Met een rood potlood, stemmachines zijn onbetrouwbaarquote:
Ik heb de originele Beatles lp's, maar die draai ik nooitquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb de originele LP's nog van BS hier staan en draai het nog steeds soms.
Je scoort na je Colplay opmerking over Radiohead ineens weer pluspuntenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik heb de originele LP's nog van BS hier staan en draai het nog steeds soms.
Truequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je scoort na je Colplay opmerking over Radiohead ineens weer pluspunten
Zonde. Gewoon doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de originele Beatles lp's, maar die draai ik nooit
Alleen voor Kelly natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:14 schreef DrDentz het volgende:
Keken de oude BS fans ook naar The Osbournes?
Ik wel en ik heb zelfs de originele singles nog in mijn single-mapje hier van ze.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef D. het volgende:
Ik heb de originele Beatles lp's, maar die draai ik nooit
Nope.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:14 schreef DrDentz het volgende:
Keken de oude BS fans ook naar The Osbournes?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat er in zo'n 50 jaar teveel muziek uit is gekomen om het in 1 uitzending te proppen
Als ze dan Dancing in the Streets doen hebben ze Jagger ook meteen gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat er in zo'n 50 jaar teveel muziek uit is gekomen om het in 1 uitzending te proppen
Het zou ook eigenlijk daadwerkelijk een nacht moeten duren. Voor mij is tot 2 uur op zaterdag nog steeds 'avond'quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Argument van tafel geveegd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef D. het volgende:
Dat zeker, niet te doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ze noemen het 'de nacht van de popmuziek' en het duurt vier uur. Dan moet Rebel Rebel op z'n minst toch wel voorbij kunnen komen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef D. het volgende:
[..]
Wel graag iets vroeger dan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iedere week zo;n uitzending doen hoor
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iedere week zo;n uitzending doen hoor
Was jij niet degene die Oasis verwarde met de Mike Flower Pops?quote:
Over het algemeen zijn samenwerkingen niet de beste nummers, dus doe maar nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ze dan Dancing in the Streets doen hebben ze Jagger ook meteen gehad.
Ja, dat vind ik ook vreemd. Zou gerust 2 keer zo lang mogen duren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:18 schreef CindieY het volgende:
Het zou ook eigenlijk daadwerkelijk een nacht moeten duren. Voor mij is tot 2 uur op zaterdag nog steeds 'avond'
Dat is een talk box... gitaar effect dus.. Je moet het dus wel spelen.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die Oasis verwarde met de Mike Flower Pops?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |