Inplaats van te zeuren kan je ook kijken wat er mis is gegaan en waarom en het niet meer doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, ga jij je eigen vrienden lekker niks vertellen. Wie gelooft jou überhaubt nog lol
Ik weet allang wat er mis is gegaan, maar daar lees je weer es overheen met die doperwten in je kop *ZUCHT*quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inplaats van te zeuren kan je ook kijken wat er mis is gegaan en waarom en het niet meer doen.
Wat was er mis gegaan volgens jou?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet allang wat er mis is gegaan, maar daar lees je weer es overheen met die doperwten in je kop *ZUCHT*
Jawel, als je tegen haar zegt "ik had het anders moeten aanpakken", denkt ze ook van wtf is dat nou voor een loser.quote:
Mwah voor mij is het niet zo'n goede avond.quote:
Zolang jij die reden niet weet moet je je er niet mee bemoeien. Je gaat mij namelijk niet vertellen dat MK denkt, ooh f*ck, dat deed ik niet helemaal goed. Ach nouja, better luck next timequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel, als je tegen haar zegt "ik had het anders moeten aanpakken", denkt ze ook van wtf is dat nou voor een loser.
Vertel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah voor mij is het niet zo'n goede avond.
Zeker met die stressaanval van vanochtend.
1) LE-ZENquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat was er mis gegaan volgens jou?
Wat dan? Heb je dat hier gepost?quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah voor mij is het niet zo'n goede avond.
Zeker met die stressaanval van vanochtend.
Precies, jij snapt hem. Ik weet --allang-- wat de reden is, maar heb nooit verteld --wat--de reden is. En --daar-- las mcfly dus overheen. Ik wist het allang alquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zolang jij die reden niet weet moet je je er niet mee bemoeien. Je gaat mij namelijk niet vertellen dat MK denkt, ooh f*ck, dat deed ik niet helemaal goed. Ach nouja, better luck next time
Alstu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja ben je er zelf uit tochquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, jij snapt hem. Ik weet --allang-- wat de reden is, maar heb nooit verteld --wat--de reden is. En --daar-- las mcfly dus overheen. Ik wist het allang al
Dat hoeft ook niet, die werden niet gevraagd, MK gaf antwoord op een vraag van mij en dat was weer aanleiding voor een bazenpost van een anderquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ben je er zelf uit toch
Zie ook geen reden waarom er dan nog tips over moeten worden gegeven.
Yepquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ben je er zelf uit toch
Zie ook geen reden waarom er dan nog tips over moeten worden gegeven.
mcflyquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, jij snapt hem. Ik weet --allang-- wat de reden is, maar heb nooit verteld --wat--de reden is. En --daar-- las mcfly dus overheen. Ik wist het allang al
quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Alstu:Tip, minder gestressed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha maarja dat is juist je probleem natuurlijk, zou het antwoord ook niet weten
Do what you love, love what you do!
Of ze denkt: eindelijk een man die zijn fouten durft toe te geven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jawel, als je tegen haar zegt "ik had het anders moeten aanpakken", denkt ze ook van wtf is dat nou voor een loser.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |