Ik weet wel een avondje waarop je dat mag doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:34 schreef golfer het volgende:
Maar eens binnenkort deze grijs gedraaide vinylplaat eens weer opzetten.
Hij is bang dat het al afgelopen isquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Gaat ie echt na elk nummer de tijd vragen
Ja, nogal hinderlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:35 schreef Karina het volgende:
Jee Matthijs houd eens op met vragen hoe laat het is
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:35 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik de afgelopen minuten deed, ja.
Hij hangt er echt zo moe bij.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij is bang dat het al afgelopen is![]()
Goed punt! Een beetje Cash zou wel passenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef exile79 het volgende:
Johnny Cash! Johnny Cash schiet me ineens te binnen. Waarom nog niet gehoord???
jah!! Eigenlijk gewoon ook álles van Cash dan toch wel stiekemquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef exile79 het volgende:
Ja, dat vind ik de hele avond al. Straalt niet veel enthousiasme uit. Al probeert hij het wel. Of zo.quote:
Alles is wel veulquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jah!! Eigenlijk gewoon ook álles van Cash dan toch wel stiekem![]()
Dit vind ik trouwens wél een leuk soul nummer..
Ruzie met de vrouw gehadquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik de hele avond al. Straalt niet veel enthousiasme uit. Al probeert hij het wel. Of zo.
Ja, niet mijn genre, maar dit knalt lekkerquote:
Ik vind die laatste zo tof van hem uhm uhmmm hoe heet die.. got's gonna cut you down? ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef exile79 het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:38 schreef Karina het volgende:
Toen mijn neefje nog klein was riep hij altijd "het is kwart over kut"
Dat is het altijd bij mij. Die tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:38 schreef Karina het volgende:
Toen mijn neefje nog klein was riep hij altijd "het is kwart over kut"
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:40 schreef DrDentz het volgende:
Wow, die heeft een New Kids deluxe kapsel
Kate ookquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:40 schreef DrDentz het volgende:
Wow, die heeft een New Kids deluxe kapsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |