ik was dikke maatjes met de barmanMaar daar ben ik snel mee opgehouden toen ik in mijn eigen woonwijk iemand tegen kwam die iets te handtastelijk werd, herkende m niet eens maar dat was een van de gozers die een drankje voor me had gekocht, en dat was dan maanden later pas, dus blijkbaar had ik een bepaalde indruk achter gelaten
Wat een stakkers die gasten die voor je betaaldenquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oooh toen ik jong was (lees, 16/17) ging ik altijd stappen zonder portemonnee. Ik kwam toch wel flink aangeschoten thuis, want er was altijd wel iemand die een drankje tracteerde. Plus ik was dikke maatjes met de barmanMaar daar ben ik snel mee opgehouden toen ik in mijn eigen woonwijk iemand tegen kwam die iets te handtastelijk werd, herkende m niet eens maar dat was een van de gozers die een drankje voor me had gekocht, en dat was dan maanden later pas, dus blijkbaar had ik een bepaalde indruk achter gelaten
"Dus ik heb maar besloten om me af te laten wijzen door meisje die ik niet zo heel interessant vind."quote:
Tegenwoordig heb ik er een hekel aan als een man betaald voor mij op de eerste date. Dit was algemeen bekend, dus mijn vriend (handig dat fok) had op de eerste date al snel de kaartjes en drinken etc. betaald voordat ik mijn portemonnee kon pakken, smiechtquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo ver ga ik nou ook weer niet
maar ik vind het wel charmant als een jonge aanbied te betalen op de eerste date
niet dat ik dat nog accepteer want dan ben je een ongeemancipeerde bitch en dat is ook niet de eerste indruk die je achter wil laten
Ik heb de rekening wel betaald op de eerste date, maar dat was gewoon omdat ik haar leuk vond.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik vind het wel charmant als een jonge aanbied te betalen op de eerste date
niet dat ik dat nog accepteer want dan ben je een ongeemancipeerde bitch en dat is ook niet de eerste indruk die je achter wil laten
Wat doe je dan? 50/50? Of ieder voor zich?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh maar zo heb ik het niet bedoeld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Dus ik heb maar besloten om me af te laten wijzen door meisje die ik niet zo heel interessant vind."
Dit heeft een negatieve klank heloef, je gaat er vanuit dat je 100% afgewezen gaat worden en das 1)niet realistisch en 2)pessimistisch voor diegenen die hier mee zitten te lezen
Ik schaam me diepquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat een stakkers die gasten die voor je betaalden
Ik betaal serieus nooit om te scoren. Tenzij ik in een gulle bui ben en zelf ook dorst heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik schaam me diepSmartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of:quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar zo heb ik het niet bedoeld.
Het kan twee kanten op gaan.
Optie 1: Ze gaat er op in, ben ik van complex af dat geen enkel meisje me wil en krijg een egoboost.
Optie 2: Ze wijst me af en kom er hopelijk achter dat het geen ramp is die mijn zelfvertrouwen aantast.
Dat laatste is nog wel het belangrijkste, anders heb je er nog geen donder aan hahaquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of:
Optie 1: Ze gaat er op in, ben ik van complex af dat geen enkel meisje me wil en krijg een egoboost en je leert er van
Optie 2: Ze wijst me af en kom er hopelijk achter dat het geen ramp is die mijn zelfvertrouwen aantast maar je leert er van
50/50quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat doe je dan? 50/50? Of ieder voor zich?
Nu niet meer inderdaad, daarmee maak je veel aantrekkingskracht kapot door te zeggen dat je het anders moest doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of ze denkt: eindelijk een man die zijn fouten durft toe te geven.
Bovendien boeit het niet als een relatie er toch niet meer in zit.
Klinkt goed!quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar zo heb ik het niet bedoeld.
Het kan twee kanten op gaan.
Optie 1: Ze gaat er op in, ben ik van complex af dat geen enkel meisje me wil en krijg een egoboost.
Optie 2: Ze wijst me af en kom er hopelijk achter dat het geen ramp is die mijn zelfvertrouwen aantast.
Dat is wat ik wil leren ja.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of:
Optie 1: Ze gaat er op in, ben ik van complex af dat geen enkel meisje me wil en krijg een egoboost en je leert er van
Optie 2: Ze wijst me af en kom er hopelijk achter dat het geen ramp is die mijn zelfvertrouwen aantast maar je leert er van
Oh nee joh, dat is toch jullie dingquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Rhubarje, kom jij nog naar de meet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |