Top40quote:
Al voorbij gekomen? Zou echt vet zijn als die weer komt. Vond zijn einde namelijk bagger..quote:What happened to Arthas's body? What happened to Illidan's body? What about Kael'thas?
It is likely we will bring Illidan back, not so much for Kael'thas, he already had his come back. Arthas's body is somewhere but we don't really know where.
screen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Die mount van Annual Pass is wel mooi trouwens.
Gewoon dezelfde mount voor beide faction zoals altijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:07 schreef Zeroku het volgende:
Beetje een pala mount. Is hij vóór horde anders?
Woon jij in de buurt van Hengeloquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:29 schreef Pixell het volgende:
ik ben ook nog niet moe, ik heb net een hockeyfeest gehad![]()
ik zit zelf in heren 1, wij daar met het halve team tussen de 14/15 jarige meisjes te veel bier drinken ^^
Mijn allereerste guildmaster was dik (systeembeheerder) en had zo'n ringbaardje! Maar dat was echt een supertoffe niet-autistische vent zonder rare gezichtstrekkingen haha.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:21 schreef Chau het volgende:
Verbaast mij altijd hoe ze echt allemaal dezelfde facial features hebben. Maar er zit idd een wereld van verschil tussen spelers. Ik ken er iig niemand die er zo uit ziet
Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste egoquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn allereerste guildmaster was dik (systeembeheerder) en had zo'n ringbaardje! Maar dat was echt een supertoffe niet-autistische vent zonder rare gezichtstrekkingen haha.
Ik gebruik al een tijdje Elvui bevalt mij prima.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:33 schreef SoraAoi het volgende:
Is er een mod dat mij zeg maar van die balken geeft waarin ik zie hoeveel cooldown ik heb? Maar ook dat ik zie hoe lang mijn polymorph nog duurt? Thanks
Welke UI gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb nu LUI ui pack en die is echt te ziek >BD
Een vriendin van mij is betrokken bij een project gericht op talentvolle gamers die niets van hun irl leven maken door al dat gamen, maar wel slimme en dus talentvolle jongeren zijn. Toch wel zonde dat veel van die autistische geeks hun talenten zo verspillen door er in het echt een potje van te maken maar wel full epic in wow rond te lopen (of in welk ander spel dan ook tot de top behoren).quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:35 schreef Chau het volgende:
Ik had weleens van de mensen die thuis werkten, maar bleken gewoon werkloos te zijn. Waren ook juist de gasten met de grootste egoingame full epic en IRL gewoon useless..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |