Bleiblei zat me ook al met verbazing aan te kijken, toen ik zei dat ik oude lego sets had die ik wilde verkopen...quote:Op maandag 5 december 2011 01:46 schreef mschol het volgende:
[..]
leuke sets, verkoop kan via fok vraag & aanbod, of via sites als bricklink of marktplaats
en weet je wel zeker dat je die oude sets wil verkopen?
Snap de uitspraak niet?quote:Op maandag 5 december 2011 06:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
* Dibs * (mss wat vroeg, maar toch)
Die brandweerkazerne vind ik interessant. Wil ik wel hebben. Maar dit is niet het goede topic daarvoor natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef bobenjanneke het volgende:
Beste allemaal,
Aangezien ik nieuw ben op het lego forum, weet ik niet precies de gang van zaken.
Maar ik kom niet voor niets op het lego forum, want ik heb uiteraard ook lego.
Ik wil mijn lego eerst compleet maken, en dan is het eigenlijk bedoelt voor de verkoop.
Als eerste een klein overzicht.
[ afbeelding ]
Sets die ik compleet heb, ga ik hier uiteraard posten.
quote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Zodra je het te koop zet, heb je al iemand die het (als eerste) wil kopen
Ik zal eerst alles compleet maken ( heb me weg al kunnen vinden de verschillende brick sites ), en zal af en toe een foto update plaatsen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef valek het volgende:
[..]
Die brandweerkazerne vind ik interessant. Wil ik wel hebben. Maar dit is niet het goede topic daarvoor natuurlijk.
nostalgiequote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef bobenjanneke het volgende:
http://www.brickset.com/detail/?Set=6382-1
[ afbeelding ]
Ik heb hem helemaal compleet, zelfs de roldeuren zijn nog compleet.
Moet alleen de auto's nog origineel maken haha.
Maar komt goed.
Ghe, ik denk dat je genoeg kopers hebt voor je legoquote:Op maandag 5 december 2011 11:11 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eerst alles compleet maken ( heb me weg al kunnen vinden de verschillende brick sites ), en zal af en toe een foto update plaatsen.
Zal als ik klaar ben een link plaatsen naar v&a.
enige wat ik mis is volgens mij 2 van die doorzichtige dingen... (maar kan ook zijn dat die compleet zijn, heb een aantal roldeuren van verschillende sets)quote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef bobenjanneke het volgende:
[ afbeelding ]
Maar komt goed.
Het is wel keileuk om alles weer op te bouwen, maar dan moet ik het weer ergens wegzetten ivm mijn dochters van 1 en 2 jaar.quote:Op maandag 5 december 2011 22:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ghe, ik denk dat je genoeg kopers hebt voor je lego.
Pas je op dat je niet alsnog verslaafd raakt aan lego nu je alles weer aan het opbouwen bent?.
verkopen en een oud lego city model via MP of bricklink scoren?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef valek het volgende:
Ik heb van mijn vader voor sinterklaas een technisch lego pakket gekregen. Ik doe daar niets mee. Ik spaar alleen city en treinen. Deze ga ik ruilen. Heb in totaal 80 euro te besteden. Maar ik weet echt even niet wat ik wil. Luxeprobleem dus. Wat zal ik doen?
Ik ben nu de 7824 http://www.brickset.com/detail/?Set=7824-1 in elkaar aan het zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:04 schreef valek het volgende:
Ik heb van mijn vader voor sinterklaas een technisch lego pakket gekregen. Ik doe daar niets mee. Ik spaar alleen city en treinen. Deze ga ik ruilen. Heb in totaal 80 euro te besteden. Maar ik weet echt even niet wat ik wil. Luxeprobleem dus. Wat zal ik doen?
voor hoeveel?quote:Op woensdag 7 december 2011 11:00 schreef valek het volgende:
Gisteren het pakket 7939 gekocht. Kon het niet laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:02 schreef mschol het volgende:
[..]
voor hoeveel?
ik heb het superpack (66401 oid) gescoord..Voor 105 euro. Anders had ik het niet gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History became legend, legend became myth.
Emerald night.quote:Op zondag 11 december 2011 18:45 schreef Borizzz het volgende:
Dilemma:
Wat ga ik kopen voor kerst?
- de drie kerstdozen voor mijn city; die ik in de zomer dan iets aanpas
- emerald night trein
in de 4031 zit zo'n soort systeem in het klein...quote:Op zondag 11 december 2011 22:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
Er staat mij bij dat er ooit een technic set is geweest met een constructie als deze:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee welke set dit was? Wil ff kijken hoe ze bij Lego de techniek hebben bedacht...
volgens peeron hou je 7 stukjes overquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:06 schreef harley het volgende:
zo net de laatste hand gelegd aan de 8455 Backhoe
en alles werkt
heb wel 1 stukje over geen flauw idee of die teveel in de doos zat of ik wat vergeten ben
die heb ik ookquote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef bobenjanneke het volgende:
[ afbeelding ]
Maar komt goed.
Die zwarte boot had ik ook, was ook zo'n zwaard bij voor eronder zodat hij in het water konquote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef bobenjanneke het volgende:
Beste allemaal,
Aangezien ik nieuw ben op het lego forum, weet ik niet precies de gang van zaken.
Maar ik kom niet voor niets op het lego forum, want ik heb uiteraard ook lego.
Ik wil mijn lego eerst compleet maken, en dan is het eigenlijk bedoelt voor de verkoop.
Als eerste een klein overzicht.
[ afbeelding ]
Sets die ik compleet heb, ga ik hier uiteraard posten
De gebouwen liet ik wel meestal helemaal heel, maar had nog genoeg fantasie over om met de piraten het politie bureau of de treinen te overvallen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:49 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
die heb ik ook,
ik had heel veel lego, kreeg het ook vaak omdat iedereen wist dat ik er graag mee speeldemaar gebruikte nooit de boekjes, ik bouwde gewoon lukraak.
Was ik op een gegeven moment paar daagjes uit logeren bij een neefje, kom ik terug. Hebben mijn ouders voor mij alles volgens de boekjes gebouwd. Zo van nu kun je er toch ook leuk mee spelen? 1 dag later lag alles alweer uit elkaar en was ik weer bezig met mijn fantasie bouwwerken.
Dat zwaart ( zo'n grijs motortje toch ofzoiets ) heb ik nooit gehad, maar vaak zat mee in bad gespeeld.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:07 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Die zwarte boot had ik ook, was ook zo'n zwaard bij voor eronder zodat hij in het water kon
Praat trouwens over had met alles, omdat alles nog bij mijn ouders ligt te wachten op de toekomstige kleinkinderen
welke gaan er binnenkort uit dan? (ehalve de fire brigade en winter toy shop)quote:Op maandag 19 december 2011 18:16 schreef Borizzz het volgende:
Gisteren was ik in de LEGO-Store in Londen.
Daar waren de sets die er binnenkort uitgaan in de sales. Dus heb ik de Winter Toy Shop gekocht![]()
Verder werd mij verteld dat er:
- De Fire Brigade er begin 2012 uit gaat
- Deze in 2012 vervangen wordt door twee modulaire huizen. Gerucht is dat hier de Town Hall bij zit.
Die is leuk voor in bad!quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:37 schreef bas-beest het volgende:
Wat vind men hier van iets als zo'n project?
groot bad heb je danquote:Op dinsdag 20 december 2011 07:17 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Die is leuk voor in bad! [ afbeelding ]
de modular town hall komt uit, dus samen met de andere modulaire gebouwen kan je een town plan makenquote:
je hebt geen nxt nodigquote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
de modular town hall komt uit, dus samen met de andere modulaire gebouwen kan je een town plan maken
lego komt er volgens mij niet mee (als ik zo even snel google)
als je deze erbij doet:
http://lego.cuusoo.com/ideas/view/6621
is het wel errug tof
@bobbernaut: leuk idee, maar zowel communicatie lego (NXT of eigen hardware) -> iphone en terugverende joystick (stuk rubber ofzo?) zijn goeie uitdagingen
ik heb voor kerst 15 (v/d 16) minifigs serie 5 gekregen
(die had ik nog niet
)
en een storage head Large.. alleen zo large issie niet
ow.. je gebruikt de sensors van je phone.. dat had ik eff niet door..quote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je hebt geen nxt nodigalleen een base met een joystick die terugveert dmv elastiekjes, en daar zet je dan je iphone in, maar dat is het probleem juist..
hoe zet ik mn iphone er goed in?
ja vast welquote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ow.. je gebruikt de sensors van je phone.. dat had ik eff niet door..
je iphone er goed inzetten...
euhh zoiets kan denk ik wel..: (even snel een opstelling gemaakt, niet af ofzo..)
[ afbeelding ]
als jij de iphone aan de onder en bovenkant vast/tegen houdt met een rij lego.. en dan er een inschuif hoesje van maakt kan dat prima denk ik?
Die is wel erg mooi hoor! Maar die is toch niet te koop?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
de modular town hall komt uit, dus samen met de andere modulaire gebouwen kan je een town plan maken
lego komt er volgens mij niet mee (als ik zo even snel google)
als je deze erbij doet:
http://lego.cuusoo.com/ideas/view/6621
is het wel errug tof
Cuusoo is een initiatief waar je mocs op kan zetten en anderen op de mocs kunnen stemmen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:58 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Die is wel erg mooi hoor! Maar die is toch niet te koop?
speciaal voor dat ding geregistreerdquote:Op maandag 2 januari 2012 21:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Cuusoo is een initiatief waar je mocs op kan zetten en anderen op de mocs kunnen stemmen.
Bij 10.000 votes brengt Lego je moc als bouwdoos uit. Zo hebben ze in Japan een onderzeeboot en een satelliet uitgebracht.
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef Borizzz het volgende:
Iemand nog interesse in een gesealde Green Grocer modular house set?
Ik heb er 2 kunnen aanschaffen
You've got mail! (PM)quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:09 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb trouwens ook nog die oude volkswagen Beetle.
Wat ik ervoor wil hebben: ik wil i.e.g. er geen verlies op maken, maar ben ook niet op winst uit.
Ik heb er 400 euro voor neergeteld. Dus doe maar een bod als je geinteresseerd bent (per PM, het is niet de bedoeling dat dit LEGO-topic een handel topic wordt).
http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=89463 suc6quote:Op vrijdag 6 januari 2012 02:21 schreef benx het volgende:
De 10210 is officieel dood, iemand nog een plek waar ik ze kan kopen?
Die nieuwe? Die komt toch pas eind februari uit?quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag de VW-bus in elkaar gezet
Kost wat uurtjes maar dan heb je ook wat. Hij is hartstikke mooi
nope, die is al sinds oktober ofzo uit, tenzij jij een andere bedoeltquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die nieuwe? Die komt toch pas eind februari uit?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, die is al sinds oktober ofzo uit, tenzij jij een andere bedoelt
Ik heb 'm vorige maand al zien liggenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik. Volgens bol.com is die pas per eind februari te verkrijgen.
tis een exclusive, grote kans dat hij niet bij je speelgoedwinkel ligt...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
oke, maandag de speelgoedwinkel door
Lees, vrijwel zeker dat ie niet bij de speelgoedwinkel ligt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een exclusive, grote kans dat hij niet bij je speelgoedwinkel ligt...
ligt aan de speelgoedwinkel..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lees, vrijwel zeker dat ie niet bij de speelgoedwinkel ligt.
shop.lego.com is de bekende magic word.
Exclusives worden na 1 jaar Hard to find en dan kom je ze inderdaad af en toe tegen. Maar echte exclusives bij een speelgoedwinkel tegen komen? Het komt inderdaad voor, maar denk dat die winkels in NL op 2 handen te tellen zijn dat ze exclusives hebben staan. Je komt dan uit bij de TToys en A-tembo's van NL. En dat zijn meer lego speciaalzaken dan speelgoedwinkelsquote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt aan de speelgoedwinkel..
er zijn speelgoedwinkels, meestal de wat kleinere, die wel exclusives hebben staan...
VW is nu al een hard to find volgens lego.. en die is nog geen half jaar oud..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Exclusives worden na 1 jaar Hard to find en dan kom je ze inderdaad af en toe tegen. Maar echte exclusives bij een speelgoedwinkel tegen komen? Het komt inderdaad voor, maar denk dat die winkels in NL op 2 handen te tellen zijn dat ze exclusives hebben staan. Je komt dan uit bij de TToys en A-tembo's van NL. En dat zijn meer lego speciaalzaken dan speelgoedwinkels.
Oh? Seriously? Gaat hard danquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
VW is nu al een hard to find volgens lego.. en die is nog geen half jaar oud..
quote:
ik ga ook wel plek maken, maar hij past niet meer bij de rest van de huizen..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef Borizzz het volgende:
Plek moet je gewoon maken voor zo'n mooie set
Gisteren trouwens een sealed Emerald Night gescoord voor 80 euro
huidige setup is alsvolgt:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:41 schreef Borizzz het volgende:
Er is nog geen officieël bericht + prijs en release datum toch?
Bij een romeense website kon je 'm al kopen voor 1000 euro. Ik wacht dus nog wel even af.
Er gaat trouwens ook een gerucht dat er dit jaar nog een tweede modular set uitkomt.
Kun je niet gewoon wat planken aan elkaar zetten en daar een hele lego city op bouwen? Daar ben ik ook langzaam aan mee bezig.
Die heb ik al maanden in de kast staan.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik. Volgens www.bol.com is die pas per eind februari te verkrijgen.
ik ga morgen ofzo denk ik maar mijn cargotrein (geel) superpack uitpakken....quote:Op zondag 15 januari 2012 19:48 schreef Borizzz het volgende:
Dit vraagt echt om foto's ja. We zijn zéér benieuwd.
Ik heb vandaag de Fire Brigade afgebouwd; binnenkort krijgt mijn lego stadje een stoomtrein verbinding met de Emerald Night.
het is alleen het superpack (de 66401 ofzo) (dacht het standaard rondje + een pak rails en een pak rechte stukken ofzo)quote:Op zondag 15 januari 2012 20:01 schreef Borizzz het volgende:
Mooi man, met veel rails?
Maar ik dacht dan je ruimtegebrek had... dan past die town hall er ook wel bij
Zou die niet gewoon voorgeprogrammeerd zijn want ik zie nergens een "scanner"quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:49 schreef Borizzz het volgende:
Wat dachten jullie van dit stukje lego-toepassing?
Webcam aan de achterzijde?quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:13 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zou die niet gewoon voorgeprogrammeerd zijn want ik zie nergens een "scanner"
wowquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:49 schreef Borizzz het volgende:
Wat dachten jullie van dit stukje lego-toepassing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |